حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
دی ۹۲
تَق تَق تَق تَق تَق تتَق تَققق تَتَتقتَق

اشتباه نکن، صدای بالا و پایین رفتنِ قوطیِ کنسرو در قابلمۀ آبجوش است!

به بی حالی مبتلام! منتظرم که ،کنسرو بخورم، به چند نفر فکر میکنم، ناراحت نیستم ، خوشحالم نیستم، دلم میخواست مغازه میرفتم، نرفتم!!حمام! نرفتم! جارو!نزدم! فقط مُدام به چند نفر فکر میکنم! از دستِ یکیشان دلخورم! از دستِ خودم بیشتر! من نباید به کسی فکر کنم که به من فکر نمیکند! من نباید به کسی فکر کنم که نمیخواهد به من فکر کند! خودم موجودِ ابلهی است! جایِ شیر در یخچال خالی است! و این برایِ من خیلی نگران کننده است! فردا سالاد الویه دارم اما آبلیمویی در کار نیست!خیارشور هم! من باید عصر ، به مغازه میرفتم اما تمامِ عصر را نشستم زُل زدم، و به چند نفر فکر کردم! اگر سالاد الویۀ فردا خوشمزه نباشد...هیچ دلیلی ندارد، جز این چند نفر و یکیشان بیشتر! و این موضوع هیچ ربطی به بیماریِ گشادیسمِ من ندارد..متوجهید؟! هیـــــــــــــــــچ ربطی ندارد...

تَق تَق ...صدایِ قوطی است، وگرنه کسی درِ خانۀ مرا نمیزند!
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

حل میشه ایشالا


پاسخ:
چی حل میشه؟0-O
من در خونه ات رو میزنم... تق تق... آززززززززززززییییییییی درو باز کن پام شکست ;)

پاسخ:
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی....بفرماییـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد :)
کمترین اثر کسی که بهمون فکر نمیکنه و ما بهش فکر میکنیم,بی مزه شدن الویه است...تا این حد قابل قبول...بیشتر نزار پاشو دراز کنه.
پاسخ:
چشم چشم...از این بیشتر نمیشه ...اون اصن پا نمیده که بخواد دراز کنه :))))))))))))))))))
میدرکم..ول سعی کن بگی خب آخرش چی؟ بلاخره که خودت باید همه این کارهارو بکنی..پس یاد همشون نداز دور و یک آهنگی بزار اندکی برقص و شادمان برو دنبال کارات :)
پاسخ:
باشه واسه فردا :)))))
اگه تو حال و هوای شوخیه خدا شفات بده
اگه جدیه ای قیافه ها بت نیاد یره


. در راستای کامنتت در ویم
مگه من مردم :دی
پاسخ:
شوخی جدی قاطی پاتیِ :)


+رو دل نکنی
اون یه نفر من که نیستم؟
پاسخ:
فکر کن بشینم به یه _____ فکر کنم! دیوونه هستم اما نه تا این حد خخخخ
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۳ گوجه سبز
گور بابای...... خودت بهتر میدونی
پاسخ:
عاره خخخخخخ :)))
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۵ گوجه سبز
نوشتی تق تق تلق تلق اول فکرکردم قضیه تُنپَکو قِرو ایناس!داشتم خودمو اماده میکردما:-D
پاسخ:
آخی بچم سر خورده شد :)

دقت کردی همیشه یکی یکی دیگه رو دوس داره،اما اون طرف خودش یکی دیگه رو دوس داره...یعنی همیشه تو یکی رو دوس داری ک طرف دوست نداره،اما یکی دیگه رو دوس داره ک اون طرف اینو دوس نداره...

جالبه نه؟
همینه همیشه،کسی ک محلمون نمیده رو دوس داریم اما اگه کسی واسمون بمیره اعتناشم نمیکنیم...چون میدونیم دووسمون داره...

میفهمی حرفمو؟

چرا آخه؟:s

تو بگو...تو ک حرفات میره تو مغزه پوکم تو بگووو

پاسخ:
نع همیشه اینطوری نیس!!! اونم منو دوس داره...اما منطقش از احساسش قوی تره!!!

