حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
فروردين ۹۳

خب اون کاری که گفته بودم آقای همکار اومده بود که انجام بدیم ، چیزی نبود جز ضبطِ چند عدد کلیپ صوتی به اتفاق گروه و عوامل بی حفاظ پروداکشن خخخخخخ

و اینگونه بود که ما در استودیوی پارکِ جلوی خونمون چندین و چند عدد کلیپ صوتی پر کردیم :))

و

همچنین 

الوعده

وفا

همین امروز

تا حالا صدامون رو داشتید ، اینم تصویر :) از راست به چپ:

خانوم خوجگله، آقای همکار، مستر لهجه و خودم :دی

لازم به ذکر است که این عکس توسط شخصِ شخیصِ Self Timer دوربین گرفته شده!

لدفن سوال نفرمایید :))


تعجب نکنید!!!!

مستر لهجه کسی نیس جز داداش عزیزِ آزی :دی

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۹)

:))))
آزی نکن اینکارو
your monster curves are clearly visible !
به خاطر صدای شیوا و دلچسبی که داداشت داره (با اون لهجه تورکیش!) سلام منو حتما بهش برسون. :)


پاسخ:
آیکون خودت اعتراف کرده بودی  you are so ogle

سلامت باشی!
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
میخواستم نظر بذارم ولی کامنت بی جنبه بعضی ها نطق مارو کور کرد!
آزی تو کدوم دهاتی زندگی میکنن دوستات؟
پاسخ:
سلام جان جدی نگیر :)
سلام جان تنت به تن همایون خورده بی اعصاب شدی :)
حالا بعضیها چشاشون مورد داره دیگه! خخخخخ
البته گل پشت و رو نداره :)
پاسخ:
اختیار دارید! شما خودتون گل تشریف دارید :)
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۵ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
اوووکی. همایون فقط برنامه هاش به هم بریزه عصبانی میشه! خیلی هم دوست گلستان و گرمابه بنده اهل حال و بچه خوب و ته مرام و معرفته خانوم. بعله!
تو صندلی داغ که عصبانی شده بود حق داشت بخدا!
پاسخ:
حالا به هر حال کلا عصبانی شدن خوب نیس! :) کالم داون! :D
عه وا!باز که باتصورات من بازی شد!!!اصلا فک نمیکردم عاغای همکار از پشت چنین ویویی!!داشده باشهD=مستر لهجه اون عینکش منو کشته خخخخخخخخ خانوم خوجگله هم خیلیم خوب خودتم که اصن حـــــــــــــرف نداری عقشم:**** دست همتون مرسی:)))[ایکون آی لاو یو بی حفاظ]
پاسخ:
فکر میکردی چطوری باشه پس؟ :D
خخخخخ عینکشو دیدی :)
:-*:-*:-*:-*
دست خودت مرسی
وی لاو یو گوجه :-*
عوامل بی حفاظ پروداکشن همگی رو به افق محـــــــــــــــو میشوند![ایکون برنامه ی این روزهای سینماهای کشورD=]
پاسخ:
داشتیم با درخته صحبت میکردیم :)
اوخی ای جانم خواهروبرادر مهربون[ایکون ایشالا سایتون رو سر هم باشه خخخ:***]
پاسخ:
:-*:-*
فدای تو ممنونم :)
اصن یجورایی میشه از نوع نگاهتون به جلو!اندکی شخصیتتونو فهمیدا:)مثلا ازنوع ایستادن ونگاه مستقیم عاغای همکار به جلو میشه فهمید ادم جدیی هستش یا ازنوع ایستادن اندکی زاویه دار داداش مسترلهجه واون خنده ی نمکینش میشه دریابید!که انسان شوخ طبعوبانمکیه ایستادن خودتم که بسیور لیدیانس:* خانوم خوجگله هم بازم خیلیم خوب:))
پاسخ:
خخخخ آیکونه گوجه روانشناس :D
آره باووووووو خعلی جدیه :)) یه وضی ببین من چکارش کردم که میاد میشه عاغا محمدخان ;))
لیدیانه؟؟؟!؟! اینو از کجات در آوردی؟ :))))
:)
داداشت عینک آفتابیشو پشتش گذاشته تا فلاش دوربین اذیتش نکنه؟
پاسخ:
نه آفتاب از پشت میتابیده! :))))
خب ینی الان من باس کل کل کنم با استاد چیز؟!
بی جنبه ام دیگه دست خودم نیست. شما آرامشتو حفظ کن برادر! :-s


