حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۳
بهمن ۹۲

خیلی وقت بود که این سوال ذهنِ خیلیهارو مشغول کرده بود!


حالا از زبونِ خودش کوتاه بشنوید :)



typed text smiling smiley


دریافت
حجم: 162 کیلوبایت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

اشتبا اپ کردی
پاسخ:
درست شد :)معذرت!
این که تکراری بود
پاسخ:
از اشتباه پیش امده پوزش :) درست شد
آزی خشن آزی .......... بیچاله آقای همکار دلم براش سوخ حیح بیا پیش خودم این آزی اذیتت میکنه دی
پاسخ:
بابا دروغ میگه...شما بشنو و باور نکن :)))) 
خخخخخخخخ خدانکشت دخدر خخخخخخ.الان دقیقا اقای همکار تو ذهن من اینطوریه:یه مرد بدبوء کثیفه!(قضیه لیوان)تو سری خوره بی تعبیت خوش صداD: خخخخخخخخخ
پاسخ:
خودش که بد بو نیست :))))کثیفم نیست! شلخته است :))) تو سری خور هم نیست ینی واسه بقیه زیاد شاخ و شونه میکشه اما من رگ خوابشو دارم خخخخخ :))) خوش صدام که بعله ... :))
وااااااااااااااااااااااااای 
آزیتا تمام فایلای صوتی رو تازه گوش کردم 
ینی عالی بود
عالی:)))))))
پاسخ:
آخـــــــــــــــــــــــــی همه رو یه جا گوش دادی؟

مرسی.....
:)
:*
به تو هم میگن مرررررررررد؟!
یه چهار تا دفاع شخصی آیکیدویی ...
ابهت و جذبه به کنار
والا...
پاسخ:
حاجی...تشویق به ضرب و شتمِ ضعیفه میفرمایید؟؟؟؟

حالا این یه چیزی گفت شما چرا جدی میگیری، اون رویِ خشنت را به نمایش میگذاری :)

+ممنون که خصوصی نیست!
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۱۴ خانم مهندس
آزی,هروقت به حرفت گوش نکرد,
بگو همه بچه های وب باهم بیایم بزننیمش:-D
پاسخ:
دمت گرم! :))

بقیه ببین چه واسش دلسوزی کردن خخخخ

خیلی دلشم بخواد ! بعله :دی تازه کلی کشته مرده پیدا کرده واس خودش اینجا ! کجا میخواد بره بهتر ازینجا :)

خوشم میاد مث خودم زورگویی ! :دی

پاسخ:
والاع به غورعان! این همه دختر قربون صدقه اش میرن خخخخخخ

من؟؟؟؟زورگووووووووووووووووو؟؟؟ نه باووووووووووووووووووووو...منه طفلی....اونقده مظلومم...شما رزمی کاری باوووووووو :)))
من از اول میدونستم شما خیلی خشنی :p
پاسخ:
ها خشـــــــــــــــــــــــــــــــن!! مواظب خودت باش :))))
:)))) 
پاسخ:
:)
مردونگی تو رووو کن همکار! که چنین نکنی از ما نیستی!! 
پاسخ:
مردونگی ینی چی دقیقا عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
من بهت افتخار میکنم....اصن عخش میکنم وقتی این آقایون ماستا رو کیسه میکنن:)))))
پاسخ:
بزن قدش اصن!:))

من با پنبه سر میبرم خخخخ
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۹ خانومه آقای x
خب چِکار به کار ای بنده خدادِری!
ای اقای همکار باای صداش بدجور رومُخُمِه!
خدایی صِدای قِشَنگی دِرِه!
مخصوصا او خِنده های بانِمَکِش!
نِزَنِش گنادِرِه!
پاسخ:
خب اگه کاریش نداشته باشم که شما نمیتونید فایلِ صوتی بگوشید جانم :)))

