حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
اسفند ۹۲

مخاطبین عزیزِ جان، از شما دعوت مینمایم به یک کلیپ صوتی 15+ گوش جان بسپارید خخخخخخخ



عکس بی ربط


دریافت
حجم: 2.45 مگابایت

صداپیشگان:
آقای همکار
آزی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

facebook ham dari azi joon?
پاسخ:
نع ندارم :)

خخخخخخ ! خعلی خوووووووب بود :))))))))) ناصر جونم اینکاره بوده هااااااااا ! فک کنم همونجا بوووووق شد ! خخخخخخ :دی

من نبودم ولی حال نداد ! خخخخخ :دی

پاسخ:
اصن ناصر جووووون سر دستهٔ اینکاره ها بوده ها :D
:)
خدایا توبه
بعد اینجا فیلتر شد نگید چرا :دی
پاسخ:
چرا؟ :دی
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۴ masi_biasabosaltane
فایل صوتی دوست دارم...خیلی...
:)))))))))))
خلاقیتتون تو حلقمون...
پاسخ:
نوش جان :))))))

:P
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۲ masi_biasabosaltane
آزی گفتی یک چیزی بنویسم اینو همین الان برای تو نوشتم...

اگر خیابان شوی و من کوچه بن بست می شوم  تا در انتهای راه بهم برسیم...

تو اگر کوچه بن بست باشی من پنجره می شوم روبروی تو...

تو اگر پنجره باشی من درخت میشوم در مسیر باد و طوفانِ سمت تو...

تو اگر بادو طوفان شوی من غبار می شوم در دل تو...

 

آزیتا تو مث یک سنجاقک صورتی هستی... گاهی هم یک خورشید صورتی...گاهی یک بارون صورتی...

وسط سیاهی باغ خیال من...

بگم صورتیش از اون شبرنگیای خوشرنگه ک من دوس دارم...


پست های صوتی فیلتر نشده میزارید :پی
اشاعه افکار فیلتر نشده ؟جنگ با جکومت مرکزی؟ واااااای
:دی
پاسخ:
عاغا چرا کاسهٔ داغتر از آش میشی شما؟؟؟؟؟ چرا حرف در میاری؟ کم پشت سر ما حرف هست...والا به غورعان
ناصر الدین شاه که با این همه سوگلی و نوگلی توی نت حالی به حولی میشه ببین بچه های پاک و معصوم مردم چی به سرشون میاد :))))))))))))))
پاسخ:
عاخه ناصرالدین شاه سوگلیهاش همه سیبیل داشتن :))))))
اخ اخ خدا نکشتت :)))))
مردم از خنده =))))
پاسخ:
خخخخخخخ :))))

همیشه بخندی ایشالا :D

خاک بر سر خودت و اون همکار گوه تر از خودت فک کردین خیلی با نمکین چندشای عوضی اینا حرفای بی پرده نیست اینا حرفای از سر زیادی فشار اومدن به شما عوضیاست

پاسخ:
O_0
اوه اوه!!!! واااای! حالا عکسای اونجوری رو میتونست ببینه ولی به خودش رسید ف.یلتر شد :))))
پاسخ:
آررررررررره دیگه ;)
هرررررررررررچی؟؟ خخخخخ
می گم اون همه چیز بووووووووووووق دار و سرچید این قبله ی عالم اونوقت وضع حکومتی شد دسترسی به این تارنما امکان پذیر نمی باشد؟؟ خخخخخ

پاسخ:
والا چه عرض کنم؟ :D
توکا الممالک الکامنت الثانی:
این اقای همکار وقتی جدی حرف می زنه ...خخخخخخخ
ییهو یاد اولین پت صوتی افتادم اونکه فقط اسم بازدید کننده هارو توش گفتین بعد هی پیشرفت کرد و پیشرفت تا به الان دنبال کش شورت مردم هی می گردین!!! خخخخخخخخ
پاسخ:
خودش اومد کشش رو اینجا گم کرده تقصیره ما چیه؟؟؟؟ :))))))
توکا الممالک کامنت الثالث:
حوصلم سر رفته هی میام کامنت بزارم ببینم تو کی میای تایید کنی!!!
پاسخ:
الان میام تایید کنم خخخخ بیرون بودم :D
توکا الممالک کامنت الرابع:
اشل بی دیش، سوکس شین اگه فک کنین غلط گفتم:))))))
پاسخ:
ich leibe dich :D
درست گفتی عزیزوم
ich leibe dich oach
ینی منم همینطور :D
توکا الممالک کامنت الخامس:
اِ دارن تایید میشن:))))))))
پاسخ:
ها ها ها :)))))))
ینی شماره گذاریهای کامنتهات تو حلقم :D
توکا الممالک کامنت ال.... :
این حرفای رهگذر باعث شد شماره شو یادم بره!!!
این چی می گه؟؟؟ خوب گوش نده مجبووورت که نکردن، والاااااا :|
پاسخ:
کامنت السادس :دی

