حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
فروردين ۹۳

سبیل که نه ٣٠ بیل داشت! از آن چخماقی ها، نه از آنهایی که الان مُد شده است! بالای دیگ وایستاده بود ، تا دسته ، دستش را در حلق یک گوسفند فرو کرده بود تا زبانش را در بیاورد، بعد با دو تا بناگوش بگذارد در بشقاب! هی از تو دیگ آب گوشت بریزد رویش و خالی کند! بعد در همان حین اصلا نه تنها به حقوق مشتری احترام نگذارد که به حضور برادر مشتری نیز هم! هِی با آن چشمهای ریز هیزش زُل بزند به آدم! بعد شریکش که موهایش خیلی چرب است بیایدُ غذا را روی میز بگذارد! بعد ما بخوریمُ صحبت کنیم که چقد بد است که کله پاچه فروش سبیل داشته باشد آدم یکجوریش میشود مخصوصا که موهایش چرب باشد! بعد برادرم بگوید اینها پای دیگ موهایشان چرب میشود بخاراتِ کِلپچ است!اما من مطمئنم که همانطوری که هفته ای یه بار روپوششون رو میشورند خودشان هم حمام میروند! وگرنه هیچکس یک روزه اینقد چرب نمیشود! اما عب ندارد که مرد چرب باشد لابد مهم این است که خیلی سی بیل داشته باشد! و با داشتنِ یک همچون ســــی بیلی حتما حق دارد که خیلی هیز باشد، خیلی!

بعد الان شما منتظر بودید من ته ماجرا به نتیجه ای چیزی برسم؟ یکم بیشتر دقت کنید ببینید انتظارِ بی جا و مکان و خانه بدوش و سرگردانی نیست؟ بعد همه مان پاشیم برویم خودمان را اصلاح کنیم ، این چه وضعش است اصلا!؟

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۸ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
من که کلا نفهمیدم این پست یعنی چی :D خخخخخ
پاسخ:
خب زیادم ازت انتظاری نمی رفت!
ینی تو از یه کله پاچه خوردن هم که مفاهیمِ زیرپوستی در بر داره سر در نمیاری؟؟؟؟ این چه وضشه عاخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))))
من کلپچ دوس نمیدارم :( بوش حالمو بد میکنه 
اما آدمایی که کلپچ دوس دارن رو دوس دارم، باحالن :*
فروشنده و آشپز و ... که کثیف باشه بهتریم چیز هم کوفت میشه به آدم . 
یه کارت میدادی که روش نوشته باشه " النظافت من الایمان" پشتش هم شماره داداشتو مینوشتی :))) بعد این 30 بیل هیزوئه فکر میکرد شماره توئه هی هر روز خوشگل میکرد و زنگ میزد :)))))
پاسخ:
منم بوش رو زیاد دوس ندارم اما خودش رو چرا! ینی قیافشم دوس ندارم اما چشمام و دماغم رو میبندمو از خوردنش لذت میبرم :دی
خخخخخخ
ایدهٔ کارتت عالی بود عالی ولی اونی که من دیدم عمرا خوشتیپ نمیکرد اون به خیال خودش خیلی هم خوشتیپ بود :D
مرد حق داره هیز باشه همون قد ک مرد حق داره سیبیل داشته باشه...
مرد چفد حق داره ک ما زنا ازش محرومیم...

پاسخ:
بعله! ولی زن باید سیبیلاشو بند بندازه نه اصن لیزر کنه چون به زن بگن سیبیلو فحش حساب میشه اما واسه مرد مردونگی خخخخ

تازه حق چرب بودنم داره :D
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۷ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
آخه خوابم میاد خب
+ به این مصی همون بی اعصاب السلطنه میباشد؟ اگه نه که با جازه یه شوخی کنیم: مصی خانوم حق سیبیل داشتن را دو دستی تقدیمتان می کنیم! خخخخخ
++ اگر هم که بی اعصاب جان میباشند که به قول آقای همکار: با توکل بر خدا پاسخ میدهیم، مصی جان تمامی حقوق دنیا متعلق به شما اصلا ما غلط بکنیم حرفی بزنیم :Dخخخخ
پاسخ:
منم سرم درد میکنه خووووووووو:| آبم که قطه! یه ماشینم ندارم... امروز از صبح دلم ماشین میخواد :|
بعله ایشون همون بی اعصاب جون میباشند!

