حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
دی ۹۲

بعد مثلا من الان بعد از یه روز آپ نکردن خیلی لوس وارانه ، به سبکِ این وبلاگ نویسهایِ پر طرفدار که هر روز یه قِر و فِر در میارن و مخاطبها و دوستهایِ واقعیشان را هم به چیزِ چپشان هم حساب نمیکنن و فقط به همانهایی توجه دارند که اذیتشان میکنند، بیام اینجا بنویسم ، که دیگه میخوام ننویسم یا خدافظ یا مثلا آدرسم و عوض کنم به هیشکی ام ندم یا کامنتها رو ببندم و به صورت خیلی غیر مستقیم که اصن کسی هم شک نکنه، با این کارم به همۀ شما بفهمونم که مثلا خفه شید که من راحت تر بنویسم! یا مثلا بگویم از اینجا خسته شدم...دیگه بسه...دور هم بودیم ،خوش گذشت،نخود نخود هر که رود خانۀ خود...به سبکِ همین وبلاگ نویسها، تا چند روزی بی حوصله میشم یا شکستِ عشقی میخورم، یا موقعیتِ کاریم بهم میریزه بیام گیر بدم به در و دیوارِ وبلاگم که مثلا یه کلنگ بگیرم دستم ،وانمود کنم میخوام بزنم دیوارهایِ اینجا رو خراب کنم....بعد بضی از شما بیاید اینجا اشک و ناله بریزید و آه فغان برآرید که نه! یه سِری هم کلاس منطقی بازی بزارید و بیاید بنویسید ، باشه حالا که فکر میکنی اینجوری بهتره، هر جور راحتی، به سلامت! یه عده تون هم که همیشه تریپ ضد حال دارید، بیاید بگید، خوش اومدی همون بهتر که نباشی ، دیگه داشت ،حالمون ازت بهم میخورد....حالا بر فرض که ، این اتفاقم افتاد...مثلا خیلی کارِ مهمی کردیم! عاغا میخوای بنویسی، بنویس!! نمیخوای بنویسی هم ول کن برو هر وقت حالت اومد سرِجاش، برگرد دیگه! اینقدر قِر و فِر نداره!

من نمیدونم این چه مَرَضِ واگیرداریِ که این روزها بینِ وبلاگ نویسها شایع شده! فکر کنم اونقَدَر هم این ویروسش کذاییِ که منم با همۀ این ادعام و سیستمِ ایمنیِ قویِ بدنم گرفتمش! برم یکم خود درمانی کنم تا کلنگ بر نداشتم بیام بزنم اینجا رو داغون کنم!


+ چند نفر همین حوالی گم شدن، لدفن ابرازِ وجود کنن ، بنده رو از نگرانی در بیارن...

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۳)

اوا مثه اینکه این پسته داغ داغه ها ، 2دقیقه پیش اومدم خبری نبود یه رفرش کردم عسک اون مسیو الویه رو به مامانم نشون بدم دیدم یه پست تازه از تنور دراومده:))
پاسخ:
آره الان از تنور در اومده......

مسیو رو نشون دادی؟؟ پسندید؟؟؟ :P

بفرستم خواستگاری مُسیو رو :))))))))))))
یه لحظه فک کردم تو هم از مرضا گرفتی ، گفتم وااای تو نه دیگه آزی!!!
از همه بدتر بسته شدن کامنت دونی هاست ، یعنی از یه طرف انتظار دارن هر روز بیای وبلاگشونو این یه مدت تنهاشون نذاری از یه طرف دیگه هم با بستن کامنت دونی یعنی غیر مستقیم بت می گن خفه شو اصن نظر تو مهم نیست
پاسخ:
دروغ گفتم...منم میخوام بزنم بپوکونم اینجارو [آیکون یک آزی که مرض داره] خخخخخخخخخخخخ

من خودم یه سال هیچی ننوشتم چون حالم خوب نبود...اما قر و فر نیومدم ولکردم رفتم بی خبر....وبلاگمم نبستم! بعدشم دوباره برگشتم وختی حالم بهتر شد! از جنگولک بازی خوشم نمیاد! یهو...هویجوری....
آزی خطرناک میشود اصلا آزی منم میام کمکت بریم این ویروسیارو نابود کنیم خخخخخخخخخخخ دیه هر کس در مقابل شرایط یک رفتاری رو نشون میده
پاسخ:
نمیشه همه یه رفتار نشون بدن که!!!!!! هر چی میکشیم از مُد و اپیدمی میکشیم به غورعان!

آیکون قلب و بوس و گل

خودتو ببند به آبمیوه و شلغم عزیز دلم. که یه وقت ویروسی نشی . این ویروسی که گفتی خیلی چندشه ... اَه .

پاسخ:
خیلی هم مهلکه اصن :)))))))))))))
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۵ سرهنگ تمام
الان من به خودم گرفتم
پاسخ:
میتونی بگیری ولی من منظورم تو نبودی خخخخخ :)
آخ که بسی حرف درست زدی. البته مثلِ همیشه! 
فکر کنم ویروس نیست... مـــــــــُد شده!
پاسخ:
بهله بهله!

مُدِ؟ ینی کلاس داره؟ عه؟ :)))))
آنگونه ک آغاز کردی خواهی ماند...
آزی جون...چون عاشقانه آمدی مطمئنن جاودانه خواهی ماند...
وبلاگ بهانه است...
پاسخ:
ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم....ینی حال دادی اساسی...خعله باحال :))
Ding Ding

(mahze ebraze vujood)
;)














:-*
پاسخ:
دونگ دونگ....

