حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۶
دی ۹۲

از دست دادنِ دلخوشیهای کوچک زندگی غصه خوردن ندارد...غصه ای نیست....اشکی نیست....از دست دادنِ بزرگتر از اینها هم حتی غصه خوردن ندارد...اندوهی که به دل مینشد، بابتِ فاصله هایی است که به عمد میانِ آدمها میندازند....

نوشتن برای من دغدغه نیست....نوشتن برایِ من مثلِ شیر قهوه ای است که هر روز مینوشم...لذتی مضاعف است...بی قهوه نخواهم مُرد بدونِ نوشتن و خوانده شدن هم نمی میرم! اما زنده بودن کافی نیست...دلخوشی هایِ کوچک اند که زنده بودن را به زندگی کردن تبدیل میکنند...زنده بودن بدونِ زندگی کردن ارزشی ندارد....رنگ و بویی هم ندارد!

قرارِ بود 24 دی وبلاگم پنج ساله شود...خوب نمیشود...به درک! تمامِ دیشب را به این فکر میکردم که مدتی ننویسم اما الان مجبورم کردن به آغازِ دوباره...آغاز دوباره کمی ترس دارد! من اهلِ کوچ کردن نیستم...من به محلهای قدیمی ام به خانه ام اُنس میگیرم...اما کوچ اجباری خودش شاید موهبتی باشد برای شکستنِ روزمرگی ها....من یک زمستانی ام....من به بهار در زمستان، آغاز در زمستان عادت دارم...


شکوفه

13 فروردین 90

روستایی در حوالیِ بابلسر


درختان هم زمستانها پنداری عاری از زندگی میشوند، اما از شروع دوباره و شکوفه دادن در بهار و به بار نشستن، ترسی ندارند....دوباره همانقدر زیبا خواهند بود که قبل از زمستان بوده اند....اما شاید آرامتر، بی صدا تر و افتاده تر باشند!

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۱۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۰)

وبلاگ قشنگی داشتی، اینطور که معلومه خانه جدیدت هم به آبادانی خانه قبلی خواهد بود، انشاء ا...
پاسخ:
ممنون...با دعایِ خیر دوستان :)
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۲ سرهنگ تمام
زمستونی هستی آزی؟
پاسخ:
آره :)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

شر منده چیز نشدنی خواستی ازمممممممممممممممممم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

پاسخ:
خواهش کردم.... خواهش...

سلام.

اقا دیگه

باو خوشحالیم هستی باز...بذار شاد باشیم....

یه پیشنهادم دارم

 

پاسخ:
تو هم بزار من راحت باشم...خواهشا....

فعلا پیشنهاد بی پیشنهاد لدفن....
چه باحاله اینجا! 
شروعی دوباره....
موفق باشی آزی. 

پاسخ:
ممنون....خیلی بهتر از اونجاست اگه بهش عادت کنم :)
باشه دوست من
Ay ghorboonet beram man

پاسخ:
خدا نکنه جانم :)
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۶ صادق جان
صبح که دیدم فیلتر شدی حالم بد شد. ولی حالا خوشحالم که بازم شروع کردی. امیدوارم توی این یکی وبلاگت روزای بهتری داشته باشی و پربرکت تر از اون یکی باشه برات :)
پاسخ:
ممنون دوست خوبم....یکم زود شروع کردم :) من کلا انتحاری عمل میکنم...

اینکه ناراحت شدی خوب نیست ولی منو خوشحال میکنه ;)

ممنون..:)
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۲۵ خانومه آقای x
عی جانم از بلاگفاکوچیدی؟
پاسخ:
عطایش را به لقایش بخشیدم...بی خاصیت رو...
:)
خوش اومدی...قدم رنجه کردی :)
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۰ خانومه آقای x
قربانت فقط من اینجا یکم گوه گیجه گرفتم
حالا تو خودتو ناراحت نکن عادت میکنیم ماهم:)
چراشکلک نداره؟:(
پاسخ:
خیلی چیزها داره اما شکلک نداره :|
عادت کنید دیگه اینجا خیلی بهتره :)
آها پیدات کردمD:دلم برات تنگ شده بود 
خوبی میدونستم آخر فیلتر میشی
پاسخ:
از بس امواج فرستادید اینطوری شد دیگه... :)

