حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
فروردين ۹۳

خب اگر هنوز هوای بهاری را لمس میکنید ، اگر هنوز از رگبارهایِ بهاری لذت میبرید، اگر هنوز شبها احساس خنکی میکنید و ممکن است یک ژاکتِ نازک کنار دستتان باشد! بدانید و آگاه باشید که خوشا بحالتان، همانا شما از سعادتمندانید :))) و اما اینجا در 29 فروردین رسما تابستان است :|

سیستمِ منم بطور دیفالت برای کار در فشار هواهای نسبتا کم و مناطق مرتفع تنظیم شده! این مورد بارها به کَرّات امتحان شده! زین رو من بعد از هر بار رجعت به خراب آباد فشار سنج بدنم بهم ریخته و دچار حال نا خوشی میشوم! کارایی و چابکیم به شدت پایین میاد! نفس کشیدنم سخت و ...

حالا من اینجا زیر کولر گازی دراز کشیدم و در حالی که احساس میکنم داره از کف پام آتیش در میاد به این فکر میکنم که ماساژ پا چقدر میتونه چیز خوب و مفیدی باشه....ماساژ پا!!!!!! پاااااااا!!!!!!

در نبود من خراب آباد پیشرفتهایی هم کرده مثلا یک جیگرکی و چند تا مانتو فروشی باز شده!خجسته باداااااا :))))))
یافتن بقیهٔ پیشرفتها در دست احداثِ :دی

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

سلوم مامی آدرس جدیدمو برات گذاشتم
پاسخ:
مرسی... باز چی شد؟؟؟؟
من هوا از 20درجه که بیشتر بشه میشینم همونجا حالا هرجا میخاد باشه فقط زاااااااااااااار میزنم یعنی تحمل یه کوچولو گرما رو ندارم!!
همیشه ی خدا هم توی تابستونا توی مهمونیها مخصوصا شلوغ پلوغاش من توی حیاط یا توی تراسی یا بالکنی اگه هم نبود جلوی کولر جامه!! دیگه صاحب خونه میخاد خوشش بیاد میخاد نیاد!!!
واقعا درکت می کنم داری چی می کشی!!! میخای بچه محلها رو صدا کنم یه فوت محکم از همین جا واست حواله کنیم کل خراب اباد خنک شه!! [آیکون با مرام و لوطی] خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ من دیروز که اینجا هواپیما اعلام کرد دمای هم اکنون 36 درجه ،غمباد گرفتم!فکر کن تازه دمای سایه رو اعلام کرد :|

هاااااا لوتی بچه ها محل رو صدا کن نازه نفست :D
bpar bia mashhad, inja ta khordad bas montazere barf bashim , inqad k havash dar tule ruz rang b rang mishe :d
پاسخ:
آخ گفتی باز بیام مشهد کلی بهم خوش بگذره! مث اون دفعه :))))
حالا مراقب باش گرما زده نشی آب هم همراه خودت همیشه داشته باش
پاسخ:
نه گرما زده نمیشم حالا تا تابستونهای 60 درجهٔ اینجا مونده :D
آزی تو کدوم شهر استان خوزستان محل کارته؟
پاسخ:
چطور مگه؟ یه شهر مزخرفش :D
از گرما نگو که من یکی دو روز در هفته هلاکم!!! آقا آخه درسته که اولین ماه بهار دما به 32 برسه؟!!!! نه واقعا چرا؟!
پاسخ:
بابا تازه تهران خوب بود که ..... بیا اینجا تا قدر عافیت بدانی :D
jآزی تو اونجا تنهایی؟تهنـــــــــــــــــــــــــــای تـــــــــــهنا؟؟دلت تنگ نمیشه؟..راستی همیشه یه لگن آب جلوی کولر بزار پاهاتو بزار توش یخ می کنه......و آتیشش خاموش نشون میشه ;-)
پاسخ:
تهنای تهنا!!!!! دلم واسه داداشم تنگ میشه =/

اونجوری دیگه خیلی یخ میکنه :)))))
حالا چرا کار تو خوزستان؟ (البته اگه دوست داری جواب بده فضولی نباشه:)) )
پاسخ:
چونکه زیرا :D
احتمالن اونجا بعد تابستون میشه زمستون...یکی در میون فصل کم میاریین؟
پاسخ:
اینجا دو تا فصله کلا!!! تابستون و یکم بهتر از تابستون :D
آخ آخ گرما :(
من که اهوازم خوب میدونم چی میکشی.. :((
:)
عوضش مردم خوزستان خیلی باحالن.. :دی
پاسخ:
اوخ اوخ =/

واقعا!!!!؟ :) من که زیاد دور برم خوزستانی نی...همه مهاجرن ماشالا :D
اینجا که من میگم دماش رفته رو 32 تهران نی که!!! یه جای بسیار گرمه!!! با کلی خاک!!!! خاک به سر شدم رفت :)))
پاسخ:
بعله!
عرذ میخوام :)))))))))))) عُرْذ :D
کامنت این پست من کووو?!?![ایکون بغض!الکـــــــی!:-P]
پاسخ:
نیدونم :|
نکنه شادگانی ؟!
یا ... ماهشهر ؟
اگه ماهشهر باشی که وضعت خوبه ! ;)
پاسخ:
همه جای خوزستان داغون است...بعضی جاهایش داغونتر است :|

هه تازه یادم اومد منم با این حافظم  خخ:)
چشم خوردم:(

پاسخ:
کُندُر بخور با مویز....حافظت بدجور از دست رفته است :))
با تچکر از سخنان احترام امیز و سرشار از محبت شما نسبت به استان ما ! :))
بودجه ی 32 استانو میدیم ولی به خودمون نمیرسه :(
حرومشون پول نفت .. شخصا راضی نیستم سر پل صراط کل 60 میلیون (حدودا !) غیر خوزستانیو میگیرم !

پاسخ:
دروغ گفتم عایا؟؟؟ :))
خب تقصیر خودتونه دیگه!!! از بس گفتین آبادان و حومه ، الان مجبورید کل بودجهٔ حومه رو هم شما بپردازید :)))))
آقا ما که جز اون دسته نیستیم؟ هستیم؟ عاخه ما هم داریم سختی میکشیم در اینجا هر چند بومی نیستیم تازه بدترم هس!!! تنهام هستیم :|
حالا باید به روم بیاری؟
من همونی که تو مدرسه به حافظه معروفم
پاسخ:
آها..
همون پ چشم خوردی...:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">