حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
بهمن ۹۲

عاغا گوش کنید و واسه شادیِ روحِ من دعا کنید!!!!!!! اوضاعِ روحم بدجور قمر در عقربه......اصن یه چی میگم یه چی میشنوی هااااااااااا







دریافت
حجم: 236 کیلوبایت


هر کی دعا نکنه ایشالا سوکس شه :)

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

هوا خراب شده هاهاها:))))))))))))))))))))
وای عالی بود
پاسخ:
هاااااااااااااااااااااااااااااااااا خعـــــــــــــــــــــــــــــلی خرابه :D
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۹ خانم مهندس
چشم.
تو جون بخواه;-)
پاسخ:
چه مهربون شدی.....مشکوکه!!!! :دی
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۲ masi_ bi asabo saltane
آقای همکارم بعله...البته اکثر آقایون بعله...
خیلی متاسف شدم...


پاسخ:
اکثر؟ یا همــــــــــه؟ :))))))

غصه نخور!!! شوخیه دیگه :D
خخخخخخخخخخخخخ پابه پای هم پیربشن ایشالا خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
 ایشالاااااااااااااااااا :D
اِ مُرد?!?!O_Oخخخخخخخخخخ,خیلی باحال گفتی عقشم خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ باحالی ع خودته :)))))
خو اکشال نداره اپیلاسیون میکنه خو :-D
پاسخ:
حالااااااااااااااااااا..........:))))))))
من گفتم یه پای این آقای همکار میلنگه :|
اصلا از اون عکسه که تو عروسی گرفته بودی معلوم بود !
پاسخ:
نه بابا پاش سالمه.....به این زودی محبوبیتش از دست رفت عایا؟؟؟؟؟

از چشاش تابلو نبود به نظرت؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۶ دیااکو ایزدی
وااااااااااااااااااااای خیلی باحال بود.ایده ات واسه اینکار محشر بود دیوانه
پاسخ:
ای جونم... از این دیوانه خیلی کِیف کردم ^_^
ایشالا خوب میشید.
شما متعلق به همه اید(زندگی هنرمندیه دیگه) زود خوب شید لطفا.
خدایا این آزیتا خانم رو خوب کنید
پاسخ:
خوب میشم خوب میشم :دی

بعله بعله من متعلق به همه شمام :P

ممنون از دعا :)
عجب بلایی ِ مستر همکار :))))))))))))))))))

چرا اوضاع روحی ات داغونه ؟ :(
غصه نخور آزی :*
پاسخ:
بلا ای بلا پسره مردم بلا ای بلا بو گُ......... خخخخخخخخخ

استرس دارُم عزیزوووووم
:-*
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۴۸ دست و پا چلفتی
خدایی این یکی خیلی دیگه شاخ بود

مخصوصا اون خنده ها و ها ها ی آخرش

دستای گداییت رو بیار بالا میخوام دعات کنم
پاسخ:
:))))))))

شاخ چی بووووووود؟؟؟؟ گــــــــوزن؟؟؟ خخخخخ

بی تعبیت!!!! تو یه یکی نمیخاد دعا کنی واه واه  :یی
روح عقشم شادوشنگولشه صلوااااااااااااات:-*
پاسخ:
الله هم صل علی محمد و آل محمــــــــــــــــــــــــــــــــد
:)))))))))))
خخخخ از دست این آقای هکار
خب دوس ندارههه طفلی دیگه
ما به اقای همکار اپیلیدی رو معرفی میکنیم :دی
+
ببین ۱۱۵۱۷ بار این وبلاگ با مرور گرا باز شده خب؟
میگیم این ۵۱۷ بار خودت 
۱۱۰۰۰ بار بچه ها اومدن وبت خب؟اگه بگیم هشتاد درصد راضی بودن خب؟میشه چند؟میشه ۸۸۰۰ بار،خب؟اگه نود درصد اینا قدر شناس باشن خب؟میشه ۷۹۲۰ بار خب؟میگیم اینا ی خدا خیرش بده ی لبخند ی فراموشی غصه داشته باشن و یه انرژی مثبت بفرستن سمتت خودش میشه ی سانترفیوژ دختر
ببین چقد پالس مثبت پشتته
پس خوب باش و به انرژی بچه ها فک کن :)
هممون دوست داریم 
پاسخ:
میگه یه بار اپیلیدیش سوخته :)))))))))))

+

ممنون بابت آماری که گرفتی .....این اصن بمب اتم شد :D

منم شماها رو دوس دارم! :-x
با همه ی وجودم آرزو می کنم آرامش بهت برگرده،اگه فکر می کنی کاری از دستم برمیاد بهم بگو
پاسخ:
آخی ممنون....اوقور بخیر....بابا دلم تنگولیده بود برات......

