حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۳
بهمن ۹۲

دیشب عروسیِ یکی از همکارها بود...من و آقای همکارم دعوت بودیم...اول میخواستم نرم!!!! عاخه تنها بودم ....پیش خودم گفتم همه زن و شوهرند دیگه!!!! من پاشم برم چیکار اونجا!!!! بعدش آقای همکار زنگ زد ، رای ام رو زد!!! از بس اصرار کرد که برم!!!!هیچی دیگه ما هم پا شدیم با همون موهای وزوزی و یه پیراهنِ مهمونیمون که اینجا موجوده، همینجوری فِرتَکی رفتیم عروسی..... اونجا همه سر وصدا....جیغ و دست و هورا!!!! لامصبام همه جُفت :|


هیچی دیگه منو آقای همکارم که نشسته بودیم داشتیم در و دیوار رو نیگا میکردیم که یهو خواهر عروس که از قضا دوست خودمم هست اومد ، زورکی مارو بلند کرد ، برقصیم!!!! گفت شما دو تا که صبح تا شب دارید، تو سرِ هم میزنید ، حالا اینجا اومدید ،دست به سینه نشستید؟!؟! ما هم که به زور، قِر رو تو کمر نگه داشته بودیم، زرت پریدیم وسط ....حالا نرقص ، کِی برقص!!!! خخخخخخ....اون وسط یه نامردی هم عکسمونو انداخت که داشتیم ، باهم میرقصیدیم، که گذاشتم ادامه مطلب!!! حالا عکسه لو نره...پامون حراست وا نشه خوبه !!!!!! :S

عه وا خاک به سرم ، یکی هم فیلم گرفته..........وااااااااااای ......فیلممون پخش شد تو اینترنت وااااااااااای! (لینک فیلم اینجا)


 


+مدیونید اگه بگید تو عکس خوب نیفتادیم و شبیه خودمون نیستیم :)))))))

+عمه هامم که میدونید در اختیارِ همه تون هستن.....خخخخخخخ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۸)

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۳ دست و پا چلفتی
تو پینت کشیدی انقدر قشنگ در اومده؟
پاسخ:
میگم عکسه باز میگه پینت......خخخخخخخخ

بعله با پینت کشیدم....ما اینجوری هنرپروریم دیه خخخخخخ
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۹ دست و پا چلفتی
واقعا هم خیلی هنرمندید هم خیلی با حوصله

موفق باشی
پاسخ:
ممنون!! کلا تو 10 دقیقه کشیدمش...اتفاقا واسه هنر مند بودن یکم بی حوصله ام :))

مرسی :)
سلوووم خانوم ایشالا خوفش قسمت شوما باووووشه
آزی دست آخر کردم خبطه بزرگو کووولنگو زدم
ی توکه پا بیا به دیدار حاجیت 
رو لینک خودتم واسی میبینی برام چی چی هسی
رفیق خالص
پاسخ:
ایشالا...و قسمت شوما!

چرا حالا خبط؟ مگه چیه؟

:))
عمران تو نیسی
ناخوناش میفرقه ای دختره

راسی لباستم خیلی خزه
بدم دختر ک نباس اقد نیشش باز باشه زشته خو
مردم چی میگن
بد موهای اقای همکار خیلی سادس رسیدگی کن
شلوارش کو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فعلا همینا رو جواب بده تا بعد
پاسخ:
تاریک بود! رقص نور ناخنام خوب نیفتاده! :)))

لباسمم خیل قشنگه مامانم واسم فرستاده خخخخخخخخخخخ نزدیک ولنتاینه پوشیدمش!

دختر خیلی هم باید بخنده از دختر اخمو عنُق بدم میاد :)))) مردم بزار بگن بابا!

