حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
فروردين ۹۳

پـــَــــــــــــــــــشم ! بعله درسته پَشم! یکی از عواملِ بسیار دردسر سازِ هر انسانی... پشمِ زیاد زن و مرد نمیشناسد! مستقیما دهنِ شخص مورد نظر را سرویس میکند!!! خب درست است که پشم زدایی دمّار از روزگارِ زنها در میاورد اما کم نیستند مردانی هم که از پشمِ زیاد رنج میبرند!

پشم عاملِ ایجاد یک صنعت بزرگ در دنیا، صنعتِ پشم زدایی!!!صنعتی عظیم متشکل از بنداندازان، اپیلاسیون کارها، کِز دهندگان،تولید کنندگان تیغ، موم سرد و انواع و اقسام دستگاههای کندن مو و لیزر...همچنین دکترهایِ عمومی ای که صدقه سریِ همین پشم و دستگاههای لیزر اندازه یک جراح درآمد دارند!!!

اصلا همین کیستهایِ مویی را بگو، از همین کیستهایی که با برگشت موها به داخلِ پوست بوجود میاید که معمولا در قسمت نشیمنگاه ایجاد میشود و فردِ بیچاره را راهیِ اتاق عمل میکند!!

پشم از همانهایی که به لوبیایِ سحرآمیز گفته اند زِکّی!!! انگار که پایشان کود شیمیایی داده باشی!!!!

من کمتر به کسی حسودی میکنم اما یکی از مواردِ حسادتِ من همین پشم است! من به تمامِ  دخترانی که پشم ندارند حسودی ام میشود !!! چند مورد حسودیِ دیگر هم هست که قابلِ گفتن نیست!!!! امان از پَشم!!! امان!

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

من فقط یاد ی مطلب افتادم :دی
از دست این گوجه
خیلی خوب میشد پشم وجود نداشت ن؟
من یادمه دبیرستان بحث فلسفه پشم بود!ک من اونجا تو جمع عرض نمودم شاید در زمان انسانای اولیه قسمت هایی از پشم نقش لباس یا ی جور کاور داشتن دیگه :دی
والا 

پاسخ:
خب اون مال انسانهای اولیه بوده الان باید ورژن عوض شه!!! همونجور که قدمون از اونا کوتاهتره یا زورمون کمتره اینم باید ارتقا بیابه:)))
آزی ایوول عجب سوژه ای 
امان از پشم:-D بذار من حیا کنم و چیزی نگم:-D 
نظرای پستای دیگت رو چرا تایید نمیکنی نظرام کوووووو؟
پاسخ:
الان تو حیا کردی عایا؟ :)))))))

وقت نکرده بودم تایید کنم :)
تو رو خدا بیا عنوان کن. 
من بهت پیشنهاد میکنم در زمینه پَشم به دختران پَمالو حسودی نکن. آقایانی هستند که در این دسته میگنجند.
مدیونی اگه فکر نکنی خودمو میگم
پاسخ:
ایییی 

بنی حسودی میکنی که چرا پشم نداری؟ 
من که به پشمالو ها حسودیم نمیشه به عدم پشمالو ها میشه!!!! تو به کدوم؟ عایا فاطی هم؟
خدارو شکر خدا هیچی به من نداد این نعمت رو داده که نیاز خیلی شدیدی به صنعت پشم زدایی ندارم. مگه برای تنوع یا دیگه خیلی صاف و صوف شدن. واقعا مصیبتیه! 
پاسخ:
این بعد از سلامتی بزرگترین نعمتیه که کسی میتونه داشته باشه.... تو واسه همین دو تا اصن جایز نیس بیش از ١٠٪ غر بزنی  خدا هیچی بهت نداد؟ پس اون پدرت چیه؟ هوم؟
والسلام :))))))))))

خخخخخخخخ

همه باهاش دست به گریبانن اصن :))))))

پاسخ:
نه همه اما :|
بعضی از ما بهترون نع :))))
آخ آخ آخ ! کردی کبابم :((((((( بزار منم حیا پیشه کنم ! خخخخ

