حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
دی ۹۲

خدمتِ حضورِ اَنـ....بزار ببینم (چه واژۀ مشکوکیِ اَن ور...عَنوَر....عَن وَر...ولش کن اصن) همون خدمت حضورِ اَنورتون عارضم که شما امروز ،سعادتِ آشنایی با یک فردِ بَسیـــــــــــــــــــــــــــــــــور باحال را دارید....و اون کسی نیست ،جز.......

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این شما و این مُسیو اُلُویه......خخخخخخخ



+به عشقِ سرهنگ تمام، سیبیل گذاشته :)


+فرانسوی حرف میزنه ولی فارسی میفهمه،زین رو میتونین عرض ارادت کنید :))


+باز بیاید بگید، آزی افسرده است!!!! مــــــــــــــــــــــــــــــــــــن؟ عاغا جان مــــــــــــــــن؟ (با لهجۀ غلیظِ رشتی بخوانید لطفا)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۶)

سلام

دمت گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم خیلی باحاله. کلی خندیدم دستت درد نکنه خوب حتمن خوشمزه هم هست و نوش جان...

پاسخ:
سلام!

خخخخخخخخخخخخخخ...با حالی از خودشونه! مسیو رو عرض میکنم...البته از خودتونم هس :)))
مزش آره خوب بود..راضی بودم :)
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۳ آیدین زینال زاده
ضمنا ازین ببعد این شکلی در خدمتتون هستم.
پاسخ:
این شکلی خوبه....چه عکسِ خفنی :)))
خخخ
کی گفته باو افسرده ای؟
هنرت تو بطن چپم،یادته ی لینک بود دادم؟باید اون بالای بالاش این عکسو بذارن :دی
ماشالا ماشالا از هر لاک ناخنت ی بشکه هنر میباره :دی
پاسخ:
:))))))))))
شایعاتی شده ...!!!
آره لینکِ خیلی خشنگ بود! باید بزارن تو صدرش الـــــــــــــــــــــــــــــــکی :))))))))

یه بشکه میچکه اصن یه وضی :)
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۶ یه گوریل

بانوی با سلیقه .بانو یه دونه اس .دو نداره

پاسخ:
دو نمیشه...ولی نصف شاید بشه خخخخخ
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۸ دل مرده جان
گوشاش انصافا ته خلاقیت بود
دندوناش ادامسه؟:دی خب باو ادامس وسط غذا چی میشه؟:|
گردنشم ک ماشالا تبر نمیزنه


پاسخ:
:دی
نه بابا آدامس چیه؟ همون قارچِ :))

ع مو نازکتره به خودم رفته! گردنش خخخخ
این چه باحال:) دهنم آب افتاد... من هنوز تو فکر اون غذاهه که شکل کالزون میفتم و در اثر تنبلى مزمن نتونستم درستش کنم... حسابى کدبانویى آزى:)
پاسخ:
:) سلام میرسونه... آخی...
ای بابا...غذاهه آسونه ها...کالزون نیس که داداششه....ینی کلک رشتی بهش زده بودم که آسون شه... بجا خمیر از نانِ مدیترانه ای استفادهکرده بودم! نان آوران میزنه! مواد وسطشم که یه ربع آماده است...تنبلی نکن :) دختره خووووووووووووووووف
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۴ دل مرده عزیز
اما بس جا تعجب داشتا
انصافا شاک شدم!!(ب سبک این با کلاسا)
موهام ریخت(ب سبک خیلی خودمونی و قیچی شده)
اما علت
آزی خانم،ازی خانم منگل زاده این دفه تبعیض جنسیتی قائل نشدن!!!!!طرف سیبیل داره!!
یا الله :دی
پاسخ:
خخخخخخخخخ
موهات ریخت یا پَشـ.......؟
منگول زاده ...هاااااااا؟ باووووووووووووووووشه! حالا من یه چی میگم تو باید تکرار کنی؟؟؟؟؟؟ :)

من تبعیض قائل نیستم که!!! فقط دخملها را بیشتر میدوستم!!! بعدم مسیو.....یه چیز دیگه است :)))