پاسخ:
نه نه کَل کَل اصن خوب نیس!
آره میدونم! تو که اعتراف کرده بودی! تازه الانم که سرباز شدی ...هعی وایِ من! تاثیر بسزایی در بی جنبه شدن داره :)))))))
حالا بچه ها کالم داون :D
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۸ خانم هموستات
عزیزمی.اینجا یک عدد آزیتای کارگردان و گوینده داریم.خیلی هم دوسش میداریم.عکس همکاران هم که واسه اولین بار میره رو پرده.از همین جا به همتون خسته نباشید میگم
و همین جا که واسه اولین بار هویت مستر لهجه فاش شد میگم دمت گرم مستر لهجه به قول معروف از محبت خارها چی؟جول میشود،جولی که تیخ نداره
پاسخ:
ای قربونت برم! :))
ممنون ...با این کامنتهای با مزهٔ شما که کلا آدم خستگیش در میره :D
جول تیخ دارَه یا ندارَه؟ :)))))) خخخخخ
خشــــــــم استاداژدها[ایکون یه لیوان اب خنک برای استادسلاملکمD=]
پاسخ:
خخخخخخ
این کارهارو نکن سلام عاشقت میشه ها :)))))
شماها چرا پشت و رویید؟!!!
پاسخ:
شما عکس رو پشت رو گرفتید لابد خخخخخخ:))
سلام آزی
سال نوت مبارک
عکسای خوشگل بهاری با لباس خوشگلت هم مبارک 
:*
پاسخ:
سلام عزیزم
سال نو تو هم مبارک 
البته لباسم قدیمیه ولی مرسی :*
من الان بین داداشت و آی همکار در نوسانم.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
انگار اینجا ویترین شوهریابیه!!!!!:))
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۰ یک خواننده خاموش
اون خانم سمت چپی عجب تیکیه ها!!!!!!!!!:)))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
کوفــــــــــت :))))))))))))))))))))))
خوشبختیم از آشنایی عوامل پشت صحنه...گل پشت رو نداره اما...:))
عه مسترلهجه عزیز داداشتونه پعس...

پاسخ:
اما چی؟؟؟ اما تیخ داره؟
بهله داداشمه :)))
والا هر چی سعی کردم  اون روش دیده نشد. سفیده :دی
پاسخ:
عه؟ پس سعی هم کردی؟خخخخخخ 
عب نداره حالا چیز زیادی از دست ندادی :)))
اخی جانم چ باحال
عکساتون عالیه
ایول :)
بوس بوس :)
خوبه اشنا شدیم :)
پاسخ:
مرسی عزیزم
باحالی ع خودته:)
:*
اون بوس اولیه واسه منه، اون دومیش واسه کیه خانوم؟ ؛))))))
آزی از دست تو!
کلا امروز سوژه وبلاگت بودم دیگه؟!!
آزی یه عکس تمام رخ واسه سوگلیم بفرست. همون عکس آخریه که گفتم واسه سوگلیمه. باشه؟
پاسخ:
دست من؟؟؟ دست من چه گناهی کرده؟
باوووشه بابا حالا خودتُ نکش میفرستم واسش :))) آیکون شتر در خواب بیند پنبه دانه خخخخخخ
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۷ یک خواننده خاموش
حال چرا بر خورد :))))))))))
اصن که اینجوریه اون خانم سمت چپی چقدر زشتههههههههههه اه اه ......... :)
پاسخ:
برخورد؟؟؟؟نه!
ولی همین گفتی زشت خیلی بهتره ... :)
خو لیدیانس دیه[ایکون عشوه خرکی واسه عقشمD=]
پاسخ:
عشوه خرکیت تو حلقم :)))

آزی چه خوش تیپی :***

دلم میخواد ببینم چه شکلی ای :(

 

من تا حالا بخش های صوتی رو گوش ندادم. اگه متنش هم بود گوش میدادم.

