حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
ارديبهشت ۹۳

عاغا بنده یه خبطی کردم، تو رستورانِ شرکت یه حرکتی انجام دادم! حالا از اون روز این آقایِ همکار بنده رو کچل کرده! هِی چپ میره ، راست میاد میگه:
آزی
جادوگرِ شهرِ خراب آباد!!!

(با همون لحنش تو کوتاه بشنوید (14) )

:))



حالا شما بگید عایا من جادوگرم؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ عایا نگه داشتنِ دو تا چنگال به وسیلۀ یک خلال دندان روی نوکِ یک خلال دندانِ دیگر، جادوگری است؟؟؟هوم؟


از زاویه ای دیگر :)


و این :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۲)

هالی شت!!!!
پاسخ:
:)
وای؟
فیلمش رو می خوای؟ ساده ترین مسائل و قضایای فیزیکی را اون همه مهندس توی شرکتتون ازش اطلاعی ندارن!؟
پاسخ:
نه آخه شما فقط استادی....
اونم استاده ضد حال....
0 _ o
پاسخ:
خخخخخخخخ
چه چشات خوشگل شده :))))
بابا کریس انجل :))))))))
پاسخ:
من آبجیشم :D
آزی
جادوگر شهر خراب آباد!!!!
پاسخ:
الان تو جای آقای همکارو گرفتی؟؟؟؟;)
دستت چرا انقدر مو داره؟ :((((
پاسخ:
لابد زیرا خیلی دوس داره که مو داشته باشه... وگرنه مرض نداشت که مو در بیاره احتمالا آقای مترجم  علی خان:D
حالا چرا تو گریه میکنی؟؟؟؟؟
آزی کاپرفیلد :)
پاسخ:
بهله احتمالا :)
خخخخ تا این پستو خوندم بدو رفدم دوتاچنگالوخلال اوردم انجام دادم خعلی باحال بودخخخD= +آزی جادوگرشگفت انگیز شهرخراب اباد به زودیدر سینماهای کشورD=
پاسخ:
آع قربون بچهٔ فِرزم بشم، چقد زبله :))))

چی میخواستم بگم؟ :|
واقعن یادم رفتا ! یعنی انگار نه انگار 19 سالمه :|
آها :)) یادم اومد ! میخواستم بگم اون عکسه مال 17 سالگیمه ها :))))) آوره دیگه پ چی؟! ندارم عکس جدید ! بس که بدبختم ! خو کی میاد ازم عکس بگیره ؟! :(

خدمتتون عرض کنم که ... بازم یادم رفت :( ای خدا بگم چیکارم نکنه :( معلوم نیس دارم به چی فک میکنم یادم میره هی :((

آها ! خو من همین که چنگال دیدم گفتم یا خدا:| یاز میخواد آخر شبی بزنه تو پر ما و بگه من اینو درستیدم خوردم اینو تو اون رستوران خوردم و کلن خیلی حال داد :| 

بعدش  واسا بینم این شیر چی میگه؟ :|
مو معلوم نیس که ! شیرم عجب چشایی داشته :| شیری که اسمت انگار علیه بهت تبریک میگم داوش :))) چشمای تیز بینی داری :| اصن بذار من یه نگاه دقیق تر بندازم :| 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :)) ای آزی ناقلا :)) عکس دومیه با فتوشاپ ردیف شده ! پس شیر همینو میگفته :))) آفرین شیر که چشم بصیرتمونُ باز کردی :)))

بعدشولی آفرین آفرین ما هم در کودکی از این کارا میکردیم ! بعدش آمادشم هست ! از اینا که یه عقابه نوکشو گذاشتن رو جسمی مخروطی شکل :) آخ که چقد من از اونا دوست داشتم :))
پاسخ:
فرزندم کمی کُندر و مویز بخور واسه حافظه خوبه :D
فکرت کجاس؟؟؟؟ زود اعتراف کن؟
یعنی شما پست خوشمزه جات دوس نداری عایا؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))))
نه این شیر مسئول نظافته، ها همین علی آقا رو میگم! از این ناظمها بودن چشمهاشون مث عقاب بود بعد یه دونه ابرو سیبیل کم شده بود میفهمیدن!! حالا ایشونم چارتا خال موی ما رو دیده غصه خورده :D
آره از اون عقابها دیدم ولی خودم هیچوقت نداشتم :)

+حالا تو واقعا اینقد تنهایی که هیشکی نیس ازت یه عکس جدید بگیره؟؟؟؟؟؟
alan in dustemun koja mu didan?!azi bukhudda man mikam por rangtar bashamaaa, nemishe, ba gushiam hal nemide, dg jaye mano khali kon khodet
پاسخ:
ایشون استاد مو بینن لابد :))))
با گوشیت به تو حال نمیده به من میده ولی کامنت بذاری :D
جات خیلی خالیه هر وفقت نباشی :-*
آقو این کامنت ما رو زود تر تایید کن بینیم خوابمون میاد :|
پاسخ:
خب برو بخواب دیگه الان خیالت راحت شده ،:))))
  نه!   O_-
پاسخ:
آرهههه :D

