حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
بهمن ۹۲

صبح اومدم یه مطلبی بنویسم که وقتی وبلاگمو باز کردم و با دو تا نظر مواجه شدم ، که شخصی گذاشته بود که قبلا هم یه کامنت مشابه گذاشته بود ،همچین کامـــــــــــلا نطقم کور شد!!!

واقعا تاسف برانگیزِ که یه آدم ،سنگِ خوب بودن و مثبت بودن و عاشق زن و بچهٔ تو راهش رو به سینه بزنه!!!! که ادعای لوتی و با معرفت و با مرام بودن داشته باشه....که خودشو جِر بده و جار بزنه که من دارم ، واسه راحتیِ زن و بچم جون میکنمُ ،چه مردِ خوبی ام !!!! چه با فرهنگمُ چه و چه و چه....

بعد بیاد ، یهو بی هیچ دلیلی.... جایِ اسمش ، سه تا نقطه بزنه و دهنشو وا کنه و شخصیتِ واقعیش رو با کامنتهای رکیکش نشون بده!!!!!

آقای نا محترمی ،که زنت حق داشت که به خودت و وبلاگت بدبین باشه!!!! متاسفانه ، شما نتونستی پُشتِ اون سه نقطه که جای اسمت گذاشتی خودت رو پنهون کنی....پس تا اسمت رو همینجا جار نزدم تا بقیهٔ وبلاگهایی هم که میری و سر میزنی و کامنت میزاری به ماهیت اصلیت پِی ببرن... اون دهنت رو ببند!!!!

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

سلام.
راستش از این آدما زیاد هستن. و متاسفانه خییییلی از دوستای ما بخاطر همین قضایا حتی شده که وبشونو تعطیل کنن . بنظر من این خیلی بده. اینا پارازیت هایی هستن که گاگاهی مزاحم میشن و با دیدنشون فقط اون گوشه یه دکمه حذف کردن رو بزنی همه چی تمومه و گرنه همه جوره باختی.
من کلا آدمیم که خیلی تو کامنتا حرف نمی زنم ولی در این مورد نمی تونم چیزی نگم.
"اگر آدم بودن مثه آدم حرف می زدن"
موفق باشید :)
پاسخ:
آخه دفعه پیش جواب کامنتشو داده بودم ولی مث اینکه ندیده!!! گفتم بلندتر بگم شاید بفهمه که خیلی خنگه و خودشو تابلو کرده! وگرنه من اینجور آدمها رو به هیچ جام حساب نمیکنم :)

شما هم موفق باشید :)
اوه، من وبلاگم اونقد خواننده نداره که از این اتفاقا برام پیش بیاد اما تصورش هم برام سخته. فکر کرده اگه اسمش رو ننویسه واقعا یه آدم دیگه شده :))
راستشو بخوای یه کم ته دلم به حماقتش خندیدم. فقط یه کم ها :)))
پاسخ:
منم کلی به حماقتش قاه قاه خندیدم والا!!! :))))))))
اطلاعاتی بودی خبر نداشتیم؟:دی
ای پی  ملتو میبینی؟ای بابا ینی  تا الان کامنتای منو با اسمای متفرقه رو فهمیده بودی و به رو خودت نمیاوردی؟؟؟چقد تووو داری  تو دخدر خخخ
+
با لحنی جدی:
خوبا رو ببین ن بدا رو،ادمای مزخرف همه جا هستن 
خودتو ناراحت نکن
به مخاطبای خوب و دوس داشتنیت فکر کن :)
پاسخ:
خبر نداشتی؟؟؟ 0-0 گفته بودم که! :))))) آی آی از دستِ تو بعله دیگه!!! به روت نیوردم یه همچین آدمی ام من! تازه تو نظر سنجیِ اینجا گند زدی به روت نیوردمُ بگووووووووووووووووووووووووووووو!!!!:)))) نوچ نوچ!!!!

ناراحت که نشدم فقط خواستم بفهمه همه کودن نیستن!