پاسخ:
فدای تو چشات خوشتیپ میبینه :*
از پشت دل میبرم از جلو زَهره عزیزم خخخخ


چرا گوش نمیدی؟؟ هوم؟ ینی باید متنش باشه که گوش بدی؟؟ :|
تازه می خواستم بیام بگم مستر لهجه از پشت که خیلی قشنگه... که دیدم داداش و ناموس شما هستن و چشم ها رو درویش کردم و خاموشی گزیدم
پاسخ:
نه حالا میگفتی...ما زیاد غیرتی نیستیم از داداشمون تعریف کنن خر کیف میشیم خخخ :))))

چه دخترِ سر به زیرُ چشم درویشی :)
آززززززى عجب داداشت از پشت ویوش خوووبه هااااا :)))
عروس نمیخواین آیا؟! :دى
پاسخ:
به قول آقای همکار: میزان زیبایی و دارایی های خود را به همراه بروشور تبلیغاتی خود و کارت گارانتی طلایی،در اسرع وقت برای ما ایمیل کنید خخخخخ
قبلا یه عکس از داداشیم اینجا گذاشته بودم عروسه گلم ^_^ دختر زود بپر صبحانم رو حاضر کن تو سینی بیار واسم،نوشیدنی آب پرتقال باشه ها [آیکون خواهر شوور بازی الکی] :D
ولی من خیلی مهربونم خواهرشوهر مهربونی میشم ^_~
سلاملکم :))
آقو ای چه وضشه؟ :| خو نمیخوریمتون که :))) یه نظر به عقب بندازید مشعوف شیم یه بار یه جایی دیدیمتون از دیدنمون خوشحال بشید خو :))))
مسترلهجه به شدت از پشت شبیه منه :| والا !  از پشتا :| 

واسا یه بار دیه برم بالا این قوه ی تخیلمُ به کار بندازم بینم مستر آیا از جلو به ما شبیه است آیا یا نه :|
 

اومدم الان :| قوه تخیلمُ کامنت اولی از کار انداخت :| قوه ی تکلمم حتی :|
پاسخ:
سلاملیکم :)
اینجوری مارو از پشت ببینید میشناسین دیگه خعلی هم بهتره اصن :))))
واقعا تو خودت رو زیاد از پشت میبینی ینی؟؟؟خخخخ

تخم کفتر بخور واسه قوه تکلم خوبه خخخخ واسه قوۀ تخیلم نمیدونم چیا خوبه :)))
آقو من به پست تارت مراجعه نمودم بازم نطقم وا شد :))
الان که چی مثلن؟ :|
میخواید بگید ما بلدیم از پشت هم از خودمون عکس بگیریم؟
میخواید بگید ما به افق خیره میشویم؟
میخواید بگید دلتون بسوزه ما پشت داریم شما ندارید؟
میخواید بگید ما درخت داریم و بهش افتخار میکنیم؟
میخواید بگید ما فضای سبز داریم ؟
میخواید بگید ما شما رو دوس نداریم پشتمونُ میکنیم بهتون؟
میخواید بگید قهرید با ما و دیگه دوسمون ندارید؟
میخواید بگید چی اصن؟

هرچی میخواید بگید به من ربطی نداره :)) فقط از این که هر کدومتون یه پوزیشن رو واسه ایستادن انتخاب کردید خیلی
خــــــوشمــان آآآآآآمد،خــــــوشمان آآآآآآآمد! :))
پاسخ:
چرا اینجا گزینۀ هیچ کدام نداره؟؟؟؟
هیچ کدام آقا هیچ کـــــــــــــــــــدام :)))


