حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
دی ۹۲

اگه بود ، امروز تولدِ پنج سالگیش بود!

اگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود!

حالا که نیست! جز وقتیهایی که تو گوگل یه چیزهایی سِرچ میکنی و اسمش میاد رو صفحه و داغِ دلِ آدم رو تازه میکنه!




بهش دلبستگیِ خاصی داشتم! محیطش واسم گرم بود! البته بیشترِ این گرما رو از محبتهای شما عزیزانِ دلبندم میگرفت! ولی خب، پنج سال وقتِ زیادیِ...در و دیوارش بویِ غم ها و شادیهامو میداد! این حرفها لوس بازیِ،ولی واقعیت داره! واقعیت داره که دلم براش تنگ میشه!که تنگ شده! حتی اگه یه روزی عینِ عینِ همون رو داشته باشم! بازم دلم برایِ این تنگ میشه! اینی که دیوارهاشو با اشکها و لبخندهای خودم و شما رنگ زده بودم! البته بضی قسمتهاشم با اظهارِ لطفِ فَحاشان! به هر حال، خواستم تو سالروزِ تولدش ازش یاد کنم...به احترامش...به احترامِ همۀ دوستیها و حسهایِ خوبی که خلق کرد! :)




این عکسها رو از رویِ تبلت گرفتم، فردایِ اون روزی که ، وبلاگِ بیچاره به درجۀ والایِ ف ی........ینگ رسیده بود! پنجرۀ وبلاگ به صورت آفلاین هنوز روی مانیتور باز مونده بود! وقتی تبلت رو روشن کردم و یهو چشمم افتاد به صفحۀ وبلاگ ،یهو یه حسِ مسخره ای بهم دست داد! حسِ مسخره نبود ها! از داشتنِ یه همچون حسی مسخره ام میگرفت! تنها کاری که تونستم انجام بدم این بود که به عنوانِ یادگاری یه چند تا عکس ازش بگیرم! :)


+به امید روزهایِ بهتر،شادتر و همه در کنار هم خندیدن...

+این وبلاگ ، همینی که الان مشغولِ خوندنش هستین، فقط به خاطرِ دلگرمیهایِ شما بود که دوباره باز شد...اینو جدی میگم! به خاطرِ همۀ اون دلگرمی ها و محبتهایی که شما تو اس ام اسهاتون، ایمیلهاتون و قراردادن پُست توی وبلاگهاتون به من دادید...اینجا هست! اینجا بدونِ شما، یه متروکه خواهد بود که واسۀ من هیچ ارزشی نداره...ممنون که هستید، ممنون که خوبید...دوستون دارم! زیــــــــــــــــــــــــــاد! دروغ نگم بضیهاتونم سفارشی دوست میدارم، اما توفیری نداره! مهم اینه که خیلی دوستون دارم.. :)

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۲/۱۰/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۱)

Uuuuuuuuuuummmmmmm
Much
:-********



پاسخ:
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

شکلک های یاهو
منو چند تا دوس داری؟؟
پاسخ:
تو؟؟؟؟!!

تو بضی موقعها خیلی نچســـــــــــــــــــــــــــــــب میشیشکلک های یاهو اما در حالت عادی از 10 تا 3 تا دوست دارمشکلک های یاهو

3 خوبه دیگه...قانع باش شکلک های یاهو یه نون بخور صدتا نون شکر کن خخخخخ
هعی لوله گاز...
بشکنه دستی که نمک نداره ((:
والا...
پاسخ:
الهی آمین :))شکلک های یاهو

هر که رویش بیش،سهمش کمتر دیه!!
هم خر هم خرما که نمیشه...

