حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۱
اسفند ۸۷


امشب یه کرمی به جونم افتاده،که نام کاملا عجیب و غریبی داره اونم اینه کرم مخ بنویس دست ننویس، که معنی بسیار بسیار مهمی داره یعنی اینکه همش یه عالمه موضوع و جمله و کلمه و کوفت و کلمات قصار و بی حصار و ناموسی و بی ناموس و ... و ... و .... (از سانسور این کلمات واقعا پوزش میخوام، چون گرچه من یک ضد سانسور هستم اما جان و ناموس خود و وبلاگم را دوست دارم و اصلا نمیخوام که در خودمو وبلاگمو  یه جا تخته کنن) داشتم میگفتم که تو مخم پر حرف و اراجیف هستش که می جنبه اما دستام امشب اعتصاب کردن بست نشستن. اما چون من از جبر و این حرفا بدم میاد دستامو ..... حساب نکردم و مجبورشون کردم که مخ جفنگ پران بنده رو تخلیه بنمایند.

در سیر فلوس لا موجود جیب خویش بودم، اندر تخیلات زیبا که از این مغازه به آن مغازه میرفتم و میخریدم و میخریدم در تخیل فلوس بسی موجود بود که از قدیم گفتن آرزو بر جوانان عیب نیست...... تلفن زنگ زد که در پس خط کسی نبود جز عزیز دل بنده آقا قشنگه رفیق شفیق بنده که بند دل ما به ایشان بنده. داشتیم حرف از خودمون در میکردیم که بهش گفتم امروز یه گوشواره دیدم خیلی قشنگ بود و فلان بود و بهمان بود گفت چرا نخریدیش؟؟گفتم آخه ۵ تومن بود. گفت ۵ میلیون؟؟؟!!!

گفتم نه بابا ۵۰۰۰ تومن. گفتم خیلی باحال بود میدونم اگه مینداختم بسی دلبر میشدم که گفت من آقا قشنگه نیستم اگه یه گونی پول رو جلو چشم تو آتیش نزنم!!! خسیس خانوم.................

عاقبت به این فکر افتادم که گرچه فلوس موجود نمیباشد اما بنده نیز کمی اسکوروچ، همان نان خشک خودمان میباشم. که البته اصل و ریشه در شجره نامه بنده دارد و ارثی است از میراث نیاکان دست و دلباز اینجانب.

حال ماندم چه کنم با کسالت روح و تن که هر دو درمان دارند اما من درمانگر در دسترس ندارم. که تن بنده خواستار ماساژ است بسی اما کو کجا ماساژوری قهار از حیث رفع کسالت. روح نیز به تفریحات سالم احتیاج دارد بسی..... که زیاده خواه گشته طغیان میکند که چند روزیست از سفر برگشته. بیشتر خواستن زیاده خواهی است.....

نکته:از هر گونه پیشنهاد داوطلبانه در امر ماساژ خودداری شود

نکته:هر گونه کمک و پیشنهاد در راستای ضد سانسور و فیلتر پذیرفته میشود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۲/۱۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱)

خخخ
جفنگ پران خخخ
این اقایی همایون ک نیس؟
پاسخ:
نخیر همایون نبوده شکلک های یاهو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">