آزی جدیدا دل به کار نمیدی دیر دیر نظراتو تایید میکنیا ! با احساساتمون بازی نکن خواهر ه باید در اون دنیا جوابگو باشی :)
پاسخ:
چه همه با حیا شدن سر این پست :O
یکم منو درک کنید آزی هم آدم است به غوعان :)))
اینو خوب اومدییییییی:))))))))))))
پاسخ:
اونم خوب میخوام بررررررررررررررررم :))))))
سلام آزی ججوون یه دعوتنامه از شما رسیده بوود من اونجا ثبت نام کردم برای ایجاد وبلاگ اما همین بلاگ بیان به من میگه شما برای فقط می توانید رای دهید و نظر دهید اما برای ایجاد وبلاگ به دعتونامه احتیاج دارید.یعنی چی؟؟میشه کمک کنی به من؟؟
پاسخ:
عزیزم من واسه شما نفرستادم...کس دیگه فرستاده اگه دعوتنامه بلاگ هست که همون کد رو داخل فیلد کد بزنین میتونین وبلاگ بسازید...والا من اینجوری بیش از این نمیتونیم راهنمایی کنم
یعنی امروز یک پشمالوی به تمام معنارو دیدم! دختره همه هیککلش پر پشمه دلم سوخت واسش!

پاسخ:
کجا تو سالنِ اپیلاسیون؟
خیلی بیچاره بوده پس :/
امان!
پاسخ:
اوهوم
پستت پشم ندیده بودیم ک دیدیم از دسته تو آزی...:)
می بوسمت...
پاسخ:
خخخخخخخ پشم مگه آدم نیست که پست بشه...همین پشم زورش به همۀ ما میرسه :)))))
:*
فکر کنم تو نایب خدایی ها! همه نعمتا رو دوبله سوبله شاید هم چوبله حساب میکنی :دی
اصن آدم با تو حرف میزنه حس میکنه خدا خیلی دوسش داشته که نعمتای اینجوری بهش داده! 
قربون انرژی آزی ایت بشم که همینطور مثل خورشید میریزه رو سر آدم :*
پاسخ:
اولا که مجبورم اینجوری بشموم مجبووووووووور :)))) دوما کسی که این نعمتها رو نداره میفهمه چه نعمتهای بزرگی اند!!! 
فدای تووووو انرژی بنده متعلق به شماست ؛)
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۲ آی کلاه دار ....
عرررررررررررررررررررررررررررر
پشـــــــــــم.عرررررررررررررررررررررررر
چه مصیبتی!عررررررررررررررررر
همدردی خودم و با جامعه ی پشمی ِ نسوان اعلام میدارم.عرررررررررررررررر
پاسخ:
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر در حد تیم ملی :)))
 کز دهندگان :))))))...این از لیزرم زودتر جواب میده...سه سوت.
خدا پدر این دستگاهای لیزرو بیامرزه حدااقل کم کم 6 ماه راحتی.
پاسخ:
بابا لیزر گرونه خووووووووو :/ دردم که داره:/ تازه دوباره هم که در میاد اخه این چه وضشه این دانشمندها دارن چه غلطی میکنن؟ هوم؟ ینی زورشون به این موها نمیرسه :|
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۴ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
آزی یعنی من که این همه پشم دارم الان یه عنصر مورد دار جامعه هستم؟!
++ آزیتا آدرس یه لیزر کار سراغ نداری؟ اپیلاسیونی چی؟ من الان افسرده شدم بخاطر پشم هام. ببین افسردم -------> :D -----> نه اشتباه شد اینو ببین --------->خخخخخ -------> باز اشتباه شد! ای بابا اصلا ما از این بیماری باکلاسا نداریم. افسردگی چی هست اصلا!
+++ آزی من هم مثل آقای همکار تو وبلاگت یه سوگلی دارم! چرا خشمگین میشی بابا، نترس گوجه جونت نیست! یکی دیگست :D
++++ آزی تورو خدا آزززززززززِِییییییییییییییی
پاسخ:
اتفاقا تو جز مردهای خعلی پشمالو نیستی تو متوسط رو به بالایی اما خب بازم کمی دچار مشکلی...البته نه مث کسایی که از گردنشون تا نوک پاشون غرق موعه اون وقت تابستونها سرویس میشن اصن تنشون زخم میشه :/
البته من هر دو مورد رو سراغ دارم اما تو توانش رو نداری:))
تو دیگه کیه عشقت ؟ اون کم بود تو هم اضافه شدی؟؟؟؟؟ :)))
والا این پشم فقط مایه عذاب و دردسره!
پشم خر است :))))
پاسخ:
پشم حتی فراتر از خر است!!! 
بعد روش های انجام پشم زدایی هم خیلی مهمه ، اصن خودش یه دغدغه است!! پیدا کردن روشی سازگار با شرایط جوی و روحی و روانی و مالی و پولی خودش سالها زمان میبره و در عین حال سریع!!!
پاسخ:
هیچ روشی بازده ١٠٠٪ نداره همه طولانی مدت ترهام که درد دارن لیزر هم که خدا تومن ://// کلا پشم دغدغه است :|
عایا از پشم و پیلی های خود رنج میبرید?!عایا از اپیلاسیون های دردناک خسته شده اید?!عایا دوزدارید پوستتان همیشه همچون اینه بدرخشد?!?![ایکون یه خانوم ناراحت درحال کندن موهای خود باانزجار!+ خودزنی!!]خب متاسفم کاری ازمن برنمیاد فقط براتون از خداوند منان صبر خواستارم اصن یه وضیD=
پاسخ:
خیلی هم ممنون واقعا!!!