والا و کــــــــــــوفت شکلک های یاهو
دور از جون
چرا به خودت توهین می کنی؟
چرا میگی خر؟
والا من راضی به خود زنی نیستم ((:
خدافظ
پاسخ:
نکته رو نگرفتی دیگه بنده خرما بودم....همین حرفهای لوسته که حالمو بد میکنه :/


به سلامت
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۷ آقای بنفش
آخی طفلی ، تازه داشت به سن شکوفایی میرسیدا :(
اقدام کردی واسه رفع فیلترینگ ؟
تو که همیشه آنلاینی تا دیدی فیلتر شده قبل از این که بلاگفا مسدودش کنه باید میرفتی آدرس رو عوض میکردی تا مطالب حفظ شه ، راستی این آرشیو اینجارو چجوری ساختی ؟
پاسخ:
:(

نخیر اقدام نکردم چون رفتم مصادیق فیل شدن رو خوندم دیدم اگه بخوان گیر بدن به همه جایِ وبلاگ میتونن گیر بدن!

8 صبح که اومدم دیدم شده، مسدود هم بود! وقت نشد:|

کپیِ آرشیو رو داشتم، اینجا دونه دونه وارد کردم یه مقداریشو!
منم دوست دارم عزیزِدوست داشتنی.
پاسخ:
الهــــــــــــــــــــــــــــی...بیا بخلوم :)
ای شیطون..ای شیطون..پس خودتم از اون سرچهای شیونی میکنی..که میرسی به وب خودت..طفلک اونایی که بهشون گیرداده بودی :دی
خب حق داری واقعیته :)
خواهش میشه :دی
پاسخ:
گیر دادم؟ به کی؟

من اونجا رو خیلی دوس داشتم
میدونی اولین پستی ک ازت خوندم پنج شیش صبح بود،طنزم نبود،اگرم بود تلخ بود،اولین کامنتو گذاشتم رفتم پایین تر...اون پست بزن بزنتو خوندم،راستش چون دمای صبح بود و شبش بیدار بودم نگرفتم مطلبو،بعدش اون قست ک نوشته بودی بعد تمام شدن غذا اون پسر بچه دستاشو محکم ب هم زد و گفت اخ جون امشب بزن بزن داریم!اون صحنه رو خیلی قشنگ توصیف کرده بودی،از اونجا بود ک ب کل حالیدم با متنات،بعدش دیدم کامنتمو جواب دادی،بعدش من باز کامنت گذاشتم و ضایم کردی تو کامنت دومیه..خخخ اخه جوابتو اشتبا برداشت کرده بودم . . . اینجوری شد ک الام مامهستیم
پاسخ:
اون پست ساعت چهار صبح نوشتم...بهترین نه،راحت ترین! یه پُستِ تلخ راجع به خودکشی و من اون شب واقعا حالم بد بود خیلی بــــــــــد! و اومدنِ تو و اون کامنتها باعث شد خیلی بهتر بشم!هر چند اون موقع فکر کرده بودم که یه دخملِ باحالی...اما اصن مهم نیس که دختری یا پسر مهم اون حضوری بود که حالِ منو بهتر کرد :)

منم خودم اونجارو خیلی دوس داشتم! مطمئنا خیلی از تو بیشتر که تازه پیداش کرده بودی...ولی دنیا همیشه همینجوریِ...

به هر حال اینجام ...به قول خودت هم من هستم هم شماها :)))
من اونجا رو خیلی دوست داشتم واقعا حیف شد.
پاسخ:
منم دوسش داشتم!

ولی دوس دارم اینجام بدوستی دوستم :)
تازه همیشه واسم سوال بود ک اون عکس بالا قالب،عکس خودته یا نع!
راستی اىن دوتا تار افتادن یا خودت تار نمودی؟میخاستم ببینم کدوم پسته و اون بلاگای باز شده مال کیه؟
پاسخ:
عکس بعله خودمه !

