حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
فروردين ۹۳

از همه لوله هایی که آب میدهند ، بیزارم! از تمام شیرهایی که چکه میکنند نیز هم! نشتی دادن ، ینی یک خرابیِ بزرگ! اصلا از قدیم گفتن کسی کارش درست است که جایی بشیند که نم زیرش نرود یا اصلا کسی که نم پس ندهد هم در آینده لابد کار دُرُست میشود! اصلا هر چی نمُ نشت است گند میزند به زندگیِ آدم! یک سوراخِ کوچک همچی نمه نمه گه میزند به یک زندگی که اصن نمیفهمی از کجا خوردی!

حالا مدتی است یک لوله ای در توالت ما سر ناسازگاری گذاشته یعنی بدبخت بد از ٦٠ سال خدمت ،ترکیده! البته ترکیدن حق مسلم یه همچین لوله ای است اما اینکه حتما در همین روزها بترکد حقش نبود! سه روز است که آب قط است ! و ما هم هرچه به سیستم گوارشمان اخطار میدهیم که آقاجان آب قط است خودت را کمی کنترل بنما اصلا گوشش بدهکار نیس که نیس! مثلا حتما صبح که از خواب بیدار شدیم طبق معمول اولین قسمت که بیدار شده روده مبارکمان است حالا بنده مجبور شدم شال و کلاه کنم بدوم توالت عمومیِ پارکِ رو به رو ی خانه!!! حالا خدا میداند اگر ما رو به روی خانمان پارک نبود چه وضی میشد!!! بماند که تمام ِ سیفونهایش خراب بود ، قفلهای درهایش شکسته بود و تمام درهایش رو به بیرون باز میشد!

بنده در حین عملیات اجابت مزاج بودم( گلاب به روی همتون) که نره خری صدای اَخ و تفش آمد آن هم در قسمتِ بانوان ! بعد هم به ثانیه نکشید که در توالتی را که منه بدبخت توش بودم باز کرد!!! اینجاشو خوب یادم نیست که چه جیغ بنفشی زدم! اما همه ی بدبختیهایِ ما از لوله هایی که آب میدهند شروع میشوند !امان از لوله ها امان!

والسلام!

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

آخ آخ آخ..
طفلک دوستم..






:(
پاسخ:
خیلی گناه دارم :/
وااااااااااااااای بعد اون نره خر چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اونم هول شد در رو بست و خوش بختانه متواری شد! شانس آوردم !
منم تجربه این جوری زیاد دارم:)))))))
پاسخ:
واقعا؟ با مردِ غریبه!؟
عرضم به حضور انورت[ایکون باصدای اون عاغاهه هتلیه بخونD=]من نظراتمو شفاهن بهت گفتم ظهری دیگه عقشم:))) ایشالا که زودی درسشه:))) بعد میگم این جمله آخری معانی عمیقی داشتا خخخD=
پاسخ:
عرضم به حضور انورت!

خوشم اومد که نکتهٔ جملهٔ آخر رو یه نفر گرفت :)))))
آزی پشتت به در بود یا جلوت؟ :)))))))))))
پاسخ:
هیچ کدام!
کنارم!


خنده داره عایااااااااااا؟
اخ اخ چه وضع اسفناکی:(
پاسخ:
اوهوم !=/
شلنگ اب رو باز میکردید روش تا دفعه دیگه از این غلطا نکنه
اومده تو دستشویی خانما چی کارکنه؟!!!
پاسخ:
تا من میخواستم شلنگ رو باز کنم و اونو خیس کنم که اون همه چیز رو میدید!

ینی واقعا خسته نباشی با این تزِت :|
:|
پاسخ:
=/
آزی تو با پدر و داداشی مگه زندگی نمیکنی؟ خوب دو تا مرد تو اون خونه هست ازشون بخواه درستش کنن؟؟؟؟
پاسخ:
:| باید در جواب این کامنتت یه پستِ چند قسمتی بنویسم در مورد مرد بودنِ بابام که الان حسش نیس =/

آخی عزیز دلم . خیلی ناجوره . من که تو شرایط مشابه رسما دچار کابوس می شم. اصلا انگار بدون آب لوله کشی پر فشار نمیشه زندگی کرد .

پاسخ:
کابوسی بود بس واقعی...خدا رو شکر تموم شد :)

اوخی چه مصیبتی

خو ننه بکش بالا تُف کن :)

پاسخ:
:-@ دخترم اآدم به مادرش اینجوری میگه عایا؟ 
:))))
پاسخ:
واقعا هم باید بخندی=/
آب قطه :(

همیشه قطه :/
پاسخ:
همیشه هم یکی ریده این وسط:|
راست میگید تز مسخره ای بود ببخشید
پاسخ:
:)
تف به همه لوله های بی منطق و نم بده ای که تموم فرصت ها رو از بین میبرن
پاسخ:
تف تف تف، وبلاگ تفی شد به گند کشید :)))
اِوا خو ننه بهت راهکار دادم
پاسخ:
اول خودت امتحانش کن جواب داد بعد بیا ارائه بده :))))
چه روز بدی داشتی آزی جونم :(

حالا درک میکنم احساسی رو که نسبت به اون عکس داری 

پاسخ:
:| خدا رو شکر که تموم شد!  :)


کدوم عکس؟ یادم رفته!!.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">