همیشه اینطور نیس...یه آدمِ سالم نمیتونه به کسی که دوسش داره بی محلی کنه! و کسی که بهش کم توجهِ دوس بداره!!

اگه اینجوری باشه! از حالتِ نرمال خارج شده عزیزوم!

همیشه اینقدر بد نیس...خیلی وقتهام خوبه...خوب :)
سلام
اینکه کنسرو چی بود مثل یک راز باقی موند؟
پاسخ:
سلام

کنسروِ ماهی کیلکا دودی...
خوشمزه هم بود :)
۲۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۲ سرهنگ تمام
پسر ِ ترکاشوند ُ میفرستادی خرید D:
پاسخ:
اون کجا خراب آباد کوجا....گیر دادی ها! :)
۲۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۲ سرهنگ تمام
خخخخ بی مزه هم خودتی
پاسخ:
باشه منم...خود زنی نکن :))))))
۲۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۶ سرهنگ تمام
توو خونت نشستی حالا هی درست کن بخور تا بترکی
آخرشم خود ِ ترکاشوند باید بگیرتت
+ آیکون آه ! الویه
پاسخ:
عوضی نباید غذا بخورم؟؟؟

نه که تو کلا هوازی هستی صبح تا شب هوا میخوره با نمِ دلت زنده ای...چاقالو :)))))))))
گشادی که درد نیست! اگه اینجوری بود شیرازیا الان همه مصدوم بودن!! :))
پاسخ:
نگفتم درده که...گفتم مرضه.....ترجیح میدادم گشادیسم نداشته باشم،راحت تر بودم اون موقع:)
باش شاید مشکل از دور و بریای منه
مرسی 
شب بخیر
پاسخ:
:)
۲۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۸ سرهنگ تمام
.   .

قربونتون ما اینجا بووووووووووووووووووووقیم دیه؟؟؟؟؟؟

حیف دستمان از ÷شت این لپ تاپ بهتون نمیرسه والا هی زنگ در خونتون می زدیم فرار میکردیم....خخخخخخخخخخخخخخخخخ

گاهی وقت ها ادم میخواهد این کلش را بکند بندازد اونور تا دیگر نتواند فکر کند

 

پاسخ:
نه بابا شما تاج سرید :)
همین دیگه....دستتون کوتاه من غصه میخورم بلند بود نمیخوردم دیگه! خخخخخ
عجب جمله ای بهله بهله....;)
۲۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۹ سرهنگ تمام
اِ
شکلکم نیومد چرا؟
شکلک خنده بود
پاسخ:
سرهنگ جان متاسفانه شکلک تو کامنتها نمیاد تو جواب فقط میاد :(
شما دعوت کنید ببیند کس که سهله کسانی در خونتون رو میزنن
اگه مهمون دوست دارید و حوصله هم دارید و صد البته اگه قرار نیست شخص یا شاشخاص خاصی باشن این مورد رو می تونم براتون حل کنم(آیکون چتر بازی)
پاسخ:
اوه اوه اوه اوه چه چتربازه حرفه ای خخخخخخخخ

چه از آب گل آلود تند تند میخواد ماهی بگیره....
سلام امروز بهتری ؟؟؟؟؟؟؟[بوسه][ماچ]
پاسخ:
سلام حیران جونم....خوبم خـــــــوب!

دیشبم بد نبودم که^_~

می دونی آزی، گاهی اوقات لازمه بشینی و به دیگران فکر کنی. حالا خوب یا بد. مخصوصا بد. لازمه بگیری تو ذهنت تا می خوزن کتکشون بزنی.

البته در همین حد نگه داری ها نه مثل من. که اول فکر می کنم، بعد اس ام اس می زنم آخرش به قتل ختم می شه.... :)

پاسخ:
^_^ تو دیگه خیلی خشنی

البته منم قبلا خشن بودم الان دیگه کُرکُ پرم ریخته....هیچوقت به عمل نمیرسه!
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۷ خانومه آقای x
خدایا یعنی امروز باید سالاد الویه ببینیم!
آزی من دیگه طاقت ندارم!
پاسخ:
اگه خوشمزه شد میبینید اگه نه که نمیبینید....

