حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
بهمن ۹۲

عاغا طبق تقریبا معمول، بنده در سالن انتظار فرودگاه نشستم ، این بهترین قسمت خراب آباد است که اینترنتِ وایرلس را بدون هیچ دنگ و فنگی در گوشه و کنار فرودگاهش ول داده است!

میدانید این خیلی مسخره است که آدمها با اینکه میدانند چه استرس داشته باشند چه بی خیال عالم و آدم باشند، زمان، سوار بر لامبورگینی میاید و از رویشان رد میشود!اما چون آدمها چیز زیادی حالیشان نیست! باز هم هی استرس دارند و خودشان را دستی دستی به بوق فنا میدهند! مثل همین الانه من!!! مثلا من ۱۰ روزی است که از زور استرس دارم جر میخورم اما همین الان نزدیک بود که زمان، با لامبورگینی اش مرا زیر بگیرد!!!! البته از آنجایی که من،  به آزی تَر و فِرز معروفم جاخالی دادم! :)))))


+بچه ها مطمئن باشید که من هر وقت هوشیاریم سر جاش بیاد و بفهمم من کی ام ُاینجا کجاست و شما کی هستید حتما از حال روز خودم بعد از عمل بهتون خبر میدم...هووووووچ نگران نباشید! :)

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

انشاالله میری بسلامتی برمیگردی عزیزم:-* کلی انرژی مثبت پشت سرته:-) منم برات دعامیکنم عزیزم بیخبر نذاریمون آزیییییییییی عررررررررررررر:'(
پاسخ:
مرسی عزیزوووووم.....مرسی دعا خودش کُلیه .... :-*
امیدوارم سلامت باشی مراقب خودت باش بانو
پاسخ:
ممنونم....چشم :)
آزیتا مگه داری میای تهران برای عمل؟؟/!!چه عملی؟؟؟
پاسخ:
نه فقط واسه عمل که نمیام...اما عملم جزشه!!!عمل کمر
منتظریمااااااا
زوووود بیا
پاسخ:
زود کجا بیام؟:) اومدم  دیدی ...
خوبی :(
پاسخ:
چه عجب...به به!!!!خوب میشم :)
سفر و عملتون بی خطر ایشالا
پاسخ:
موتوشکر :)
مگه نمیخواستی با طب سنتی خودت رو درمان کنی؟ چی شده رفتی سراغ عمل!؟
پاسخ:
چرا اما جواب نداد :|
آخی!
آزی جون ایشالا خوجل بری، خوجل تر برگردی
مراقب خودت باشیاااااا، ما اینجا منتظریم
پاسخ:
عملم زیبایی نیس هاااااااااااا خخخخخخخخ

مرسی چشم :)
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۲۹ خانومه آقای x
ازی داری کجامیری ؟
عمل ممل داری؟

پاسخ:
تهرانم خانوم....بعله!!!واسه کمرم!!
آرزوی سلامتی میکنم براتووووون
پاسخ:
ممنونات....:)
مطمئنم عملت خوب از آب در میاد و این استرس ها تموم میشن. اگه جراحه بلائی سرت بیاره ننشو به باباش وصلت میدم! اینو بهش بگو! :)

پاسخ:
باشه میگم!!!!!
میگم محسن عردبیلی گفته اینو بهت بگم O_O یا خدااااااااااااااااااااااا :))))))))))
به سلامتی آزی خانومی رسیدی؟ آخه این هواپیماها هیچ اعتباری بهشون نی :)
پاسخ:
 جانم بعله رسیدم......الان پاهام روو زمینه ;)
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۹ تختخواب خدا
هَی وای من ...
آمار به منم بدی ها ...
آخرشم عملی شدی آزی
چی بگم والا
برو دعای امام پشت سرته ...
قربوسش
پاسخ:
عه ببین کی اینجاست....عمام بی معرفت :D

امام دعا کنه دیگه حله :)
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۴ حامد(جوون دهه شصتی)
عمل؟؟ کدوم عمل؟؟ عمل زیبایی؟؟؟ :دی
این خط آخر حرفات نشون میده خیلیم هوشیار نیستی!
پاسخ:
نوچ....دیوونه ام مگه عمل زیبایی انجام بدم....

غلط املاییها مال کیبورده غریب و عجله زیاد بود!
خیلی مراقب خودت باش ازی جون :*
پاسخ:
مرسی گلم چـــشم :-*
سلام :0
تو هواپیما تو قطار تو شاسی بلندت همه جا نت داری نه؟:دی
اگه توو اتاق عمل آپ نکردی من اسممو میذارم مونا خخ
مدیونی ب پرستارا و دکتراش فک کنیاااا :دی
ب همین سرهنگ تموم خودمون فک ک اقد خاطرتووو میاد خخ

پاسخ:
سلام.... الان کلی خوشحالی ها :D

نه بابا خوب الان خونه ام دیگه!!!! اون موقع هم فرودگاه بودم :)

هعیییییییی کِی بشه من شاسی بلند بخرم تو هم حرفت راست بشه :)

