حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
بهمن ۹۲


هیچی لذت بخشتر از کادو گرفتن از یه دوست نیست..چه برسه که کادو هم از اون سرِ دنیا بیاد...اوم...اون سرِ دنیا که اغراقِ ولی اون سرِ ایران...وقتی که یه دوست وبلاگی که چند بار بیشتر صداشو نشنیدی...و هیچوقت ندیدیش...اما تویِ تهِ تهِ قلبت جا داره...واست یه بسته خُرد و ریز و همراه با یه بمبِ محبت میفرسته....کاری رو میکنه ، که هیچ فامیل و آشنا و دوستِ صمیمی واست نکرده.... و من ، درآستانۀ ذوق مرگی میمونم با یه دنیا خوشحالی و یه کوه شرمندگی و .. :)))









و وقتی من از دیدنِ دستخطِ خیلی خیلی قشنگش...کِیفور میشم:)
و
عاشقِ این جیجیهایِ فسقلی میشم



و وقتی اون شکلکهایی که کشیده با من حرف میزنن خخخخخ


و تمام روز به این فکر کردم ، چقدر خوبه آدم دوست داشته باشه..یه دوستِ به این مهربونی...یه دوستی که با اینکه ندیدتش، تُند تُند دلش واسش تنگ بشه....
تمامِ مدتی که حالم بد بود و تو رختخواب دراز کشیده بودم علاوه بر این، به اینم فکر کردم که کشیدنِ یه گوجه سبز چقدر میتونه سخت باشه! خیلی میتونه سخت تر از زرافه باشه :) گوجه سبز برایِ کشیدن مشخصات زیادی نداره...مهم ترین مشخصۀ گوجه سبز ترش و خوشمزه بودنشه که اونا هم نمیشه کشید...هر کاری میکنی میشه ،شبیهِ یه سیب سبز....به هر حال گوجه سبز جونم دلم میخواست به مناسبت، این همه خوشحالیِ من، یه عکسِ یادگاری باهم داشته باشیم...بنابراین تو این جوجه زرافۀ مریض رو ببخش که این شکلی کشیدتت :))))))))))))))))) و این شما و این عکسِ یادگاریِ منو عقشم :)))))))))








+ راستی میگم من مریض احوالم، شما چر زانویِ غم بغل کردید، اینقدر پکرید؟؟؟ پاشید پاشید...یه آهنگِ شاد بزارید...همه دورِ هم یه قِری بدیم...البته من که حالم خوب نیس...شما یکم قِر بدید من تماشا کنم، احتمالا اینجوری حالم خوب میشه... :)))

+والا یه روز یکم کم انرژی بودم...ببین تو رو خدا...اینجوری باید از اینجا حمایت کنید...باشـــــــــــــــــــــــه...دارم واستون اصن خخخخخ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۹)

هدیه ولنتاین گرفتی...طرفداری زیاد داریا!
آزی نقاشیتو خیلی دوس دارم...اما نه بیشتر از تو...
گوجه سبز کشیدی...یاده کارتون عصر یخی افتادم...
اون جونوره بود توی کارتون دنبال بلوط بود...ما دخترا همونجوری دنبال گوجه سبز...

پاسخ:
نه باووو....تا ولنتاین که خیلی مونده... :)
آخی منم تو رو دوس دارم :-*

عاره دوستم آخه گوجه سبزِ :)))
دمش گرم 
همون میگ میگ؟گوجه کال قجری؟
امضای دوم دو منظورس :)
پاسخ:
دمش واقعا گرم...
آره گوجۀ کالِ قجری :)

منظورت کدوم امضاس؟ ها........خخخخخ آخه اسمش بود نمیخواستم دیده بشه :))))))
الهی ... دوست که می گن به این میگن :)))
دم گوجه سبز گرم ...
عاغا منم دوست داشته شدن دلم خواست!!

پاسخ:
بهلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه....