۲۵ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۱ دل مرده خانم
حالا حتما باید رج گونه ام میزدی واسش؟خخخ
باز شیلترت میکنن ناراحت میشى خخخخ
انصافا اول کجاشو خوردی؟نگو حیفت اومده نخوردیشا :)
پاسخ:
رژِ گونه نیست که خودش نه که فرانسویِ لُپهاش گُلیه! :))))))))))))))))

اول چونشو خوردم  بعد یکی از چشمهاش...بعدم یکی از گوشهاش :D
سلام فداتشمممممم خوبی؟؟؟

خیلی خوب کردی که آدرستو اومدی برام گذاشتی گفتم چی شدی

میسی قربونتتتتتتتتتتتتتت
پاسخ:
خوبم مرسی :)
:)
آزیییییییییییی میخوام :(((
پاسخ:
عزیـــــــــــــــــزم یه لگن تو یخچال دارم...کاش میشد بیای :|
خیلی خوشگل شد...کاش مزشم ما امتحان میکردیم...
من الویه دوس دارم...اما اما نه بیشتر از تو...

پاسخ:
کاش:|

ای جووووووووووووونم masi بلاخره مهربون شد :)))) :*
:))))))))))))
عالی هستی! کاردستیتم عالیه!!
اومممم خوشمزه به نظر میرسه. :|
پاسخ:
چاکریــــــــــــــــــــــــــــم! :)

خوشمزه بود....جات خالی :|

اگرم بودی بهت نمیدادم بخوری تا نمیگفتی از اینترنت چی خریدی :)))))))))))))))))))))))))))))))))))) (آیکونِ یک آزیِ نامرد)
قشنگ تزیینش کردی آورین
معلومه غیر از کوکو چیزای دیگه هم بلدی درست کنی ((:
والااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
برو اون ور عزیزم النگوهات نشکنه!!!!!!!!!!!!!
تی بلا می سرررررررررر :)
ینی میگی میشه خوردش؟
عادم میترسه نگاش کنه یهو سرهنگ بیاد بخوردش:/
پاسخ:
:) خدا نکنه

اولش دلم میسوخت بخورمش ولی بعد دیگه...چشمامو بستم خوردمش...ولی سیبیلاشو واسه سرهنگ نگه داشتم! :)

آزی..؟؟

آزی..؟؟

لپاش انار سابیده (پودر انار ) است..؟؟ آیا..؟؟ :)

 

 

پاسخ:
جونم
جونم

نه پودر گل محمدیه :)
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۸:۰۶ سرهنگ تمام
عالی بود
:)))))))))))
پاسخ:
همین؟! :|

مُسیو این سیبیلهارو گذاشته واسه تو...بیشتر از اینا ازت انتظار داشت...امیدش نا امید کردی هق هق...

اُ اُ اُ اُ اُ اُ اُ ................

چه جلــــــــــــــــــــــــب.. چه بلا ملا.. :-*

 

 

پاسخ:
چه جــــــــــــــــــلافتا :))))) :*
من؟ من؟ مث سگ؟ جریان جُکه؟
 ببین آزی خلاقیتت تو حلقم. مغــــــــــــــزتو..... :))
باحال شد. قشن شد. 
پاسخ:
مغزمو چی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! مغزمو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد باش بقیشم بگو :)))))

قِشَن شد :)
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۲ مهران مهرگان
باید رو سر در این وب بزنن ورود زنان آبستن و پسر بچه ها ممنوع !
آخه یکی نیست بگه الویه به این خوشگلی هر کی ببینه یا از ویار یه چیزیش می شه یا از هوس :)
پاسخ:
دختر بچه ها دل ندارن عایا؟؟0-O
بعد میگم فعلا که فقط پسر بچه های بالغ با اینجا دشواری دارن :)) از بس که شیکمواند...

کلا از دست میره بیـــــــــچاره :)

خب باو ماه زاده اصن...مااااااااااااااااااه! خخخخ

باو جون ازی بیخیال پستای غذا مذا شو...خدا رو خوش میاد ملتو هوایی میکنی بعد دستشون ب هیچجا نمیرسه...نکن این کاراتو...یا مثلا چارتا عکس بذار اشتها ملت کور شه :دی

نگو با سنگک کنجدی داغ زدی :((((

خدایی کیه ک قد ایـــــــــــــــــــــــــن همه هنرو بدونه؟!دریغ از ی خواستگار خخخخ

پاسخ:
اورین این درسته:P
این غذا نبود که...مسیو غذاعه؟!؟! چه گستاخ :):)
نه با باگت خوردم...اینجا سنگک یافت نمیشه!
والاع!دریغ از یه خواستگار به درد بخور ^_^
میگما چقد ویار میکنی نکنه خبریه ؟! [آیکون حرص دادن آزی]
خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
آره اتفاقا خبریه....4 قلو هم هست!

