حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
فروردين ۹۳
لابد خدا به چیزی میداند ، لابد که نه ! حتما یه چیزی میداند که هیچوقت پول زیاد تو دست و بال من نگذاشته است ینی از دوران طفولیت تا به الان! خب شاید قدیم تر قضیه اش فرق میکرد اما الان اگر من پول زیادی داشتم، به طور قطع میرفتم برای خودم یک گوشه دنیا گم و گور میشدم! یک رستوران کوچولو میزدم و با رفت و آمد همه مشتریهایش هیچوقت احساس تنهایی نمیکردم! از این رستورانهای محلی که صاحبش تک تکِ مشتریها را میشناسد! ینی وقتی میگویم گم و گور به معنای واقعی منظورم است! ینی حتی به مادرم هم خبر نمیدادم که کجایم و احتمالا تا مدتها به برادرم حتی! ینی در مورد برادرم کمی شک دارم از اونجایی که ممکنِ به مامان یا بابام بگه این شک در من به وجود اومده! اما در گم و گور شدن هیچ شکی نیس...
یادمه یک قسمت خانه سبز بود که یه شخص مرموزی پیدا شده بود که ١٠٠ میلیون تومن به فرید و زنش که تازه باهم ازدواج کرده بودن داده بود، به شرطی که آنها بتوانند یک روزه خرجش کنند! و در آخر شب فرید و زنش با آن همه آرزوهای بزرگ کوچک نتوانستند پول را خرج کنند و پول از کفشان رفت!! صد میلیون تومان آن زمان شاید اندازه یک میلیارد الان بود! آنقدرها پول زیادی نبود اما میشد یه زندگی رو باهاش کلی تغییر داد! فرید اینا نتونستن خرجش کنن نه به خاطر اینکه آرزوهاشون کم بود بلکه به خاطر اینکه تکلیفشون با خودشون معلوم نبود! اما من کاملا میدانم چه میخواهم! من شاید خیلی سنگدل به نظر برسم ،شاید بی عاطفه به نظر بیام اما خدا یه چیزی میداند که پول زیادی در اختیار من نمیذارد!
داشتن پول زیاد شاید تو کَله بیشتر ماها هست اما واقعا میدونیم اگه داشته باشیم باهاش چکار میکنیم؟ یا میشیم مث فرید اینا؟ :)) 
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۸)

shayad avalesh k khundam age 1miliard dashtam chika mikardam ye kam gij shodam, amma b akhare matn k residam 1miliard kam oumad!kenare baqie niazam o arezuham, delam mikham caffi shop bozorg bzanam ba ye hal o havaye khas k tu zehname, vali ku pulesh? :(
پاسخ:
بعله این از آرزوهای ما هم هست :))
البته یه میلیارد اصلا واسش کم نیست اگه بقیه آرزوها رو فاکتور بگیری البته :)
ایده ی رستوران عالیه :) جالبه که تو هم فرید و زنشو در اون قسمت مثال زدی چون منم همیشه تو ذهنم این مثالو دارم !
منم میرفتم یه خونه تو یه جای ِ نامعلوم میگرفتم . خونه ای که هیشکس ازش اطلاع نداره و میشد غار ِ تنهایی من  .اما گم ُ گور نه . من آدم گم گور شدن نیستم . شایدم فعلا نیستم !
پاسخ:
خب میدونی وقتی با دیگران در ارتباط باشی بالاخره مجبورت میکنن و از زیر زبونت میکشن که کجایی...مطمئن باش :))
میشه منم بیام اونجا با تو کافه بزنم کلی در و دیوار رستوران وکافه رو نقاشی کنم و طرحای قشنگ بزنم و هی کیک و شیر موز بستنی درست کنم برا دسر ملت؟!
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای معرکه میشه منتها از رنگ بنفش و صورتی زیاد استفاده کن تو رنگ آمیزیت باشه؟ :)))
فکر کنم من هم عین فرید اینام ،حتی اگه پول زیادی دستم بیاد برنامه ی خاصی برای خرجش ندارم، شاید صرف امور خیریه شد !
پاسخ:
ای بابا...اون فرید اینا آخر سریال اونقد منو حرص دادن حرررررررررررررررررررررررص دادن که نگو :))
ی وقت هست میدونی با پولت قراره چیکارا کنی اصلا برای همین آرزوشو داری
ولی مشکل تو رسیدن بهش هست، کی رسیدن هم مهمه، چجوری رسیدن هم مهمه، اینکه اصلا میتونی برسی یا نه به کنار
به نظرم هر چقدر رسیدن به پول وابسته نباشه بهتره
پاسخ:
نه اتفاقا من که گفتم اگه باشه میخوام چکارش کنم!!!! متوجه نشدی عایا؟
( باصدای با کلاس شده ی مستر لهجه بخوانید)
صد تا که الان دیگه جوابگو نیس پس مبنا رو یه میلیارد در نظر میگیریم !
(حالا دیگه با صدای خودتان بخوانید )
آقا من اگه یه میلیارد داشتم کاملن میدونستم چکار کنم :) اول 500 تا میدادم یه بی ام و میخریدم:| خب تا اینجا 500 میلیونش رفت ! بعد 500 تا دیگه رو میدادم یه خونه کوچولو ولی خوشگل تو یکی از محله های نسبتا خوب کرج میخریدم ! بعدشم دو سه هزار تومن از قبل ته جیبم مونده بود که با اونم میرفتم زن میگرفتم :)))))
پاسخ:
با صدایِ آزی بخوانید....مطمئنییییییییییییییییی؟
خسته نباشید شوما :)))))