ها خودتم گفتی بهت ربطی نداره! آورین :))
خوشتان آمد خوشتان آمد :))))
سوگولی آی همکار کیه؟[آیکن تند تند پلک زدن]
پاسخ:
نمیدونم والا :)
یا خودتی، یا یوزی، یا عسلی بانو، یا خانوم پ، یا بانو ن، یا ترنج، یا خانوم مهندس،یا میادی، یا مائده یا توکا!. به هر حال یکیه دیگه! به من نمیگه فقط الکی میگه واسش عکس ایمیل کن. به من گفته در صورتی بهت میگم که سوگلیم کیه که حتما بله رو واسم بگیری!!!! منم که میدونی حوصله اینجور چیزارو ندارم گفتم اصلا نمیخواد بگی کیه!
احتمال اینکه تو باشی کمه ولی زن خسیس دوس نداره :))))))))
حلقت حیفه به توان3خخخخخD=
پاسخ:
قربونت برم به توان3خخخخخخخD=
میگم خوبه عاغا دزده نیومده دوربینتو ببره وقتی پشتتون بهش بوده خخخخ فککن خخخ
پاسخ:
همینو بگوووووو
مث اون کلیپ مستر بین :))
ولی خدا رو شکر پارک جلو خونمون پرنده پر نمیزنه :))
عقشم عقشم عقشم!اون دستبندت از همون مدلیه که بمن هدیه دادی عایا?:))) اویزش مثه اونه:))))
پاسخ:
آره عزیزم از همون مدله :)
فقط سنگاش فرق داره :)
ربطی به پستت نداره ولی محض اطلاع:
امشب ما مهمونی بودیم،بعد اینا قورمه سبزی و خوراک لوبیا و قارچ درست کرده بودن!! تازه خودشون اعتراف کردن نفخ لوبیاها رو نگرفتن....چه بزن بزنی شود:)))))

خدا به دیوارا رحم کنه...همینجوریشم کلی تَرَک دارن:))))
پاسخ:
ربط داره :دی
ببین هممون از پشتیم دیگه ! خخخخخخخ
حالا سالمید همتون؟ خودت خوبی عزیزم؟ خسارات مالی که به در و دیوارها وارد نشده قربونت برم ^_~


چه میزبانه مهمان نوازی بوده!! آخه لوبیا خیس نخورده میدن مهمون بخوره!!! دل درد بگیره؟؟؟؟؟ :|
سلام
جالب بود. داداشت سیبیل داره یا برگ درخت پررنگ شده؟ :)
پاسخ:
سلام :)
مدال طلای دقت و ریز بینی دو دستی تقدیم میشود به شما :) سیبیل چخماخی داره :))))))
اسمت چیه عزیزم؟ خودتو بیشتر معرفی کن تا بیشتر بشناسمت، شما حتما روشن شو چون به ریز بینیت واسه استفاده تو فایل های صوتی نیاز دارم، البته من نیاز ندارم، عاغا ممد خان قاجار نیاز داره :دی
البته فایل صوتی هایی که پر شده تا سه ماه دیگه طول میکشه و اون موقع ریزبینیت صوتی میشه :)

