حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
اسفند ۹۲


دوستِ شاعر پیشهٔ من مرسی که یه ذره از روحِ لطیفت به من هدیه دادی ممنون Masi جونم


اگر خیابان شوی، من کوچه بن بست می شوم  تا در انتهای راه بهم برسیم...

تو اگر کوچه بن بست باشی من پنجره می شوم روبروی تو...

تو اگر پنجره باشی من درخت میشوم در مسیر باد و طوفانِ سمت تو...

تو اگر بادو طوفان شوی من غبار می شوم در دل تو...


 


آزیتا تو مث یک سنجاقک صورتی هستی... گاهی هم یک خورشید صورتی...گاهی یک بارون صورتی...

وسط سیاهی باغ خیال من...

بگم صورتیش از اون شبرنگیای خوشرنگه ک من دوس دارم...



+نمیدونم چقدر تاثیر داره؟ نمیدونم اصن واقعیه یا نه؟ نمیدونم با امضا کردنِ این دادخواست به کسی کمک میشه یا نه !اما من امضاش کردم ! شاید چون کار دیگه از دستم بر نمیاد....اگر گوشهٔ ذهنتون اون پنج سرباز ایرانیِ بیچاره رو دارید اینجا رو ببینید و اگه دوست داشتید امضا کنید!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۲)

منم امضاش کردم. فقط امیدوارم مثل قضیه خلیج فارس از وطن دوستی ایرانیا به نفع خودشون استفاده نکنن!!!!!
پاسخ:
اوهوم، امیدوارم :|
ممنون که لینک رو گذاشتین نشون دادین واقعا صورتی هستین و انتخاب دوستتون عالی بوده
پاسخ:
:)

من عاشق صورتی ام... مرسی :)
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۳۹ ﺩﺳﺖ و ﭘﺎ ﭼﻠﻔﺘﯽ

ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻣﺼﯽ ﺗﺸﮑﺮ 


ﺍﻭﻥ ﺣﺲ ﺣﻤﺎﻳﺖ و ﻣﻬﻢ ﺑﻮﺩن ﺟﻮﻥ ﻳﻪ ﻫﻢ ﻭﻃﻦ ﻣﻬﻤﻪ

ﻭﮔﺮﻧه ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ﺗﺎﺛﻴﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ

ﺍﻓﺮﻳﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ و ﺧﻴﻠﻴﺎﯼ ﺩﻳﮕﻪ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ


پاسخ:
:)

اوهوم یه هموطنه بی گناهه هیچکاره حتی :|
چکار میشه کرد؟؟؟؟ کاری از دستمون بر نمیاد جز دعا و یا یه امضا
منم دیروز با اینکه دقیقا همین حس و داشتم ولی امضاش کردم :|
پاسخ:
اوهوم :(
من دلم می خواد هرچی مانتو می خرم صورتی باشه، یعنی صورتی رو توی این یه حوضه خیلی دوس میدارم:))))

ما هم امضا نمودیم و امیدوایم که مثمر ثمر باشد!
پاسخ:
مانتو فقط؟ من دوست دارم همه چیزم صورتی باشه اما نمیشه :D

امیدوارم :)
این دوستت همون بی اعصاب السنطنس؟چه لطافتی داره :|
الان گوریل میاد ب این شعر شر شر اشک میریزه :|
+
قشنگ بود
پاسخ:
بعله همون بی اعصاب جانه...از بس روحش لطیفه اعصاب براش نمونده دیگه :|
خخحح

:)
منم امروز شنیدم این قضیه سربازارو 
طفلیا
ظاهرا ی فیلم ازشون پخش شده
ایشالا ختم ب خیر شه :)
پاسخ:
گناه دارن، بی هیچ دلیل اسیر شدن... به اونا چه اصن :|