تار که نیس چون از مانیتور عکس گرفتم اینجوری افتاده!پُستِ همون پستِ آخرِ اون ورِ دیگه! چیزی شده (6) آلبرت آزی رو ماساژ داد! :) و قصه نا تمام ماند! چون ژوزفین قهر کرده رفته! اون پنچره های باز هم یکیش خودِ وبلاگِ یکیش وبگذر یکیش پنل مدیدریت بلاگفا و یکیش سایتِ نظر سنجیِ پتروشیمی :)
وقتی فیلتر شد خیلی حالم گرفته شد،خیلیا،هیچ راه ارتباطی هم  بات نداشتم،اصن ی ضد حالی،گفتم از کفم برفت ک برفت،تا این ک ی دوست مشترک یادم اومد،ک بهش گفتم و . . . 
فقط اونجا بیشتر تحویل میگرفتی و محبوب بودیم،خانمی بودیم!!!!!خخخخ

پاسخ:
نع! حقیقت اینه که خودم یکم خسته ترم! کامنت بازیِ زیاد خیلی خسته ام میکنه! فقط دلیلش همینه :)) هنوزم میتونی خانومی باشی خخخخ :)))))
جالبه ها من همون شب تو قطار بودم،تا ساعت دو صبح ک چک کردم وبتو،این پست نبود!پ بالاخره این البرت کار خودشو کرد،اجنبیه . . . .
من در جریان ماساژ نبودم!!!
+راستی تا لحظه آخر ما پیروز انتخابات بودیما :-) 
+ما ینی من و هم فکرام،سو تفاهم نشه بگن شما با ما بودی
+++باورم نمیشه پسر و دخدر واست مهم نباشه(ایکون غش)
پاسخ:
:)
به هر حال تولد وبت مبارک،چ اینجا چ هر جا
مهم قلم و فکرته ک هر جا باشه روان است و شیرین 
هر جا باشی ما هستیم(گل کاکتوس)
پاسخ:
مرسی...:)

چاکریم!
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۱ خانومه آقای x
ایشالا حالا حالا ها پابر جاباشه!
آزی عزیز ماهم دوست داریم
باورکن !
بوس بوس بوس
پاسخ:
موتوشکر :)
موچ :*
باور میکنم :)

من که اونجا رو خیلی دوست داشتم بشکنه اون دست که فیلترش کرد ازلکی

مام شما رو خیلی دوست میداریم عزیز ....دل به دل راه داره قربانت

پاسخ:
الهی آمین :)

اصن لوله کِشی داره
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۸ مهران مهرگان
قبول این واقعیت سخته اما انگار چاره ای نیست و باید مدارا کرد .
خونه ی جدید ایشالا فنداسیونش قوی باشه و ضد زلزله !

پاسخ:
ای عاغااااااااااا ضد زلزلم کوجااااااا بود؟؟:d
می دونم ناراحت میشیا من این وبلاگتو دوس ندارم...اونو دوس دارم...
پاسخ:
حالا بیا و کوتاه بیا با اینجام مهربون باش، اینجام دوس بدار لطفا :)
مهم نوشته هاو شخصیت آزیتاست... شخصیتى که خلق کردى امروز پنج ساله اش شده، تولدشم مبارک باشه... اینجا و اونجا نداره:)
پاسخ:
اینجا و اونجا نداره...آزی دیوونه همه جا همینه :دی

:-*
مام دوست داریم آزی جونی :)
آره حیف شد ک نیس ولی تو ک هسی
ما ک هسیم
پ بیخیال گذشته

. میگم آزی منو چخ دوس داری :دی
پاسخ:
شمارو عشقه اصن....

تولو خعلی دوز دارم! از 10 تا 6 تا :دی
جاش فرق نداره مهم اینه که هنوز خودت مینویسی و ما هم همیشه بهت سر میزنیم. ولی هم هرچی فکر کردم دلیل اتفاقی که براش افتاد نفهمیدم! O-o
پاسخ:
ما مخلصیم:)
زیاد فکر نکن.. این اطراف خیلی چیزها دلیل نداره جانم :)
منم به یمن اون وبلاگ کهنه، درک میکنم چی میگی، اما یه دفتر خاطرات نو با جلد بنفش هم بد نیس :دی
ایشالا 5 سالگی اینجا و 5 سالگی شادی آزیتا!
خوشحال باشا، این آزی غمگین ایشالا زودتر شادونه شه :)
پاسخ:
چه قشنگ گفتی

