حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
فروردين ۹۳

بچه ها برنامه نوبت شما (3) به زودی ساخته میشه. موضوع برنامه این قسمت "عکس شما!". مثل عکس آقای همکار که در ادامه مطلب میبینید! عکس های خود را برای ما بفرستید تا فایل صوتی نوبت شما (3) رو بسازیم!

 

 

آقای همکار بی صبرانه منتظر عکس سوگلی جونش است!

شاید جو گرفتش و تو فایل صوتی "نوبت شما (3)" سوگلیش رو پرده برداری کرد! (عین حرف خودش بود که تکرار کردم!)

نام: آقای همکار

محل عکس: ضلع شمالی میدان تجریش

عکاس: آزی

٤ فروردین ٩٣

 

یادتون نره شما هم نام و محل عکس و عکاس رو معرفی کنید!

+ تا زمان ساخت فایل صوتی،از عکسهای شما پرده برداری نمیشه (صرفا جهت اطلاع)

:)

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۳)

من همش از نوشته هات این برداشت رو دارم که محل کارت جایی غیر از تهرانه اما این اقای همکار که همش تهرانه!!!!!! چه جوری هاس؟:)
پاسخ:
عزیزم در جریان نیستی عایا؟
محل کارم خوزستانه...آقای همکار عید چند روزی اومد تهران! منم که زیاد میام تهران :)
یعنی عکسهای ماهم باید افقها رو  نظاره گرباشیم؟؟
پاسخ:
اگه دلت میخواد میتونی لنز دوربینم بنگری میل خودته :))))))) منتها میخوام بذارم وبلاگ عکسهارو :))))
خخخخخ ینی باید باهمین ژست عکس بگیریم?!?!?اینجوری که من هیچیم معلوم نمیشه خخخخخخخ
پاسخ:
هر ژستی دوست داری عکس بگیر خب :))) چادرتم باد بده اصن :)))))))))
http://s5.picofile.com/file/8119834168/me_for_Bihefaz.jpg

محل عکس:کرج - مهرشهر - حیاط خونه خاله ام

عکاس:مادرم
چقد خفنگ 
یک گام تا سوگولی آقای همکار :))
فقط من نفهمیدم با عکسا قراره فایل صوتی پر شه؟!:|
آقا این عکسا رو ما هم میتونیم ببینیم؟البت ب جز سوگولی اقای همکارا :دی
پاسخ:
از عکسها قرار الهام گرفته بشه واسه فایله صوتی :)
بعله بعدا نشر داده میشه عکسها....
زود باش زود باش دست بجنبان :)
ما هم از همین الان مراتب تشکرات خود را اعلام میداریم .
دستتون مرسی :)
پاسخ:
شما عکس نمیفرستی عایا ;)
کارای سختی میخوایا!!! :)) دیگه عکس رو به افق نداشتم این دوتا روببین خودت بگو کدوم بیتره :))

میشه به سوگلی آقای همکار بگید شونصدتا عکس بفرسته ما قشنگ از فضولی دربیایم :دی

http://s5.picofile.com/file/8120114550/Publication1.jpg

http://s5.picofile.com/file/8120114684/IMG_09641.jpg
یادم رفت مشخصات بنویسم :))) 
نام: الی
مکان: کاشان
عکاس: شخص دختر عمه 
پاسخ:
فعلا که پیکو فایل مشکل پیدا باز نمیشه اما ممنون از سرعت عملتان :)


خخخخخخ بهتر نیس یه عکس از پشت بندازی :D
منم چادرمو باد می دم...حال می ده..:)))
پاسخ:
اوهوم...باد بده باد بده...باد بدی دوز دارم :Dچادرتو میگم :)))))
چه باحال ! تا کی وخت داریم ! یوخت جا نمونم دوباره ! :(
پاسخ:
تا یه هفته دیگه...لطفا اینبار جا نمون :D
آزی ؟ ببین هی تکرار کن هی اطلاع بده تا من یه حرکتی بزنم اینبار جا نمونم :( خب ؟ بعد من هیشکیو ندارم ازم عسک بیگیره :( تا یکیو پیدا کنم چند روز طول میکشه :(  ولی تلاشمو میکنم !
پاسخ:
مادر، برادر!؟ کاری نداره ها! اصن بزار سلف تایمر :))))) شما یه جا یادداشت کن تا یادت نره به من اعتباری نی خخخخ
نه بابا مادر برادر اینکاره نیسدن ! باید آویزون یکی شم !
پاسخ:
بابا یه عکس از پشتِ دیگه! ینی در این حد؟
از اونجایی که بنده جزو گزینه ها نمی باشم عکسم نمیذارم :)))
نتیجه اش جالب باید باشه
پاسخ:
عزیزم ربطی به گزینه های سوگلی نداره که مال همه مخاطبهاست چه پسر چه دختر... شما چشِ مایی عکستو بذار! 
آزی کی برمیگردی سر کارت؟ بابا برو دیگه! اخراج میشی ها! آقای همکارم که اومده تهران، اصن مشکوکه! نکنه شرکت ورشکست شده مرخصی اجباری داده؟
پاسخ:
عزیزم آقای همکار تهران نیست که این عکس مال عیده...
منم هی نمیرم ببینم اخراج میشم هی اخراجم نمیکنن این چه وضعیه؟؟؟؟
ما هم باید پشتمون به دوربین باشه ؟ :دی
پاسخ:
اوهوم! پ نه پ میخوای عکس قیافتو بدی؟:)))
آقای همکار عکس پشت سوگلی شو میخواد چیکار ؟ خخخخخخخ
پاسخ:
نمه نمه از پشت به جلو :))))))))))) خخخخخخخخ
اصن بهش نمیاد اقای همکار باشه:)))))))
پاسخ:
چرا؟ بهش میاد کی باشه؟:)))

