حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
خرداد ۹۲

- بیا کنارم بشین, نترس بیا!!!

-چه ترسی داری از نوازش؟؟!!بوسه,لمس,نفس...بهم بگو...واقعا از اینها میترسی؟؟!!

- آها میترسی که عفتت خدشه دار بشه!! اون عفت که واسش میترسی, فقط یه توهمه که نسلها روح زنانت به خاطرش زندانی شده...

بیا!! بزار در این قفس رو ,واست باز کنم!

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۲)

های آزی
خانوم ام زاده من عاشخ وبتم به ما سرنزنی نامردی
پاسخ:
عجبی شما!!!!!
تو پستی که عکستو گذاشتی بودی خبری نشد ازت ;)

آزی خانوووووووووم

عایا بنده وکیلم شما را به خواهری دائم جناب مانیا.م معروف به منگنه از اهالی شهر مشهور و پر آوازه شنقلیزه به ش.ش "9801132538"- الکی میگه- و ت.ت 10/5/79-فقط جهت هدیه تولد و سن- در بیاورم؟؟؟عایا بنده وکیلم؟؟(3بار)

Please answer!yes or no?

همون طور که مستحضری خانوووم آزی چون آغای همکار نمیاد خواستگاریت من مجبور شدم بیا خواستگاریت البته نه اینکه زنم بشی فقط جهت اینکه خواهرم بشی باید اول از همه خدمتت –به قول بچه های فیس بوق- رزومه بدم تا با هم آشنا شیم جیگرررررررر- به خودت نگیر آزی !!-

دانش آموز فعلی سوم راهنمایی تیزگوشانم – همون تیز هوشان تیزگووش دیه !!اهه پارازیت- امسال به لطف مرحمت خدا اگرخدا بخواهد و همچنین اگه دعای همون آخونده ای تو بلاگت عکس لنگاش رو گذاشته بود پشت سرمون باشه ان شالله سیکلمان را میگیریم...4تا آبجی دارم که تو اضافه شی میشی 5 تا با خودم میشیم 6 تا...خواهرم به ترتیب سن مامان بزرگی به بچه قنداقی البته به استثناء جناب که هنوزتکلیفتون مشخص نیست عبارتند از:

ملودی،میشا،سمیر،مهتاب

لازم به ذکره منو خواهرام یه مدرسه میریم تفاوت سنیمونم از 5 روز تا10ماهه"اگه مونده ما چه خواهر هایی هستیم بایدبگیم خواهران غریب شنیدی ما آشناییم ولی عجیبیم!!!"

خووو آزی جون از اونجایی که میدونم شاید خوش نداشته باشی دوست به این کوچولویی داشته باشی گفتم آبجیم باشی تازه من داداش بزرگ نداشتم همیشه آرزو میکردم آسمون کل شه یه داداش بزرگ خوشگل از آسمون برام بیفته پایین برا همین اگه جوابت مثبت باشه دیگه این مستر لهجه تونو باهم نصف میکنیم درسته خوشگل نیست ولی خو داداش بزرگ تر که هست نیست؟؟برا من که داداش بزرگتر میشه!!!!منم کوتاه میام درحقت انصاف می کنم لازم نیست که مشقام رو بنویسه ولی جناب آزی خانوم شخص شخیص جناب عالی باید حسابی برام کارکنی حالا نه اینکه مقشامو بنویسی ولی به همون قلم خوکشل خودت باس منو از این جهالت دربیاری

آخه میدونی پیش خودمون بمونه ها!!!یه مسائلی هس که نمیشه به مامان باباها گف از طرفی منم که بچه شریم میترسم یه بارکار دس خودم بدم ازیه طرفم دوستامم که مث خودمن بیشتر از خودم نمیدونن تازه اگه ازشون راهنمایی بخوام ممکنه فک کنن دیه کی هستن علامه درن بعد اونموقع من نمیتونم تحملشون کنم کلا تو همه موارد که نمیشه از یه دوست کمک خواست میشه؟؟؟تولوخدا!!!

 

اصن آغا من به این گوجه سبزم حصودیم میشه که دوستی به خوفی تو داره به خاطرش میری مشد شهر شنقلیزه هم تو یه استان بغلیه مشده دیه ای شالله اگه آجیم شدی میتونیم بیای شنقلیزه باهم بریم ددر دودور.....

پاسخ:
عزیزم هر سًالی داشتی در حد معقول و علمی بنده در خدمتم خواهر کوشولو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">