حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
مهر ۸۸
وقتی رییسم رو میبینم که ۳۸ سالشه و هنوز در عالم تجرد به سر میبره و از صبح تا بوق سگم دنبال پول میدوه و تغذیه که چه عرض کنم از ۱۰۰ تا بیافرایی که دچار فقر غذایی باشن بدتره، دلم میخواد موهای کله مو دونه دونه بکنم بگم آخه این پولی که تو در میاری به چه دردت میخوره وقتی که باهاش زندگی که هیچی مردگی هم نمیکنی... بده به ما کنس،خسیس واست خرج کنیم حال دنیا رو ببریم....آرزو بر جوانان اصلا عیب نیست جون خودم جون شما...

نکته۱: پولش صرف خرید روزی ۳ بسته سیگار میشه که برای رفع سلامتی بسیار مفیده!!

نکته ۲: گاهی واسه دوست دخترش نازی جون(یکی از دوست دختراش) یه کادویی میخره!!!!!!

نکته۳: هر چی پولدارتر میشه خسیس تر میشه، نمیدونم این چه صیغه ای که قانون طبیعته!!!

نکته ۴: این چند وقته همه پست های من که چه عرض کنم همه فکر و ذکرم مالی-اقتصادی شده

نمیدونم چرا، راستی چرا؟؟؟

قانون طبیعت!!!!!!!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم شهریور 1388 ساعت 11:53 شماره پست: 23
درستش اینه که استعداد داری ، هوش داری، حافظه داری، کلی ویژگی خوب داری.... پس پول داری!!!

قانون جنگل: اینا که داری همشو بذار در کوزه آبشو بخور، پول داری پس بیشترم پول داشته باش...

نکته: این پست نتیجه نا امیدی فولوس لاموجود

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۸۸/۰۷/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">