حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
ارديبهشت ۹۳

اردیبهشت اومد و من باید چشمهایم را ببندم تا بپندارم که اردیبهشت است! که مثلا این باد خنکی که میاید از کولر نیست که از نسیمِ عشق پروره اردیبهشت است، که بپندارم "مستیِ من از توست نه از نوشابهٔ مشکی"*!!!

اردیبهشت که باشد باید دست عشقتان را بگیرید، عشق ندارید دستِ دوستتان را بگیرید، نبود، دستِ خانواده یتان را بگیرید، پایِ نبودند که دستشان را به شما بدهند، دست بزنید به کمرِ خودتان ، بلند شوید ، همت کنید ، بزنید به دلِ طبیعت... بیخود که اسمش را اردیبهشت نگذاشته اند، بروید از زمینی که شبیهِ بهشت ، مطبوع شده است لذت ببرید، نفس تازه کنید و حالش را ببرید! روی سبزه ها دراز بکشید زُل بزنید به آسمون بعد اگر در جای خلوتی بودید داد بزنید وگرنه در دلتان فریاد بزنید کونِ لقِ این دو روز دنیا!!!!! گیریم که یازده ماهش جهنم است لا مصبِ نامروّت اما یک ماهش که بهشت است...این یک ماه را صفا کنید... شما را قسم به عمه هایِ داشته یا نداشتهٔ تان این یک ماه را صفا کنید. :)))))


90/02/9

روستای آهار



90/02/9

رودخانهٔ آهار نرسیده به آبشار شکراب




90/02/30

ماسوله



90/02/30

خانهٔ روستایی

ماسوله




91/02/18

وارنگه رود



91/02/18

کرکس کوه

*مصرعی از یکی از اشعار مهدی موسوی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۷)

اییوول بابا

 

من عاشقه اردیبهشتم ..هواش واقعا عالیه

این عکس اخریرو؟؟؟خخخخ

 

:)  :) :) :دی

پاسخ:
:D

کیه که از اردیبهشت بدش بیاد زری جونم :)
عکس آخریه چیه؟ :D


:)
من هم میخوام صفا کنم اصلا میخوام برم صفا سیتی !
حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت در مورد من صادقه تو این ماه خوب و به قول شما گشت و گذار پاشدم خودم رو انداختم تو دوا و دکتر!!
پاسخ:
عه؟
خدا بد نده! اشتب کردی باید میذاشتی واسه خرداد! اردیبهشت یه دونه است فقط :)

کنار وبت نوشته بود اینو ..خخخخخخ

 

 

همکارم پیچ گوشتی خواست ، ندادم خواستم با آن سری پیچ گوشتی موبایلم را تعمیر کنم ، زدم ترکید حالا هر وقت بهش فکر می کنم بجای وجدانم ، جیبم درد می کند

پاسخ:
کنار وب من؟؟؟؟؟؟
هوم؟
چی؟
کی؟
کجا؟
خوبی زری؟
عکساشوووووو ژستشووووووو اوفففففففD= آزیمون یه دونه باشه:* اریبهشت دوز دارم جون میده واسه کوه نوردی:) +عقشم عاشق کفشات شدم اصن یه وضی;)
پاسخ:
خخخخ ژستمو :)))))
گوجه دیگه ندارم این کفشمو =/ عررررر تازه یه کتونی دیگه داشتم اونم گم شده !،خیلی عررررررررررررررر
واسه عنوان: دلم غلط بکنه خخخخخD=
پاسخ:
خخخخخ
عاشق یه آدم درست حسلبی ها وگرنه غلط بوکونه! :))))
واقعا هم روزهای اردیبهشت از نعمتی مثل طبیعت محروم موندن خیلی سخته و ستم هم می باشد و بزرگترین درد من یکی شدن این ماه با سیل امتحانات میان ترم می باشد:(((( هرچند ما هنوز هم از رو نمی رویم و باز هم در کوه و دشت و دمن کتاب و جزوه به دست از طبیعت محروم نمی مانیم:))))
پاسخ:
دانشگاهم تمام میشود شما هم نفس راحت میکشید، زیادم سخت نگیر!!! آخرش هیچی نی بخدا! :)
کار خوبی میکنی از رو نرو ;)
عه?چه حیففف وای من طاقت دل کندن از کفشای اسپرت بُردِزِلیمو ندارم !توکه میــــــــــدونی:)
پاسخ:
عررررررر
میدونم میدونم میدونم
منم یه کفش نوی خوشگل میخوام :D
بعدم شوما تو این اردیبهشت گردی هاتون دست کی رو گرفته بودین؟؟ :)))))
پاسخ:
دوست ، جانم ، دوست :)
تو چن صد هزارتا عکس داری که هرچی میذاری تموم نمی شن؟هان؟؟؟ :)
چه قری هم داده! واه واه واه...
خداییش عکسائی که میگیری خیلی هنریه. براوو. 

