حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
اسفند ۹۲

بادِ سشوار رو گرفته بودم زیر موهامُ ، افشونش کرده بودم که از پنجره نگاهم افتاد به



و دست به هنرنمایی زدم :)



دستخطِ آزی :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

۱۲ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۶ masi_ bi asabo saltane
چ پست ویژه ای...
خیلی دوس داشتم...آزی تو بهترینی...واس همین می بوسمت...بوس
پاسخ:
ای جان...قابل نداره... :)
بوس موچ بغل اصن ;)
خب قبلش از آدم اجازه بگیر عکشو میذاری دیگه خخ
لایک :)
پاسخ:
بابت چی باید اجازه بگیرم بچه پر رووووووووو؟؟؟؟؟؟؟ باز گوشمالی لازم شدی؟؟؟؟؟ خوبه از پست قبل فقط چند ساعت گذشته هاااااااااا:))))
عکسم عکسم :دی
اشتبا تایپی بود 
من ب شخصه راضی نیستم عکسمو گذاشتی:دی
پاسخ:
آیکونه در حالِ بالا آوردن


خخخخخخخ
خیلی قشنگ شده ازیتا خانم
واقعا زیباست
پاسخ:
موتوشکر :)
اون تیکه های سیا شیه؟
پاسخ:
کدوما منظورته؟؟؟؟؟ !!!!

آسمونه شب همش سیاهه خو!

پایین سمت راست درخته!
اوففففففف احساسو بگردم[ایکون پراکنده شدن قلب درفضای مجازی]:-*:-*
پاسخ:
اووووووف احساسم خخخخخ

آیکون گرفتن قلبها از هوا....
خطشو قربون:) :*
پاسخ:
خط خودتو قربون :)
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۱ خانم هموستات
خوشمله.همیشه این منظره و شب منو یاد بندرعباس و 17 سالگیم میندازه
پاسخ:
عه... چه جالب ... :)
اخی منم این ماه خوشجلو دیدم منتها تو ماشین بودم نمی شد عسک بگیرم وقتی هم پیاده شدم اینقد هوا سرد بود دیگه یادم رفت ولی  خیلی قشنگ بووووووووود
پاسخ:
عه چه باحال پس توهم داشتی با من بهش نگاه میکردی ای ول :-*
عقشم من هنوز منتظرماااااااا:|
پاسخ:
تایید کردم عشقم....

چه دلنشین و صمیمانه...هم عنوان...هم دوتا عکسا.

خیلی دوس داشتم

لبخندش، روشن کننده روزهات،تا ابد...

پاسخ:
مرسی عزیزم :)

خدا رو شکر :)

ممنون، همچنین برای شما :) لبخند دخترکت

عکس عالى:)
عنشعر عنوان از کیه؟
پاسخ:
ممنون...
نمیدونم از کیه ترنج جونم
like   :-*
پاسخ:
ماچ :-*
شب خیلی خوب و آرامش بخشه!ماه که معلوم باشه دیگه بهتر!
پاسخ:
اهوم...ماه هیچوقت انگار تکراری نمیشه :)
خیلی پست آرامش بخشی بود،خدارو شکر انگارحالت خوبه،آرمش عکسارو من با همه وجودم حس کردم،چه خط زیبایی داری دخملی
پاسخ:
:)
خوبم عاره خوبم :D
فدای تو مهربون....
چشات زیبا میبینه :P
لبخند کی؟
+دست خط رو ببین!
++ آزی یه هنر میتونی نام ببری که نتونی انجامش بدی؟
+++ ای تو روح اون کسی که گفته برو مهندس بشو (حتی اگه درجه یک باشه طرف باز هم تو روحشششششش)
پاسخ:
لبخند عششششششقم... به تو چه اصن;P

آره!!! ساز...ساز نمیتونم بزنم عررررررر :(

:|
خیلی خوب بود... هنرمند نمونه ای :*
پاسخ:
چاکریم :)
من الان یه سارایی هستم که با خوندن این پست احساسات ازت پاشیده بیرون و بغضی شده :|
آزی بغل دیروزمو امروز بده دیروز نتونستم کامنت بذارم دیگه :دی
پاسخ:
آخی آخی...سارای احساساتی رو فدا مدا

چرا میشه......بیا بغلم سفت :-*
=)

دکتر ماهی کی میرید ؟! خخخخخ

نه جان من بوگو دقیقا کی ! :)))))))))))

پاسخ:
دکتر ماهی وقت دقیقش مشخص نبود، منو بازه جانم! هماهنگ میکنم همون روزی که همه راحتن بریم !!!:)
کاش چشم چشم 2 ابرو ، دماغ و دهن یه گردو رو هم می کشیدی تا ببینیم هلال ماه شبیه لبخند کدوم آدم خوشبختیه ;)
پاسخ:
اول کشیدم....بعد دیدم از بار احساسی پست کم کرد پاک کردم خخخخخ :)
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۰ تختخواب خدا
آخی
چه لبخند قشنگی
....
آفرین به آزی هنرمندمون. ؛)
بوس موس
پاسخ:
مرسی سهیل جون =)

:P
بغلش خیلی سفت بود داشتم قطع تنفس می شدم آزی جون :دی =))
:*
پاسخ:
چی فکر کردی؟؟؟ نکنه فکر کردی من آبجیه هرکولم؟؟؟؟ ;))))
این ماهو اون شب به طول حتم خیلی ها دیدن. اما فقط یه آزی نامی بوده که این طور خلاقیت به خرج داده. یه چیزایی تو خونه تو روحه . بووووووس
پاسخ:
:)

خب اگه آدم بخواد میتونه خیلی چیزهای معمولی رو خوشمل ببینه :-*:-*:-*
چه خوشگلمـــ میخنده:))
پاسخ:
نازه دیگه...ماهه دیگه :)
لبخند عشقت!!!؟؟؟
+تو هم مثل آقای همکار قصد سر کار گذاشتن داری ؟ خخخخخ
پاسخ:
مگه آقای همکار سر کار گذاشته؟؟؟ ;) تو از کجا میدونی خخخخ

اون واقا عاشق شده :D

سلام..........

بانوی خیال من پوچ شدم از سردی

کاش نگاهی، گذری بر دل ما میکردی

پاسخ:
سلام....
دیگه دنیا همینه...
:)
من؟
پاسخ:
فکر کن یه درصد ،تو :@
نع! دنیا همین نیست! آدمای دنیا همینن
پاسخ:
آدمها دنیا رو میسازن...توفیری نداره!

دشتی دارم من،

از پی آن رودیست،

که سراسر شده خون.

آسمانش سرخست

و شبان خود ز چرا میگذرد.

تک و تنها طی این بیشه که سهل،

من و آن کبک به پای دگری میرفتیم!

همگان دور شدند از غنچه

و دگر آخر قصه اینجاست...

تو و من...

از پی هم... به قضا میگذریم!!!

پاسخ:
قشنگ بود...
چه عکس زیبایی!!!
پاسخ:
موتوشکر :)
پس واجب شد بفهمیم این آقای همکارت عاشق کدوم یکی از خانومای وبلاگت شده خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
فضولی تو...عینه این خاله خانم باجیها هِی دنبالِ این چیزهاست :)))))
سلام دوست خوبم وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">