:)
یک ... هم وب من میومد یعنی اون ایشونه؟!!!!
پاسخ:
نمیدونم والا!!!! اون چی گفته بود مگه؟؟؟؟؟؟
بیشتر نظرشون حول این بود که من میشناسمشون اما اصلا خودشون رو معرفی نمیکردن
پاسخ:
نع احتمالا ....کامنتر شما یکی دیگه بوده! :)
خخخ
بابا اون نظر سنجی اون وبت بود اینجا دوتا بیشتر نظر ندادم اونم چون دوتا از موارد تا اون زمان ک من رای ندادم کم رای داشتن دلم ب حالشون سوخت
 گفتم گنا دارن یه رایی بهشون  بدم،من خیلی مهربونم اصن :)))
+
اطلاعاتییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
تو اون یکی که اصن گَند زده بودی :)))))))))))

اینجام !دوتا؟؟؟؟ نه خداییش دوتا؟؟؟؟؟ حالا ببین من چه آدمِ مهربونی ام :)))))))))))))) که دعوات نکردم!

+

مواظب خودت باش دیگه خلاصه :)))
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۳ خانومه آقای x
بیادر گوشم بگو ببینم کی بوده؟
پاسخ:
گوشتو بیـــــــــــــــــار .....
:)))))
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۲ خانومه آقای x
ازی به جان تو چون تو لیست وبلاگ دوستان نمیای نمیفهمم کی پست میزاری!
وگرنه مامخلصتیم!
پاسخ:
بعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله :)))

باز هم وبلاگ دوستان ما را نمود!خخخخخ
نمیدونم چرا این روزها از این موارد تو نت زیاد میبینم :|

(گل)

پاسخ:
:|

چون همه جا زیاده
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۱۹ masi_ bi asabo saltane
کاش اسمشو بگی که همه بدونن...آزی جونم...
:( چرا انسانیت دیگه معنایی انسانیت نمیده؟
چرا بعضیا یادشون میره انسانن...؟

پاسخ:
عزیزم اگه یه بار دیگه تکرار شد اسمشم میگم!

واقعا نمیدونم چرا :(
در راستای کامنت جوجو:
اصلا به نظر من فقط پسرا بامزن مگر عکسش ثابت شه که اونم شمایی :دی
در راستای پست ننوشتنت:
درسته داری برنامه ضط میکنی ولی دلیل نمیشه دستت به نوشتن برای ما نباشه، من تا کی بیام ببینم آپ نکردی؟ :دی
تا اینجاشو دیروز نوشتم دستم خورد پاکید.
در راستای این پست هم باس بیای اسمشو بگی طرف جم کنه بره پی کارش، مام حواسمون باشه با چه کسایی طرفیم.
یه مثال عرض کنم:
یه فیلسوفی بود در بلاگفا، حرفای بامزه بی تربیتی میزد و طرفدار هم داشت، یه بار با یکی از دخترا چت کرده بود و به زور حرفای بی تربیتی چسبونده بود تنگ چت و بعدم گفته بود یا حرفایی که من میخوامو میزنی یا من سیستمتو هک کردم و فلان و اینا.
دوستان اومدن منتشر کردن و به دقیقه نکشید محو شد از بلاگفا.
این خنگول نمیدونه هر سیستمی یه IP مخصوص به خودش داره نمیتونه با سه تا نقطه خودش رو قایم کنه. به اون بابا بگو با IP میشه اومد محل کارت!!!
حالا آزی اگه گفتی من از کجا میدونم از محل کارش اومده؟ خخخخخ.
+ای بابایی که اومدی حرف زشت به آزی زدی یعنی آقای آ.ز حواست باشه که میایم به بوق فنات میدیم. حالا آزی من از کجا اسمش رو میدونم؟ خخخخ.
+جمع برادرها و خواهر های اطلاعاتی جمع هستش خخخخخخ.
پاسخ:
عــــــــــــــــــــــــــــــــَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تو چقدر چیزها میدونی...... میگم نصفشو خودم پشتِ تلفن امروز بهت نگفتم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو که میدونستم از اول اطلاعاتی بودی خخخخخ
اون مخاطب خوب و دوست داشتنی چند کامنت بالا,من بودماااا :))))
پاسخ:
شما که بله 100%....
اولِ صفی اصن :)
حالا شما خودش رو ناراحت نکن! اینها باید باشن تا قدر بقیه خواننده ها را بدونی!
خیلی کم مینویسی؟ دیگه رفتی توی فاز صوتی، احتمالا بعدش هم تصویری!
پاسخ:
من ناراحت نشدم اینو نوشتم محض اطلاعش!!!

کم مینویسم؟؟؟؟؟ باب این همه مینویسم که 0-O شما سطح توقعتان بسی بالاست احتمالا!