اره یه کار از دستت میاد ، با من دوست شو :پی

مرسی بابت رمز

 

نوشته هاتو دوس دارم اما حس کامنت ندارم :(

پاسخ:
باوووووووووشه حالا غصه نخور......

اصن من همش رمز دار مینویسم تا تو مجبور شی کامنت بنهی خخخخخخخ
ازییییی دوربینتم ببری با خودتااا
از پرستارای با شخصیتم عکس بگیر :دی
ی خوبشم سوا کن فک کن میخای واس خودت زن بگیری خخخ
مدیونی بفکرم نباشیااا
پاسخ:
دوربین که نمیشه ببرم بیمارستان :D

بدترین قسمتش اینه که باید لاکهامو پاک کنم عررررررررررر.....زن پرستار خوب نیس من واسه خودم نمیپسندم...همش کار،شیفت خستگی :D
ای بابا (شکست عشقی)
لاک تو مهه یا اینده من؟خخخخ
راس موگویی
خب پس دکتر پیدا کن فدا دستت :)))
فقط قبلش مشخصان بدم 
اهم
قد ۱۷۵
وزن ۷۰ اینا
چشم و ابرو مشکی
سپید روی
جنیفری!
مث خودت از هر انگشتش فوج فوج هنر بپاشه
پولدارم بااشه،پولدااااررا
خدا ایشالا ده در دنیا و صد در بازم دنیا نصیبت کنه انشاالله


پاسخ:
اینو پیدا کردم ،خودم میگیرمش به تو نمیرسه دیگه :)))))))))

چه خوش اشتها هم هستی..... میگم 70 کیلو یکم زیاد نیس عایا؟؟؟؟

بعد میگم خانوم دکترها خیلی تو قیافه اند ها!!!! عمرا زن منو تو نمیشن :دی
70با 175 خوبه دیگه،یکم ...تره دیگه خخخ
حالا چون تویی 65
دکتر باشن ک باشن ما هم مهندسیم(در گوشی:ضایم نکن جلو بچه ها)
اونم مهندسی ابادانییییی ن از این مهندسیای الکی :دی
کم الکی ک نیستیم 
ما ماهیم اصن :)
اصن دکتر در سطح ما نیس اقدام نکن خخ


پاسخ:
آورین آخرش به همون نتیجه ای که میخواستم رسیدی خخخخخخ

حالا لوت نمیدم دیگه بابت اون مهندسیُ اینا :))))))))
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۰ خانم مهندس
مشوکه؟؟؟:)))
وای خدا یعنی دستمو خوندی؟؟؟:))
خوب دسته منو خوندی:))))
منو بدجوری سوزندی!

(استغروالله این آهنگای مورد دار چیه!میا تو سرم:D)
پاسخ:
آهنگای به این خوبی....بعله دستت رو شد خانووووووم :D
میگم کار به جای باریک نکشه یه وقت ؟ این آقای همکارو ببر یه تست بارداری هم ازش بگیر  :))))
پاسخ:
baby check  استفاده کرده!!!مشکلی نیس :))))))
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۱۶ سرهنگ تمام
:(((
اصن دلم شکست
پاسخ:
نکنه فکر میکردی همکارم یوزارسیفه معصومه؟!؟!؟! خخخخخخ
گفت کمر، نگفت چیز که این قدر شلوغش می کنین!
ئه آزی! ئه اینا چیه رو سرم؟! شکمم داره راه راه می شه، این پرزها چیه رو دستام؟!! واااای از نوع بالدارش هم هستم!!
پاسخ:
والااااااااااع!!!!!!!!

