حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
اسفند ۸۷

در اثر نق زدن های مکرر من، آخر به موفقیت باور نکردنی دست یافتم،گرچه یک روز تاخیر داشت ولی باز هم مهم نفس عمل است که انجام گرفت و بقیه چیزها فقط تشریفاته. با یه روز تاخیر تونستم هم بابا هم آقا قشنگه رو راضی کنم که ما رو ببرن درختکاری، که نتیجه این شد که آقا قشنگه هم همراه ما اومد و درختکاریمون خانوادگی شد که اجرمون با خدا. رفتیم چند تا درخت بگیریم که از اونجایی که روز درختکاری تموم شده بود و ما مصداق کاملی بودیم از "حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت"، درخت رایگان یعنی همون مفتی تموم شده بود و ما مجبور شدیم ۴ تا درخت بخریم چون مامانم از این امر خطیر انصراف داد و گفت من حال این کارها رو ندارم. رفتیم یه جایی تا درخت بکاریم من اسم درختم رو گذاشتم حسنی اونم به دو علت ،یکی اینکه جمعه بود یکی دیگه این که حس میکردم آقا پسره!!! که بسی مورد خشم آقا قشنگه قرار گرفتم

از اونجا رفتیم خارج از شهر که کمی پیک نیک باشد برای دلهامان ،که جای قشنگی بود اما حیف که خشکسالی و بی آبی همه  جاعرض اندام نموده حال آدم رو میگیره! اما با این حال مناظر دلنشین بودند که چند نمونه عکس میگذارم که در جان شیرینتان ته نشین شود در شادی ما سهیم باشید.

دیشب که به حال کوفته برنجی به خانه بازگشته ،رمق نوشتن در من دیده نمیشد به دلیل اینکه در راه کباب درست کردن با امکانات زیر خط فقر بسی جان کنده بودیم دور از جون شما!!! به همین خاطر نوشتن این پست را به امروز موکول کردم....

نکته۱: جای شما خالی گرچه در راه پخت کباب جان کندیم اما بعد از آن چسبید!!!!

نکته۲: بسی هوا سرد بود اما دلتون گرم باشه....

نکته۳: وقتی حسنی بزرگ بشه حتما باید یک زوجه مناسب واسش پیدا کنم به امید خدا داماد بشه....


در پی سخنان غیر دوستانه دوستان  بعدا اضافه شد،باید عرض کنم که درسته که وبلاگ من حرفهای بی پردست اما هر موضوعی دستمایه بی پرده حرف زدن نیست لازم نمیبینم که هر پستی به این موضوع اشاره کنه در ضمن اگر به دنبال بی پردگی هستید این همه پست بقیه هم بخونید . وا................

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۸۷/۱۲/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱)

سلام خوش به حالت درخت کاشتی خدا ازت قبول کنه 
پاسخ:
عاشق اینم که هر سال بکارم ولی نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">