حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
فروردين ۹۳

خب در جریانید که در سفرم و به دلیل امکانات بسیور بسیور اندک، امکان آپ کردن آنطور که باید در خور شما عزیزان باشه رو ندارم! :)


نمیدونستم اسم این فایل رو بذارم "سوتی های آقای همکار (5)" و یا "کوتاه بشنوید (12)". میپرسید چرا؟ چونکه این یک سوتی صوتی آقای همکار بود :)



دریافت
حجم: 276 کیلوبایت


صدا پیشگان:

آقای همکار

آزی

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۳/۰۱/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)


پیوند آقای همکار و آقای مهندس مبارک :دی
ب نظرم کوتا بشنفید بهتره تا سوتی آقا همکار
اما خوشم میاد از روز اول ی موضوع رو اختصاص دادی ب سوتی آقای همکار _دی
گویا آمار سوتی بالاس 
پاسخ:
آمار زیاد بالا نیس اما آمارِ مچ گیریِ من بالاست :))))
سلام
بهار مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین بر شما :)
آزی تو نقش مادر و خاهر،آقای همکارو داری؟
مگ بوس گرفتن از کسی پشت تلفن اشکال داره...؟
فایل صوتی همچنان خیلی دوس دارم...مرسی...:)
:*
پاسخ:
نه من نقشِ زن باباش رو دارم :)))))))))))))))))
نع! منتها نه تو محلِ کار خخخخخ
خواهش فوکولم :)))
سفرتون سلامت خانوووووم
و آیکون هـــــــــــار هــار :دی
همکار جان زشته، وجاهت خودتو حفظ کن، آدم با دختر همسایه هم اینجور حرف نمیزنه :دی
پاسخ:
ممنون عزیزوم :)
بعله بعله :)))
خخخخخ طفلی یه دیقه اومده با عخشش صوبت کنه خو چیه مگه ه ه ه ؟! بوس هم که از اوجب ِ واجبات ِ اصن خخخخخخ
پاسخ:
مشکل اینه که عشقهاش یکم زیادن خخخخخخ :)))
خخخخخخ چه بوس غلیظی گفدی عقشمD=
پاسخ:
غلظتش بالا بید اخه :)
:))
پاسخ:
:)))
آآ.. ماشاللا بدو بیا بغل عموووووووو :))
پاسخ:
عمو...؟؟؟؟ از کِی تا حالا عموی عاقای همکار شدی ؟ :)
هی وای من:-D 
پاسخ:
هعی وایِ تو :)
شاه گوشید ها :دی
پاسخ:
شاه حسین!
خخخخ
خخخخخخ با سوگلی مهندسشون احتمالا داشتن حرف می زدن خخخخخ
می گما یادتونه یه پست صوتی بود اقای همکار اسم سوگلیشو می گفت امممم.. و یه چیزی تو این مایه ها!!!
چرا بالاخره ازش رونمایی نشد از این خانم امممم؟؟
پاسخ:
نمیدونم والا هنوز لو نداده منم که نیستم از زیر زبونش بکشم :)))
:)))))))
پاسخ:
:)
آخی! اذیتش نکن خُ! دلش بوس میخواست حالا خوبه به مجازی راضی شده :)
پاسخ:
من چکارش دارم به من چه اصن !!!!!:)
بر واجب شد بپرسیم تو اون 2 هفته ای که ما نبود، دل مرده کو؟
پاسخ:
دل زنده سفر بود خانوم به نت دسترسی نداشت:)
بزور می خواس طرف ماچش کنه  =)) کار داشت به خشونت هم کشیده میشد =)) 
پاسخ:
خخخخ
بوس زوری میخواست طرفم که ناز میکرد:)
بذار راحت باشه بنده خدا :))))))
پاسخ:
من کاریش ندارم که:)
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۲۰ آی کلاه دار ....
از قول من یکی بزن پس کله آی همکار با اون بوس هاش.ایش
پاسخ:
فعلا دستم ازش دوره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">