حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
اسفند ۹۲
از اونجایی که کم حافظه بودن این روزها مُد شده، پس احتمالا خیلیهاتون این پُست رو فراموش کردید!!! واسه اینکه یادتون بیاد برید دوباره یه سری بهش بزنید :)

کامنتهاش تایید شده و توصیه میکنم حتما پُستهای پیشنهادی دوستامونو بخونید ، تا بیشتر با این کلیپ صوتی ارتباط برقرار کنید...
 

 
چون یکم زمانِ فایل طولانی تر از بقیهٔ فایلهاست،برای راحتیِ شما با دو کیفیت گذاشتم ... :)
من پیشنهاد میکنم فایل با کیفیتِ بهتر رو دانلود کنید!!!

و حالا نوبت شما



دریافت
حجم: 10.1 مگابایت
و

دریافت
حجم: 5.07 مگابایت


 


 
صدا پیشگان:
آزی
آقای همکار
مستر لهجه
و با معرفیِ خانوم خوجگله :)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۴)

واااااااااای الان داشتم می گفتم پ کی این نوبت شما رو ازی میذاره که رفرش کردم دیدم بععععله .....من میرم واسه دانلود:)))
اصن دل تو دلم نیست
اصن دست خودم نیست خخخخخ
پاسخ:
اول شدی خخخخخخ

اصن دل به دل راه داره :D

آخی دل کوشولوتو قربون :)
مو اِوَل شدم تو اظهارات خخخخخخخ
یه کم دیگه مونده دانلودیده بشه:)))
پاسخ:
ها تو اِوَل شدی آ فَنَر :D
قشنگ بود :) با تچکر :) صدای منم بامزه بودااا! ;)

پاسخ:
مرسی.... شما خودتم قشنگی :)
در جواب اقای همکار ما با پسرخالم مثه بچه مثبتا دکتر بازی می کردیم ، نمی ذاشتیم به آمپول و این چیزا برسه !!! بله :)))))))))
اون مسعودم چند وقت پیشا دیدم سالم بود،ظاهرا خخخخ
پاسخ:
خدا رو شکر سالم بود چون آقای همکار خیلی نگرانش بود :D
اولش فک کردم آهنگه adel می باشد، گفتم اِ من که این آهنگو دانلود نکرده بودم بعد دیدم نه اصل فایل در ادامه می باشد:))))))))
پاسخ:
خخخخخخخ :D
یک عدد سوال فنی کل فایل چند دقیقه است؟؟
پاسخ:
11:03 دقیقه.... کامل دان نشده واست؟
واسه من فقط 7دقیقه دان شده!!1
پاسخ:
عزیزم تقصیر از من بوده اونی که حجمش کم بود نصفه بود نمیدونم چرا :|
بابا معین بدون سیبیل خونده بود ده مگ نشده بود :دی
چ خبره 
پاسخ:
چکار کنم زیاد شد دیگه!!! فایل کم حجمترشم مشکل داشت الان حال ندارم درستش کنم... نمیتونم بشینم پای pc
این خانومه کی بید؟!:0
پاسخ:
خانوم خوجگله!!!! تو فقط تو کار خانومایی دیگه عاره؟؟؟ :))))))
اون تیکه اش که مربوط به پست شکوفه بود خیلی باحال بود :))
نمیدونستم هندیا انقدر آدمای راحتی هستن :))
پاسخ:
هر چی پست باحالتر ...تیکه باحالتر خخخخخ

آره راحتن.... البته اروپایی ها هم زیاد مشکلی با گوز ندارن اما هندیا دیگه رله اند :D
به به چه آهنگ تیتراژ پایانیت قشنگ بود 
معلومه سلیقه داریا <3
خیلی حال نمودیم

پاسخ:
البته سلیقهٔ خانوم خوجگله ست :)