وای به همین راحتی پیدا میشم :-S
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۸ خانومه آقای x
ازی تو لیست وبلاگ دوستان قرار نمیگیری چرا؟
همش اون ادرس قبلیت میاد!
پاسخ:
نمیدونم قبلی رو حذف کن! چون اونجا فقط بلاگفایی ها میشه عزیزم :)
ببین تو رو خودا با احساسات جوون مردم بازی میکننمن که اون وبلاگو خیلو خیلو دوس داشتم ولی اکشال نداره اینجا هم مثل قبل میشه اما بدون مزاحم
پاسخ:
خودمم دوسش داشتم... :|
امیدوارم بدون مزاحم باشه :)
من پیدات کردم آزی...
چرا فیلترت کردن؟؟؟
پاسخ:
والا بی خبرم...کسی هم جوابگو نیس :|
خوش اومدی...

راحت پیدا میشم هوم؟؟ :-S
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۳ با من تانگو برقص(عالیجناب کنتور)

کاش توی بلگفا میموندی....درد بدیه فیلتر شدن...

پاسخ:
از بلاگفا حالم بهم میخوره چرا بمونم؟ نه که خیلی مطمئنه...خیلی وقت بود میخواستم از بلاگفا بزنم بیرون...توفیق اجباری شد..
راستی خوش اومدی :)

خونه نو مباااااااااااااااااااااااااااارک

پاسخ:
اسباب کشی اجباری بود! :)
امیدوارم عدو برات سبب خیر شده باشه و این شروع روزهاى خوب برات باشه:)

پاسخ:
ممنون ترنجِ مهربونم :)
فدای سرت...تو بنویس...جلوی فکر و قلمت رو هیچی نمیتوته بگیره...در ضمن ما همون آزی رو میخوایماااا...نزنی تو فاز غم و غصه و فراق(فراغ!):D.
پاسخ:
فاز غم ندارم که! :)
فاز غم دیدی تو ....تو این پُست؟

خیلی با مرامی :))
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۱ *دخمل تنها*
سلام خونه جدید مبارک من بعضی از پست های وب قبلیتو میخوندم اما خاموش.......
پاسخ:
سلام...خوش اومدی...ممنون که روشن شدی :)

تو آدم شروع های دوباره ای:) موفق باشی.

پاسخ:
ممنون... :) مرسی که اومدی
;)از کجا میدونی...
۱۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۲ منه پابرهنه
اینقد وبلاگای مختلف دیدم که نوشتن آزی کجاست وبش چی شده و اینا کنجکاو شدم بیام وبت

و به این نتیجه رسیدم خوب مینویسی
و چه خوب زمستونی هستی
پاسخ:
خوش اومدی البته...
ولی کاش زودتر میومدی....شنیدن کِی بود مانند دیدن :D
ممنون از اظهار لطفت...
سلام آزی جونم
خیلی متاسف شدم اون بلارو سر وب عالیت داووردن خدا ازشون نگذره بوگو آمین
از صب اونقد اومدم وب قبلیتو باز کردم غصه خوردم اخر سر دست به دومن خانومه اقای ایکس شدم
دختر خوب دیگه اینجا فیتیله رو یه کم بکش پایین هر کس و ناکس بی ناموسی پاش اینجا وا نشه
برات دوعا میکنم اسایش به منزل نوت برگرده
مراقب خودتو مهربونیات باش دختر
خیلی میخوامت
همون ملک مطیعی سابق
راستی فک کنم با پای عکس پازلت کار داشتنا( ایکون نیشخند و قهقهه)
لنگ ندیده ان دیگه
چه میشه کرد والا
پاسخ:
وای کلی از دستت خندیدم سهیل...راس میگی لنگ ندیده ان :)))))))
راستش اصن میخواستم نوشتن رو بزارم کنار...اما لطف همین دوستایی مث و تو بقیه بهم انگیزه داد که زرت دوباره اینجارو بنا کنم!

همین که هستید دلگرمیِ واسه من.... :-X اینجا یه بدی داره اونم بی آیکونیشه :))
متن جالبی نوشتی، قشنگ :)
میگم ی چیزی مینوشتی پاشو امضا میکردیم کم نیستیما;-)
به همین مناسبت تجمعی مقابل وزارت بوووق برگزار می شود
ضمنا پذیرایی آش رشته مخصوص است لطفا قاشق همراهتان باشد

پاسخ:
ممنون:)
از دست تو کلی خندیدم....باحال بود......
خودمم کلی کیف کردم این همه اومدن :)
از تو توقع دیگه ای نمیشه داشت...کلا تنت میخاره واسه لیف و کیسه :))
ایول داری...خوب پوز بلاگفای در به درو زدی...آورین آزی خانوم(هرچند اصن فکر نمیکردم فلفل شی). فقط این عکسه بهم نچسبید....نه که ناخونات تو عکس نبود:))
خوب کردی از بلاگفا رفتی.
خوش باشی :)
پاسخ:
نه بوخودا تنم نمیخاره :)) به جون ننم!

