حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
دی ۹۲

همش تقصیرِ این بفرمایید شامِ....هِی آدم رو به هوس میندازه! بعد منم میام ،شمارو به هوس میندازم! یعنی خیلی وقت بود دلم ته چین میخواست، هِی هر دفعه یه چیزش کم بود نمیشد درست کرد! امروزم با این حالی که ، ماست خیلی کم داشتم و زرشکم نداشتم،دیگه طاقت نیوردم و شد که بشه، ایــــــــــــــــــــــــــــــــن!




+بعدشم وقتی آدم حوصلۀ نوشتن ،نداره،عکس خوراکیجات میزاره که ملت به خودشو عمه اش فحش بدن! دورِ هم بخندیم،حوصلمون بیاد سر جاش :)))


+سرهنگ زود باش هوس کن، برو بپز :) ببینم چه شکلی ته چین میپزونی !

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۳)

او زییتونشو بده من بوخورم دی من چندروز پیش خوردم اصلنم دلم نخواست آیکون زبون درازی
پاسخ:
شما کیلو کیلو زیتون میخوری بس نیست به این یه دونۀ ما هم رحم نمیکنی؟؟؟؟ :دی

شما کلا همیشه وقتی یه غذایی من عکسش گذاشتم تازه خوردی، دلتم نمیخواد میدانم میدانم.....چیز عجیبی نبود! :)))))
اتفاقا میخواستم بیام بگم چرا از نهار امروز که لُمبوندی عکسی نمیذاری. چه خوب شد که عکس گذاشتی. خیلی حال دادی. بخدا :|
پاسخ:
خواستم حال کنی دیگه!!!

حالا هِِ اونجا بشین تخمه بخور :)))
آزیتا هوس ترشی آلبالو کردم نامرد. من رفتم بخرم :D
+امروز بابات اومد شرکتمون بهش سلام کردم و بابت فوت داداشش تسلیت گفتم،یه نگاه غضب آلود به من کرد زورکی سرشو تکون داد یعنی "سلام+متشکرم+حالا دیگه خفه شو"! فکر کنم به خون من تشنست. یکم رو این بابات کار کن مهربون تر باشه. والا به غرعان!
پاسخ:
برو برو....

+ بابام که خوش اخلاقه با دیگران؟!!! لابد مشکل از توعه :)))))
آزی این همه رو تنهایی بخوری معلومه باید بری این همه بعد ناهار چرت بزنی خخخخخخخخخ
پاسخ:
مریضم مگه این همه تنها بخورم!؟

ولی ته چین نمیشه خیلی کم درست کرد اینم همش دو پیمونه برنجِ با یه سینه مرغ!

بعدم من که بیکار تو خونه ننشستم...یه غذا میپزم چند وعده میخورم دیگه :| مث شما مامان جون واسم غذا درست نمیکنه که!
خخخخخ
چقد خوشمزس...
آزی من عصب از انگشتام می افته تو هنر...
دست چپم تو تو از انگشتام عصبش قط نشده عصب نداره...یعنی فنجون چای داغ بگیرم حس نمی کنم...مث اینکه دستت بخوابه...منتها یک هفته شده...
میگن از اعصابه...منم بی اعصاب...
خوب میشم....من فوت کردم تو حلوامو بپز...بین بچ ها وبلاگت پخش کن...
یادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

پاسخ:
نخوردی هنوز که :))
ای بابا اینقد به اعصابت فشار نیار .... :|

این چه حرفیِ عاخه؟؟؟؟ :/

اتفاقا اصن حلوا پختن خوب بلد نیستم!
مگه ماهواره هم داری تو خراب اباد؟:دی

تو باید بری سرآشپز بشی ولی :دی
پاسخ:
بعله دارم! ریسیوِر 10 سال پیشِ بابام اینامو آوردم با خودم! عیبی داره! بیشتر عمر مو اینجا دارم به سر میبرم خو.....

یکی از آرزوهامه اتفاقا :)
آزی جون
عجب کار با مزه ای بود این فایل صوتی .
بسی لذت بردیم و مشعف شدیم
:)
پاسخ:
عاغا قابل شوما رو نداشت :)))
کامنته باز هم باحاله.جون میده اینجارو بریزیم به هم.عاغایون خانوما کیا هستن؟ دور هم پشت سر آزیتا غیبت کنیم. پایه باشید دیگه
پاسخ:
بیا هر غلطی میخوای بکنی بکن....بچه میترسونه :)))
آقای سلام من حاضر         فک کنم آزی انقد خورده رودل کرده خخخخخخخخ
پاسخ:
من امروز رو به موتم....نشستم ببینم شما چه گلی به سر من میزنید والاع!