ازی ازی ازی!با همون احن اقای همکار!!!! دی::::::::::::::::::

پاسخ:
خخخخخخ
چیه چیه چیه؟
حق داشته خوووو
پاسخ:
عه وا!!!!
واقعا؟ :)))))
همین قد تنهاییم :)) بعد اینام که اطرافمون موجودن عکس گرفتن بلد نیستن که :| معلوم نی از کجای آدم عکس میگیرن خجالتم نمیکشن :|
پاسخ:
ای بابا...... الان دلم برات سوخت... الکی :)))
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۸ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
این قر و فر ها رو ول کن. اون چیه رو دیوار یه چراغِ قرمز داره یه چراغِ سبز؟ مشکوکی آزی جادوگر !!!
+ من بلدم با یه انگشت دو نفر رو همزمان بلند کنم!
++ بلدم کاتالپسی کنم !!
+++ بلدم با چشمام ثانیه شمار ساعت رو متوقف کنم و بعدش برعکس بچرخونمش !!!
++++ من خیلی چیزا بلدم چون ریا نشه نمیگم !!!!
+++++ وولک کا ای اوبودان کدوم سمته؟
پاسخ:
ها وولک ع همون راهی که اومدی ، برگردی میشه اوبادان :))))))

تو عاخه کاتالپسی بلدی.؟؟؟؟ قبلا یه نصفه و نیمه بلد بودی که مطمئنم الان انگشت کوچیکه پاتم بلد نیستی کاتالاپسی کنی :دی
آفرین آزی
پاسخ:
آیکونِ خجالت :)
تو چرا انقدر کم پیدا شودی دخملم
پاسخ:
من که هستم مادرم، سرم این چند روز بسیوووووووور شلوغ بود :)
آیکون در جریان وبلاگ که هستی :)
نتم هم همش قطه :|
دلم برات تنگولیده شدید
پاسخ:
آع قربونت برم الهییییی :-*:-*:-*:-*:-*:-*
منم همینطور :-*:-*
نمیخواد سری کامل داستان‌های آزی جادوگر شهر خراب آباد منتشر بشه؟
نکنه صداپیشه‌های bpc فایلای صوتیش رو دارن پر میکنن؟
شایدم قراره فیلمنامه بشه بره رو پرده؟
مردیم از انتظار :(
(ستاد گل آلودسازی و چو اندازی)
پاسخ:
سری کاملش چی هس؟؟؟؟ اصن کی گفده قراره منتشر بشه؟؟؟؟؟ ها شیر جان نه ببخشید چیز جان علی آقا....خخخخ
اگه منظورت عکسهای پست قبله که کمی صبر پیشه نمایید چون همکارمان تشریف بردندی مرخصی چند روز

ازی ازی ازی ازی!

به ما هم یاد بده از این بازی!!! دی::::::::::::

بوخودا الهام گرفته شده از حرفای اقای همکاره هااااا وگرنه من از این جسارتخدمت شما نمیکنم بانو!دی::::::

پاسخ:
عزیزم کاری نداره :))
به همون طریقی که در عکس میبینی انجام بده بطور شگفت انگیزی آسونه :)))

جسارتی نیس خواهش میکنم :)
خدایا توبه!!!!
جارو هم داری؟پرواز هم میکنی؟عصای جادویی هم داری؟؟؟
اجی مجی هم بلدی؟!
آزیتای کبیر جادوگر بزرگ به من رحــــــــــــــــــم بفرما :دی
پاسخ:
یه جارو دارم، بنزین میخوره از وقتی بنزین گرون شد انداختمش اون ور :دی
میخواستم سوسکت کنم الان بهت رحم میکنم به سنجاب راضی میشم :))))))
تازه سوالی می پرسه آیا جادوگری است؟؟؟!!!!!
نه پس خیلی عادی است!!!!!!:)) 
خب معلومه که جادوگریهo_O
پاسخ:
خخخخخخخخخ ن پس خیلی جادوگری است :))))))))))))

آیکونِ خیلی خنده! کامنتت خیلی باحال بود :))))