مخابره میکنم....اینجا اتاق عمله همه سبز پوشیدن....وی لاو یو Bihefaaaaaaaaaz
میدانم، منظور سلامت و سلامت تر بود
احتمالا تا شما با ادبیات من آشنا شی، من منقرض شدم :دی
پاسخ:
منظور شمارا فهمیدیم صرفا جهت کرم ریختن عرض کردیم :D
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۶ masi_ bi asabo saltane
ایشالا عمل خوبی داشته باشی...
خدایا به آزی جونم کمک کن...خوب خوب شه...زود زود بیاد...
می بوسمت...قوی باش...
پاسخ:
هِرکول میشناسی عزیزم؟ من آزیشونم اصن!!! در این حد قوی ام یه وضی :))))))


مرسی گلم....بوس بوس
آخــــــــــــی :( عزیزم .... ایشالا هر چه زودتر حالت خوب شه برگردی پیشمون :)
پاسخ:
ع پیشتون نرفتم که :)
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۱ دیااکو ایزدی
آزی جون تو اولین نفر نیستی که این عملو انجام میده آخری هم نخواهی بود پس نگرانی نداره.ایشاالله زودتر بری و به سلامتی برگردی .بعدشم که درد نداره الا ماشالله مخدر و مسکن میزنند بهت.ایشالله راحت میشی دیگه و ماه بعد تو این موقع تموم شده رفته پی کارش.کلی انرژی مثبت و دعا پشته سرته
پاسخ:
:)
راستی میدونستی من به مواد مخدر حساسیت دارم ....کدئین آلرژیک!!!! حالا جاش چی برام میزنن عایا؟

ممنون عزیزم مرسی از انرژی و دعا :D
اینشالا زود زود خوب میشی گلم
پاسخ:
اصن تا تو رو دارم غم ندارم کهههههههه :)
مراقبت بعد از عمل مهمتره بانو..
اون موضع مهم در عین محکمی بعد از عمل حداقل تا دو سه ماه  نیاز به مراقبت و مراعات داره ...سهل انگار نباشید لُدفن.

ضمنا بعضی عملها در بعضی اقلیم های ایران زیبایی محسوب میشه .شما هم مستثنی نیستین ،شهرام پهرام هم نداریم
پاسخ:
مراقبت بعد عمل که کـــــــــــشک!!! چون دکتر گفته ده روز باید استراحت مطلق باشی که منم هوشکی ندارم که بخوام استراحت نیمه مطلق باشم حتی!!!!! چون داداشمم که همش خونه نیس!

زیبایی ؟!؟!؟! از کی تا حالا عمل دُم، زیبایی حساب میشه ؟O_O

عملت خوب باشه ایشاللا

کدوم بیمارستان؟کی؟بگو میام عیادتت:*

پاسخ:
مرسی....

بیمارستان سجاد!!!!
ولی دوست ندارم تو مریضی ببینمتون دوس دارم تو حال خوب ببینمتون :)
قربون کرمتون :دی
پاسخ:
قربون کَرَمتون :D
عملت خوب باشه آزى عزیز... ایشالله زود زود خوب شى:* 
زود از خودت بهمون خبر بده
پاسخ:
چشم عزیزم حتما :)

عملم فرداست :)  تا بتونم زود خبر میدم :-*
بری به سلامت برگردی 
پاسخ:
ممنون....کجا برگردم!؟ فعلا هستم :)
اگه دارو بیهوشی تاثیرش روی تو مث تاثیرش روی من باشه،تا یه هفته اسمتم یادت میره:))))

بازم دلداری خواستی خبرم کن...بی تعارف:D
پاسخ:
اصن منو مرام کُش کردی با این دلداری دادنت :))))))
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۷ دست و پا چلفتی
واسه همونجا که درد میکرد؟

ایشالا با سلامتی کامل برگردی به میادین

کی دقیقا ؟ بشینم اون شب تا صبح نمازبخونیم و دعا کنیم خخخخخخخ
پاسخ:
بعله دقیقا همونجا...... :)

فردا ایشالا به امید خدا :اس

ما به دو رکعتم راضی ایم خخخخخ
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۹ خانومه آقای x
چی شده کمرت خب!
یهو زد به کمرت چرا!

زود خوب شو بابا
پاسخ:
یهو نزده که !!!! خیلی وقته عزیزم شما اینجا رو بخون عزیزم 
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۹ دست و پا چلفتی
خب من الان مشغول شدم

پنج هزار رکعت نذر کردم واست،ایشالا خوب شدی روزی دو رکعت بخونی نه سال تموم میشه

مدیونی اگه نخونیا  خخخخ
پاسخ:
نخاستم باووووووووو همون دو رکعت بخون منم دو رکعت بیشتر پس نمیدم :)))))
ب بعد عمل فک کن
ی اونجای سالم و بدن درد :دی
پاسخ:
اگه اونطوری بشه که خعلی خوبه :)

ببین الان پست گذاشتم نمیای بعد میای غر میزنی!از دست تو.

امیدوارم سلامت باشی.من هم لگنم کماکان درد میکنه ولی سکوت اختیار کردم!

پاسخ:
اومدم....میام.....دیدم!!!!! فقط کامنت نهشتم :)))

باید یه فکر به حال لگنت بکنی هاااا =/ من یه جای خوب سراغ دارم!
لا مصب قر تو کمرش فراوونه  نم دونه چطور بریزه
پاسخ:
 باربطه این کامنت الان؟
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۶ خانم مهندس
آزییییییییی.
میخواستی بری واسه عمل؟؟؟؟؟T_T

ایشاالله,سالم برمیگردی.زودی خوبشو لدفن
پاسخ:
 ممنون... برگشتم خدارو شکر :)
مرسی عزیزم که اومده بودی وبم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">