پاسخ:
خیلی صد هزارتا :D
واه واه... باز این ه....ز اومد :)))))
تنک یو 8-)

من عااااااااااااااااااااشق بهارم خصوصا اردیبهشت :)

توی این 7 ماهی که میرم رشت دانشجو شدم اصلا یکبارم نرفته بودم بیرون اما این سری بخاطر اردیبهشت و هوای خوبش و شکوفه ها دست خودمو و دو نفر دیگه رو به زور گرفتم بردم بیرون ^_^

پاسخ:
اوهوم :)
کار خوبی کردی ، دمت گرم براووووووو ^_^
ادم درست حسابی?!تو این دوره زمونه?!اگه یافتی دو دستی بش بچسب که خعلی نادره خخخخخخ:-P
پاسخ:
اوهوم!!!!!!!
کنه میشم دو دستی :)
میخرم برات!;)
پاسخ:
آی قربونت برم عزیزم :)
اون درخته داره میترکه از شکوفه انگار بهش پنبه چسبوندن خخخخ
پاسخ:
خخخخخ، آره میبینی :D
به به چه عکسایه دلبری،چه خانوم خوشملی
پاسخ:
به به ببین کی اینجاست :)
چشماتون خوشمل میبینه :-*
بعد اگه دلت اومد بگو منم بیام هووت شم قول میدم هووی خوبی باشم![ایکون مظلوم نمایی خخخخ]D=
پاسخ:
ای قلبون هووم بشم!!!! :D
تو باشی اشکال نداره ;)
تو هم تن تاکی هستی؟
پاسخ:
تن تاک چیه؟؟؟؟
نخیر اون کفشی که میبینی پای بنده است آدیداسه! اصلم هس...خدا رحمتش کنه ده سال به بنده خدمت کرد! اون زمان تن تاک کدوم گوری بود!!!!! ؟
بعد اخه عادم با تن تاک میره کووووووه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
اووووووووووف..
چه ماهی..
چه هوایی..
چه اردیبهشتی..
چه عکسایی..
چه جاهایی..
چـــــه آزیِ زیبایـــــــــی..
:))
؛)
:-*****

آزییییییییییییی پاشو بیا اینجا..
تا یکی دو هفته دیگه اینجا میشه بهشت..
اووووفففففف بوی بهار نارنجُ بگووووووو..
اوووووووووووف..
[آسکون آب کردن دل آزی برا کشوندنش ب ور دل باران..]
خخخخخخخخخخخ














:-*
پاسخ:
بهله!!!!
چه دختر اردیبهشتی ای
چه بارانی...
چه جیگری ;)
فدای تو :)
...
...
...
دلت میاد دل منو آب کنی :( من از خدامه بیام ! نمیشه که :|

.
.
.
.
.
.
کاش بشه!



:-*
سلام.من اومدم به شما تبریک بگم بابت اول شدن توی مسابقه عکاسی

اگر اجازه بدین ازین به بعد بخوانمتان
پاسخ:
سلام!
اوه پایِ کاآگاه اینام وا شد به بی حفاظ =)

خواهش میکنم، لطف میکنید :)
با سلام خدمت آزی خانم اینا. دروغ چرا مطلبت بسیار طولانی بود و من با اینکه خوندم هر چند چند خط در میان، باز هم چیزی دستگیرم نشد. اما از تصاویر بسیار لذت بردم. نگاه ظریف و لطیف و هنرمندانه و خلاق شما زیبایی عکس ها را دو چندان کرد. فقط این عکس آخری خیلی زاغارته به والله. چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد باید اعلام کنم که حیف اون منظره. خوب یه چی میگفتین به اون ضعیفه که از کادرت بره کنار. نکنه خودتون هستین?
پاسخ:
=]
چرا؟
پاسخ:
چی چرا؟
شما چرا خسته ای؟

azi junam to kheili khoksheliiiiiiiiiiii, boos boos b mizane lazem

;)

پاسخ:
قلبونت برم چشات خوشگل میبینه :)