عجبی یکی گفت خوب کردی از اون وامونده رفتی...ممنونات بابت دلگرمیت :)
۱۶ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۴ مهران مهرگان
سلام
مبارکه !
از اینکه جشن پنج سالگی رو از از دست دادیم ناراحت کننده بود .
امیدوارم این خونه برقرار باشه !
پاسخ:
سلام...
ممنون....
واسه خودم ناراحت کننده بود...با اونجا اُخت بودم اما مهم نیست :)
و بازم ممنون..
سلیم
صب بخیر
اومدم بهت انگیزه مضاعف بدم
خوشالم خندیدی نگرانت بودم دپرس شده باشی
همینه میگم میخوامت دیه
عه پس باحالی پرانرژی هستی و از رو نمیری
مراقب خودت باش مراقب دل مهربونتم باش
روزت افتابی خوش
پاسخ:
سلام.
مرسی ممنون اومدی انرژی در کنی راستش واقعا بهش احتیاج دارم هرچند آزی بیدی نیس که با این بادها بلرزه :D
روز تو هم خوش
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۸ محسن فراهانی
سلام
از دیروز که دیدم وبلاگت فیلتر شده ، همش خدا خدا میکردم منو یادت باشه آدرس جدید بدی بهم :)
خوبه که ناراحت نیستی چون من اصولاً دلداری دادن بلد نیستم . اینکه بگم این سیستم فیلتراسیونشون چقدر مزخرف و بدون فکره هم که فایده ای نداره ...
به هر حال خونه ی جدید مبارک ، امیدوارم حرفهای شاید بی پرده ی آزیتا به خوبی حرفهای کاملاً بی پرده ی آزیتا باشه :)
جای خوبی رو برای ادامه انتخاب کردی ، منم چند وقته عضو بیان شدم ولی منتظرم این سیستم مهاجرتش دوباره راه بیوفته تا از بلاگفا کوچ کنم :)
پاسخ:
سلام

الان ینی خیلی خوشحال شدی که تو رو یادم بود؟ خخخخخ :))
خودمم امیدوارم دوباره بتونم با انگیزه شروع کنم از دست دادن سخته مخصوصا که در ازایِ هیچی باشه....اما من سعی خودم رو میکنم :)
امیدوارم تو هم زودتر کوچ کنی من اینجا تنها نباشم :) هِی میگن چرا از بلاگفا رفتی... خخخ
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۰ محسن فراهانی
حواسم نبود اینجا مشخصاتم رو جور دیگه ای سیو کردم :)))
همون آقای بنفش هستم بنده : pelake23.blogfa.com
پاسخ:
آقای بنفش :) با قالبم حال میکنی؟؟!!!!!! :)
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۲ نوشته های پراکنده

سلام

خوبید؟

از وبلاگ یکی از دوستان اومدم

امیدوارم وبلاگ جدید مبارکتون باشه 

پاسخ:
سلام...
قدم رنجه کردید...
ممنون:)

سلام

کور خوندن اگه فکر کردن می تونن با این کاراشون جلوی خوندن مطالب وبلاگ تورو بگیرن. ما میاییم می خونیم. ولی یه خبر ندادی وبلاگ جدید راه انداختی. من از جای دیگه پیدا کردم.

پاسخ:
سلام
آورین شما کارتون درسته :)
من شرمنده ام...دیروز واقعا ذهنم خالی بود....نمیدونستم دقیقا کجاها باید برم و خبر بدم!!! دیروز روزِ خوبی نبود... :)
آزی برگشتی؟! چقد دلم توی این یه روز برات تنگ شده بود! دیروز هر یه ربع نگا میکردم آپ کردی یا نه. دلم پکید وقتی دیدم ف.یلترت کردن. هرچی هم فکر کردم دقیق نفهمیدم طبق کدوم بندِ قانون فیلتر شدی. اینجا شکلک نداره! اشکال نداره مهم اینه که تو هستی! موفق باشی مثل همیشه (گل) 
پاسخ:
آزی نرفته برگشت :)) به من میگن آزی کماندو خخخخخخ
آخی....مرسی همین محبتهای شما منو دلگرم میکنه...
تو هم موفق باشی دوست من [قلب]
ناراحت شدم دیدم فلفلی شدی ...کلی گشتم تا دوباره پیدات کردم :)