حالا یه بار یکی پیدا شد مارو دوس داشته باشه ها.......ببین چه سزیع دلشون میخواد.... :)))
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۲ دست و پا چلفتی
آورین آورین
پاسخ:
صد آورین...1300 آورین :)
pas mo chi?
:D
چی خوجل، مبارکه :)
شمام زود خوب شو که به عنوان پیشکسوت بیای وسط :دی
شبتم لاکی لاکی :)
پاسخ:
حســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودی؟؟؟؟ :)))))))))))))))))

مرسی :*

من از خدامه خوب بشم میام وسط هلیکوپتری میزنم اصن :)

مرسی :* لاک لاکی دوز دارم :))
ینی من اینقدر برات عزیزم که یک پست رو به من اختصاص دادی?واسه هدیه های کوچولویی که برات فرستادم?میدونی امشب چقدرسورپرایزشدمو غرق شادی?میدونی الان ذوق مرگم به معنی واقعیه کلمه?میدونی چقد دوزتدارم?میدونی بااینکه ندیدمت ولی چقد بمن نزدیکی?میدونی چقداون زرافه کوچولو واسه من عزیزه و این عکس یادگاری زیباترینو دلنشین ترین عکسه که تاحالا بایه دوست گرفتم:D میدونی الان چقدخجالت زدم واسه متن اون کارت?!اخه دیرشده بودو توپست هیچ چیزی به ذهنم نمیرسید که تو کارت بنویسم خب![دونقطه شرمزده] میدونی الان دلم میخواد بغلت کنم بچلونمت?![دونقطه بغل] میدونی دیگه میدونیام تموم شده?!!! به امیدروزی که یک عکس یادگاری درعالم واقعی ودر گونه ی ادمیزاد!باهم بگیریم:D دوزتدارم دوست ندیدم[دونقطه ماااااچ]
پاسخ:
معلومه که عزیزی...یه پست چیه؟؟؟ کار دیگه متاسفانه از دستم بر نمیومد انجام بدم...عاخه پست قابلِ تو رو داره...تازه کلی دیر شد...در جریان که بودی..تا بدستم رسید و تا تونستم بنویسم و این مریضی هم که زده بود به کارم... تو هم به من نزدیکی...باورت نمیشه اگه بگم تند تند دلم برات تنگ میشه دوستِ خوشمزۀ من :*:*:* خجالت زده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! اتفاقا من با متن و شکلکهاش کلی حال کردم...خیلی هم خوجمله! دلم یه بغل سفت و طولانی میخاد که میسر نیست :/ به امید یه روز باهم کنارِ هم :*


۰۸ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۵۲ سرهنگ تمام
 هیچی لذت بیشتر از کادو گرفتن از یه دوست نیست :)

پاسخ:
:) 
salam asheghe naghashitam...kheili ghashang keshidi makhsoswn gardano dandaneye zarafaro...:
پاسخ:
آخی...

خخخخخخخ...گردنش زیادی درازه بچم :))))))))))

:*
یک دوستی داشتم اسمش آزاده بود. اون هم یک جورایی آزی بود. دور تا دور صفحات کتابش نقاشی های طنز و بداهه بود. معلم درس می داد و این می کشید. در عرض یک دقیقه. بدون استفاده از پاک کن.
اون گوچه سبز رو هم خیلی خوب کشیدی. بیننده اگه به اون فرو رفتگی چاک کون مانندش دقت کنه متوجه تفاوتش با سیب می شه
پاسخ:
دقیقـــــــــــــــــــــــــــــا...به نظرت اون دوستت من نبودم؟؟؟؟

کل کتابهام پر نقاشی بود..اصن اگه نمیکشیدم، درس حالیم نمیشد...کلا دفتر نقاشی بود کتابهام :)))

مرسی از دقت و گوشزدِ شما :))...ولی گوجه سبز کشیدن کلا سخته...ینی از بس ساده است سخته :)
من خودم مخلصتم همشیره :دی
شوما جون بخواه(کیه که بده! :پی)
ایشالا خوب میشی با بقیه دوستان جنس مونث یک بزن و بکوب حسابی برگذار میکنید خودم اسپانسر این هم میشم :))))))))))))))
راستی در مورد اون موجودی که گفتی فکر کردم نهنگ چطوره؟ هم پرخوره و هم شکمو کم خوری شما رو هم پوشش میده :دی
پاسخ:
دستت درد نکنه.....لطف عالی...زیاد :)))))))

ینی جنسِ مذکر رقص بلد نمیباشد عایا؟؟؟؟؟؟؟ :)

نهنگ خوبه دیگه خودم نام برده بودم که...دقت نمیکنی... :یی
فکر کنم نهنگ ها هم مثل ماهی گلی ذهنش رفرش میشه :))))))
هدیه هاتون مبارک باشه(گل)(گل)
پاسخ:
چی؟؟؟ نفهمیدم ینی چی این جمله اولت....