موهاش همیشه اینجوری! یهوری...همیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه ها! اصن به تو چه همکار خودمه...به تو چه موهاش چطوریه؟؟ خخخخخخخ
واییییی خدای من ...این آقای همکار چقدر جذاب و جنتلمنه ...فک کنم باشگاه هم میره ;))))
پاسخ:
خخخخخخ

هر چی میگم اینقد تنبل نباش باشگاه برو نمیره که!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ کاش منم بودم یه قری میدادم خعلی وقته عروسی نداشتیم!اخرین بار شهریوربود!فککن 5ماهه درستوحسابی نرقصیدم!خخخخخ
پاسخ:
گوجه جونم...ایشالا میری عروسی....جدی گرفتی ها!!! منم تو خواب رفته بودم عروسی.....وگرنه از عروسیِ حقیقی که رفتم یادم نمیاد ....اوووومممم یادم نیس کِی رفتم عروسی :/
به به! چه عروسی خوبی! :)
چقد خوشگل شده بودیا!
حالا جدا پیراهنت قلب قلبی بود؟! ;)
پاسخ:
:))))

چشات خوشگل میبنه عزیزم! :پی

خخخخخخ نوچِینا! :))) این پیرهنه مخصوصه ولنتاینه خخخخخخخ
نظر من کوووووووووووش :((
پاسخ:
تایید کردم! :)
فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا* !
پاسخ:
تو روحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت خخخخخ

تو خواب خوشگلتری از بیداریااا

:))

آقای همکاروووو چه تیپی زده :)

پاسخ:
تو از کجا میدونی؟؟؟؟ ندیدی که :)))))

آره تیپ بُنفش زده :))
ایشالا عروسی خودت....تا اونموفع منم یه آقای همکار پیدا می کنم همین ریختی باهاش میخصم....قول می دم...از حراست هم نمی ترسم:))))
پاسخ:
از حراست نمیترسی اما از مامانت شاید بترسی خخخخخخخخخخ

الهــــــــــــــــــــــــــــــی.... :))


ایشالا عروسی خودت :)
فکر کردی ما نمیفهمیم؟ این فتو شاپه. دماغ همکار تابلو روتوش شده. هار هار هار . فکر کرده همه عینهو خودش شاسَن.
پاسخ:
بی تعبیت!!!! نه بضیهام هستن از من شاسترند!!!!! یکیش تو!!!! هار هار
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۶ دیااکو ایزدی
ولی خدایی اقای همکار ازت سر ها
پاسخ:
باوووشه! قبول اصن! :)
این عکس جعلیه هیشکی باور نمیکنه آزی باشه ناخناش تو عکس نیس خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
تاریک بوده ناخنام نیفتاده...بابا خودم دارم میگم خودمم دیگه!!!!!! :)))
عکس پایینی رک نشد ببینم رمز فارسی با گوشی نیشه اومد موند یه روز کهفتم یراغ لپ تاپ
پاسخ:
پایینی عکس نبود!!! یه نوشتۀ طولانی بود! :)
عقشم ما به خوابشم راضییم:-) اون حلقت تو حلقم ینی خخخخخخخخخ
پاسخ:
آورین به ریزبینیت عخجم :-* به چشات اصن
کروات آقای همکارو :))))))

تو نقاشیم آقای همکار بازم تو چشه لامصصصصصصصصب :)))))))))))
پاسخ:
شوما کلا چشتون گرفته....چه میشه کرد :D
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۰ سرهنگ تمام
دیدی گفتم واقعا سگزی ِ
من ندیده فهمیدم

...

آقا منم رمز :(
پاسخ:
بعله شوما اصن کارت درسته :D

با عرض پوزش
کثافت عمت چرا خودت که هستیD:
پاسخ:
خودم جوونم گناه دارم بخدا :)))))
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۰۳ خانم مهندس
تو عکس خوب نیفتادی:D
پاسخ:
بیشوووووور:D
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۰۴ خانم مهندس
آحساس میکنم!این عکس فتوشاپی باشه:)))
عاخه! امضاء آزی مون تو عکس معلوم نیست!