خوشحالم که دوباره شروع کردی ♥


پاسخ:
ممنون که گشتی و پیدام کردی :) :*

ممنون....
آره نباید دل بست که وقتی از دستش دادی از زندگی نامید بشی
نوشتن حسی بی نظیر است..خیلی قشنگ توصیف کردی..حال کردم باهات :دی
میتونستی هم آدرسش تغییر بدی خو :دی

در کل این عکس بچگی خودت نیست؟:دی
پاسخ:
آدرسش تغییر بدم ینی چی؟؟؟ بمونم تو بلاگفای در به در؟؟؟ :| هر روز یه بامبول داره اونجا! :|



خخخخخخخ ...چرا خودمم :P
سلام کوجا رفدی؟
دودیقه نبودیما نیگا نیگا جیم زد دخدره
دلم برات تنگولیده لامصب نمیشه نظر گذاش
خوبی؟
مبارکا باشه
پاسخ:
بنده قرار نبود جایی برم!!! به خانه و کاشانه ام حمله شد عزیزوم!
چرا نمیشه نظر گذاشت؟ الان که گذاشتی :)
خوبم...
مرسی :)
۱۸ دی ۹۲ ، ۰۰:۵۹ شخص نویسنده
ازی خونه نو مبروک :دی

چقد گنگه همه چی :دییییی
پاسخ:
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟ از تو انتظار داشتم باهوشتر از این حرفها باشی هاااااااااااا ;))
سلام ای کاش تو یه سایت دیگه ولاگ میساختی مثل blogsky
مثل این یارو http://allstar-8.blogsky.com/
هر ماه فلیش می کنن دوباره همینجا میسازه
قسمت کامنت گذاریشم مثل بلگفا کرده .
والا...
پاسخ:
سلام
چــــــــــــــــــــــــــــــــــرا مثلا؟؟؟!!!

چرا ما عادت نداریم چیزهای جدید رو بپذیریم؟؟؟ چرا؟؟؟

خیلی وقت بود میخواستم از بلاگفا بیام اینجا توفیقِ اجباری شد... حالا نظرهاش اون شکلی نباشه چی میشه عایا؟ :)
سلام
متن بسیار زیبا و رسائی بود

این هم برای عمر فیلتری:

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام

و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است

با ریشه چه می کنید؟

گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده اید

پرواز را علامت ممنوع می زنید

با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟

گیرم که می کشید

گیرم که می برید

گیرم که می زنید

با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟


شعر از خسرو گلسرخی


پاسخ:
ممنون بابت شعر زیبا و به جایی که آوردی اینجا :)
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۳ خانم مهندس
آزی چرا از بلاگفا کوچیدی؟؟؟؟!
حالامن چجوری بفهمم اپ کردی!!!؟؟:-\
پاسخ:
چونکه بلاگفا خیلی خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر است!! یه rss reader استفاده کن یا نه من که معمولا هر روز آپ میکنم یه توکِ پا تشریف بیار والا کارِ سختی نیس :)
آذیتا جان خیلی خوشحالم که دوباره پیدات کردم.اونروز داشتم با ترلان صحبت میکردم و میگفتم اولین وبلاگایی که باز میکنم وبلاگ ماهی و آذی است تنها به یه دلیل ساده:توش خبری از خودسانسوری نیست.با اینکه مدت زیادی نیست خواننده نوشته هاتم اما همه وبلاگ قبلیتو خونده بودم خیلی دوسشون داشتم ولی یهو ضدحال خوردم شما که فیلتر شدی ترلان هم که عاشق شد کم مینوشت ولی خوشحالم دوباره هستی.وای خدا چرا الان من ذوق مرگم؟!!!!!!!خاک بر سر آدم بی جنبه.والا
پاسخ:
تو پیدا نکردی که من امدم سراغتشکلک های یاهو
تازه کلی خودسانسوری میکنم باز میان میزنن درشو تخته میکنن....اگه نکنم که هیچیشکلک های یاهو
خدا نکنه! به شما میگن آدم با احساس نه بی جنبه...چاکریمشکلک های یاهو
این منو یاد ِ پیج ِ فیلترینگ می‌ندازه
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">