:)) مرسی..
خوش بحالت که همچین دوستی داری :">
کاش دنیا پر شه ازین دوستای خوف خوف
پاسخ:
بعله جدیدا خوش به حالم شده :))

امیدوارم..کاش کاش..
باتچکر از توکالممالک جان واقای دل شادِدل زنده دم شمانیز بخاری اصن یه وضی[:خخخ]
پاسخ:
:)
بس که تو مِرَبونی عقشم[:ماچ] این پست بهترین هدیس واسه من بااون عسک دونفریمون[:i love youاصن یه وضی![
پاسخ:
خودت مربونتر تری:))  لاو یوووووووووووووو توووووووووووووووووووووووووو :))
عقشم عسکمونو گذاشتم بک گراند گوشیم[:خخخ]
پاسخ:
خخخخخخخ....ای ول :)

چه دوست نازنینی :)

 

پاسخ:
خیلی :)

شما هم خیلی نازنینی :)
چه گوجه سبزای خوبی :)
پاسخ:
گوجه سبز یه دونه است...دردونه است :)
بیا!گله کردی من یدونه دوست خوب هم ندارم خدا زد پس کله ات ولی جدا اون حسی که با هدیه اومده خیلی باارزش و خواستنیه
چشای گوجه سبزتم باحاله
پاسخ:
خب حالا...تازه خدا یه دونه بهم داده...هیچم پس کله ام نزده...مگه خدا مث تو بد اخلاقه :دی

:)
یعنی فراموش کردم هدیه ات رو تبریک بگم :پی
پس من نهنگم :دی
اگه جنس مذکر مثل من باشه نه :دی بعد هم صحیح نیست رقص مختلط ولو اینکه صحیح باشه :دی
پاسخ:
اها...
باشه!
خیلی هم صحیحه...صحیح نیس چی چیه!؟ مگه دیکته است؟؟ والاع! :)))
حسودیم شد دلم کادو میخواد[تشویش][گریه]
پاسخ:
ای بابا...آدرس بده بفرستم الساعه :)))
دلمان گوجه سبز خواست :))


دوستیتان مستدام ...داشتن دوستی به این خوبی نعمت بزرگیه 
پاسخ:
:))

واقعا هم همینطوره :)
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۸ دختر پاییز
اول از همه خوش حالم هم چین دوستی داری . خدا نگهش داره برات مادر :دی.
دوم مرسی از این دوست . خدا زیاد کنه از این دوستا .
سوم اینکه ... اممم .اها. نقاشی هات خیلی قشنگه :دی.
پاسخ:
اول سوم اینکه موتوشکرم :)))

دومم که احتمالا خودش میگه موتوشکره
ایکون دو نقطه شرمنده دوزتان.باتچکر
پاسخ:
:-*:-*:-*

کلی محبوب شدی دوستم :)))

گفته باشم من تورو به کسی نمیدم :)))))
پس بریزیم وسط :دی
تانگو یا سالسا یا هیپ هاپ؟ :پی
پاسخ:
من که گفتم بریزین وسط...این همه استخاره داشت؟؟؟

حالا خوبه رقص بلد نبودی/// 0-O

:)))
و باز هم طبق معمول و فرای حرفای خوانندگان محترم این وبلاگ،
الان شما اگه زیر ناخونات کثیف بشه، چجوری متوجه میشی؟!
نه واقعا واسم سواله ها...
پاسخ:
فضاش چشه؟؟ تو رو اذیت میکنه عایا؟؟؟؟ میمیری عایا؟؟؟؟ :دی

ینی شما میزاری زیر ناخونات اونقدر سیاه بشه که از این ورش معلوم باشه تا بعد بری تمیزش کنی...واه واه....

واقعا این چیزها برات سواله...متاسفم :)))
اوه اوه دوستشو. چه دختره خوبیه. میگم آزی ازاین دوستا داری به ما هم معرفی کن ما هم دوست بشیم باهاشون :D از این لعبت ها این دوره زمونه کم پیدا میشه :D

+ این 18 چه ضایع کامنت میده. وسط این همه انرژی مثبت میاد وسط گلاب به روتون میکنه. حالم به هم خورد همه انرژی مثبتام پرید.