عجب آدمی هستیااااا خب ب داداشت بگوووو باو

البت راس میگیا

حالش به همونه به هیشکی نگی و تر و خشک با هم بسوزن...یا مثلا هرزگاهی دلت به همون یکی خوش بشه....

پوووووووووووووووووول حلال 98 مشکلات :دی

پاسخ:
خب واقعا دلم برای داداشم لک میزنه و مطمئنا آخرش بهش میگم اما به شرطی که به بقیه چیز نگه....هیچی نگه :)

دقیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقا :))
یه خونه صورتی درس میکنم برا خودم [آیکن دختر صورتی]

خاله باران دوستت میدارم [مااااااچ] ( خو میدونم از اینجا رد میشه :دی )

و البته خاله آزی :)) :*
پاسخ:
واااااااااااااااااای خونۀ صورتی رو عشقِ از ترکیب رنگ بنفشم استفاده کن لطفا :)))

آیکون خیلی پاچه خاری :))))))))))))))


:*
حالا پوله بیاد بعد یه فکری میکنیم دیگه :دی 
پاسخ:
ده نه دیگه....اون موقع است که گورخیجه میگیری...برو از الان فکر کن...مخصوصا شما که دیگه داری هم میری قاطی مرغها :))

سلوم ننه خوبی؟؟؟؟

یه مدت نت نبودم دلم برات تنگ شده عرررررررررررررررررر

پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااای سلوم دخملم.....

منم
عررررررررررررررررررررررر
من علاوه براینکه میدونم چه آرزوهایی دارم تازه هرسال میشینم برآورد هزینه هم میکنم. مثلا مینویسم اگه 100 میلیون داشته باشم این کار رو میکنم. یا اگه همه آرزوهام رو بخوام انجام بدم فلان قدر پول لازم دارم... 

منم اگه پول زیاد داشتم حتما از خانواده ام دور میشدم. البته بهشون خبر میدادم ولی دیگه هر 3-4 سال یه بار بهشون سر میزدم
پاسخ:
اوخ اوخ این برآورد هزینه خیلی نا امید کننده است :(