حق سیبیل باید جهانی باشه به حرف تو نیس که :D
بهتر است ما در این معقوله نیز سکوت اختیار کنیم
پاسخ:
چرا؟ چرا؟ چرا؟ :)))
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۳ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
تو نمیدونی نظر من ملاکه نظر جامعه جهانی محسوب میشه؟
+خب اگه بی اعصاب جان میباشند باید رسما از واژه بنده شکر خوردم استفاده میکنم. تو رو خدا من بیگناهم بی اعصاب جان [آیکون استاد سلام هنوز جوونه بهش رحم کن + عشق سابقم گوجه پشم سبز جون بیا تا زیر چادرت قایم بشم من گناه دارم]
پاسخ:
اوه اوه جامعهٔ جهانیییییییییی تِر تِر تِر :P
گوجهٔ چی سبز؟؟؟؟ نع چی سبز؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۲ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
بجای حرف "چ" دستم خورد به دکمه زیریش شد حرف "پ". منظورم گوجه چشم سبز بود :D در جریانید جفتتون دیگه؟ ;)
پاسخ:
شانس آوردی اصلاح کردی شانس آوردی :D
من همیشه از آدمای این شکلی میترسم یاده لولو میفتم به مولا
پاسخ:
دقیقا.... همه سیبیلاش شبیه لولو بود هم چشاش!!!! هم شغلش نافرم بود خخخخخ :D
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۰۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
اوه اوه زودتر بریم تا از دست شما دخدرا سیاه و کبود نشدیم، از یه طرف بی اعصاب از یه طرف آزی و گوجه! عسلی بانو هم میاد از این فن ها میزنه! دیگه دست بزن کی خوبه تو وبلاگت؟
+به باران هم میخوره بزن باشه! به اون پستی که عکس دستش رو گذاشتی میخورد که دستای قوی ای داشته باشه! یا ابلفضل!
++ الفرار تا نیومدن نریختن سرم، واسه ما هم افت داره رو زن جماعت دست بلند کنیم عملا آش و لاش میشم به بوق فنا میرم ;)
پاسخ:
شما برو بخواب اصن مگه نگفتی خوابت میاااااد وگرنه!!! بچه ها یک دو سه .....بریزین سرش :)))))))
 آخرین باری که توی یه جای کثیف و پرت غذا خوردم یه 5،6 سال پیش بود دامنه ی کوه البرز کنار یه آب گرم طبیعی روباز که بوی گوگردش همه جارو پر کرده و ایضا بخار غلیظ آب بعد یه کبابی اونجا بود که سیخاش هم فک کنم سالی یه بار نمی شست و خودشم دست کمی از سیخاش نداشت و من تمام مسیر پیچ پیچی برگشت از اون کوه رو گلاب به روتون در حال نوسانات بودم!!! ولی دیگه یادم نیست مرده هیز بود یا نه و همچنین سیبیلاشو!!

ولی سیبیل میخای سیبیلای دایی من اصن اخر سیبیله ، اینقدر هم بهشون میرسه که نگو ، سیبیلاش برس مخصوص و شسوار مخصوص ،شامپوی مخصوص ،قیچی مخصوص داره!!فقط روزی یک ساعت رو صرف سیبیلاش می کنه:))))))))


پاسخ:
خخخخخخخ اییییییی ولی من جاهای سوسکی زیاد غذا خوردم هر بارم گلاب به روت اسهااااااااال :)))))))

البته اینجا خوب بود چون بلایی سرم نیومد :D

حالا این همه تبلیغ سیبیل داییتو کردی یه عکسم ازش میذاشتی ببینیم یه همچین سیبیل سلطنتی ای چجوریه؟
ازش عکس ندارم اتفاقا خودمم تو فکرش بودم یه بار گیرش بندازم از سیبیلاش عکس بگیرم:))))))))))))
پاسخ:
این بار دیدی ازش عسک بگیر :D
منم اومدم ! قراره کیو بزنی ؟! خخخخخخ