عه عه......وااااااااااااااااااااااای......نوچ نوچچچچچ ببین به چه روزی افتادی .....خخخخخخ
آزی جان به همکار دلداری بده، بش بگو هزار بار هم مث اون یه باره، خیلی درد نداره :دی
پاسخ:
موتاسفانه نفهمیدم منظور کامنتت را!!!!!! روشنگری و شفاف سازی پلیز  :)
سلاممممممممممممممم ازیییییییییییییییییییی
بابا چقد آپ کردی چنروز نبودماااااااااااا
عاغا چ وضشه مسئولییییییینننننننننن
دلم برات تنگ شده :((((
خوبی؟؟؟؟
چخبر؟
چقد من بدم
چقد کمرنگگگگگگگگگگگگگ
بببخشیییییییییییییید
پاسخ:
سلاااااااااام ببین کی اینجاااااااااااست به به.......

به مسئولین چه ربطی داره جانم ؟ :D

اخی.....جات خالی بود تحویل نمیگیری دیگه :)

نه نه نـــــــــــه تو بد نیستی عزیزووووووم!!!!! :-*:-*:-*
به روی جفت چشمام،برای اولین قدم دوستی تشریف بیار منزل ما به صرف دمنوش وکیک خونگی،راستی من غزال هستم
پاسخ:
وااااااااااااااااااااااای آخجونمییییییییییی

حتما حالم خوب بشه میام :) کجا بیام کِی بیام!!!!!! چه پر روعم من اصن خخخخخخخ

راه ارتباطی ندارم من با شما که :(
ایران اف آی تی با کمتر از یک قرن تجربه در خدمت نومزد آقای همکار میباشد. مو از کمرش میکَنَن میکارن رو سرش:))


این آقای همکار گمونم آمار رنگ ش... دختره رم داشته باشه:))))
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ...........آدرس شماره تلفن پلیز :)))))))

اصن امار کِش شورتشم داره!!!!! خب حق داره قبلش یه تحقیقکی بکنه ها؟ نداره عایا؟:D

چه سریع محبوبیت همکار از دس رف :دی

پاسخ:
میگن نباید به حرف مردم اعتماد کرد اینه ها.......زرتی عاشق میشن فرتی فارغ :))))))
ای جانم،تو بیا هر وقت دوست داری بیا دوستم،من خونم تهرانپارس هستش شمارمو خصوصی میزارم
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااای.... تو چقده مهربونی!!! :*:*:*:*:*:*

حتما بهت زنگ میزنم خانوم مهربون :))) آزی در حال ذوق مرگی :دی
من نیستم بخدا عضن ی وضیه اوضا خراب
چرا تحویل نگیرم :(
پاسخ:
چرا؟ من که تو رو میبینم همه جا هستی مث زبل خان عزیزم :D

چرا اوضاع خراب؟ =/
روشنگری:
میگم اگر ازدباج کنه و هزار بار دیگر هم ببینه، مثل اون یک باره، دیدنش درد نداره
دیگه جان خودم از این شفاف تر نمیشه :دی
پاسخ:
بعله.....دیدن مو درد داره عایا؟ :D
آزی جون خواستی بری خونه ی غزل منم ببر!! :))
خیلی مهربونه!! [آیکن لاو] حتی! 
پاسخ:
دیگه چــــــــــــی؟ چه خوششم اومده :)))))
اینجور که آقای همکار ناله میکرد، درد داره ما بی خبریم :دی
پاسخ:
خخخخخخخ بعله احتمالا!

بله بله آقای همکار زیر ابی میرود!

ازیتا جان ایشالا که استرست برطرف بشه.دختر شکلات تلخ بخور.

پاسخ:
شکلات تلخ؟؟؟؟؟ اتفاقا من شیری شیرین بیشتر دوس میدارم :)

شکلات تلخ استرس رو کم میکنه برعکس  شکلات شیری استرس رو تقویت میکنه.

 

پاسخ:
 ولی من دوس ندارم =/

اخه چرااااااااااا باید اینجوری باشه!!!!
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۳ آویزون خـــــــــــــدا
:))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">