تو کلا خودت حرصی :D
مبارکه باباشون کیه ؟!
کی به دنیا میان ؟؟
والای سفارشی برای آزی .
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
باباشون یه آقاییِ که به تو ربطی نداره کیه...
والاع!
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۲ عام احسان
جوووووووووون به این طراحی
پاسخ:
:)
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۳ عام احسان
البته منظورم لاک ناخونت بود!:دی

پاسخ:
فرقی نداره....تعریف ،تعریفه :) موهوم نی 
آزی دیوووانه

:دی
پاسخ:
زهر....

بهزاد دیوووووووووانه

:یی
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۰ آقای بنفش
خدا لعنتت کنه آزی :(
( اینجا محل کار آقای بنفش است ، صدایی که هم اکنون میشنوید صدای معده ی خالی اوست ... )
من اینجارو به نشانه اعتراض ترک میگویم
پاسخ:
شما مُسیو الویه رو عفو بفرمایید حالا گور پدر آزی :)

+چه تا دیر سر کار هستی :(
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۹ اقای بنفش
کاریش ندارم که ! فقط میخوام بخورمش :))))
دندوناش آدامسه ؟!!!!
لپاش رو با چی قرمز کردی ؟
راستی همت کردی بری خرید ؟
پاسخ:
بخورش بخورش....:)

قبلا هم پرسیدن ، نع! آدامس نی...قارچه!

لپاشم قبلا پرسیدن، پودر گل محمدیِ

بهله رفتم!! اون سیبیلِ خیار شوریِ چخماقی رو نمیبینی؟!؟! :D
زهر چی !!!! :P
پاسخ:
هلاهِل...:دی
چی هس !!!
پاسخ:
داداشِ سیانورِ :D
بی جنبه ناراحت میشی اینقدر نگو بی پرده حرف بزنید
والا ...
پاسخ:
من؟!؟!من؟!؟! کجا ناراحت شدم...گفتم باباش به تو مربوط نی خو...مربوطه عایا؟!؟ الکی توهم میزنی ها....ببخشید عایا شما گرتِ نخود مصرف مینمایی؟!؟!:-O
سیانور چیه !!!!
خواهر دیگه هم دارن !!؟
پاسخ:
تو زهر به دردت نمیخوره باید یه تیر تو مُخت حروم کرد...والاع!:D
عاغا منم میخوام وختی کامنت میزارم کنار اسمم عسک باشه خوب ، چیکار کنم؟؟؟
بعدم اینکه نه به اون کنسرو دیروز (دیروز بود دیگه!!) نه به این الویه خوشمزه
پاسخ:
عزیزم باید تو بیان ثبت نام کنب عسک بزاری تا بیاد....همونجا که زده ثبت نام کنید :)
کنسرو دیشبم خوشمزه بود اتفاقا^_^
میگم آزی
نوشتی با لهجه غلیظ رشتی بخونین

بلد نیسم چوطوریه !!!
زود بگو
پاسخ:
من لهجه رو چجوری با نوشته یادت بدم.... بزن شبکهٔ باران یکم گوش کن میفهمی:)
ووووووواااااااااااایییییییییییی! چه قیافه خوشمزه ای داره :)
آزیییییییییییی! ناخونات خوبن :)))
وای که عجب پستِ خوبی بود :) برویم شامی خوشمزه بخوریم که قیافه این جناب با اون گوشا و سیبیل گشنه ام کرد ;)
پاسخ:
خخخخخخخ :)
موتوشکر!
شام نوش جان عزیز دل!
من عاشق دندوناش شدم :)))
پاسخ:
گازم میگیره:D
مغزتو همون که ماهیه به کبوتره گفت
پاسخ:
چی گفت؟!؟! خودش به من گفت؟ چی گفت؟ در گوش من گفت.....هاااااااااااا:D
۲۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۸ سرهنگ تمام
چیکار کنم ؟ چون سیبیل گذاشته بکشم پایین؟
استخفرالله ببین دهن آدمو وا میکنن به چه حرفایی :)
پاسخ:
بکش پایین حالا ...میمیری؟ دلت بخواد اصن به مسیو بد......عستخفرلا:):)
۲۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۹ سرهنگ تمام
به جانِ خودم این رمز ِ کامنتات نمود مارو
پاسخ:
پس چرا من دشواری ندارم؟!؟!؟! کور:D
۲۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۱ سرهنگ تمام
میگم یه سر هم پیش ما بیا
جواب ِ کامنتتو یه نیگا بنداز
دیگه اینجا نمینویسم جونت درآد بیای تا اونور :) هارهارهار
پاسخ:
اتفاقا چند بار اومدم،ولی مال منو آخر تایید کردم....دیدم شاهکارتو خخخخخخ^_^