بریم ببینیم چه می کنیم در رابطه با عکس خخخخخخخ

کجا عسک بگیرم حالا!!!!

پاسخ:
میریم که داشته باشیم مسابقات لیگ برتر اسپانیا رو:))))

توووووووووووووووی دروازه:))))

خیلی با اون عاغای همکاری که کت و شلوار پوشیده بود فرق داشت:))

پاسخ:
واقعا ؟
از نظر من که یکیه
:آیکون سوگولی آی همکار
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
**
آزی یه مسابقه گذاشدی که انتخاب بهترین پست از دید آی همکار بود.چی شد پ؟
پاسخ:
اون نوبت شمای دو بود که شما بهترین پستتون رو میذاشتید بعد آقای همکار میخوند نظر میداد! که ضبط شد بخشم شد :)

فکر کنم آقای همکار میخواد همه ی عکسارو ببینه، بعد از بینشون سوگلی انتخاب کنه:)). درسته آقای همکار؟

بیصبرانه منتظرم تا سوگلی آقای همکار رو بشناسم :)

پاسخ:
من نمیدونم چرا همه، همهٔ پست رو ول کردن چسبیدن به سوگلی! این پست مال همهٔ مخاطبهاست! نه فقط دخترها ها!!!!!!!!!


آیکوِن گیریم که شناختیش، بعدش چی؟ :))))))
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۰ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
من که عمرا عکس نمیذارم، یهو سوگلی آقای همکار از آب در میایم شرافتی که 30 سال مراقبش بودیم رو میدیم به باد! خخخخخخ
+ آزی یه سوالی تو این عکس ذهن منو خیلی درگیر کرده! به اون درخته قفل زدن که دزد نبرتش؟؟؟ خخخخخخخ
پاسخ:
همون بهتر که تو عکس نفرستی والا! :D

آره درخت دزد زیاد شده این روزها :)
عه!من ندیده بودم..مرسی:*
پاسخ:
خواهش میکنم :)

سیلام خوبی ازی جان؟

 

ما هم میتوانیم عسک بدیم عایا؟؟؟؟؟؟ خخخخخ

 

 

پاسخ:
بعله بعله...چرا که نه:) تازه خیلی هم خوشحال میشم :)

من چرا دست بجنبانم :|

بازم جواب سونوگرافی رو بفرستم :دی

 

 

پاسخ:
عزیز من! این پست که فقط مال دخترها نیس مال همه مخاطبینه...حالا گفتم شاید اون وسط سوگلی هم پیدا شد! بعله!
بدو بدو دست بجنبان!  :D
آیکون از فوضولی نمیمیرم:)))
پاسخ:
آها آیکون در این حــــــــــــــــــد؟ :))))
ها از اون نظر
پ مو رفدوم بوجونبانوم :)

پاسخ:
آفریییین!
می بینم ک بجای اینکه آقای همکار باهات همکاری کنه...
تو داری باهاش همکاری می کنی...جاتون عوض شده...
عکس اینجوری آخه کی می ندازه... از پشت...