+ گوجه سبز میگم واسه من هم کادو میفرستی؟  آدرس بدم؟ ;-)
پاسخ:
تو هم که هر جا میری....دنبالِ دختر میگردی...همین خودِ تو نبودی...چند روز پیش در ملا عام از من خواستگاری کردی؟؟؟؟؟ خاک تو مخِ سست عنصرت :)))))))))))))))

+18 همیشه گلاب به روت داره بچم :)))

+عمرا...
لینک این گوجه سبز هم میذاشتی وبلوگشون و رویت کنیم خُب :D
پاسخ:
وبلاگ نداره عجیجم..

منم جدیدا علاقه مند ب میوه جات شدم،مخصوصا گوجه سبز
خب آدرس پستیمو بنویس گوجه کال قجری:ایران،استان . . . پ 99 منزل دلمرده خان خخخ
ن خدایی ببین گوجه جان، آزی قدرتو نمیدونه،اصن ب دوست ب این ماهی باید بگی گوجه کال قجری؟اصن حداقل باید بگی آناناس :پی
(رفیق دزدی در روز روشن)

پاسخ:
عه؟ جدیدا؟
آره گوجه فکر کن این قدرتو میدونه...این خائن که به عشقِ اولشم رحم نمیکنه :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ینی فقط میتونم بگم خخخخخخ
پاسخ:
:)
من عاشق گوجه کال قجری گفتن عقشمم اقای دل زنده خان قجری:D
پاسخ:
تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر:))))
اقای,سلام من اونقدرا لعبت نیستم خخخ ازی منو دیده خخخخ.من عاشق عقشمم قصد ادامه تحصیلم دارم خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))))))))

من خیلی هم وفا دارم

فقط میدونی هر گلی یه بویی داره خخخخخ

(البت گل گوجه جان بوش خاصه،الکی خخخخ)

پاسخ:
لابد زنم چراغه...خونه هم با چلچراغ روشن میشه؟؟ :یی
و علاوه بر اون..... به این میگن ی هدیه "به موقع " :)
آووورین به گوجه سبز
دقت جالبی کردی که گوجه سبز رو چطوری بکشی که گوجه سبز باشه
آخرشم با اون شیار مخصوصش خوب درآوری
تو نقاشیات به جزئیات دقت میکنی
جا داره یکی ازون غذاهای مخصوص درس کنی پست کنی بره ;)
پاسخ:
چرا به موقع؟؟؟
من کلا دقتم تو همه چیز خوبه...
:)
نه ظاهرا عشقتون درست و درمونه و به این راحتیا وا نمیدین :|
اما گوجهههههه مطمئن باش یه روز یه گوجه گلخونه ای و تر تمیز میاد ک همیــــــــــــــــن آزی فراموشت میکنه :پی
به هر حال یکم منطقی باش چشماتو وا کن به دور و برت یه نگـــــــــاهی بنداز شما...بد نیس،شانس در خونه آدمو یه بار بیشتر نمیزنه ها خخخخخ
2 تا گل واس جفتتون
کاکتوس واس آزی
رز قرمز واس گوجه
:پی

پاسخ:
باشه دیگه ...حالا کاکتوس به من میدی....عب نداره من اتفاقا کاکتوس دوس دارم.... :))))

ای تفرقه افکنِ حسود :)))
فقط اسماش رو بلدم :-))))))))))
پاسخ:
آها... :)
اون سیبه از اون سیبای ته باره :)...کج و کوله شده ;)
پاسخ:
عژب....باز گفتی سیب...بزنم لهت کنم :))))))))
اخی
حس خوبی داره
موافقم
خدابرات نگهش داره :)
:*
پاسخ:
ممنون....فدای تو :*
من خواننده خاموش وبتم..عاشق خودت و وبت و نوشته هات شدم :))

همه چیزای که تو عکس اوله لاک و ناخن و مصنوعی و ... کادو دوستته؟!

چه دوست خوبی :)
پاسخ:
ای جونم....حالا که روشن شدی بیا بغلم ، پچلونمت خو :پی

آره عزیزم همه رو دوستم فرستاده :)

گله دوستم ^_^
ینی من کشته مرده ناخن بلند و لاک زدن و دیزاین ناخنم !

یه سوال واسم پیش اومده تو ناخنات رو خودت طراحی میکنی ؟
پاسخ:
آره عزیزم....خودم دیزاین میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">