من گشادیسمم در حد تو نی به غورعان هار هار اصن زارت زارت....
خخخ چ رفیقاى خفنگی داری ازی :-D

پاسخ:
کدامین را میگویی؟
چه خوشمل و آسونه.تا حالا اینجوریشو ندیده بودم حقا که کدبانویی
نمیشه آموزش تزیین ناخن بذاری .خو من دوس دارم عجبا
پاسخ:
به همین آسونی خوشگلاسیونش کردم دیه :P

چگونه آموزش ناخون وذارم؟!؟!؟! سخته اینجوری...
۲۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۲ دل مرده خوف کرده
سرمنگ تمام :|
خخخ 
ما منتظر دومیش هستیما 
جان ازی خستم در حد بنز،ب مامان بزرگم إس فرستادن یاد دادم :-D
خستیگیمونو با ی آپ در کن :-D

پاسخ:
اها...سرهنگ تمامو میگی تازه یه سرهنگم دارم که دو روزه پیداش نی:D

هر چی زور میزنم آپم نمیاد...آپ بند شدم


کار بیهوده ای کردی چون باز فردا یادش میره خخخخخخخ:D:D
تو کلا شادی

افسرده کجا بود

تریپ ناخونا رو عوض کردی:)
پاسخ:
تریپ؟!؟! یه جور که نمیمونه!:)
پبت نام کردم بزار ببینم چطو شدم!!
پاسخ:
:)
شوخی کردما

ناراحت نشی
پاسخ:
چیز ناراحت کننده ای نداشت :)

شما جدیدی؟!؟! کیستی؟ بوگو؟
پ چرا بازم علامت سوالم ؟!؟!؟
پاسخ:
نمیدونم...باید ورود کنی به بیان بعد کامنت بزاری عزیزم
۲۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۱ دل مرده جان
هنو بندی چوری جان(اصفهونی پروندم)
فک کنم هایپ لازمیا
پاسخ:
ها...بندم...چوری ینی چی؟

یه موضوع بده آپ کنم :دی
فقط میتونم بگم..خلاقیتت تو حلقم :دی
پاسخ:
هر چه بیشتر و عمیقتر :D
۲۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۸ دل مرده عزیز
ینی جوجه :دی
از فشار فشورا خاطره نداری؟
از سوتیات بگو خخخ این باحاله انصافا 
پاسخ:
فشار فشور چیه؟!؟!؟!؟!

اینو جدی میگم، سوتی یاد ندارم X_X با این موضوع دادنت!
۲۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۷ دل مرده جان
بنیان گذاری حرب بعث عراق با گرایش ناسیونالیسم عربی
این خوبه؟؟
فشار دیگه،باو فشار؟کشیده؟از اون دسته پست ها
خداىی سوتی ندادی تا حالا؟
خب تو محل کار اتفاق جالب نیفتاده؟
البرت و جوزفین چطورن؟ها؟
پاسخ:
آق مهدی جون...بنده بسیار خواب آلودم.... زین رو تا برنامهٔ بعدی شمارا به خدای بزرگ میسپارم...تا فردا یه کوفتی میاد تو کله ام که بنویسمش :D
شب بخیرر...یه وبلاگم تو خواب دارم، بگیر بخواب شاید پا شدی اومدی اونجا خخخخخ
۲۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۵ تپلچه خانوم

آزی عاشق این هنر نمایی هاتم :))