پاسخ:
کی میندازه؟؟ ما میندازیم ما بی حفاظیها :)))))
باشه باشه .... میگذاریم خخخخ  :) :دی
پاسخ:
ممنونات :D
اومدم خبر تندرستی و برگشت قهرمانانه:)) سهیلو بدم.پستشو کامل گذاشتم تو وبم. ایشالا فردا برمیگرده ایران.
پاسخ:
خوش اومد! :)
اِ همکار تویی:-D 
پاسخ:
خخخخخ آره پ فکر کردی کیه:D
این آقای همکار شما خیلی شبیه استاد ماس..
پاسخ:
استادتون؟ کجاست؟ کیه چیه؟ چی درس میده اصن؟ :D اصلا میگم هو آر یو؟

بوفورمایید

اینیم عکس چپه ی ما

http://axgig.com/images/26542663749544482886.jpg

 

آی آزیتای شیطون:))))

پاسخ:
عه؟ چرررررررررررررا؟ :))))))
عکس نمیفرستی مهسا خانومِ گل؟
ما حال نداریم از پای رایانه بلند شویم آنوقت برویم عکس بگیریم؟ :))))))
پاسخ:
نوچ نوچ نوچ جوونهای کم سن و سالِ ما رو ببین!

عب نداره همون پشت کامپیوتر که هستی یه عکس از پشت بگیر :))
ای بابا آقای همکار هم از پیج تو داره سواستفاده میکنه اینجا کاروکاسبی راه انداخته :D:D: خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
دیگه مجبورم بهش باج بدم که بتونم مرخصیهای طولانی بیام ;)
رشته م معماریه.
پاسخ:
خوبه :)
عکسامونو میخوای وادار به حرف زدن کنی و با حرفشون فایل صوتی بسازی؟ :))))



پاسخ:
نه! میخوام باهاشونویدئو کلیپ درست کنم :D
اینم از عسکای من:
http://pic.tooptarinha.com/images/itl732h0fnw7n53i5pae.jpg

http://pic.tooptarinha.com/images/8m6zwste11wnyskau84z.jpg

http://pic.tooptarinha.com/images/4s6sotxj70oo58cjbu8.jpg

http://pic.tooptarinha.com/images/1ghfpel5xzmfuyncl4x.jpg

همشون به دست مادرجان گرفته شده است در تپه ی روبروی خونمون:))

بعد داستانی هم داشتیم با این عکاسی ها!!! دیروز غروب رفتیم بعد هر چی عکس گرفتیم هیچ کدوم قشنگ نشد هم باد میومد هم هوا یه کم تاریک بود خوب نشدن هیچی دیگه امروز تا از خواب بیدار شدیم عینهو سریش چسبیدیم به مامان که پاشو یه بار دیگه بریم عکس بگیریم اونا خوب نشدن اونم می گفت اگه منو تا بالا تپه کول میگیری میام:))
منم گولش زدم هی گفتم رسیدیم رسیدیم بالا تا خودش همشو اومد:)))

دیدی عسک خووووووووووووووووووودمو !!!:)))))))))))
پاسخ:
وااااااای توکا عکسهات عالی بودن عااااااااااااالی :D
دست مامانتم درد نکنه :)
خیلی قشنگ بودن خیلییییییی یعنی خیلی حال کردم :-*
من عسک بدارم از پشت چشم میخورم:-P
پاسخ:
اسفند واست دود میکنم :D
باید در موردش فک کنمD:
پاسخ:
برو فکر کن :دی
آزی این آقای همکار از پشت خیلی شبیه یه نفریه :))
این بار نظرم ثبت نشه وبلاگتو له میکنم :/
پاسخ:
ثبت شد ثبت شد...آرام باش :D
شبیه کیه؟
آقا من که چادری ام عکس از پشت سر جالب در نمیاد:(((
ینی یه پارچه مشکی ِ فقد :((((((
بی مزه اس:(((((
پاسخ:
خوب از روبرو بنداز بعد صورتت رو محو کن :)
مهلت ارسال آثار تا کی آزی بانو؟
پاسخ:
تا پنج روز  دیگه....زودی واسم اثرت رو بفرست:)))
آزی چرا آخه با منه تنها اینکارو میکنی ؟! :)) 
اون دوتا عکسه خوب بود دیگه!! حالا ببین این یکی چه داغون شده!!! خخخخ...
اینم دیگه با کلی زحمتِ یاد دادن عکاسی به فنچول 6 ساله انداختم!!! :) اون دست به کمر هم نشانه شونصد بار بالا و پایین رفتن از اون پله هاست که مثلا یه عکس بدون تاری بیفته که آخر هم این شده و کمر بنده هم نابود شد :)) 


http://www.axgig.com/images/05855311941833851995.jpg


نام:الی
مکان: روستای اجدادی در اطراف تهران، حیاط خانه ییلاقی مادربزرگم
عکاس: فنچول جانِ خواهر که جان به لبمان رساند :)
آزی خوب بود اون عکس؟
پاسخ:
آریییییییییییییی عالییییییییییییییی بودندییییییییییییییییییییییی
ترکوندی :D
عقشم?!من قشم که بودم کنار ساحل شتر سوارشدم![ایکون والا از تِرَن بدتر بود!]بعد بابا از پشت ازم عکس گرفت!خخخخ بعد خوبه اونو بفرستم عایا?!D=خخ فقط کمی چارچنگولی هسدم درون عکس!خخخ
پاسخ:
خخخخخخخ این عکست رو بفرست تا باعث شادیه روح بقیه بشی خخخخخخ خیلی باحاله خخخخخ
می گم یعنی چی عاغای همکار میخاد از سوگلیش پرده برداری بکنه!!!!!هااااااااااااان!!!!!!!!