پاسخ:
تاریک بود با رقص نور لاکهام معلوم نی :دی
heif ke motaahelam vagarna aghoy hamkar ham khob tikei hastaa...mashalah heikal...dahan goshade yekam vali kolan dokhtar koshe...
پاسخ:
ای بابا....چه وضعشه همه نظر دارن به این نیمچه همکار ما..... :)))))))))
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۵۷ گوریلیو ورساچه

سلام بانو

دندوناتون خوب افتاده .فقط فک پایینی یه خرده باید جمع و جورتر بشه که دندونای پایین هم معلوم بشن اونوقت دیگه میشه خوراک تبلیغ آکوا فرش.

ساسونای بغل لباس یه ذره باید واشه بیاد پایینتر .کفش جلو بسته هم مناسب این لباس نیست.

اما درمجموع خوبه...آقای همکار هم کت و شلوار رنگ سال پوشیدن اما در مورد موهاشون باید کوتاه میشد و فرق از وسط ...اینا

در مجموع خوب بود ...عااااااااالی

پاسخ:
اتفاقا همه میگن دندونای من بدرد تبلیغ خمیر دندون میخوره.....یه همچین خنده ای من دارم....خخخخخخخخخ تو عکس خوب نیفتاده :))))))))

با ساسون لباس موافقم!!!!! اما چه کنم که باز مد شده این مدلی منم اصن خوشم نمیاد!!!!

کفش باز هم برای هوای الان مناسب نبود....منم همین یه لباسو بیشتر نداشتم اینجا :))))))))

آقای همکار که بعله....به رنگ سال خیلی توجه داره!!!! :D

ممنون از راهنمایی شما گوریلیو ورساچه!!!! منت گذاشتین :))))

فقط خواستم بگم همیشه میخونمت

 

خیلی باحالی

ینی خیلییییییییییییاااااااااااااااااااااااا

 

دیگه دوستدارم.همین. :)

پاسخ:
عه مرسی :)

با حالی ع خودته جانم....باجال چو باحال بیند خوشش آید اصن :)))))))

بنده هم دوستداره شمایم :)
معلومه خیلی خوشحال بودی هااااااااااااااااااا
نیشت تا بنا گوش بازه!
پاسخ:
عروسی بود، بزن و برقص بود، رقص اقای همکارم خنده دار بود میخاستی نیشم باز نباشه :D
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۱ خانومه آقای x
اب از لب لوچم اویزون شد اصن بادیدن اقای همکار لامصب چه خوش تیپه!

فقط باهاس بگم خیلیییییییییییییییییییییی موخامت!

پاسخ:
شمـــــــــــــا هم؟!؟!؟!؟!؟! هعی وایِ من!!!! خوبه دستتون نمیرسه بهش وگرنه تیکه تیکه اش میکردین :)))))))

مونوم موخامت خو:-*
آزی این همکارت خیلی خوشتیپ تره چرا اینجوری کشیدیش بدبختو؟ خخخخخخ
+ بابا این آزی خیلی خوشکله اینجا این شکلی افتاده تو عکس.
+ من هر دوتاشون رو دیدم خداییش آزی خوشکلتره. تازه لطیف تر هم هست. خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خوشتیپ تره؟؟؟؟؟ O_0 من چون دوسش دارم کلی زیبا و دلبر کشیدمش خو :D

اما در مورد من حرفت درسته خحخخخخ

اوه اوه.....نکنه میخواستی اون لطیفتر باشه؟!؟!؟! ^o^
خیلی خوب افتادین
حس میکنم آهنگ با رینم تندی هم هس
پاسخ:
آره تند بود.....همچی قِری بود :)))))
اینقدر عکس قشنگه که خاموشی مثل من رو هم به حرف آورده :دی
اما آقای همکار چرا شلوار پاش نیست ؟
پاسخ:
عه؟ :))))))))

شلوارش مشکیه جانم :) پارتیه لختیها که نبوده :D
من از اقای همکار با اون صدا انتظار بیش تری داشتم!
پاسخ:
چشه بچه؟ به این خوبی...به این دوست داشتنی ای.... :)
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۹ masi_ bi asabo saltane
چ لباس خوشگلی...ی عالمه قلب صورتی...
چقد خوشگل می رقصی...
ایشالا عروسی آزی جونم...
می بوسمت...