منم کلپچ موخوام :(
پاسخ:
سلام جانو.... شما زحمتشو بکش :D

آخی.... سیبیل چی؟ دوس داری؟
سیبیل نع دوز ندارم اه اه اه ! :/

چشم شما امر بفرمایید سه سوته طرفو له و لورده تحویل میگیری :دی
پاسخ:
امر میفرماییم خخخخخخ آزی جدی گرفته :D
شما جان بخواه اصن بعله :دی فک کردی کم الکیه عسل بانو ؟! خخخخخ
پاسخ:
 نه بابا...ما غلط بکنیم از این فکرا کنیم :D
عسلی قهرمان....همیشه پیشم بمان :P
خخخخخ آزی جون آزی جون ...  تو هم کنارم بمون  :دی
پاسخ:
 ای جونم ...

کلپچ خیلیییی غیر تدمنانس حداقل بیا سیرابی بخوریم!!!دیییی:::

ایکن مخاطبی که از کله پاچه میترسه

پاسخ:
من نمیتونم سیرابیِ بیرون رو بخورم هر بار خوردم گلاب به روت...اسهاااااااال :)))))
اما کلپچ بهتره :D

نترس نترس باتو کاری نداره :P
ایییییییییییشششششششششششش!!!!!!!!! هم هیزی هم سیبیل چرب :-S
پاسخ:
ایییییییییش چشاشم انگار چرب بود اصن :D
اه حالم از مردای کثیف بهم میخوره :|
پاسخ:
من از زنهای کثیفم :|
خخخخ شب شعر راه انداختین!!!
بچه ها بچه ها منم همیشه هستم :))) [یه کمی تلاش کنین می تونین ریتم دار بخونینش]
خخخخخخخ خرسیبیل بوده طرف خخخخ من سیبیل دوزمیدارم اصن به مرد ابهت میده یه وضیا عقشم البته ازین سیبیل جموجورا قشنگاها نه ازینا که چتری میریزن رو لباشون خخخخخD= کله پا هم نوش جونت عقشم گوشت بشه به تنت:-P راستی رفد جیگرکی?!?!
پاسخ:
ولی من کلا سیبیل دوس ندارم کلا امر بوسیدن را با مشکل مواجه میکنه :دی

نوچ آخرم نرفتم جیگرکی :|
جـــــــــــــــانم?!?!?!پشم سبز?!?!خخخخخخخخ مگه من جلبکم خخخخخخخخخ[ایکون خدابهت رحم کرد تصحیحش کردی استاد سلام هاااا:-P]باتچکر از عقشم که در نبود من ازم دفاع نمود:*
پاسخ:
خواهش میکنم شما ناموسه بنده ای :D
اووووف آزی چقدر کلپچ دوست داری
من که اصن دوست ندارم اونم زبون جشم و اینا
پاسخ:
خب خیلی چیزها هس که از کِلپچ بیشتر دوست دارم :)))

مشخصه!چون توش کله پاچه داره :|
پاسخ:
بعله :|
این کلمه ینی چی تلفظ رو فینگیلیش بنویس
کِلپچ
پاسخ:
kelapch
 همون کله و پاچهٔ خودمونه....:D
ما تو گروه بچه های زیست جانوری دانشگامون ی سیبیل داریم ی مرد کتو کلفت بهش اوزیونه این که چیزی نیس
والا
پاسخ:
خخخخخخخخخ :D
عالی بود :))))))))))
من فقط ادامه مطلب رو کلیک کردم که بیام عکسای احتمالی از کلپچ یا آقای سیبیلو رو ببینم که دیدم پوچ در اومد ادامه مطلبت :)) اصلا فکر نکنی به قصد خوندن ادامه متن اومدم :)
پاسخ:
خخخخخخ :D تا تو باشی به قصد خوندنِ ادامهٔ مطلب بیای ;)
یه رحمی کن به ما کلپچ دوستان. دلمان آب شدD:
نوش جون:)
پاسخ:
خدا قسمت شما هم کنه :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">