حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
فروردين ۹۳


و اما از این راز پرده برداری شد که دختر داییِ سه سالۀ آقای همکار تنها عشقِ او نیست بلکه او همچنان سرسختانه عاشقِ یکی از مخاطبینِ اینجاست:))))
آقای همکار عاشقه کسی نیس جز  ..........! [آیکونه آقای همکار از دست رفت!]



دریافت
حجم: 210 کیلوبایت


صدا پیشگان:

آقای همکار

آزی

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

اه اه هیجانی شد.. :)))))))))))
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))
اوووووووووووم..
آزی جونم دیروز این موخع تجا بودی..؟؟
اووووووم.. :(






پاسخ:
عررررررررررررررررررر دیروز این موقع جلو تلویزیون خونۀ شما در حال دیدن زیر پوست شهر و گپ زدن با شما مهربونا و بد گفتن از ماری خانومِ بدجنس بودم :)))))))))))))))))))))



عرررررررررررررررررررررررر

آخی آجیتو بوس کن....
رو ما غیرت داری؟ :))))))))))
پاسخ:
معلومه که دارم :)))
خخخخخخخخخ خــــــــوب گفدی عقشم عاشششق غیرتتم ینی اصن یه وضیD=
پاسخ:
رو تو که اصن یه وضی غیرت دارم ها :)
آقای همکار فک کنم وبلاگتو با آب گل آلود
و دخترای وبلاگو با ماهی اشتباه گرفتن...:)
پاسخ:
خخخخ عجب تشبیهِ درستی تازه واسه بعضیای دیگه هم صدق میکنه :))
اوا! نگفته بود که!!!! الان از فضولی منفجر میشم!!!! :دی 

آزی همونطور که آقای همکار التماس میکرد منم التماس میکنم بگی اون جای خالی اسم کیه! من فضولی نابودم میکنه :))
آزززییییی!
پاسخ:
:)))))))))))))))))

نععععععععععععععععععععععععع نمیشه بگم :)))))))))))))))))))
یکی بیاد منو جمع کنه :)))))))))))))))))
پاسخ:
:)))))))))))))
بدو بیا جمعتان بنمایم :)))))
ای بابا باز که نگفتین کیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عاغا یه فکری هم به حال این فضولی بیچاره ی ما بکنید خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخ الان میخواستیم فضولیتون درد بگیره ، قصدمون فقط همین بوده:)))
آخی اصلا دلم ریش شد این التماس رو دیدم ولی خب دختر جان نذار این آقای همکار همینجوری خوشان خوشان حرکت بزنه!
پاسخ:
الان نداشتم دیگه این الان به نظرت خوش خوشانه:))))
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۳ گروه کامپیوتر صباری
ممنونم آزی جووون :* 
پاسخ:
خواهش:)
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۶ آی کلاه دار ....
بهش بگو من که دوست ندارم:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
بهش میگم تو اصلا و ابدا دوست نداریش:))))
شما اول بفرمیو که با چی جمع مینمایی؟؟ :دی
پاسخ:
با خاک انداز... نه با چیز ...اممممم با بغل:))))
عجب وبلاگی داریا بخون بخون تموم نمیشه :|
نچ نچ نچ نچ نچ :|
بچه مردم رو از درس و مشقش انداختی :((
خدافس :P
پاسخ:
عاقا مگه من دست و پای بچه مردم رو گرفتم به زور؛)))))))
خخخخخخخ
آزی بش بگو بدون رضایت تو عمرا اگه محلش بذارم :دییییی
پاسخ:
ای قربون تو ای قربون آدم چیز فهم :))))
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۳ دست و پا چلفتی
بابا بذار یه وصلت صورت بگیره

چرا مانع میشی اخه؟
پاسخ:
اخه من میدونم این عاقای همکار اهل وصلت نیس....میدونم که میگم ...
عی آقای همکار شیطون ، آزی زود یک نفر رو همون دور بر براش پیدا کن خب
تا دست ااز سر دخترای وبلاگت برداره :دی  
پاسخ:
این دور و بر که زباده منتها ایشون زیاده خواهِ:)))
خب عاشق شده بنده خدا 
چقد تو سنگ دلی آخه
اصلا حسودیت میشه 
پاسخ:
حسوووووووودی؟ به من چه که حسودیم بشه:)))
:)))))))))
دوباره که انتهای باز تمومش کردین!
خو میگفتین کیه دیگه :)))
پاسخ:
الان اینجوری مُده... سریالهای ١٦٥٤ قسمتی مُده:)))
هیچ کی من رو دوست نداره :((((((
اصلا الان میرم تو افق گم میشم
:دی
پاسخ:
آخییییی ینی همه همکار رو دوست دارند؟؟؟ یا میخوای همکار تو هم دوست بداره؟؟!!! خخخخ:))))
خخخخخخ بچه چه التماسیم میکنه خخخخخخ غیرتت تو حلقم مامان ژون :*
خو کیهههههههههههههههههه این خانوم خجگله این دُرّررررر گران خخخخخ والاع مردیم ع فوضولی :/
پاسخ:
ع کجا میدونی خجگله؟؟؟؟:)))))) هوم؟
خخخخخ دُر گران:)))
:|
آزی:|بگووووو د خاخور جان از فضولی بترکستیم[آیکون هم دردی با آقای همکار]
پاسخ:
میگن آدم تو هیجان با زبان مادریشون میحرفند تو کاملا مشخص شد که خیلی الان ....
خخخخخخ
:*
خوب بود .. واقعی جلوه مینمود :)) آزیییییییییییی
پاسخ:
جلوه مینمود؟ هر آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند :)))

آخرش می فهمیم که آقای همکار، خود آزی رو دوس داره :)

 

پاسخ:
اگه این بود که التماس کردن نداشت:)
نخیر شما اینجا تبعیض نژادی قائل میشید فقط به خانم های وبتون توجه میکنید و براتون اهمیت دارند پس ما چی؟؟
من الان میرم تو افق (آیکون تهدید کردن):دی
پاسخ:
گیر دادی چپه جان ها!!!
شما بغرما چه کنیم که تبعیض نژادی بر طرف شه؟
منم عاشق لوگوی این پستت شدم آآآزززززززززززززیییییییی
تو رو خدا آآآآآآآآآآآززززززززززززیییییییییی
من از رادیوها میخوام آآآآآآآآآآآآزززززززززززییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
فابل نداره بر دار ببر :)))))) عتیقه است ها، قیمتیه! دم در مایه اس هم بپرداز :))))))))))))
طبق روال اداری باید کتبا تقاضا بدین بررسی بشه درخواستتون :پی

پاسخ:
مگه اینجا ازاره است عایا؟؟؟:))
بغل؟ :|
استغفرالله .. عاقا کسی تسبیه منو ندیده .. ؟؟ :))
عاره دس و پامو گرفتی خاله آزی :پی
پاسخ:
خب دوست دارم دستتو گرفتم در نری :))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">