کلی بابت این نوبته شما زحمت کشیدیم.... موضوعش خیلی سخت و طولانی بود ^_^
خیلی باحال بود. مرسی بابت زحمتی که کشیدید.
+آزی، رادیو باید استخدامت کنه که استعداد هایی رو که کشف میکنی رو به جامعه معرفی کنی. خودت که ناز و هنرمند، آقای همکار هم که یه صدای جنتلمن، مستر لهجه هم که دهاتی باحال و هنرمند، این خانوم خوجگله هم که صداش محشره. بابا عجب تیمی راه انداختی.
+اونجا که آقای همکار راجع به خانوم پ صحبت کرد فکر کردم داره فهمیدم منظورش تو کلیپ صوتی قبلی کی بوده ولی بعدش به عسلی بانو گفت دوستت دارم و بعد به بی اعصاب و چند نفر دیگه هم آمار داد کلا فهمیدم که نفهمیدم طرف کیه. شما هم حواستون جمعه ها. ;-)

پاسخ:
خواهش فوکولیم :پی

استعداد در سطحه جامعه ریخته داره هرز میره مسئولین کاری نمیکنن که :D

آقای همکار فکر کنم از بس دل خجسته ای داره که همه تو دلش جا دارند ماشالا خخخخخخخخ حالا سوگلی هنوز یه رازه :D
بچه ها اگه من بفهمم سوگلی کیه جایزه چی میدید؟ خخخخخ
یه راه پیدا کردم فکر کنم روش خوبیه
مثل این عسلی بانو تو کار کتک متک نیستیم. البته همه گزنه ها رو میزه خخخخ
پاسخ:
اجلاس 50+1

اون یک یا منم یا آقای همکاره بدبخت لابد :)))))
فلسفی بود اقای همکار؟
خیلی قشنگ شده بود آزیتا خانم انتخاب اهنگ ها هم عالی بود.
احیانا موقع پخش تیتراژ پایانی حرکات موزون انجام ندادین؟ خخخخخخ
به عصو جدید گروهتون هم تبریک میگم فکر میکنم مجری بودن درسته؟
پاسخ:
خخخخ لابد از نظرش فلسفی بوده دیگه :D
ممنون :) انتخاب آهنگ با خانوم خوجگله بوده..
چرا هر بار گوش میدم حرکت موزونم دارم :D
بله مجری بودن ایشون.... :)

آزی جان بیا دو جا آپلود کردم

کامله

حجمش نصفه شده کیفیتش مناسبه

ببخش دیگه هول هولکی شد

آخه وسط تمیز کردن آکواریوم بود

ضمنا پسوندشم داغون بود هزارتار برنامه ریختم تا تبدیل کنه

بفرما اینم لینکش

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=2d31379d2bf3349097659512dba2dd94

 

 

فعلااا

 

پاسخ:
ممنون دستت درد نکنه... ولی حیف همه تگهاش پرید :|

پسوندش ام پی تریه...چرا داغون؟؟؟؟

گذاشتم ممنون :)
این اقای همکار فک کنم اگه جرات تورو بکنه سوگلی رو لو بده آزی...
پیشرفت چشم گیرتونو عشقه...موسیقی و تیتراژ و ;))))))
پاسخ:
نه باووو این فیلمشه...این اگه از من میترسید که اینقدر واسم جنگولک بازی در نمیورد :D

موتوشکر :P
خخخخخخخخخخخخ همش یه طرف گوز شکوفه یه طرف خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ گوز کلا موضوع جذابیه
ممنون عقشم خسته نباشین تو وتمامی عوامل وخانوم مجری[ایکون خوش امدگویی به خانوم مجری]ولی عقشم بیا در گوشت یچیزبگم:[ایکون در گوشی]من منتظر صدای خودت بودم از اولشااااعاشق صدای خودتم مخصوصا اهنگ جان مریمت:-*:-*
پاسخ:
ممنون از تو قربونه تو :)
خخخخ صدای خود خودمُ میگی؟؟؟ خب دیگه خواستیم تنوع بشه یکمم من استراحت کنم...این همه صدا در آوردن سخته خو :P