:-*:-*:-*:-*:-*:-*
من متولد اردیبهشت هستم اما راستش سالها ازش خیری ندیدم روز تولدم یا تو امتحانات بود یا تو فرجه امتحانات . مثلا اخر شب یادم می افتاد که عه امروز تولدم بود! خوب صفحه چندم؟ یا اول صبح تولد مبارک که بهم میگفتن من تو ذهنم در حال تنظیم وقت اون روز برا درس خوندن بودم :) :(
پاسخ:
خب ماهک جون، امتحانها که تا آخر عمر ادامه ندارند، یه روز از امتحانها خلاصی می یابی، و با با خیال راحت از ماه تولدت لذت میبری ، مطمئن باش! البته ماه تولد تو اینجا نمون، بزن برو مسافرت هاااااااا وگرنه مجبوری فکر کنی باد کولر گازی باد اردیبهشته :)))))

منم 30اردیبهشت 90ماسوله بودم!!!!

مهدی موسوی دوست دارم.

پاسخ:
خداییی؟؟؟؟؟ یعنی من از کنار تو رد شدم؟؟؟؟ :))))) یه دختره که مانتو سبز پوشیده باشه با کلاه سفید شبیه این عکسه اونجا ندیدی؟؟؟؟  :))))

منم دوس میدارم :)
بابا طبیعت و نوردیدی...عکسای ماسوله خیلی قشنگه :)) آره واقعا بیخیال 11 ماه این یه ماه و عشقه :) 
پاسخ:
جوون بودم می نوردیدم :D
قابل نداره :)
اوهوم! اردیبهشت سروره اصن :D
خدا که بد نمیده امان از دست بنده های خدا !
چاره ای نداشتم باید زودتر به زندگی عادی بر میگشتم
پاسخ:
=/
امیدوارم هر چی هس زودتر خوب شی!

ازیییییییییییییییییییییییییییی نکن دیگه اینکارو!!!

من اصن دوسدارم واست همینجوری شارژبگیرم اصن مسابقه هم که نبوده باشه:)))))

نوش جونت عزیزم ، من با دلو جون اونو بهت هدیه دادم:******

شرمندگی نداره که!!!

دیگه نبینم هی بیای این  قضیه شارژ رو کش بدی ها!!!!

پاسخ:
چشم!
آیکون یک آزیِ حرف گوش کن :)
حالا که اصرار میکنی چشم میرم درایونو باز میکنم بقل باغچمون میشنم وکولر روشن میکنم تا بادش بیاد بیرون ومن از گرما به هلاکت نرسم واینگونهددراردییییییبهشت صفا مینمویم
پاسخ:
خخخخخ
میدونم میدونم شما هم مشکل منو داری :|
اولش گفتم باید چشامو ببندم که!!! اگه میتونی برو مسافرت ;)
چقدر عکسا دل انگیزو دلنشین بود برعکس حال و هوا و احساس من
پاسخ:
عه!
عزیزم نبینم حال و هوات ابری باشه خانووووووم :-*
اون خونهه خیلی خوبه:)
پاسخ:
مبارکِ صاحبش :D
نمیدونم شاید دیده باشم.تو منو ندیدی؟یه دختر ریزه میزه با کفش قهوه ای تخت و شال خاکستری رنگ و یه مانتو با استین های کلوش کوتاه خاکستری ندیدی؟اون من بودم.
پاسخ:
آشنا به نظر میاد :)
شایدم بهتر بود موضوع پست رو میزاشتی پرده نمایی از یک عدد آزی!بوس 
پاسخ:
خخخخخخ آزی که قبلا هم رو نمایی شده بود عزیزم شما ندیدی لابد

مثلا اینجا
چ عکسایی...:)
پاسخ:
بوس موچ آبدار :-*
ممنونم
پاسخ:
^_^

عکسا یکی از اون یکی خوشگلتر، مخصوصا" عکس آخریه

پاسخ:
مرسی :)
سلام
3روزه که وبلاگتو دیدم
بدون اغراق میگم:محشره-نمره ت 20 میباشد
ممنون
پاسخ:
سلام
خیلی متچکرات و ممنونات :)))
مرسییییی
واااااااای ننه من عاشق ماسوله م :)
چه عروسک بافتنیای ناناسی میخواااااااااااام :((((((
جوووووووووووون چه تیپ و ژستی ! :)) :**
پاسخ:
خخخخ خیلی قشنگه مخصوصا تو اردیبهش اونم اوایل اردیبهش :)
آخییییییی
:-*:-*:-*:-*
مرسیییییی
۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۶ یه وارنگه رودی...
امیدوار تو روستای ما بهتون خوش گذشته باشه .....
پاسخ:
یه روز عالیییییییییییییییی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">