خیلی خوبه...خیلیییییییییییییییییییییی  :)

+ میدونستم که خیلی باهوش و حواس جمعی :)

پاسخ:
تپلچه خانوم معرکه است...اسمشم خیلی باحاله :)

فدااااااااااااااااات^o^
تو آخه این همه حوصله و انرژی رو از کجا میاری خدایش؟
پاسخ:
حوصله نمیخواست که :)
واسه خنده بود فقط :))
۲۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۵۱ شخص نویسنده
دلم خواست :((
پاسخ:
اوخی :)
فقط اینجا رو با پافین می تونم باز کنم !! جریان چیه واقعا ؟ با بقیه ی بروزرا دو سه روزه همه ش ارور می ده. دلم واسه تو و ناخوناتو آشپزیت و بقیه چیزات کلهم اجمعین تنگ شده بود رفیق .
پاسخ:
ای بابا چرا اون وخت؟ ملت میان که همه...منم خودم با فایر فاکس میام! سیستمت قاط زده سرهنگ جونم!!! منم خیلی دلم برات تند تند تنگ میشه! :):*

به پای هم پیرشین خخخخخخخخخخخ

نوش جان

پاسخ:
عمرش تا اونجاها قد نداد جانم خخخخخ
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۶ خانومه آقای x
فقط من منتظرم بیای مشهد !
حالا این چه روزیه گفتم!
به اون مرتیکه غرب زده سیبیل کلفت سلام منم برسون
پاسخ:
ووووووووووووی بیام مشهد چی؟ اونقد دلوم مخاد بیام مشد...هر بار قبلا اومدم به بد گذشته! ولی اگه بیام پیش تو اینبار حتمنی بهم خــــــــــــــــــــــــوش وگذره! :))
این چه وضعِ حرف زدن با مُسیو الویه است!؟ :)
آزی این که داداشته :D
تو هم با اون داداشت.راستی الان کجا است؟خیلی وقته ندیدمش!
پاسخ:
اتفاقا آره داداشمم به همین خوشمزگیِ هم هست...قربونش برم الهــــــــــــــــــــــــــــی! :)

تو هم با اون خودت...والاع! سر جاشِ...

تو بلاگفا میخوندمت 

اصطلاحا خاموش
پاسخ:
ها!
هاها چ تزئین باحالی
خلاقانه
سیبیلش به سرهنگی میخوره ولی لپ صورتیش چی ;-)
دندوناش قنده؟
پاسخ:
لپ سرهنگهای فرانسوی صورتیه خخخخخ

نخیر قارچه! :)
خییییییییییییییییییلی باحاله آزیییییییییییییی!!!
پاسخ:
:)
دندوناشوووووووووووو
پاسخ:
بهله! :)

چی کردی دختر!

رشتی چی بود؟من که رشتی ام نفهمیدم چجوری باید بخونم!!

پاسخ:
چرا نفهمیدی؟ عاغا جـــــــــــــــــــــان ؟ :)
خیلی خوشگله.
دلم خواست.


آزی جان با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:
اخی :)


والا من اهل تبادل نیستم اما به همهٔ دوستام سر میزنم شمام بازم پیش ما بیا :-*
اسم دوستامو میزارم تو ریدرم که هر وقت آپ کردن بدوئم برم بخونمشون :)
خخخخخخخخ افسردم بودی ؟ :))))))))) این تسلط به تموم لهجه ها منو یاد علیرضا خمسه انداخت :))))))))))))))
پاسخ:
افسرده هستم :)))))
علیرضا خمسه یکی از عشقهای کودکیِ منه :)
چرا ناخوناتو مثه یه امضا بغل هرکسی میذاری کلا اگه از منظره هم عسک بندازی ناخونات تو کادره خخخخخخخ البته دیزاینش خوبه ها خخخخ :)
پاسخ:
چون که خودت جوابِ خودت رو دادی....ناخونام امضامه...باید پای عکسا باشه تا از عکسام سواستفاد نشه :))
تو منظره هام نیست الکی نگو :))
دیزاین الویه یا ناخن ؟ خخخخخ
آزی : کامنت بی ربط ، من به نشانه سکوت فریاد میزنم خخخخخ :)))))))
پاسخ:
هر دو :دی
خدا شفا بده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">