فحش دونیش پر بوده نمیدونسته کجا بریزه ؟ :D

همینجا همینجا خخخخ
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۱ عالیجناب کنتور
ضمن تبریک تولد...خیلی تولدت مبارک..شرمنده دیر رسیدم....
پاسخ:
عععععععععععع......لااقل میرفتی پست خودش میذاشتی ;)

به هر حال ممنون مرسی :)
رهگذر این همه داره زحمت میکشی به مغزتت فشار میاری بد نیست یاد بگیری اسمتو درست بنویسی، راستی داری فحش میدی بپا شصت پات نره تو چشت
پاسخ:
خخخخخخ هول شده خو :دی
هار هار....رو عوضی هم تاکید داشته دوبار گفته به نظرت منو با کی عوض کردن؟؟؟ :)))))))
بهت میاد با جنیفر عوض شده باشی :دی
وای فک کن الان جنی داشت کامنتمو تایید میکرد(آیکون خر کیف شدن)
خخخ

پاسخ:
همون جنی شونصد ساله بدردت میخوره، با اون اخلاقش... :D
آخرش این کش شورت من پیدا شد یا نه؟؟
مسئولیــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مسئولین چیو پیدا میکنن که بخوان این یکی رو پیدا کنن :دی
آش؟کو؟کجاست؟
من آش میخوام
پاسخ:
والا آشُ نمیدونم اما کاسه اش که توییی :))
من با این بابای تاج الملوک خیلی خوب نستم نمیدونم چرا دوس دارم بزنمش!:| D:
پاسخ:
خب بزنش اگه حالت جا میاد :)))) اینو که خدا زده تو هم بزن :)))))
من؟!!کاسه!!!
من فقط میخورم :دی
پاسخ:
خب باشه بحثُ عوض کردی دیگه بسه!!!!
منتها دیگه کاسه داغتر از آش نشو لدفن :)
منظور بدی نداشتم ببخشید
پاسخ:
میدونم
خواهش میکنم :)

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۵۴ خانومه آقای x
تمام شارژمنو تو تموم کردی!
پاسخ:
چرا اینقدر چُس چُس شارژ میکنی تو؟؟؟؟:))

یاد دوران نوجوونی افتادم خخخخ

والده و همشیره این گوگلو آباد کردماا خخخ

پاسخ:
ینی الان دیگه خیلی بزرگ شدی؟؟؟؟ خخخخخخ

:)))

 

پاسخ:
از خندهٔ شما مچکریم :)

یعنی اونجا که میخواد بفهمه که اینترنت هرچی هرچی را نشان میدهد خدا بوووودددد!

دسترسی به تارنمای خواسته شده...:))))))

 

پاسخ:
هر چیِ هر چـــــــــــــــــــــی؟ خخخخخخخ
:))))))
نگفتم زمانی ک بچه بودم،گفتم زمان نوجونی :|
الان جوونم گویا!
+
من پیگیر اون کش معروف هستما خبر قطعیشو بگو حتما :دی
پاسخ:
از نوجوونی هم ادم بزرگ میشه دیگه واااااااااا

از خودش پیگیری کن از صاحابش...به من چه اصن :D


دیگه جون تو و اون کش 
فک کن پاره تنته :دی
پاسخ:
پاره تنه من نی کی، مال کَسِ دیگه ست هی پای منو وسط نکش :دی
بسی خندیدیم:)
پاسخ:
خوب است :)))
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۵ سرهنگ تمام
خخخخخخخخخخخخخ. واقعا؟؟؟
مگه ازین چیزام توو انترنت پیدا میشه؟ D:
پاسخ:
عاره واقعا!!!!!
نه الان که پیدا نمیشه، اون زمان قاجار یکمی بوده خخخخخ
واااااااای مامیییییییی کشتی منو خخخخخخخخ خیعلی باحالی به مولا خخخخخخخخخخخخخخخ
دمه تو و آقای همکار گررررررررم
وای کف اتاق دارم از خنده هلیکوپتری میزنم خخخخخخخخ
پاسخ:
از خنده چرخبال بزنی صلوات... موشک شی بری هوا ایشالا دخملم ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">