حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
دی ۸۷
" تا کور شود هر آنکس که نتواند دید" که وبلاگهای ۱ روزه،۲روزه،۳روزه.........یا چند روزه، کلی طرفدار دارن این از آمار وبلاگشون پیداست. به نظرم بعضی ها بخیلند! به خیالشون جاشون تو بلاگفا تنگ شده! کی دیده تا حالا کسی یه بچه رو که داره تاتی تاتی میکنه هل بده همه کمکش می کنن که بهتر راه بره مگر اینکه یه زن بابایی، یه هووی مامانی، یا شایدم یه بچه ابله باشه که هنوز نفهمیده ، بابا این جاشو تنگ نکرده!! آقا شما هم اگر مدعی هستی، اگر دستی در ید قدرت وبلاگ نویسا داری چرا تیکه میندازی؟ دلت می خواد زن بابا باشی یا اون بچه ابله؟؟ آها داشتم می گفتم اگه از وبلاگ نویسان عهد کهن باستانی جای تیکه انداختن دست ما جوونا هم بگیر ، اگرم می بینی یه جای وبلاگ مشکل داره قشنگ بیا بگو ( بی پرده) تا حل مشکل کنم، جان خودم جان شما اگه ذرة المثقالی ناراحت بشم محاله!! آقا مثلا بیا بگو فلان جات مشکل داره نه ببخشید معذرت میخوام بیا بگو فلان جای وبلاگت مشکل داره به همین راحتی به همین پاکیزگی البته درست که کور شود چشم حسود اما من با آغوش باز پذیرای افراد غیر حسود ،غیر بخیل و مهربان هستم، به امید یاری شما که هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!

* نکته: آغوش باز تنها یک اصطلاح دوستانه است برای پذیرش دوستانه افراد از هر گونه برداشت دیگر خودداری شود.

 
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۸۷/۱۰/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲)

باشه سعی میکنم رو ب را شم 
ما پسرهای خوب و اقا اصولا از اغوش ی برداشت داریم!پا رو ارمانمونم نمیذاریم خخخ
بترکه چشم حسود،بشمر . . س 
پاسخ:
چرا نوشتی بعد روشو خط زدی؟ :دی
بترکه چشم هر حسودی که نبینه یکی اینقدر خوب داره کار میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">