حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۶
فروردين ۹۳

من میان آدمهای خوبم ،آدمهای دوست داشتنی ای که هنوز پیدا میشن! میان آدمهای به ظاهر غریبه ای که میانشان احساس صمیمیت میکنی، اینها نقطه مقابل همون افراد خانواده ای هستن که من میانشان احساس غربت میکنم:))

اینجا من میان خانواده دوست موقرمزی خوشگلم باران یا وارش طبرستان؛)




موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۳/۰۱/۱۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

بالاخره یکی پیدا شد لاکاش مث تو خجگل باشه :) منم دارم تمرین میکنم کم کم راه میفتم ! خخخخ :)
آره منم این احساسو تجربه کردم :)
پاسخ:
لاکهاش از من خعلی خوشگل تر بود:))
آورین تو هم تمرین کن:)
جیغ دست هوررااااااا
واااااای چه عـــــــالی:))))خوش بگذره بهتون عقشم دست باران جونو خونوادشم دردنکنه که عقشمو خوشال کردن:*ازطرف من ببوسش بارانو:))) ولی دوباره عکس واسه من بازنشد:|
پاسخ:
از طرف تو اتفاقا بوسیدمش:)))
با گوشی عکس میزارم حجمش زیاده نمیتونی ببینی:)
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۹ خانومه آقای x
کدومه این دستا تویی؟
چه انگشتری!!!!!!!!!

پاسخ:
سمت راست

این مشکیه انگشتره؟:دی

کدومشون تویی؟والا با امضاها قبلیت فرق داره

شایدم عید بهت ساخته امضات چاق شده

حدس من سمت راستیَس

این باران اون baraann ک نیس نه؟:))

پاسخ:
حدست درسته، چاق نشدم زاویه عکسش اینجوریه
اتفاقا این همون Barannn :))
سلام کاشکیییییییییییییی صورتتو میدیدم ازیتا جووووووون من که تازگشا اینجارو پیدا کردم........یه بیوگرافی از خودت میدی...اسفناج کردی؟شغلت چیه؟و رشتت؟یا نوچ
پاسخ:
صورتم چنگی به دل نمیزنه جانم
ازدواج نکردم، رشتم عمرانه تو جنوب کار میکنم بچه تهرانم ٢٧ سالمم هست:)
ایشالا بهتون خوش بگذره.
پاسخ:
خیلی خوش گذشت، عاااالی:)
نوش جونت این آدمهای خوب.
میگم اون انگشتره یا چشم شتر مرغ :))
پاسخ:
مرسی :)
نمیدونم والا باید از صاحبش بپرسی :)))
الان اینجا کی به کیه؟؟ کدوم وارش جانه ؟؟کدوم شومایی؟؟ یا جفتش خودتی؟؟:))))))
خوش باشی عزیزم:) دست وارش عزیز هم درد نکنه که شما را شاد کردند:)
پاسخ:
ببین رنگ لاکها فرق داره ها:) سمت راست منم
ممنون:*
خوش بگذره....:))
پاسخ:
مرسی:)
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۱۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
به به، وارش طبرستان رو ببین :D
همونی که قربوسه هممون؟ واقعا بیخود اونجوری واسش دیالوگ نمیگفتی، خیلی مهربونه :D
آزی این دوستت رو به ما نمیدی با ما هم دوست بشه :D البته به خاطر اینکه یه دوسته مهربون داشته باشما گفتم، تو که بداخلاقی به درد نمیخوری :D
+ عشق سابقم گوجه بوده، عشق جدیدم (سابق در سال 2015) میشه قربوست خانوم :D
++ آزی چرا چپ چپ نگاه میکنی :D کالم دام هانی :D
+++ الفرار
پاسخ:
بعله خیلی ماه و مهربونه
آره! تو دختر اینجا هست که نخوای بری تو نخش؟؟؟
لوسسسسسس
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۲۴ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
calm down honey kkkkkkkkk
پاسخ:
مسخره:|
یعنی اومدی مازندران؟
چرا به ما خبر ندادی خب!؟ :(
پاسخ:
من تو وبلاگم جار زدم خب شما نخوندی دیگه :|
من اصن نمیدونستم شما کجایی:)
خوشحالم که خوش گذشته :)

پاسخ:
مرسی:)
سلام مرسی عزیزم.از بیوگرافیت...راستی اینجا بلوگفاست ؟میخواستم مثله شما وبلاگ بزنم...کجا باید برم؟
پاسخ:
نه اینجا بلاگ است
براری وبلاگ ساختن اینجا احتیاج به کد دعوتنامه دارید اگه دوست دارید به ایمیلتون بفرستم :)
اوا! من نمیدونم چرا این پست رو ندیدم!!!! o-O
الان تازه کشفش کردم :دی
میشه منم لاکم رو بذارم پیش لاکاتون؟! فقط مال من یه کوچولو جینگولیه مثل شما باکلاس نیست :دی
پاسخ:
آره بیا بذار ما از دستان لاکی استقبال به عمل میاریم :)))
خدارو شکر که بهت خوش گذشته دخملی
پاسخ:
مرسی مامانی
خب حالا به روم بیار حواس پرتم. :|
اتفاقا کل دیروز بیکار بودم.
توفیقی بود که از دستت رفت!!! :))))

+ ایشالله دفعه ی دیگه. خوش باشی.
پاسخ:
توفیقی بود که به علت حواس پرت شما از کفتون رفت.... خخخخخ :))))))

ایشالا!
:-*
اه اه..
آزی ماچ بوس بغلامونم میذاشتی خوب بودااااا..
[ آیکون آب کردن دل ملت.. خخخخخخخخخ]