حالا هر جور دوس داری دعا بنما:)
کلن همش توو خونه ای اینجوری که من از بلاگفا تاحالا میخونمت!! آره؟؟
پاسخ:
به جز مواقعی که سر کارم و در مسیر کار و خانه....بقیهٔ مواقع بهله خانه ام!
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۳ یه گوریل
آدمها با عقلشون بزرگ میشن و با احساسشون قوی .
گوریلا ولی...................بماند
پاسخ:
بعله بعله مثل همیشه میماند!!! بذار بماند...
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۲ بانوی خیــال
این آدم های تق تق تقوئی ِ از یاد نرو!!
پاسخ:
آره دهنشون سرویس :D

آخ که منم حوصله ی هیچ کاری رو ندارم امروز! تازه منم مثه تو به کسایی فکر میکنم که هیچوقت به فکر من نیستن :(

یه ذره به من فکر کن خخخخخ

میگم سالاد اولویه بدون خیار شور آبلیمو هم بد نیست :) سخت نگیر :)

پاسخ:
چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم امشبو به تومی اندیشم :)))

سخت گرفتم رفتم خریدم آخر :)))
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۲ تپلچه خانوم

جیگری خودمی :) مگه میشه من به تو سر نزنم؟

اس ام اس دادم ازت آدرس گرفتم

منو میشناسی من کسی نیستم جز ؟؟؟ یک دو سه یک دو سه زود بگو :)

پاسخ:
کصـــــــــــــــــــــــــافط ...میدانستم میدانستم :))))))
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۰ آقای بنفش
به کسی که بهش فکر میکنی چیزی نمیگم ، بهش فوحش نمیدم ، نمیگم چرا نیست چرا رفته چون حتماً واست مهمه که بهش فکر میکنی ...
اما آخه اون آزی شاد و پر انرژی همیشگی چرا انقدر افسرده شد یهو !!!

راستی یادمه توی وب مرحومت آخرین کامنتی که گذاشته بودم راجب خراب آباد (!) پرسیده بودم ، کجاست این شهر دوست نداشتنی ؟

پاسخ:
هنو نیومده اصن :))))))) فوووووحشم دوس داری بدی بده!!! بگو منم یاد بگیرم ازت خوب بهش فوحش بدم :)))

من افسرده ام؟؟؟ بزنم شَل و پلت کنم؟ خخخخخ

آدم از دستِ اینا جرأت نداره یه روز بی حوصله شه.......والاع!

اگه قرار بود بگم خراب آباد کجاست که اسمشو نمیزاشتم خراب آباد!!! یه شهر است در خوزستان جانم!

آخه می دونی؟ مرد باس مرد باشه...

این یه دعوتنامه بود واسه خوندن مطلب جدیدم. برای شما و برای همه دوستانی که اینجا رو می خونن.

پاسخ:
اتفاقا دارم میخونم...طولانی بود طول میکشه :)
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۵ آیدین زینال زاده
بدون نیاز به تایید ثبت و نمایش داده میشه؟ الو؟ الو؟ تق تق... کسی هس اینجا؟
پاسخ:
بعله....نمایش داده میشه....از وقتی اومدم اینجا از شر مزاحمان خلاص گشتم و میتوانم با فراغ بالی کامنتدونی رو باز بزارم :)

هست بهله هست...بفرمایید :)
ای بابا هی بهت میگم به من فکر نکن. فکرتو درگیر من نکن. من زن دارم. عجب گیری کردما .. عهه :D
پاسخ:
کووفت....:)

میگم میرزا وقت نشد به تو فکر کنم این وســــــــــــــــط :)))))))))))))))
الان دچار شکست شدم. میرم موتاد بشم
پاسخ:
برو موتاااااد بشو ، ولی اگه موتاد شدی کلا از یاد و خاطرم shift+delete ت میکنم:D فردا نگی نگفتی هاااااااااا;)
وقتی اهمیت دارند و بهشون فکر میکنی عین خیالشون نیست وقتی از چشمت میوفتند هی زرت و زرت سراغتو میگیرند.
بی خیال خودتو عشق است و آینده
پاسخ:
بعله همین است اصن تکبیر :D
متنشو قشنگ نوشتی :)

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">