آزی اعصاب مصاب یوخده ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟؟؟
پاسخ:
نه زیاد حالم خوش نیست! حال یوخده :))))
آزی برو الان قرار ما این جا رو بترکونیم آیکون چشمک
پاسخ:
من رفتم!!!!

اما فکر کنم کسی نیس....خخخخ
گولتون زده! :))
سلام بهشت
آقای سلام ببینمت خفت میکنم من حاضرم تو آفتابه شیرموز بخورم ای جوری ضایع نشک دی.........  دیه زیتون یه دونشم یه دونس    خو من زیاد با عکس غذا تحریک نمیشم .........           بعدم من مامانم غذا درست نمیکنه همیشه سرکار بید من درست میکنم
این آزی کلا اعصاب نداره. مثل باباش بد اخلاقه
نه همیشه ای جوری نیس بعضی وقتا که غذا زیاد میخوره ای جوری میشه خخخخخخ
پاسخ:
بی اعصاب بودنِ شما هم دیدیم خانــــــــــوم!
منظور سوالت رو نفهمیدم
همیشه زیاد غذا میخوره خخخخخخخخ
کدوم سوال)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منکه سوال نپرسیدم........ معمولا شکموها آشپزای خوبیم میشن
خب شرمنده بنده شما رو تنها میذارم مسافردارم باید راهشون بندازم فعلا خدافظ شبتونم شیک
پاسخ:
تو هم مسافر داری این جنگولک بازیهات چیه پس!
اوکی. این آزی هم اعصاب نداره بهمن گیر داد اصلا نمیذاره آزادی بین داشته باشیم. بای.
پاسخ:
من چه گیری به تو دادم....تو که هر غلطی دوس داری میکنی خو.....
دعوا نکنین خو ااااااااوا عین دو تا ..... میفتن به جون هم
پاسخ:
عه...تو که هستی هنوز ؟!؟!خخخخخخخ
عاغا تا این کامنت ها بازه و تا عازیتا حال من رو گرفته بهتره اینجا حسابی حالش رو بگیرم تا بفهمه دیگه اذیتم نکنه
هر اطلاعاتی که راجع بهش خواستید بگید تا لو بدم.
متولد 20 اسفند 1365 هستش
لیسانس مهندسی عمران-عمران (همدان)
فوق لیسانس توسعه روستایی (تهران)
بچه نیاورون هستش مواقعی که تهرانه همش تو پارکنیاورون پلاسه میتونید برید ببینیدش.
بچه اول خونوادس. یه داداش هم داره.
داداشش که به قول خودش عزیز تر از جانش هستش یه پسره علاف دنبال موسیقی و خوانندگی و رپ و متال هستش تو این شبکه های ماهواره ای شوهاش رو گهگداری نشون میده.کلا جز این جنگولک بازی ها کار دیگه ای بلد نیست ولی اگه از عازی بپرسید میگه بهترین پسره دنیاست.
دکتر همایون هم که شما به اسم خواستگار سابق میشناسیدش 39 سالش هستش. جراح عمومی و فوق تخصص کایروپرکتیک هستش. عازی رو دوست داره ولی از اونجایی که عازی لیاقت نداره و دلش پیش یه مهندس پلیمر فکستنی که همکلاسی سابق خود بنده هم بوده گیره. ولی اون آقای مهندس عازی رو گذاشته سر کار و داره میپیچوندش واسه همین عازی افسرده شده داره میره انگلیس پیش یه شخصیت محرمانه که این رو میترسم بگم میزنه میکشه من رو عازی خانوم.
کلا هر گونه سوالی دارید بپرسید تا نیومده کامنت ها رو نبسته.
عازی 0 - سلام 1
پاسخ:
که چی مثلا؟ اینارو که بیشترشو همه میدونن....تازه اصن بدونن که چی؟!!

در ضمن دلم گیر بود به قول خارجیا not any more ،بعدشم این که منو دوس داره کافی نیس....من کلا از مردها ناامید شدم! لااقل اونایی که من تو کل زندگیم دیدم همشون به درد نخور بودن!

در ضمن داداش من نه تنها علاف نیس بلکه اندازه تو و داداشتو نصف خاندانت کار میکنه!!!!! حسود!