هر چی هم کم بنویسم تو ننوشتن به پایِ شما نمیرسم والا خخخ
خــــــــــــــــــشم آزی! :)) حرص نخور باو 
بره بمیره یارو!!!! 
پاسخ:
حرص؟ من؟

عمــــــــــــــــــــــــرا :))))
چقدر زیاد شدن این ... ها !
پاسخ:
پوووووووووووووووووف
واقعا ک خیلی باحاله این سیستمه آی پی یابت!!

بارِ اول که اومدم تو وبت
زرررررررت اومدی تو وبم شهرمو زدی!!!!!!!
منو میگی ایجو بودم: o 0
                           =
پاسخ:
:)))))))))))))))))

خخخخخخخخخخخخخخخ...... عه اینقد تعجب کردی؟؟؟ خخخخ
راستی  عنوانِ مطلبت منو کشته!!!!!!!!

"ناگهان چ وقیح....................!!!!!!"

الان جا داره ک بگی
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
پاسخ:
خدا نکنه!

خخخخخخخخ

ناگهان زااااااااااااااااااااارت :)))))

و سپس هاااااااااااااااااااار هاااااااااااااااااااااار هه هه....
راستیییی، بیا در گوش منم بگو چون فک میکنم یه بلاگریه که همین مشخصات رو داره و با یه خانوم بلاگر دیگه داره به زنش خیانت میکنه
پاسخ:
اون کسی که تو میگی...لااقل دیگه سنگِ عشقِ زنشو به سینه نمیزنه و هِی نمیگه من مردِ خانواده ام و اینا!!! نه اون نیست :)

میام میگم بهت!
بیخیـــــــــــال عقشم حیف اعصاب مصاب تو نیس واسه این ادمای هزاررنگ?دنیای مجازی این چیزاش زیاده گلکم[ایکون یه لیوان اب جهت ارامش]اصن بیا بغلومممممممم[ایکون ماچ موچ اصن یه وضی]
پاسخ:
بیخیالم عزیزم :* اصن خیالم نیییییییییییییییییییییییییییییییییییی :))))
تازشم دلم کلی برات تنگیده:-*
پاسخ:
منم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی :)) :*
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۲۵ خانم مهندس
شما خودتو ناراحت نکن:)
پاسخ:
باووووووووووووووووووووووشه :))

چی شده آزیتا؟:(

پاسخ:
هیچی عزیزم! از یه آدمی که خیلی ادعای شخصیتش میشد چند تا کامنت نافُرم گرفتم! البته خیر سرش فکر میکرده ناشناس داره میفرسته نمیدونسته تابلو میشه!!!!! :)))
برادرای گمنام امام زمان نشنیدی تا حالا؟ من سلامشون هستم :D
پشت تلفن فقط فحش هات رو یادمه. چیز دیگه ای بعید میدونم گفته باشی. اصلا من تکذیب میکنم کجا بهت زنگ زدم خخخخخخ.
+کماکان معتقدم بسپارش دست دکتر تا خوب از خجالتش در بیاد خخخخخخ.
پاسخ:
بعله بعله :)))))))))))
من فحــــــــــــــــــــــــــش؟؟؟؟؟0-0 من کِی فحش دادم عبضی!!!! ؟

ولش کن باوووووووو .............:)))
آدم میاد بنویسه یچیزی یهو همچین میرینن با نظرشون که آدم نطقش کوور میشه!! پووفففففف
پاسخ:
پوووووووووووووووووووووووووووووووف یه وضی.....
آی پی بده،جنازشو تحویل بیگیر[آیکون قمه کشی]


پاسخ:
اوه اوه ......خودتو کنترل کن عزیزووووووم :)))))
یکی هم هست داره رو مخ من راه میره. از طرف من به دوستام کامنت میذاره (از نوع رکیک) و دوس داره رابطه من و دوستامو خراب کنه. 
اسمشو بگو بذار خجالت بکشه. 
پاسخ:
دوباره تکرار کنه حتما اسمشو میگم .....
یکی نیست بیاد برا من عــَــ این کامنتا بذاره
پاسخ:
ع تو میترسن با اون قیافت خو !!!!!!:دی
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۴ بچه ى بالا !
از چه سیستم آمار گیری استفاده می کنی؟ به ما هم یاد بده خوب !
پاسخ:
این یک رااااااااااااااااز است :دی
رازت تو یه حلقی
پاسخ:
حلقه تو خوبه!
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۲ عمو خارداررررررررررررررررررر
بگو ماشالاههههههههههه ... بگو ایولاههههههه ... !! 
پاسخ:
؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">