در راستای سخن جناب سلام :
عاغا ما موشکلی نداریم.. خیلیم خوب.. اصن مهربونی از ما همچنان عین وارش میبارد.. والاع.. :))))))))))))))))))))))












آزی آزی اینم یه ماچ آبدار.. ((از اون مخصوص مخصوصاش.. ؛)  ))
:-**********************
پاسخ:
آیکونِ باران جون چه زود نخ رو گرفتی خخخخخخخخخخخخخخ :)))))))))))))))))))))

اصن باران جونم اینقد مهربونه که همینجوری محبت ازش میچکه به قرآن (آیکونه دلم میخواست بیشتر پیشت میموندم )



اوووووووووووووووووووووووووووووم ماچ از اون قرمزاش :)))
خوش بگذره:) 
عکس براتخم باز نمی شه.
پاسخ:
الان نگاه کن...احتمالا باز میشه دیگه
:)
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۴۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
ای بابا. یه نخ اینجا گذاشته بودم الان نیست. کی برش داشت؟ خخخخخخ
+Calm down please honey kkkkk
پاسخ:
تو باز شروع کردی؟؟؟
:|
آری باز شد ممنون:)
پاسخ:
:)

خوبه والا همه رفتن خالمو از نزدیک بوس و بغل کردن ..
با اجازه کی رفتین تو بغل خالم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیکونِ یه بچه حسودِ سرتق :|
پاسخ:
اه اه اه اه بچۀ حسود چقد بده! :)))
نمیدونستیم باید از شما اجازه بگیریم والا! وگرنه میومدیم خدمتتون!
حالا که دونستین؟؟؟
دیگه تکرار نشه لدفا!
من رو خالم غیرت دارم :(
نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :((
پاسخ:
چه خواهرزادۀ بی تربیتی به خالت بگووو یکم ادبت کنه :)))))

اولندش که غیرتی بودن بی تربیتی نمیباشد در ایران :دی
دومندش حق بده یه آبانی اینقد (یه کوچولو :دی) حسود باشه :))
سومندش سانسوره :|
چارمندش رفته گلاب بیاره :|
پنجمندش رو گشنه بودم قورت دادم :|
ششمندش شوخی میکردماااااا یه وخت ناراحت نشین :)!
خاله اس دیگه .. خاله شما خاله من .. خاله من خاله خودم :))))
:P
پاسخ:
خخخخخخخ
منم کاری به خالت نداشتم که غیرتی شدی عزیزم:))))
بعد تازشم من کلا با غیرت مشکل دارم خخخخخخخ
نه بابا ناراحت چیه :)))

همیشه به سفر

همیشه به دور همی

همیشه به خوشی  ...

: ))

پاسخ:
ممنون 
ایشالا واسه شما هم باشه :)
خف خوشالم ناراحت نبیدی .. با خیال راحت میتونم به مردم آزاری بپردازم :دی
حالا که با غیرت موشکل دارییییی ..
خاله ی دومم میشی؟ :)
پلییییییز .. نه مث آقای همکار:
آآآآآزززززززززییییییییییییییییییی تو رو خدااااااا آززززیییی :))
فخط ازین پس حق نداری پاتو از خونه بذاری بیرون [شکلک حسود و عصبانی]
آزییییییییییی اون پرده رو بکش ببینم >_<
از کنار پنجره هم بیا اینور :P
پاسخ:
والا با این وضعی که غیرت تو داره گمونم خالت نشدم زنت شدم :))))) 
اما دوست میدارم خالت بشم اما از غیرتت بکاه ؛)
سلام آره آزیتا جوون بای ساختن وبلاگ اگه لازمه دعوتنامه بفرستی برام بفرست ممنونم ازت...........منتظرم...ایشالا که زودم یاد بگیرم بسازمش..سپاسگذارم
پاسخ:
چشم میفرستم برات! کاری نداره وارد صفحه بلاگ blog.ir میشی بعد ایجاد وبلاگ رو میزنی بعدم کد دعوتنامه رو وارد میکنی بقیه ی ماجرا :)



+ خواستم واست بفرستم گفت قبلا به این ایمیل دعوتنامه ارسال شده!!!! خب قبلا از کسی دریافت کردی که از همون کد استفاده کن!
سلام عزیزم بله اما اون فکر کنم بلوگ رنگ بود..با اون بلد نبودم بسازم گفتم شاید با این بشه!!!باشه مرسی برم تلاش کنم ببینم میشه با اوون یا نه!؟
پاسخ:
نفهمیدم آخر اون دعوتنامه قبلی رو کی واست فرستاده!!! اگه با اینا که دعوتنامه ای هست سختته برو blogfa یا blogsky بساز راحتتره دعوتنامه هم نمیخواد:)
دعوتنامه از طرف شکوفه اومده حتما خودتی دیگه.......اینجارو دوس داشتم آخه
پاسخ:
شکوفه یا من؟
عزیزم من الان چه کمکب میتونم بهت بکنم اونو بگو:)
هیچی آزی جوون کمک که نمیکنی ....پُست هاتو بنما..
پاسخ:
فرزاته جون چه کمکی کنم خو:|
دعوتنامه که داشتی من الان چکار کنم برات:/ :(
نعچخیر زن دوس نمیداریم خرجش زیاده :|
خاله خوفه :پی
شما خاله ما باشین ما از سرعت خود آآ ببخشید غیرت خود میکاهیم :))
پاسخ:
چششششششم خالتم میشم...آع بیا خاله قربونت :-*
آزی اون پرده رو بکش گفتم :|
پاسخ:
پرده نداره اینجا....روزنامه بزنم قدِ شیشه میخوای؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">