پاسخ:
:)))))چه عجب یکی گفت لباسم خوشگله مرسی عزیزم :-*

اوه....رقصمم افتاده؟؟؟ خخخخ

میبوسمت.....اول تو باید عروس شی.....اول تو :)
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۰۶ masi_ bi asabo saltane
لابد نمی خواستی پست رمزدارتو ما بخونیم...دیگه...!
منم ک اصراری ندارم بگم بدی!
اما خوب دلم می خواد بخونمش...
رمزو میدی؟
پاسخ:
شما تاج سری....

رمز تقدیم شد :)
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۰۷ masi_ bi asabo saltane
ی روز نت نیومدم...دلم واس وبلاگت خیلی تنگ شده بود...
وبلاگ آزی جونم...بوس بوس...
پاسخ:
اوووخخخخخیییییییی دل کوشولوتو قربون :-*:-*:-*:-*:-*:-*
مـورد خـوبی میشیـد شمـا هَـما!
پاسخ:
مورد خوبی هستیم اصن :)
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۵ خانومه آقای x
شاعر میفرماید ای که دستت میرسد کاری بکن!
از ماکه گذشت !

پاسخ:
امان امان..... قربان دل شکستت خواهر :)))))))
به قول دوستان، من بیشتر از اینا به آقای همکار امید بسته بودم :دی
پاسخ:
چــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟ نکنه فکر کردی جوونیهای برد پیته؟

:)))))))))))

من تو مهمونیا، همسرمو مجبور میکنم کراواتش رو رنگ لباس من ببنده و کلی حرصش میدم:)))میبینم کراوات آقای همکارم رنگ قلبای لباس تو بوده:))))

پاسخ:
چرا حرص؟؟؟؟ خوبه که :)))))) کراوات اقای همکار شانسی اینجوری بود خخححح
بعله کلا هنرمندی تو پینت خیلی خوب در اومده :{
پاسخ:
:P

ممنونات :D
از عکس قبلی که گذاشتین بهتر افتادین :))))))))))
پاسخ:
خخخخخخخ......دچار تناسخ شدم!!!! از زرافه به انسان :D
فیل شما هم موجوده که مشغول انجام کارهای موزون هستین :p
این هم شندش:
فقط ما تصویر شما رو کمی سانسور کردیم(چادر سرتون کردیم :D)
پاسخ:
اون کادر فیلمش خیلی خوبه اما چادرش =/

عاخه کی با چادر مشکـــــــــــــی میرقصه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه چادر از سر ما برداری ممنون میشویم!!!!!! اما کادرشو بذار باحاله :)
چادر مثلا سانسور بود :p
این هم بدون جادر:
پاسخ:
ها این بهتر شد!!!! سانسور یه تیکه دو تیکه نه چادر!!!!! 8-)


فیلم رو به خودتون میفرشونم :دی
پاسخ:
نمیخام مال خودت اصن خخخخخخ
موهاشو نیگا :))
پاسخ:
موهامو نیگا :D
منم میزارم تو یوتیوب اصن :دی
پاسخ:
اصن بزار شاید معروف شدم :)))
معروف که هستین با معروف بودنتون بازی میشه :p
پاسخ:
خیالی نیس....
همیشه به عروسی خانوم ان شا الله خدا قسمت شما هم بکنه
پاسخ:
ایشالا یکدانه خوبشو.... همچنین دخملای شوما :)
:)))))))))))))))
همیشه به عروسی ;)
بوی توطئه به مشام میرسه. نکنه با عکس گرفتن میخوان مجبورتون کنن شمام جفت شین ؟;)
پاسخ:
آره اتفاقا از کوجا فهمیدی خخخخخخخخخخخخ :)))
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ تپلچه خانوم

واااااااااااااای آزی چقدر پست گذاشتی :)

باید چند روز وقت بزارم بخونم خخخخخخ

 

پست پایین عکسته؟!!!!!!!!!!!!!

منم میخوام خوووووووووووووو

پاسخ:
خوندنی زیاد نداره...شنیدنی و دیدنی داره :)

عزیزم اون عکس نیست نوشته است :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">