:)))))))))))))))
هعی وای من عقشم میفهمم چی میگی البته من از بور!مویانم وموهام روشنه اصن زیاد نیاز به اپیلاسیون نداره ولی هموناام کلی دردناکه ازبین بردنشون:| تــــــــــازه وقتی اپی لیدی میکنی بعدش باید نگران موهای زیرپوستی باشی[ایکون این چه وضشه خو:|]ولی عقشم بند انداز برقی رو پیشنهادمیکنم حتما بخری چیز بسیور خوبیه[ایکون گوجه تجربهD=]
پاسخ:
والا یه بار میخواستم بخرم رفتم تو مغازه تست کردم اصلا خوب نبود:/ ینی اصن نکند خو:| 
حالا تو راضی ای؟ عجیبه!
راضی نبودی چون نباید از نخ خودش استفاده کنی نخ خودش ضخیمه واسه موهای پا خوبه اصن!!باید از نخ معمولی نخ قرقره استفاده کنی ریزترین موهارو هم میکنه=)
پاسخ:
والا رو دستم امتحان کردم :| البته عجله ای:|
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۰۴ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
بذار اول ببینم واسه آقای همکار چه کار میکنی بعد اگه اون راضی بود من هم بهت میگم سوگلیم کیه خخخخخ
پاسخ:
ببخشید اشتباه اومدید بنگاه شادمانی چند کوچه بالاتره :))))))
آخ آخ آخ ! حالا داشتن پشم یک طرف زجر از بین بردنش یک طرف غصه دوباره در اومدنش هم یک طرف !!
تازه ما توسط آقای ناد اپیلاسیون ممنوع هم شدیم چون فرمودن تو که درد بکشی بچه م ! تو شکمت عصبی میشه براش خوب نیست !
پاسخ:
خب شاید یجورایی راس بگه چند ماهی از روشهای بدون درد استفاده کن :)
مرگ بر پشم :)))
آزی هیچ کدومتون به اندازه ی من و داداش عسل بانو از این پشم صدمه ندیدم ؛ به همون کیست هایی که فرمودید دچار گشتیم .بعد از حدود 10 سال هنوز رد عمل درد میگیره گاهی عررررررر
پاسخ:
گفتم که گفتم که گفتم که گفتم که...گفتم یا نگفتم ها؟؟؟؟؟ :))))
خیلی بده:|
ما که گوریلیم !!!!
شرمنده !!!! دنیا دنیا خجالت ...
از پشم هم بدمون نمیاد ...بالاخره هرچیز که خوار آید روزی به کار آید

پاسخ:
والا پشم هووووووووووچ وقت به کار نیاید!!!!
اگه بکار میامد به ما نمیدادنش :)) والا به غورعان!
ینی رسما تو روح افراده فاقد پشم
زمان قاجارم زناشون انقدر پشم درنمی اوردن که ما درمیاریم
بااون سیبیلاشون والا
پاسخ:
نخیر در نمی آوردن چون مرغ و گوسفند هورمونی نمیخوردن:|
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۳۶ ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ AMIN █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
یه نگاه به کفش های قشنگت کن دو عاشق ؛



دو یار که بدون هم جایی نمیرن با هم خاکی



میشن با هم میرن زیر بارون ؛



اگه یکی فدا شد دیگری هم فدا میشه ؛



کاش آدمها از کفشاشون یاد میگرفتند رسم وفاداری و عشق رو....

پاسخ:
بعله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">