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :)
همونهایی که سرچهای بی ادبی میومدن وبت :دی
پاسخ:
وا! ینی فقط با اون کلمات میشه رسید به وبلاگِ من؟

واقعا که!
حالا خوبه اسم نبردی وگرنه بقیه دلشون میشکست.....ملاحظه هم خوب چیزیه.
یعنی باید انقد تابلو میگفتی سفارشی دوسم داری؟ حتما همه باید بفهمن عاشقمی؟عجبا......از دوریم به چه حال و روزی افتاده این دختر

ولی جدی تولد وب مرحومت مبارک....یکی از بهترین وبلاگایی بود که میرفتم. که البته محبوبیتشو مدیون نویسندش بود. به همین خاطر مطئنم اینجا خیلی بهتر از اون جا میشه. بلاخره تو بنویسی و من با حضورم منورش کنم....چه شود
پاسخ:
:))))
وای خدا نکشتت خیلی خندیدم!

موتو شکر :)
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۸ گوجه سبز
یادش بخیر اولین باری که اومدم وبت.[ایکون هعی یادش بخیر]از وبلاگ برجعلی رسیدم به وبت.اینقد نوشته هات بدلم نشس که حیفم اومد کامنت نذارم!من وبلاگ زیاد میخونم ولی تاقبلز یافتن وب تو شاید فقط2-3تا کامنت جاهای دیگه گذاشتم.خیلی کم.ولی وب تو نمک گیرمون کرد دیه خواااااهر! بعدشم ک دیگه شاره واسمسو شنیدن صدای قشنگتو واینا دیه! اونروزم که وبتفیل شد خعلی ناراحتشدم اخه خونهههه امییییییییدم بوووووود!!!خخخخ.ایشالا این خونه جدید همیشه پابرجا باشه عقشم[ایکون خاطرخواهی خخخخ]
پاسخ:
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی من فدات شم!!!! دوست خوبم :*
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۰ گوجه سبز
راستـــــــــــــــی میگ میگ[[ایکون ذوق مرگ اصصن یه وضی]
پاسخ:
اصن یه وضی فجاعت :)
مام دوست داریم آزی جون. :)
خوش باش رفیق پیشتیم، پشتتیم، کنارتون، همه جوره رفیقتیم داداش! :))
پاسخ:
ایول داداش....ما غلام معرفت شماییم اصن....دود سیگارتیم اصن،فوت کن فنا شیم :):)
این بلاگفای نامرد به هیشکی رحم نمیکنه...وقتی به spotlight.blogfa ی ترانه علیدوستی رحم نکرد..؛ به آنی دالتون رحم نکرد!وقتی بمن هم رحم نکرد دیگر زبان قااصر است جز چند عدد فحش ناقابل که در نظرات تایید نشده ی وبلاگ شخصی اش نثارش نمودم تا بلکه کمی حالم جا بیاید و آتشم فرو بنشیند! اماننشست!
پاسخ:
ای بابا شماهم زخم خورده ای پس....
کلا هر کی راجع به گوز بنویسه روش حساس میشن انگار ;P
فحش هم هوچ فایده ای نداره جانم :)

عزیزم :(

من از فیل - تر!!! شدن هیچ وبلاگی انقدر ناراحت نشده بودم که سر وب تو دلم گرفت :(

تولد آن عزیز از دست رفته مبارک :(

ولی غصه نخوری ها :) ما پیشتیم تا آخرش :)

پاسخ:
آخی قوبونِ دلت :*

:) عزیزِ از دست رفته خخخخخخ

غصه نموخوروم.....اصن به من میاد غصه بخوروم :)))
سلام برگشتم
والا.....
پاسخ:
سلام
باشه....به قولِ مامانبزرگم بیا کُلام! خخخخ
از کجاشم عکس گرفته:
آخرین نظرات...
:)
درود بر نوشتن
پاسخ:
میخواستی لز کجاش عکس بگیرم؟!؟!:)
خیلی وب باحالی داری ازین به بعد همیشه میخونمت
پاسخ:
با حالی عَ خودته! باعث افتخاره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">