خوشبختانه از اونجایی که ملت مث من و تو روزهای تعطیلشون گهی نمیگذره....هیچکس این اطراف نیس و استقبالی ازت نکرد! خخخخخ
کارت از نظر من خیلی اشتباه بود  شاید آزی دوست نداشت کسی اینا رو اینجا بدونه
پاسخ:
بهشت جان مهم نیس!!!! اینم اینجوری خوشحال میشه دیگه!!!! چیز خاصی نیس که!!! این چیزهرو نسبتا همه میدونن مهم نیس!
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۵ سرهنگ تمام

ما شنبه ته چین داشتیم که به دلیل ذیق ِ ماست و زعفرون فقد به بهراد رسید. اینم مدرکش :

http://s5.picofile.com/file/8109752184/945621.jpg

الان پستت ُ دیدم وگرنه شام ته چین میذاشتم. ته چین ِ ماهیچه. وای حالم بد شد. خدا لعنتت کنه آزی :) اینم شام ما :

http://s5.picofile.com/file/8109752684/Untitl963ed_2.jpg

پاسخ:
عه؟ چرا از پخته شده اش عکس نگرفتی؟!؟!

بعد میگم این شامتون چیه؟ لازانیاست؟ رفتی تو دلش عکس گرفتی تشخیصش سخت شده :)

البته ته چین مرغه!!! من وسعم به ماهیچه نمیرسید مث این خانوم دیشبی :D
واقعا روت رو برم. یعنی زدی به بیخیالی دیگه؟
در ضمن من بابت استقبال نگفتم جوجو.

با تچکر از این سلام بی هویت :دی
دیگه حداقلش اینه در تبریک تبلد دستمون بازه :دی اونم برا من که تازگیا اومدم اینورا، بعد اصنشم از وجناتت معلومه بچه پولداری عزیزم :دی
بعدترش اینکه اگه خدااااایی نکرده این کامنت موجبات ناراحتیه آزی رو فراهم کنه آقای سلام با همین پرده ی بالا دار زده خواهد شد.
اینقد که ایشون خاله زنک هستند من اولش فک کردم دختره، بعد مثلا منشی دکتره :دی
پاسخ:
:)))))))

متاسفانه یه عمر وسطِ بچه پولدارها بودیم اما بچه پولدار نبودیم جانم!

نه بابا من زورم به اینا نمیرسه!
بعدم منشیِ دکترو خوب اومدی!

آزی جان واقعیتش اومدم یه کامنتی از سر دلتنگی بذارم ولی سر راه چشمم خورد به کامنت بی شرمانه "سلام"!!!! خیلی کفری شدم.... دقیقا ایشون دختره یا پسر؟؟؟ هرچی هست آدمه فوق العاده خاله زنک و بچه ایه!!!!

خداوندا! به ما قصاوتی عطا فرما تا هرگز دلمان برای عزیزان بی معرفتمان تنگ نشود!!!  خیلی بی معرفتی آبجی گلم

پاسخ:
تو هم همیشه دقیقا وقتی پیدات میشه که کامنتِ بودار این اطراف هست!!!

خدا بهش قصاوت عطا فرما...که خودشم از اینی که هست بی معرفت تر شه! :)
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۶ سرهنگ تمام
این خانوم دیشبیِ که ریده بود
از مدل برنجش معلوم بود

میپزم/عکس از پخته ش میذارم/بذا بابا زعفرون بخره

آره لازانیا اِ

آزی میگم این همه رو واسه خودت یه نفر درست کردی؟ کارد بخوره شکمت
پاسخ:
اصن خوشم نمیاد ازش.... کلا یه جورایی گند زده به گروه!

آره درست کن ببینیم!

نه واسه خودم تنها نبود!
آزی معلومه خیلی کدبانویی.....زنم میشی؟
پاسخ:
بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله! :)
ای تو روح اون کسی که به اسم من کامنت گذاشته.
آزی اون نظر ها رو من نذاشتم ها. من فقط نظر 16:30 رو گذاشتم.
اون نظر ها رو کی گذاشته؟
اصلا اون مهندس کجا همکلاسی من بوده؟ خودتم میدونی دانشگاه من کجا دانشگاه مهندس شما کجا.
اصلا به من چه ربطی داره؟
ای بابا. یکی نیست بگه عوضی چرا با اسم مردم کامنت میذاری آشغال؟
پاسخ:
باشه قبول....
اصن واسم مهم نیست کی گذاشته!

بعد هم خواهشا اینجا فوحش نده! باز اینجارو فحش خونه نکن!
کدبانو...
به قول دوستی  اصن از هر انگشتت آتیش می باره:)))
پاسخ:
اصن یه وضی... :)))

بافتنی هم از تو یاد بگیرم دیگه حلّـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!