ریز بین بانو :)))))))))
چه دخمل خوش تیپی دارم من 
بیا آناناس گفتن مستر لهجه رو خیلی دوست میدارم،همگی تون انشالا همیشه شاد باشید
پاسخ:
چه مامان مهلبونی دارم من :****
خخخخ خودمم با اون تیکش خیلی حال میکنم اصن شده تیکه کلامم :))
چه عکس باحالی!!! خلی خوشملی آزی جون! :) فقط موهاتو بکن تو! برعکس واسادی موهاتو جای صورتت ریختی رو کمرت؟! :))
به داداشت میخوره ازین مدل نمکی ها باشه ها!!! نمیدونم چرا حس کردم خنده داره. 
میگم اون خانوم خوشمله چه نسبتی با آقای همکار داره؟! :دی
پاسخ:
مرسی عزیزم چشات خوشگل میبینه :)
چیه تو هم رفتی تو زمرۀ منکراتیها :)))) من موهام با تو رفتن مشکل داره اصن :دی
هیچ نسبتی نداره عزیزم، دوست منه :)
چرا بهش میگین مستر لهجه؟
پاسخ:
چون لهجه داره :)) 
عینک مستر لهجه رو ببینین..چقد بهش میاد...
آزی جون..فقط از بین همه تو تروتمیزتر به نظر میایی..
نمیدونم چرا اینا لباسای عیدشونو تنشون نکردن...
من باشم میگم اول برین اون کفش وپیرهنو شلوار نواتونو بپوشین تا ازتون عکس بگیرم ..:)))
خانوم خوجله بهش میاد آدم جا افتاده و مهربونی باشه
اقای همکار هم بهش میاد که ادم جوشی باشه یعنی حرص همه چی رو میخوره تا کارا درست پیش بره..یعنی مسیولیت پذیره به نوعی!
مستر لهجه هم خووو بیخیال و شوخ و خوش خنده
خودتم که حرف نداری دیگه !!
پاسخ:
خخخخخ بهش میاد !!!!!! :))) کادوی منه ها :))
تر تمیز به نظر میام؟؟؟!!!!!!!!!!! ینی نیستم؟ :)))))))))
چرا لباسهای عیدشون رو پوشیدن :) بابا خوشتیپن تو عکس خوب نیفتاده :) فقط من لباس عیدم رو نپوشیدم اتفاقا لباسام قدیمیه خخخخخ
خیلی مهربونه خانم خوجگله....
زود جوش رو خوب اومدی...اصن جوشیه جوشی :))) دقیق، رو صدم ثانیه برنامه ریزی میکنه! یه وضعی اصن! بعد فکر میکنه کل دنیا باید رو برنامه ریزیه این بچرخه اگه نچرخه دیگه همچین گُه اخلاق میشه که نگووووووووووووووووووووووووووووووووووو
هاااااا شوخ هست ولی عصبی هم هست :|
:)))
چه بامزه ه ه ه ه ه ه ! :)))))))))))) پ خونوادگی هنرمندید :) سلام ِ گرم بنده رو به برادر ابلاغ بفرمایید که بینهایت بامزه حرف میزنه :دی اسمشو گذاشدم قشنگ لحجه ! خخخخخخ
آقای همکارم که اصن بحثی درش نیس :) آزی جون جونمم که دیگه حرف نداره ه ه ه ه ه:)
پاسخ:
ه ه ه ه ه ه :))) ها هنر تو خانوادمون موج میزنه خخخخخخخخ کلا از بس ادا در میاره حرف زدنِ عادیش یادش میره :))))
بحث درش نیس؟ چی درشه پس؟ :)))
:پی
بدون خوندن راهنما حدس میزدم قرمزه شما باشی، بس قرتی تشریف داری :دی
آقای همکار قرار بود مث صداش دختر کش باشه که.... چی شد پَ؟
به مستر لهجه هم نمیومد اینقده ناز باشه :دی (آیکون بد چشمی به داداش آزی)
لباسای خانوم خوجگلتونم دوس میدارم.
با تشکر از زحمات بی پایان همتون ماچ و موچ :)
پاسخ:
این قِرتیه؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!! نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع! :))
کی همچین قراری گذاشته بود؟ :)))))))
داداش منه مگه میشه ناز نباشه :دی هار هار
:) تازه جلوی لباسش خیلی خوشگل بود...گل داشت رنگی رنگی :)
خواهش فوکولیم بوس بوس
کامنت من کو :(
پاسخ:
سر جاشه...کمی صبر لازم بود دیگه :)
چه جمع خوش تیپی:)
همیشه خوش باشین دور هم:*
پاسخ:
مرسی...خوش تیپی از خودتونه :)
شما هم همینطور :)
خدا برای هم حفظتون کنه... :))
میگم چرا تو کلیپ سوتی خونه تکونی اونقدر بهت تخفیف دادا.نگو پارتی داشتی آزی جان:دی
استعداد فوران میکنه تو خونوادتونا...بزنم به تخته...تق تق تق... :دی

پاسخ:
آره دیگه، پارتیم کلفت بود :D خخخخخخ
شما لطف داری، هنر ما متعلق به شماست خخخخخخ

آخی چه همدیگر رو بغل کردین...خب منم دلم داداش میخواد!خواهرم هم بغل میکنم ولی داداش یه جور خوبی خیلی خوبه.

رنگ لباست رو خیلی دوست دارم.یه شال دارم گل گلی خیلی خوشگله به این رنگ لباست میخوره...اصن یه وضی!

دست همه درد نکنه بابت زحمتاشون:)))

پاسخ:
همیشه اون چیزی که آدم نداره فکر میکنه خیلی بهتره
منم خواهر ندارم، داداشمم خیلی دوست دارم، اما فکر میکنم اگه یه خواهر داشتم یجوری خیلی خوب بود :)
چه جالب. یا تو شالتو به من بده یا من مانتوم رو میدم بهت :) نه نه! همون تو شالتو به من بده خخخخخخ
مستر لهجه متولد ماه اسفنده درسته؟
پاسخ:
نخیر نیست
اینجا رو بخون!