ابرازِ وجود دوز دارم! به قول عخجم گوجه سبز :)))
این مرض شایعیه . 
من یه دو جین وبلاگو همین طوری ترکوندم . این به خواننده ها ربط نداشت . از سرخوردگی خودم بود . 
آزی کلنگو بذار زمین که پشیمون می شی . یه ذره به زجری که واسه برگردوندن آرشیو کشیدی فکر کن دختر !
این نصایح مادرانمم جدی بگیر :دی .

پیوست : چه خوبه که اینجا بدون خون و خون ریزی وا می شه ! 
پاسخ:
منم گفتم دلایلِ زیادی میتونه داشته باشه عزیزوم!

کلنگو کلا از پنجره انداختم پایین! آره والا!

ننه قربونت..خودم بلاگردونت :))))))))))

+درست شد اوضات؟ خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شوکِر...
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۳ آقای بنفش
عجب بدبختی گیر کردیما !!!!
بالاخره به کسی که وبلاگشو میترکونه چی باید بگیم ؟!!
اگه بگیم نرو اسمشو میذاری آه و فغان و ناله ! بگیم هر طور خودت صلاح میدی میگی کلاس منطقی بازی در آوردی ، بگیم برو به درک میگی تیریپ ضد حال !!!
فکر کنم بهتر باشه سکوت اختیار کرده و از محل بُگریزم :|
پاسخ:
منم نگفتم اونایی که آه و ناله میکنن بد هستن یا اونایی که منطقی برخورد میکنن...من اتفاقا نسبتِ به حسی کهبه وبلاها تخریب شده دارم یا جزء دسته اول هستم یا دوم...ولی از دستۀ سوم زیاد خوشوم نمیاد! :))))

شوما هر جور مرامته هر جور عخجت میکشه :)
آقربونه ننه م برم من
عاغا ما همه مرض داریم تو رو خدا ننه تو دیگه مرض نگیریاااااا
اصن خودم غولومتم
پاسخ:
دع همون از شماها گرفتم دیه :دی

گل خانوم...منم هستمت

پاسخ:
ینی چی؟؟؟

اونقد عجله داری آدم هولش میگیره به غورعان خخخخخ

آخرش میمونی یا میری؟ موضع خودتو مشخص کن!

خواستم بگم هستم!!!

پاسخ:
عه شوما از گم شده ها بودی ها...خوب شد ابرازِ وجود کردی....هرچند بدجنسی ولی نگرانت شده بودم دیگه :))))))))))

هستم دیگه گفتم که دارم خود درمانی میکنم! :|
خدا رو شکر ی نفر هست توی این زمین بی کران که تا حدودی نگران آدم بشه! عیدتون هم مبارک.
پاسخ:
عید شما هم مبارک!
دالــــــــــــــــــــــــــــی آزی دی:
+خو تو اخرش باعث میشی من معتاد شم بس منو سرکوب میکنی :|
پاسخ:
من جدی گفتم تو چرا هر چی من میگم فک میکنی تیکه انداختم؟؟!؟! واااااااا!!!!!!!
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۷ سرهنگ تمام
اصن سگ توو روحت
پاسخ:
چه دختر بی چاک و دهنی....واه واه واه واه.... 8-)

هعی روزگار!

همین!

+ اخبار آزی گونه ایت خیلی قشنگ بود :)

پاسخ:
اووووف روزگار.... :)

+ ^_^
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۱ گوجه سبز
میگ میگ عقشم:-*
پاسخ:
موگ موگ :D
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۸ مهران مهرگان
اون نفرایی که دنبالشون هستید حتمن پشت در منتظر نوبتن . ماشالا اینجا اینقد شلوغه نمی شه بیای تو :)
پاسخ:
اینجا واسه همه جا هست...نگران نباشید...بفرمایید:)
عه وا!!!
اخه عصن ینی از ازی ی ادم شادو اینا ساختم ک کلا شوخی میکنه خو نیشخند دیدم فک کردم تیکه بود
اما عجیجم از همونم انرجی میگیرمممممممم
پاسخ:
خوب آدم شادی ک هستم اما تیکهٔ ناراحت کننده نمیندازم که از این >>>>:|  شکلکها زده بودی عزیزوم! :)
یعنی حرف دلم زدی..زدی توخال...دمت گرم..جیغ کف سوت هوراا
کاملا باهات موافقم
بشه که این ویروس تموم بشه:دی
پاسخ:
انشالا واکسنش بیاد همه بزنیم!!!!
خوش اومدی همون بهتر که نباشی ، دیگه داشت ،حالمون ازت بهم میخورد....حالا بر فرض که ، این اتفاقم افتاد...مثلا خیلی کارِ مهمی کردیم! عاغا میخوای بنویسی، بنویس!! نمیخوای بنویسی هم ول کن برو هر وقت حالت اومد سرِجاش، برگرد دیگه! اینقدر قِر و فِر نداره! 
پاسخ:
مسخره بازی شما هم قبلا رویت شده....که ویروس دارید از نوع مزمن مخصوصا:D
مثلا من گم شدم آیا؟ :دی
من اغلب با گوشیم، بعد کامنت دادن سخته، تنبلی ما رو به بزرگی خودتون ببقشید :دی
با به قول بچه ها :خرداد :D
پاسخ:
بهله شما از گم شده ها بودی از نوع گم شده های تنبل :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">