خخخخ جان مریم ^_^
اهنگاهم تو کَبِدَم عقشم:-*
پاسخ:
کبدت حیفه کبدت حیفه کبدت حیفه آیکونه همون که میدونی :D
خخخخخخخخخخ دیوونه ی من:-*:-*
پاسخ:
دیوونه خوبه ....:-*:-*:-*:-*:-*
هستم ولی خستم![ایکون نذری وهمونایی که خودت میدونی:-P]
پاسخ:
ای جونم برو استراحت کن...لالا کن....کم خابیدی :-*
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۱۳ masi_ bi asabo saltane
چقد قشنگ بود...
صدای مجری خانوم کی بود...؟
آزی تو نبودی ک؟
میگم آقای همکارم دلش یک جمله عاشقانه می خواد یاسیاسی...؟

نوشتم سیاسی نبود ک عاشقانه بود...:)))))واس آزییم بود...
آهنگشم قشنگ بود...
من فایل صوتی دوس دارم...خیلی دوس دارم...
روزهای ک حالم خوبه ...

پاسخ:
:)
خانوم خوجگله بود دیه :D
نوچ مو نبیدم..
عاشقانه دیگه...خخخ
فایل صوتی هم تورو دوس داره!!!
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۱۴ masi_ bi asabo saltane
خانوم خوجگله هم صداش خوبه ها...
همتون هنرمندین...مرسی خیلی قشنگ بود...
پاسخ:
قربون تو.... مهربونم :)
دل مرده جان با چی حجم فایل رو کم کردی؟ خوب شده. اسم نرم افزار رو میگی؟
پاسخ:
دلمرده... جواب بده استاد...
ازی لامصب منم از اول تا اخر این فایل رو کلا موزون بودم چه برسه به حرکتش! :))
پاسخ:
تو که اصن یه وضی خخخخخ :)))))
عه ینی تموم شد نوبتش ؟! منکه نگفدم پستمو ! :(
پاسخ:
شما خسته نباشی واقعا !!!! خخخ تمام عمر که وقت نبود... ولی اسم شما هست :)
بععععله...فک کن تو سرویس دانشگاه...به آقای همکار  بگو چند تا عاشق سینه چاک ترم یکی تو سرویس رزرو کردم براش  :} (دو سه مورد سیبل کلفتم توشون بود)
پاسخ:
خخخخخخخخ چه باحال..... ای ول... :))))))

آدرس وبلاگم میدادی مشتری شن خخخخخ
بزنین پایین این هندونه هارووووو .. بزنین دورِ همی بخوریمش :دی
پاسخ:
هندونه تو این فصل خوب نیس سازگار نیس...نخوریم بهتره از ما گفتن :D

خو الان دارم دانلود میکنم اما دوس داشتم پست ِ خودمم توش باشه !

عررررررررررررررررررررررررررررررررررر ! :(

پاسخ:
عزیزم زیادی تعلل کردی خو عاخه این همه استیصال؟؟؟؟؟؟

تازشم رفتی حاجی حاجی مکه.... :))))))  ولی یجورایی هستی :-x
سازگاش میکنیم :D 

بعضی از پست های بچه ها خیلی قشنگن .. بعضیاشونم خیلی خنده دار 
مخصوصا پست گوزِ شکوفه :))
پاسخ:
اوهوم :)
کامنت من پریده؟؟؟
میگم پسوندت فایلت mpga بود
هر نرم افزاری اونو ساپرت نمیکرد
+
اسم نرم افزارشم ژیلافته
xilisoft audio converter 
:)
پاسخ:
اها....
ممنون....

ممنونات که انجام دادی و اسم نرم افزارم گفتی :D

خیلی باحال بوووووووووووووووووود آزی جون جونم :*******

وای خیلی  مرسی که منم یادت بود توی ِ کلیپ  اونوختی برام پارتی بازی کردی :******** بوچ بوچ بوچ :*

آقای همکار ؟! دوستم داری یا دارید ؟! الان این قضیه برام حکم ِ آب رو داره واسه ماهی ! خخخخخخخ

دمت گرم آزی :) خیلی خوشم میاد ازین کلیپا :) خانوم خجگله هم خوبه هااااا :)

پاسخ:
:)خداروشکر پسندیدی...
حالا اگه نمیگفتم اسمت توش هست نمیخاستی دانلود کنی ای نامرد خخخخخخ :P
ممکنه تو سوگلی باشی اصن :D

