حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
دی ۸۷

مادربزرگم همیشه میگه دختر چشم سفید یا خونه بخت نمیره یا اگه بره هنوز ساز و دهل عروسیش جمع نشده برمی گرده خونه باباش. داشتم با خودم فکر میکردم نکنه منم به خاطر این بی پرده حرف زدنم کنج خونه بابام بمونم و نمی دونم یه اصطلاحی داره، دختر چی بشم؟؟ دختر... دختر... آها دختر ترشیده بشم. می دونیدالبته این دلهره هر دختری می تونه باشه ولی خداوکیلی شما بگید من که همش مامانم میزنه تو سرم و هی میگه آخر تو  منو سکته می دی،نباید بیشتر از بقیه دلهره داشته باشم؟؟ با این حال من هیچ اهمیتی به این موضوع نمیدم که حالا به خاطر شوهر پیدا کردن هم که شده بیام مثلا حرفهام رو سانسور کنم و ملاحظه کنم ببینم حالا به تریج قبای فلان خانم یا آقا بر نخوره، اصلا زهی خیال باطل که کسی بخواد فکر کنه من واسه خاطر یه شوهر ناقابل میام دست از افشای حقیقت بر می دارم و این حرفا! از اونجایی که آرزو بر جوانان عیب نیست و امید منشا زندگی است و از این جور جملات قصار شاید یه نفرم پیدا شد که مارو همین جوری که رک و راست حرف می زنیم و می نویسیم خواست و ما هم انشاا... به امید خدا سفید بخت شدیم.البته هر آن انسان خوشبختی که مهر ما بر دلش نزول پیدا کرده و وقتی من حرفهای بی پرده می زنم دلش قنج میره و همین طوری تو دلش قند آب میشه تا مرض قند بگیره، این رو هم بدونه که تا آقا قشنگه ( محبوب بنده و دوست اینجانب) در دل بنده جای خوش کرده و زحمت رخت بر بستن از این دل مهربان ما هم بر خویش هرگز نمیدهد باید تا رسیدن نوبتش اندر صف طولانی بایستد تا شاید یحتمل نوبت قسمتش شود. البته شاید تا اون موقع که این انسان خوشبخت پیدا بشه و مسائل قند و قنج و این حرفا پیش بیاد آقا قشنگه قدم رنجه بفرمایند و به خواستگاری بنده تشریف آوردند البته این رو از همین جا با صدای بلند اعلام می کنم که بنده بسی احتیاج به تفکر و تامل در مورد ایشان داشته تا بتوانم اندک جوابی مختصر به ایشان بدهم.

اما با تموم این اوصاف و حرفا شاید به گفته مادربزرگ جان، بنده هم به ترشیجات پستوی آشپزخانه پیوستم و مفتخر به امر خطیر ترشیدگی شدم اما مگه ترشی کم طرفدار داره تورو خدا شما بگید، من که خیلی هارو میشناسم که واسه ترشی سرودست می شکنند و یک ظرف ترشی و از هم قاپ می زنن با چه اوصافی!! حالا شما بگید مگه ترشی کم طرفدار داره؟؟ ها؟؟؟

*نکته: خدا بیامرزه هر کس این کلمه البته رو ساخت که بدجوری از ابزار کار بنده است،البته

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۸۷/۱۰/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲)

وای فک کن ترشیدت چی بشه ها...

منظور الان انقد ماهی باز ترشی ک انقد خوبه و شما بترشی اصن دیگه....روایی میشه!الکی :دی

پاسخ:
ترشیدم خلی خوشمزه است...الان در آستانشم دیگه!!!! معلومه چیز توپی میشهشکلک های یاهو
اتفاقا ترشی و ترشیدگی بهتر از انسان نما بودنه البته از نظر من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">