تولد خودمم که
اینجا
ببخشیدا آزی خانوم این پستتون یطوریه که هر کی بخواد نظر بده باید در مورد اندام و لباساتون و جهت نگاهتون نظر بده....  پس با اجازه منم میپرسم چرا در عکس بالایی، آستین سمت چپ مانتوتون ناپدید شده؟ در حالی که در عکس پایین وجود داره!
پاسخ:
شالم مشکیِ افتاده رو آستینم، واسه همین پیدا نیست!
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۷ خاتون ماه دهم
سلام عزیزم. عید مبارک. میخوندمتون ولی خاموش. یه وب زدم که دیگه خاموش نباشم. با اجازه لینکتون کردم.
پاسخ:
سلام عزیز عید تو هم مبارک

چه خوب که وبلاگ زدی :) خوشحالم!
ایول آزی چه عواملی
پاسخ:
چه عواملی؟ ;)
با داداشت هم قدین که چه معنی داره ؟ اصن روایت داریم خواهر باس از داداش کوتاه تر باشه :دی 
پاسخ:
نه هم قده هم قد نیستیم داداشم یه کوچولو بلندتره :))
حالا بلندتر باشه چی میشه ؟:D
یک عدد دخی میباشم. خاموش بهتره. اما همچنان سر میزنم. موفق باشی.
پاسخ:
هر جور راحتی جانم خاموش یا روشن دوستت میداریم :)
عه آزی نگفته بودی داداشت انقدر هنرمنده :))))

نه جدی خونوادگی صداهاتون خوبه ها :)
پاسخ:
مگه قرار بود بگم؟ :))  نگفته نگفته سرش دعواست :دی

مرسی :)
آقای همکار قد و بلای تو رعنا رو بنازم :P
آیکون هندونه زیر بغل مستر همکار گذاشتن :)))
پاسخ:
هندونه هایی هم که گذاشتی فکر کنم هر کدوم ده کیلویی هست :D
اوه اوه رونمایی رو ببین :)))))))
ای جانم مستر لهجه داداشته پس :))
هنوز اون مهنس مهنس گفتنش تو گوشمه خخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ
بعله! :)
خخخخخخخخ تو گوشته :D
اونوقت همتون به افق های روشن روبرتون زل زدین خخخخ:)))))
پاسخ:
آره به افقهای آینده :)
آفرین آزى جون اتفاقا سنش خوبم هست مطابق میل بنده :))))
کى خدمت برسیم واسه داداش ان؟! خخخخخ
پاسخ:
فقط یه مشکلی هست این وسط!!!! داداشم قصد ازدواج نداره :دی
حالا می گن گل پشت و رو نداره چرا شما جدی می گیرید؟
-----------
 من برگشتم:)
پاسخ:
نکنه میخواستی اون وری وایسیم :)
خوش اومدی
اولش ک عکس اولیو دیدم گفتم نظر بذارم بگم دومی از چپ از همه خوشتیپبتره،ک بعدش دیدم مستر لهجس!
دومی رو ک دیدم ب مدت 3الی4ثانه شوکه شدم :دی
اصلا فک نمیکردم مستر لهجه داداشت باشه
این پستت 20امتیازی بود 
پاسخ:
چرا؟؟؟
مگه مستر اهجه چشه؟:))))))
٢٠امتیازی:))))
آزی ی سوال ذهن منو در گیر کرده
تو احتمالا قابلیت افزایش یا کاهش قد نداری؟!
آخه تو عکس دومی ماشالا هزار ماشالا واس خودت خانمی شدی :دی
جدی اختلاف قدت با دادشت کم تر نیس تو عکس دوم؟!:0. 
پاسخ:
تو چیزی بنام پرسپکتیو میدونی چیه؟؟؟؟
اگه نمیدونی راجع بهش تحقیق کن ؛دی
راستی،فقط خانم خوجگله(آیکون قلب)
سلیقشم ک تو انتخاب آهنگ تکه(آیکون قلب دوباره)
پاسخ:
آیکون خیلی تابلویی :)))
باباما دو روز رفتیم جنوب نبودیم چه پستای جیگری گذاشتی آزی ینی حدسم درمورد اینکه مستر لهجه داداشته درست بود بابا هوشو داری بابا قد آقای همکارو بابا تیپ جیگر آزی جونو بپا چشتون نزنن :-D 
پاسخ:
بزن به تخته :)))))
پس میخواستی بری جنوب رفتی بالاخره :)
چطور پرستکتیو رو تو تاثیر داره رو داداشت ن؟عجبا!!!!

