حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
تیر ۹۰

-آهای عمو....آهای...بابا یه دقه صبر کن....

*جارو خیلی خش خش میکنه صداتو نشنیدم دختر جون...چیه چی میخوای کله سحر؟؟!!

-بهم قرض میدی؟

*چی؟

-جاروتو دیگه!!

*واسه چی؟

-میخوام از تو دلم این همه گرد و خاک و ..خس و خاشاکو جارو کنم!!یعنی این دله من از کف خیابونم کمتره؟؟؟

*لا اله الا ا....!!خدا هر چی دیوونست شفا بده!!هی......

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۰/۰۴/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۴)

آزی چرا اینجا یه جوریه؟ من گم میشم اصلا نمی فهمم چی به چیه!
پاسخ:
عزیزم چرا گم میشی....چیزی نداره که!!!! رو نظر کلیک میکنی بعد پایین همون پست نظرها اضافه میشه...
کجاش مجهولِ بپرس واست بگم....

بیاییم با چیزهای جدید کنار بیاییم تو رو خودا :D
مثلا من وقتی میام اینجا نمی فهمم آخرین پست کجاست!
پاسخ:
چرا عزیزم....صفحه اصلی که باز بشه....آخرین پست همون اولین پسته دیگه یه تاریخ گنده هم بغلش هست....فقط دقت کن آدرس اینه bihefaz.blog.ir... تو آرشیو نری...
مث وبلاگهای دیگه است به خدا :(
شکل یه دیالوگ فیلم نارنجی پوش بود این آخری.
دیالوگ های این مدلی رو دوس می داریم.
پاسخ:
خودمم دوس دارم :)

نقطه؟؟!!!
لایک
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">