وقتی بهشون خبر بدی ولت نمیکنن هی میخوان ازت با خبر باشن هی بهت گیر بدن کی میای کجایی چه میکنی هی تلفن هی فلان :|
من وقتی به خودم و پول فکر می کنم یاد قضیه ی خر و شاخ می افتم!
پاسخ:
پ یعنی به خودت شک داری!هوم؟
اگ اونقد پول داشتم...من و داداشم می رفتیم سوئد...و اصن اصنم بر نمی گشتیم...من مث تو نیستم حتمن با داداشم می رم...:)
:*
پاسخ:
منم صد در صد از ایران میرفتم اگه داداشم هم میومد حتما میبردمش ...عاخه داداشم همش میگه من نمیام خارج :/
منم میشم مث فرید و اینا . اگه پول قلمبه بدستم برسه هی میخوام تازه فک کنم باهاش چیکار کنم :))
پاسخ:
بعدم آخر همش به الکی میره.. :)))
خدا به من بده من یک کافی شاپ راه میندازم
پاسخ:
بعد خودت که بلد نیستی هیچی درست کنی منو توش استخدام میکنی :))))))))))
من می دونم باهاش چیکار کنم.....:))
آزی صفحه ی اولت خیلی سنگین شده....:))
پاسخ:
خب چکار کنم صفحه اول رو سبک شه؟ بتکونمش ؟؟؟ :))
اتفاقا تو اصلا سنگدل نیستی ازی برعکس بنظرمن همیشه از زیادی مهربون بودنت ضربه خوردی باور کن.ایشالا یه روزی به اون ارامشی که میخوای برسی تافکر رفتن از سرت بپره:)ینی اونقدهمه چیزخوبشه که دلت نیاد بری ومارو تنها بذاری.اما اگه خدااین پولو بهت داد وصلاح دید رفتن برات بهتره بیزحمت قبلش بمن بگوD=اخه میدونیکه یه صب تاشب ازت بیخبر باشم نگرانت میشم[ایکون تو که میـــــــــدونی چقد واسم عزیزی عزیزم:***]ایشالا هرچی صلاحته پیش بیاد:)))من یقین دارم که یه روزی تو یه کافه میزنی به چه قشنگی:))))
پاسخ:
به تو که میگم حتما خیالت تخت اصن دوست داشتی تو هم با خودم میبرم آیکونِ اغفال کردنِ بچۀ مردم :)))))))))
میدونی عقشم اگه ادم اون یعالمه پولو خودش بازحمتو تلاش بدست اورده باشه ینی دسترنج خودش باشه خیلی خیلی محتاطانه خرج میکنه والکی به باد نمیده البته ادما متفاوتن خسیس داریم ولخرج داریمو... کلی گفدم:))من کلی برنامه دارم واسه پولایی که دسترنج خودمه :)))
پاسخ:
خرج کردنه دسترنج خود آدم خیلی سختتره اما اگه تکلیفت مشخص باشه با خودت دیگه دل دل نمیکنی :))
خیلیم خوب میدونم با پوله میخوام چیکار کنم.فقط برسه به دستم...ببین چه ها که نمیکنم:)))
پاسخ:
بعله چه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :))
من میشم مثه فرید اینا!!
پاسخ:
ای بابااااااااااااااااااااااااااااا
خب پولاتو بده من اگه دوس داشتی :دی
من که عاشق خونه و وسایل خونه هستم، احتمالا"خرید یه خونه بزرگ با وسایل خوشگل اولین کارمه. بعد خرید یه کافی شاپ و راه اندازیش و خلاصی از زندگی کارمندی! و اگر پولی موند خرید یک عدد مدرک دکتری! که دکتر نشده نمیرم!
پاسخ:
ینی فک میکنی یه میلیارد واسه این همه کافیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نههههههههههههههههههههه

بابا حالا ما بهت میگیم دکتر...پولم نمیگیریم اصن :)))))))))
منم می دونم باهاش چی کار کنم ولی کو 1 میلیارد؟ کیه که بده؟!:|
پاسخ:
کوووووووووووووووووووووو؟ کجا؟ چی؟ کی؟ :)))))))
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۱۹ خانم هموستات
من دقیقا میدونم با این پول باد آورده چیکار کنم
پاسخ:
بعله! بعله! دست ما هم بگیر :))
من پول زیاد بیاد دستم کافه راه میندازم D:
پاسخ:
والا اینجا همه کافه دارن خخخخخ
من می رفتم اول یه عالمه لباس میخریدم,گل و گیاه و یه عالمه وسایل نقاشی بعدش کلیییی خوش میگذروندم سفر میرفتم جاهایی که دریای رنگ روشن و تمیز داشته باشه مهمونی می گرفتم با کلی دیرینک, و اوووووووف یه زندگی کاملا فانتزی راه مینداختم :دی
پاسخ:
وااااااای تو مهمونیات هم آزی رو فراموش نمیکردی هااااا :))
اووووووووف :)))))
شما رییس میشید من اسپانسر!
خخخخخ
پاسخ:
چه خوب عالیه...


خدایا زودتر به این پول بده من به آرزوم برسم :)))))
ایکن من کی پاچه خاری کردم خاله آزی ؟؟ :))
چشششششششم بنفش صورتی میکنیم :)
پولشم خاله باران میده :دی
من و آزی خیلی دوست داریم خاله باران :)) بجون آقای همکار اگه دروغ بگم :|
پاسخ:
بعله بعله شما درست میفرمایید:))
 حالا پوله بیاد شده آتیشش بزنم یه روزه تمومش می کنم:)))
پاسخ:
آتیش؟ عدالت است عایا؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">