آزی هر کسی این جاس به خاطر نوشته هات،شخصیت خودته اینجاس،زندگی خصوصیتم واس کسی مهم نیست...

بعدشم اونی ک کامنت گذاشته بفهمه ک انقد شجاعت داشتی کتمنتشو تایید کردی...

به قول خودت لگن یخ لازم داره...

عاقا جدید داداشتو ماهواره نشون میده؟ساسی مانکن نیس؟:دی

حسین تهی هم میاد داداشت باشه ها :دی

پیتبول ک نیس؟خخخخخخ

پاسخ:
اوهوم...

موهوم نیس!

نه باااااووووووووووووووووووو تو ی کلیپ بود داداشم که الانم دیگه پخش نمیشه!

فکر کن داداشم پیتبول باشه بعد من بشینم اینجا وبلاگ بنویسم! :ددی
لینک بده دان کنیم..خخخخ
پاسخ:
ندارم والا....بعدا از خودش میگیرم....خودش خواننده نبوده....تو کلیپ هستش فقط....

ترانه های خودش کلیپ نداره هیچکدوم..
کامنت سلام رو پاک کن اصن خیلی غیرتی شدم (اگه بلاگفا بود اون آیکون عصبانی قرمزه رو میذاشتم!)
پاسخ:
نه باووووووو...ولش کن حرفِ بدی نزده که! بذار خوش باووووشه :)))

بیا بغلم عصبانی نشو خانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم! :)
دوستان حرص نخورین بابت کامنت اون یارویی که به نظرم سلام واقعی نبوده.
آزی انقد براش بی اهمیت بود که تایید کرد و به ت...م نداشتش هم حساب نکرد یارو رو.و البته واکنشای سینه چاک کنانه شما دوستداران آزیتا کدبانو(که به زودی زنم میشه خدا بخواد) ثابت کرد که اینجا جای این عنتر بازیا نیست.

کی با خانواده خدمت برسیم؟[میادی در حال خجالت کشیدن و نگاهای خریدارانه یواشکی به آزی]
پاسخ:
با اون کامنتِ بعدیت که واسم شایعه درست کردی....اصن لازم نکرده تشریف بیارید....مگر اینکه همین اول خونه به نامم کنی...کمترم راه نداره :)))))))))))

میادی با همون کش سابق کسی ک اون کامنتو نوشته خفه کن لطفا

بعدشم همون کشو بنداز دور آزی بکشش تو بغلت انقد دوسش داری،البته با این حالت میادی در حال خجالت کشیدن و نگاهای خریدارانه یواشکی به آزی]
با تشکر:هواخواه آزی جون

پاسخ:
ایدۀ خوبیِ...البته قسمتِ دومش...بغل و این حرفهاش :)))))
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۵ گوجه سبز
ااااااااااایییییی نفسسسس کشششششش[ایکون دسمال یزدی+دوکیلو غیرت]کی عقش منو اذیتیداه???ها?!!??? عقشم اسم بده جنازه تحویل بگیر!![ایکون گوجه سبز خشمگین میشو!بزودی از سینماها سراسرکشور:-D
پاسخ:
عخجم....تو خودتو کنترل کن من راضی نیستم خونِ کسی اینجا ریخته بشه.....گوجه جونم به پَرِ چادرم قَسَمت میدم از خونش بگذر به خاطرِ من :))))))))))))
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۶ گوجه سبز
گوربون عقش,کدبانویمان[ایکون گوجه سبز احساساتیه شکمو]
پاسخ:
احساساتیه شیکمو دوز دارم :-*
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۸ گوجه سبز
ایکون گوجه سبز بی تعادل باتوجه به دو نظر قبل!]
پاسخ:
:)))
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۹ گوجه سبز
عاقا یه سوال فنی! عایا چرا نظرات گاهی اوقات نصفه نیمه می اید عایا?
پاسخ:
شاید نصفه میبینی :)
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۱ گوجه سبز
اوا!چرا نظرات نصفه می اید همی عایا?!
پاسخ:
اینجا که به نظر کامل میان!
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۳ گوجه سبز
جهت ترمیم نورون های عزیز اعصاب عقشم ازی و به منظور کوبیدن مشتی محکم بر دهان بدخواهانش همه باهم :ازیتا دوستداریم ازیتا دوستداریم[ایکون شُله شُله!همراهی کنین دوسدان
پاسخ:
آزی در جوابِ هواداران....ممنون موتوشکر!!! من متعلق به همۀ شمام خخخخخخخخخخ
گوجه سبز شیکست عخشی خوردی؟:)))
دیر اومدی خیلی دیره:)))) دیدم خوب دافیه،دست پختش هم که حرف نداره رو هوا زدمش...البته خیلی هم عشوه میومدا...تند تند هم نذری میاورد دم خونه مون.دیگه دیدم دلش پیش من گیره، گفتم بذار این آزیو از بی شووری دربیارم،ثواب داره:)))))))))