نکنه تو هم به خِیلِ طرفدارها پیوستی عایا؟؟؟؟ :))
:D
پاسخ:
تو روحی؟ :)) همون روحی که به دیارِ باقی شتافت؟
اهااا...همینه اصلش...خیلی منطقی.
پاسخ:
بعله :)))
خودش میدونه!!! :)) تو هم میدونی! ابزاری برای احقاق حقوق پایمال شده، شاید!
پاسخ:
یه مرد متشخص مثل یک جنتلمن رفتار میکنه بعله! نمیدونی؟ بدووووووون آق محسن :))))))
چجور دلت میاد پیسر خوش صدای ما رو کبود کنی؟ آززززی؟ :دی
البته شما  حق آب و گل داری، بزن لهش کن :دی
میگما، این پست رمز داره داستانش شیه؟
پاسخ:
واسه خاطر شماها دیگه...به عشق شماها دیگه! وگرنه نمیاد کلیپ پر نمیکنه کــــــــــــــــــه ....خخخخ

نه باووو دروغ میگه باور نکن :))))

داستانی نداره فقط رمز داره!!! نمیخای رمز؟؟؟ :))))
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۴ خانومه آقای x
ازی اینم ادرس!
پاسخ:
ممنون دوستم....آخرم نفهمیدیم چرا عوضش کردی :)

دلم سوخت برای آقای همکار بیچاره

البته از یک طرفم آقایون حقشونه

پاسخ:
دلت نسوزه باووو این اداشه :)))
الان دیگه حساب کار دستمون اومد 
هرچی آزی الدوله بگه میگیم چشمم :))))

پاسخ:
چشمت بی بلا خانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم...

بابتِ اون اطلاعات هم ممنون :)
من که جیک و جیک میکنم برات... رمزو نمیدی؟ :">
پست جدیده جای نظر نداشت اینجا گفتم :دی
پاسخ:
خخخخخخ 
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۰ ﺩﺳﺖ و ﭘﺎ ﭼﻠﻔﺘﯽ

ﺍﻼﻥ ﭘﺴﺖ ﺭﻣﺰ ﺩﺍﺭﻩ ﻳﻌﻨﯽ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻧﻴﺴﺖ!!!!!

ﻫﻤﻴﻦ ﺗﻮ ﻳﮑﯽ ﺭﻭ ﮐﻢ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﺍﺯﻳﻦ ﺗﺮﻳﭙﺎ ﺑﻴﺎﯼ ﺧﺨﺨﺨﺦ



پاسخ:
چرا ...مربوطه!!!!! دوست داری بخونی یه آدرسی ،چیزی بذار واست رمز بذارم!!!!!

دیگه دیگه.....
رمز بالایی بی زحمت
پاسخ:
رمز گذاشتم واست :)
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۰ دست و پا چلفتی
ای بابا 

این ادرس چیه اخه مگه؟ همه پست رمز دار میذارن واسه ادرس 

به خدا هیچ چیز جالبی تو اون ادرس لعنتی نیست

اه

اصلا نخواستیم موی بلوندم نخواستیم

خخخخخخ
پاسخ:
خب ایمیلتو بده!!!!!آدرستو نخاستم که والاع.....اصلا من از کسانی که آدرس نمیزارن خیلی سپاسگزارم به جان تو.....

اصن یه وبلاگ چرتکی بساز بعد پاکش کن!!!! چه میدونم!
رمز بده بینم[آیکون خفت گیری]
پاسخ:
جون مادرت ول کن...آوردم دادم!
فک کنم خدا به مستر همکار رحم کرده که هنوز زنده اس :))))))))))

رمز به ما تعلق میگیرد عایا ؟ :)
پاسخ:
خخخخخخخ

تعلق گرفت :)
رمز که داره هیچ تازه نظراتشم عقیم شده چ وضشه آخه :)
پاسخ:
تو قسمت رمز میخای بگو، میگفتی خو!


۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۰۵ masi_ bi asabo saltane
کبودش کردی آقای همکارووووو
آقای همکار چرا با زبون خوش حرف آزی جونوووو گوش نمیدی...؟
آزی می دونستم تو بهترینی اینم رو شد اهلی کردن همکار...به روش سنتیه کتک...
پاسخ:
این خودش کتک دوست داره اصن :D

خخخحخخخخ
سلام سلام من به شخصه خیلی از وبلاگتون خوشم اومد. در ضمن صدای همتونم خیلی قشنگه . خیلی دوست دارم که به وبلاگ من ودوستام هم یه سری بزنی آدرسشو نوشتم اسم من تو وبلاگمون ملودیه.
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">