مرسی جیگر :)

خو آخه فک کردم چون بیماری فعلا ، حالا حالا ها این کلیپو نمیشازی ! بعد داشتم فکر میکردم هنوز خخخخخخ ! :)

اشکال نداره حالا :*

این خانوم خجگله هم خودش بی اعصابه ها ! خخخخخ :)

پاسخ:
بیمارم نمیخام کاتا بزنم که میخام حرف بزنم :))))))

بی اعصابه؟؟؟ چطور خخخخخخخخ

:-*:-*:-*:-*

چرا بابا مگه میشه کلیپهای ِ شما رو دانلود نکرد ؟! :)

اونموقع با لپ تاب ِ داداشم توی نت بودم بعد نمیخواستم با این دانلود کنم :) بخاطر همین بود بعله :))))))

فک کن من سوگلی باشم ! اوه اوه اوه ! خخخخخخخ چه شود ! :دی

پاسخ:
هااااااااا اینو بگو پس.....

چرا نباشی با اون لبهای قلوه دل جیگرت خخخخخ :))))))))
آره هی تیکه میندازه به آقای ِ همکار ! :) طفلی هیچی هم نمیگه بنده خدا !!! خخخخ ( الان هوای ِ آقای ِ همکارو دارم چون ممکنه سوگلی باشم ! خخخخخ )
پاسخ:
داداشت تیکه میندازه؟؟؟؟؟؟ چیا میگه حالا ؟؟؟ خخخخخخ

آره...هواشو داشته باش، شانست بالاست :))))))

نـــــــــــــــــــــه ! خانوم خجگله تیکه میندازه به بچه ! مثلا یه جا میگه تو اصن آدم نیسدی ! :| بعد اونم هوچی نمیگه ! :))))))))


واااااااااااای خیجالت کیشیدم خو آزی ! خخخخخ :))))))))

( فک کن منو خجالت ؟!! اصن داریم ؟! :دی )


حالت بهتره آزی جون ؟ درد داری یا بیتری ؟

پاسخ:
اها.... خب خانوم خوجگله مثلا نقشه آزی رو داره خخخخخخ مثلا ;)

عَ وووووووووووووی نکش نکش نکش گشاد میشه.... خجالتُ میگم خخخخخخخ


+ خوبم بهترم....فقط از خانه ماندن کلافه ام بسیور....زخم بستر گرفتندی :D

نیمیکشم خیالت راحت ! خخخخخخخ :)


آخی :) یذره صبوری کن حالت واقعی خوب بشه حسابی آب بندی بشی ! خخخخخ :)

پاسخ:
:)

دم خانم خوشگله گرم با انتخاب آهنگش فقط اف تو :)))) اصن کاملا معلوم این خانم خوشگله خانم با شخصیتی هستن :)

خیلیا خیلیی :دی

پاسخ:
الان داری خودتو جر میدی رو مخ اونم بری .....تِر تِر :D
تقصیر چیه؟؟شرمندگی چیه؟؟ عزیزم اصن اشکالی نداره فدای سرررررت:)*
پاسخ:
مرسی مهربانم :-*
آزییییییییییییییییییییییی الان اومدم دانلود کردم.. همه گفتن گوز شکوفه خخخخخخخخخخ :))))))))))))))))))))
پاسخ:
عجب گوزی بود ، آوازه اش همه جارو برداشت خخخخخ :))))))))))))
:)))) بابا اصل کامنت ها بود چه معنی داره :)))) 
پاسخ:
همینجوری هم کلی فایل طولانی شد دیگه شرمنده :)
میبینم که بیداری تو هم :) :*
پاسخ:
من که عروسی نبودم البته :دی

ولی از تنهایی بیدار موندم خخخخ

الانم دارم میرم لالا :-*
سلیقشون خیلی عالیه.
خانم آزی یک سوال:
چرا همه اسم مستعار دارن شما ندارین؟ :پی
پاسخ:
منم دلرم تاج الملوک :D
بله بله فراموشی من رو ببخشید :دی
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">