دل مرده کجای کاری؟ با قمه رفتم دم خونه سلام قلابی.من از اون شوور بی غیرتا نیستم...بـلــــــــه(قسمت بغل و اینام جزو مسائل شخصیمونه آزی دوس نداره همه باخبر باشن)
پاسخ:
کصافط!

هنوز جواب مثبت ندادم...شایعه درست میکنه، من گُه بخورم هِی واسه شوما نذری بیارم :دی

اصن من زنِ لات و لوت نمیشم ، گفته باشــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا خخخخ
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۱۵ گوجه سبز
خخخخخخخخخ عصبانیتم واسه اون سلام بــــــــــــوق بودش میادی جون! ولی تا یادمه شما ازون کشا داشتی ینی دخدری دیگه!پ نِمتونی با عقش,من مزدوج شی خخخخخخ
پاسخ:
عخشم الان تو قرنی هستیم که دخمل با دخمل هم میتونه مزدوج بشه زیاد سخت نگیر! :))))))
ماشالا دوستا ازی یکی اراذل تر از دیگری،الان جا سرهنگ تمام خالیه فقط
میادی رابطه عشقیتون تو حلقم،چقدم ک تو مسائل شخصیتونو نمیگی!

پاسخ:
با دوستهای من درست صحبت کن :یی

تازه بخوای حساب کنی خودتم میری تو دستۀ اراذل :دی
من که فقط ته چین بابامو دوس دارم! انقده خوشمزه اس کلِ فامیل عاشقشن!... دلم خواست :|
پاسخ:
خدا 1000 سال باباتو واست زنده نگه داره ،  سالم و سلامت! نسلِ اینجور باباهم زیاد کنه ایشالا :)))))))
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۲ یه گوریل

اوووووووووووووف.

من بخوام یه همچی عکسی بذارم کل نوامیسم اعم از اناث و ذکور رو بیمه میکنم .به جان خودم

پاسخ:
ینی الان شوما همه نوامیسِ بنده رو موردِ عنایت قرار دادی؟ من که کلا اهلِ بیمه میمه نیستم حالشو ببر :)
خیلی هم خوب
کوفتهههههههههه
آزی جون قالبمو عوض کردم فقط به خاطررررررر تو
دیه بازم دنبال قالب روشنم
پاسخ:
ممنون که عوض کردی، بر سرِ اینجانب منت نهادی :)))
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۵۹ یه گوریل
نه بابا خودمو گفتم .

پاسخ:
منو خودت نداریم :)))))))))))))))))

فوحش خوبه...بده! :D
نه!!!! انگار جدی جدی ویار داری...
آزی جون، از بلاگفا رفتی دیگه تو لیست وبلاگ دوستان آپدیتت نمیاد...
برگرد بلاگفا
پاسخ:
وا!!!!! من که هر روز آپ میکنم...شما سر بزن!!! ینی معرفتون وصلِ به بلاگفا؟!؟! :)

اولندش من بی معرفت نیستم. نت نداشتم[آیکون زبون درازی :))]

دویومندش دوباره دو روز، فقط دو روز نبودم ده تا خواستگار و کشته مرده پیدا کردی؟؟؟؟ حیا کن آبجی!!!!! صدبار گفتم اون شراره های آتیشو بکن تو! در ضمنشم اصن خوش ندارم بخل غریبه بریا!!! به التفاتت مبثوت شد؟؟؟

آقا به خدا دست خودم نیس ! مهسا همیشه می گه من نمی دونم تو حامله بشی چی می شی : دی
دو سه روز پیش نصفه شب اسم دلسترو تو یه وبلاگی دیدم افسردگی گرفتم جون بچه م .
پاسخ:
خخخخخخخخخ
شیکموی دیگه عزییییییییییییزوم :*

اوخی فدا بچت :)))))))
چقد شبیه کوکوئه :دیییی
پاسخ:
ینی...این فهمِ غذاییت تو حلقم:))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">