حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
فروردين ۹۳

امروز آبدارچیمون موقع گذاشتن چایی  رویِ میز آقای همکار، متوجه فیش حقوقیش میشه و برش میداره و میفرسته واسه من ، بعد من فردا دارم بالاخره اگه خدا بخواد بر میگردم سر کار و الان کلی خوف برم داشته که من با چه موجودی همکار بودمُ خودم خبر نداشتم

:-&

آقـــــــــــــــــا من نمیــــــــــخوام برررررررم

عررررررررررر




موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

خخخخخخخخخخخخخخخ همش 450 تومن موند تهش خخخخخخخخ

یعنی تا حالا اخراج نشده خوبه والا!!! واحد که زده ترکونده، به شخص شخیص رئیس جمهور [رئیس جمهور قلبها] گفته یابو، رفته کارهای بووووووووقی هم تو نیوجرسی که کرده!!! والا همینم که میدن بهش زیادههههه!!!
پاسخ:
همین که اینجا تحمللش میکنن محض رضای خداست والا :)))
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۲ خانوم خوجگله
اوهوووووووی اقای همکار، مگه جنابعالی 24/7 فریادت بر هوا نبود که کمتر از من حقوق می گیری؟ هااااااااااااااا؟
یالا زود جواب بده که کارت دارم.
اینا چیه؟ نیو-جرسی رفتی خبر ندادی؟ سوغاتی ما اهل مجلس کو؟
رونوشت:
+ متسر لهجه - جهت استحضار
+ آزی (باشد در دست اقدام که بزنیم لهش کنیم)
پاسخ:
خب میگیره دیگه 450 تومن میگیره خخخخخخ
سوغاتی؟؟؟ اصن نمیدونه چی هس :))))
:))))
ها؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعله!
man alan hes mikonam in tabliqat bud bara amade sazie qeyre mostaqime zehne sogoli :D 
پاسخ:
جدا؟؟؟؟ بابا کارآگاه بابا میس مارپِل :)))))
وایسا وایسا الان چی شد؟!!!!!
آیا آقای همکار از ما بهترونند؟!
پاسخ:
لابد! :دی
من که نفهمیدم خخخخ
خنگم خودتی:-P
پاسخ:
چراااا عاخه!!! واضحه هااا دقت کن :D
عکسه که نمیاد
پاسخ:
میاد! مشکل شماست :|
:)))))))) دیدم
پاسخ:
خب خدا رو شکر :D
چ...فیش حقوقی ردیفی داره آقای همکار...
پاسخ:
اصن یه وضی :P
اون یابو خیییییییییییلیییییییییی باحال بود :)))))))
خوبه فقط کسری حقوق بهش خورده الان نقش یابو رو مجبور نیست بازی کنه...

پاسخ:
خخخخخخخخخخخ!!!!!!
این کسری حقوقی که این میخوره از صد تا یابو بودن بدتره والا :)))))
چقد خوب که داری برمیگردی سرکار! این یعنی که دیگه حالت خوفه خوفه ماااااچ 
پاسخ:
این یعنی که حسابم خالیه خالیه اگه دیگه نرم هم اخراج میشم خخخخخ
ارقام درشتی توشه اما تهش!! :)))) 

پاسخ:
تهش.........پووووووووووف :)))))
فقط میتونم بگم مراقب خودت باشD= خخخ
پاسخ:
واقعا!
به همین قبله قسم
من به همین 450 تومن قانعم آقای همکار
پاسخ:
عه؟ تو هم پاشو بیا این خراب شده تا همین 450 رو بگیری...
والاع!
خانوم خوجگله خب ازت کمتر حقوق میگیرم! الان مانده قابل برداشت خودت چنده؟ ها؟ ها؟ ها؟ زود بگو! :D
در ضمن سوغاتی شما تو فرودگاه توسط حراست ضبط شد و عاملی بود بابت لو رفتن کارهای بوقی در نیو-جرسی! این جریمه هایی هم که دارم میدم به خاطر آوردن همون سوغاتی هاست! بعله!
شما رفتی شمال واسه ما سوغاتی کلوچه آوردی؟زیتون پرورده چی؟ نه که نیاوردی! انشالا دفعه بعدی!
اوه اوه اهل مجلس هم که هستی! کدومش؟ سنا یا کنگره؟ ;)
پاسخ:
والا بگووووووووووووووووووووووو تو خودت سوغاتی آوردی خانوم خوجگله که از آقای همکار میخوای؟ آیکون یکی به میخ یکی به نعل زدن :)))

خخخ
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۶ خانوم خوجگله
برادر! آقای همکار! ما رو نپیچون . جنابعالی اگه اون کسری ها رو نداشتی الان هر ماه یه سانتافه می انداختی دور یه مازاراتی می خریدی. بعله!
کمتر شیطوتی کن لااقل سفر بعدی بتونی برو بچ رو مهمون کنی.
الان درگیر 5+1 ام وگرنه تو نگوشی یت های بعدی بیشتر تایم می زاشتم!
رونوشت:
+ آزی، با همه عاره با ما هم عاره؟
+ آزی، آزززی، آزززززززززززززززی ... منو تنها نذاااااااااااااااااار ...
پاسخ:
خخخخخخ

عععععععععع تو چقد کله گنده بودی و من خبر نداشتم :D

منو تنها نذااااار رو قلبم پااااا نذاااااااار :))))) من طرف تو ام باووووو ......جاسوسه دو جانبه :D
according to our negotiations it seems you are Mrs. Ashton and I am Mr. jalili, right?
بقیه جملمم سانسور کردم تا بحث به سازمان ملل نکشه :D منه بیچاره دیروز رو کامل سر کار بودم الان اومدم خونه میخوام لالا! اونوقت انصافه که کسری خوش گذرونی بخورم؟!!!
در ضمن من شیطون نیستم، شیطون منه O.O
پاسخ:
همش یه طرف به قول عجقم گوجه جملهٔ آخرت یه طرف :D
.
.
.
.
من شیطون نیستم ، شیطون منه خخخخخ
من الان تنها سوالم اینه که پدرشون کیه که هر شب تلوزیون نشونش میده ؟ [نیشخند]
پاسخ:
خخخخخ یکی از همونا دیگه :)))))
گزینه که زیاده والاع !
من که ایران نمیبینم کلا خاله .. :))
اگه هر روز تی وی باشن پس باید گوینده ی خبر باشن .. :)!
خاله راهنمایی کن دیگه :))
پاسخ:
خخخخخ
ولش کن بابا حالا یکی هس دیگه ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">