امیدوارم :)
چنروز پیش امضاش کردم!!
امیدوارم اگه حقیقت داره درست شه همه چی :)
+راستی این بغلیه چیه؟؟مطالب بروز؟؟؟
مثلا دوستات کلا؟؟؟
یا نههرکی خودت واردکردی ادرسشو اخه توش نبودم!!
خیلی باحاله هر چی هس :)
فقط مال بلاگ0؟؟
پاسخ:
خوبه :)
امیدوارم :)
نه خودم آدرسها رو واردش کردم... البته یه ظرفیتی داره ینی پنجاه تا سایت... واسه همین خیلی از دوستام بازم نیستن اینجا
تو وبلاگ قبلیم هم بود، نه مال بلاگ نیس... مال rss reader یاهوئه
این سایت http://pipes.yahoo.com// :)
منم خیلی صورتی دوست دارم ولی بنفشو بیشتر:)
کاش هر چی زودتر آزاد شن...
پاسخ:
من اول صورتی دوم بنفش...گاهی هم بین این دو میمونم :)
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۳ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
پس بگو چرا این دختر اعصاب مصاب نداره! چونکه روحیاتش لطیفه. آزی کلا دوستات هم مثل خودت لطیف و بی اعصاب هستناخخخخ البته تو واسه ما اعصاب نداری واسه بقیه اعصابت میزونه خخخخخ
+یاد دوران مزخرف سربازی خودم افتادم. این بیچاره ها چی میکشن. خدا کمکشون کشنه.
پاسخ:
اوهوم...لطیفه دیگه...آزرده میشه :) من واسه کسی که بره رو نِروم اعصاب ندارم :D

اوهوم گناه دارن =/ تازه تو که در مقابل اینا تو بهشت بودی جانم

من امضاش کرده بودم.

 

آزیتا دوستت راس میگه...منم تورو صورتی میبینم:)

پاسخ:
:)

عه چه باحال :P
:)

کجای جهان بگذارمت
تا زیباتر شود آن جا؟ ♥


پاسخ:
:)


واااااااایییییی آیکونه رسیدن به مرز سکته از ذوق :D
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۹ masi_biasabosaltane
آزی جونم اینکه شعر اصن قابل شما رو نداشت...
پستش کردی شرمنده شدم و خوشحال...
این شعر قابل شما نداشت...همون موقعی که گفتی دوس داری برات یک چیزی بنویسم هرچی از تو ،تو قلبم بود نوشتم...
قابلی نداشت...دوستت دارم آزی جونم...می بوسمت...
پاسخ:
مرسی عزیزم...کلی به من لطف کردی :)

قلبون قلب مهلبونت :-*
منم دوست دارم بوس بوسییییی
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۲ masi_biasabosaltane
من قبلن تو اون سایت رفتم...مرسی که باشعر من این لینکو گذاشتی...مرسی که انقد خوب و مهربونی آزی جونم...نقاشیتون تو حلقمون...اما بیشتر که خورشید صورتی باشی بارون صورتی هستی...ما شمالیا بارونو بیشتر دوس داریم...:)
:*:*
پاسخ:
:)

خوبی از خودته مهربون :)
نقاشیش الکی شد وگرنه میخواستم سنجاقک و بارونشم بکشم وقت نشد باید میرفتم بیرون :)
ما امضا کرده بودیم.
امید که حالشون خوب باشه.

خوبید شما؟ :))
فکر کنم من بنفشم. :)
شاد باشی.

پاسخ:
ممنون از شما :)
امید .


ممنونیم :) شما خوبی ؟ :D
بنفش رنگ دوم منه :)
ممنون :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
نود گفت اونایی ک تو سایت امضا نکردن به ۲۰۰۰۵۹۰ اس بدن،هر إسی
تا الان ۴۰۰۰۰۰ امضا جمع شده،سازمان ملل گفته تا ۱۰۰۰۰۰۰ نرسه امضا نمیشه 
پاسخ:
عه؟
مرسی اینجا گفتی :)
وای چه مصیه مِرَبونیD=ادم باید خعلی ذوقو احساس داشته باشه تابتونه ازین متن خوجگلا بگه:)))))[ایکون گل +کلی ارزوی خوب واسه مصییییییی:*]
پاسخ:
اوهوم مصی جون خعلی لطیفه اصن :)
آیکونشو خخخخخ
اسمسشم اومده در رابطه بااین مطلب سربازهای طفلی:((
پاسخ:
واسه من نیومده :|
خیلی گناه دارن =[
چرا من تو رو آبی،تقریبا نیلی میبینم؟
مشکل دارم عایا؟
پاسخ:
نیدونم !!!
آبی هم خوبه!!! عالیه :)
نوچ نداری!
دوران طفولیت به صورتی می گفتم خوشرنگ:)
پاسخ:
خخخخ
خوشرنگ :)))))
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۳ masi_biasabosaltane
مرسی دوست آزی جونم...گوجه سبز عزیزم...
پاسخ:
:)
:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">