آزی تو همینطور میخای دست روی دست بزاری خواننده های دختر معصوم وبلاگت پرده برداری بشن!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ بابا توکا جان این یه نوع دیگه پرده برداریه! :)))))
بعدشم تازه گیریم که از اون نوعی هم باشه که تو میگی وقتی با رضایت طرفین باشه خیالی نی :))))))))))))) تازه مهم نیتِ که خیره :D

بیا خواهر!مدیونی اگر فکر کنی من ذهنم به اپلود کردن نرسیده بود!!اینم یک عکس از من.جدید نیست.من دوستش دارم اما.بهار سال 91تو تبریز بوده توی یک گالری نقاشی.

منم که از اون موقع تاحالا عوض نشدم:)))

اگر امد ودیدی یک خبر بهم بده وگرنه که برات با کفتر بفرستم!خیالمم جمع تره!

http://axgig.com/images/10983426490443454728.jpg

اهان بله یه نوع دیگه از پرده برداری!!!!

اصن تو نیت خیر عاغای همکار هم که شکی نیست!!!:))))))))

پاسخ:
نههههههههه نکنه تو شک داری؟؟؟؟؟؟ :)))))))
اللهم اشف کل مریضانا به حرمت مولانا الامام مهدی عجل الله تعالی ظهوره :|

خاله با تو نبودما :))

بعدشم عکس از فیس میخواین بدم .. این مدلی که نمیچسبه که .. :))
سوت سوت سووووت
پاسخ:
با اون بودی؟؟؟؟ خخخخخخخخ :))))

الهی آمین :D

هر مدل دوس داری بده، فقط بـــــــــــــــــــده :))))
آزی جون دوتا عکس میزارم هر کدوم رو خواستی بزارچون چادریم زیاد چیزی معلوم نی


http://s5.picofile.com/file/8120617242/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B4%DB%B1%DB%B9_%DB%B2%DB%B2%DB%B1%DB%B7%DB%B2%DB%B2.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120618192/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B4%DB%B1%DB%B9_%DB%B2%DB%B2%DB%B5%DB%B6%DB%B3%DB%B1.jpg
آزی به قول آتی خانوم دومتر پارچه سیاه فقط تو عکسام معلومه:-D 
پاسخ:
خخخخخ
نه خوبه ;) دستت درد نکنه
چجوری عکس رو بفرستم ایمیل دادی عایا؟یا چجوری عایا؟لطفا زود بجواب..
پاسخ:
لطفا ترجیحا آپلودش کن و آدرس آپلودش رو واسه من کامنت بزار مثلا تو این سایت axgig.com آپلود کن
یا اگه نتونستی به bihefaz@gmail.com ایمیل کن...

+ولی سعی کن آپلود کنی :دی
اگرم ایمیل کردی خبرم کن که ایمیلم رو چک کنم
عکسمو به ایمیلت فرستادم.... bihefaz@gmail.com
پاسخ:
دستت درد نکنه ...مرسی دیدمش خیلی هم قشنگ بود :)
مرسی آزیتا جوون لطف داری
پاسخ:
:)
تا کی وقت داره آیا ؟
پاسخ:
امروز...میخوای بفرستی همین امروز بفرست!!
البته بعیده بفرستی :))
خب چرا منو تو این موقعیت قرار میدین دوس دارم بذارم عکسمو ولی هویت هویت بیا :
خب شد لو رفت :(
http://axgig.com/images/96519824037605004462.jpg
البته جنسیتم تو این عکس معلوم نیست خخخخخخخخخ
پاسخ:
:|
خیلی لوسی....

لوس لوس لوس...بـــــــــــــــــــــــــــــد :|

:دی
اینم رفته بودم پیک نیک :
http://axgig.com/images/27766596084256737150.jpg
جون من میخوای فحش بدی تو روم بده نه پشت سر :))))))))))
پاسخ:
فُحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش!



:)))
پستای من تایید نشد ؟ :(
پاسخ:
کامنتات تایید شد :|
چرا همه عکس از صندوق عقبشون گذاشتن آزی جان .اینا مگه صورت ندارن .؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:
کی گفته عکس حتما باید از صورت باشه؟؟؟ گاهی هم جالبتره از صندوق عقب باشه...

برای اینکه نمیخواستن چهرشون رو همه ببینن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">