پاسخ:
وااااااا...... هیچی اصن!
ایولا دوباره ب این پست
پاسخ:
خخخخ
:)
آقا ما از اینجا رد شدیم گفتیم انچه دوستان نگفتند رو صراحتا عرض کنیم که: پایین تنه ی بسیار دلربایی دارین. خوش بحال تصاحب کننده.
پاسخ:
هه
هه؟؟ همین فقط؟
ده بار برگشتم بخونم ببینم واکنشت چیه.
ای بابا
فک کردم حالا خوشال میشی و اسمایلی میذاری و ...

پاسخ:
فکر کردم معبوری، نگو لنگر انداختی ، هه
میخواستم عبور کنم اما ترجیح دادم که: 

مرا به وسعت تشکیل برگ ها ببری، آزی
مرا به کودکی شور آب ها برسانی، آزی
و کفش های مرا تا تکامل تن انگور 
پر از تحرک زیبایی خضوع کنی
دقیقه های مرا تا کبوتران مکرر
در آسمان سپید غریزه اوج دهی
و اتفاق وجود مرا کنار درخت
بدل کنی به یک ارتباط گمشده پاک
و در تنفس تنهایی
دریچه های شعور مرا بهم بزنی
روان کنی ام دنبال بادبادک آن روز
مرا به خلوت ابعاد زندگی ببری
و حضور "هیچ" ملایم را 
به من نشان بدهی، آزی!

پاسخ:
او مای گاد، نکنه عاشق شدی معبور؟
هعععی دست رو دلم نذار بچه جان.
در ضمن چندتا نکته هم لازمه گفته باشم:
اینقد لاک های جورواجور نزن: با توجه به سپیدی پوست دست لاک قرمز تیره بهترین رنگه. از ما گفتن(خاله زنک، اه اه)
اونجایی که جایی که کار میکنی انگار جای بزرگیه. هرکی رو میتونی معرفی کن برن کار کنن اونجا. ثواب داره.
در مقابل خواننده ها بسیار صبوری و این نشونه مهربون بودن توئه.
و عارضم خدمتت که به داداشت بگو ادای لهجه هیچ قومیتی رو در نیاره. رفتار بچه گانیه.
بله! بنظر میرسه که شخم زدم وبلاگ رو!
پاسخ:
خیلی اظهار نظر میکنی، عادتته؟
خیلی سوال میکنی، عادنته؟
انتقاد پذبر باش. تازه نیش و نوش در کنار همه.
پاسخ:
نوشی که نیش همراهش باشه همان بِه که کلا نباشه
خب الان میخوام یه سوالی بپرسم ازت ک خیلی مهمه:
چقد از درامدت رو میدی به فقرا؟
پاسخ:
چند ماه یبار مقداری از پس اندازم اگه پس انداز و درامدی باشه البته در اخرم باید بگم بتوچه... والا
در اخر میتونستی به من نگی به تو چه و تصویر مثبتت رو مثبت تر کنی. در هرحال من هدفی اینجا نداشتم واقعن یک معبور بودم اما فقط نکته ای رو که میتونم بگم و برم اینه:
بخشی از فعالیت های هنری ذاتیت رو در اختیار خدمت به افراد محروم قرار بده و سعی کن به هر طریقی که میتونی کمک کنی. مثلا ایستاگرامت رو با عکس های غذا و ...پر نکن. از فقز و زخم های انسانی عکس بگیر و بذار. ناثیرش به مراتب بیشتر و بهتر خواهد بود. به هرحال ما رفتیم.
پاسخ:
خوش رفتی .... از ناصحان بیزارم 
https://www.facebook.com/poorkidsofiran
پاسخ:
من مرفه بی درد نیستم، فیلتر شکن هم ندارم!!! شما خود را باش دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">