کجا بیدی نبیدی چند روزه :)
بابا دیوید کاپرفیلد !!!
بابا تمرکز ! اعصاب آروم ! روان شاد :)))
آزی باریکلا و دست و چیغ و سوت واسه این شیرین کاریت !
ولی اگه جرات داری عکس دست راستت رو بزار ببینم لاکش با دست چپت چقدر تفاوت داره :)))
تو وقتی عکس میزاری من کلن به ناخونات نگاه میکنم جای دیگه رو نمیبینم :))
پاسخ:
دیوید کاپر فیلد که آقائه من خواهرشم :دی
من؟ اعصاب؟ تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوپ :)))

عزیزم عکس دوم عکس دستِ راستمِ ها :)) خداییش من پس از تکرار و تمرینِ فراوان لاکِ هر دو دستم کاملا شبیهِ هم شده دیگه... تازه من با دستِ چپم بسیاری کارهایِ دیگه هم انجام میدم از جمله نوشتن ، قیچی کردن، آشپزی کردن :))

واقعا خسده نباشی :))))))))
اوووو! چقد جالبه! خب حق داره آقای همکار! بنظرت تمرین کنم منم بتونم انجامش بدم؟!
پاسخ:
آره عزیزوم خیلی راحته اصلا کاری نداره ...امتحان کن یه بار :))
سلام...این که چنگالا وایسادن جادوگری نیست...ولی این که دو تا خلال دندانه رو هم وایسادن زیادی عجییبه....نه خداییش عجیبه..:)))))))))
پاسخ:
اون چنگالها رو که احتمالا با چسب چسبوندم :))))))))))) خلال دندونهام با تُف :)))))))))))

عجیبه ولی واقعیه :)
مااااااااااا  ازی چجوری اینکارو کردی o_O
پاسخ:
عزیزم امتحان کن، میشه :))
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۱۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
می خوای تبدیل به قورباغه بشی بفهمی من کارم خیلی درسته ها ها ها؟!
+نگفتی اون دستگاه رو دیوارت چیه؟ صدای خونه همسایه اونوریه دیوار رو شنود میکنی باهاش؟
++ رو تابلوی روی دیوار هم نوشته: photographer:
به سازنده تابلو یاد بده که واسه قید اسم عکاس باید بنویسه photographed by:
+++ خخخخخخخخ
++++ الان از تابلوت ایراد گرفتم به آیکون الفرار نیاز دارم یا نه اوضاع امنه؟
پاسخ:
نه قورباغه نع! لطفا یه پرنده ای چیزی :دی
آها یادم رفت بگم اون دور کنندۀ حشراتِ الکترونیکی است :) مثلا البته!!! عاخه زیاد زورش به مورچه های اینجا نمیرسه :)
حالا که چی مثلا....میخوای بگی خیلی انگلیسیت خوبه...اینکاره ایه؟ چییییییییی؟

الان بهت رحم میکنم دفعۀ دیگه تکرار نشه :))
میشه کلا رحم بفرمایی من جوونم کلی آرزو دارم(آیکون اصرار و التماس :پی)
همین یک بچه هم هستم کلی ادم چشم امیدشون به منه :دی
پاسخ:
حالا چون تویی باشه...رحم میفرمایم :)
میشه یک کم بیشتر بهم رحم بفرمایی؟
مس و مفرغ رو هم بلدی طلا کنی؟(آیکون چشم طمع به مال دنیا)
:دی
پاسخ:
دیگه بیشتر از این نمیشه :))
نه هنوز در اون حد جادوگر نشدم وگرنه خراب آباد نمیموندم که :))
عجب انگار منم یه خبطی کردم که خودم خبر ندارم :) آدم نمیتونه یه چو خشک و خالی بندازه.
یه ساعت دچار هنگ مغزی شده بودم، شیرجان؟ تا نرفتم همه کامنتا رو بخونم نفهمیدم چی به چیه.
من از همین تریبون هر گونه رابطه و یا همکاری با اون کامنتگذار ملقب به شیر رو تکذیب میکنم، اصلا نمیدونم چه جوری این ذهنیت به وجود اومده! و یه سوال برام ایجاد شده که شیرش پاستوریزه بوده یا که نه جنگلیه :) اگه جنگلیه خودش کم مو داره به موهای مردوم گیر میده :)
والا من از اونجایی که دیدم ید طولایی در ایجاد پست های زنجیروار داری (به اضافه تخیل فوق‌العاده‌ات)، گفتم یه چو بندازم شاید سری داستان‌های آزی جادوگر شهر خراب آباد رو هم بری تو کارش :) حالا نوشتاری، صوتی یا تصویریش که خیلی فرقی نمیکنه یا اینکه واقعا جادویی در کار باشه. و یه چیز دیگه که باز نفهمیدم {اصلا با خوندن جوابات دچار خودنفهمپنداری مزمن شدم :))) }این بود که حرفام چه ربطی به عکسای پست قبلی داشته!
راستی من ویراستاری میکنم نه ترجمه.
پاسخ:
آقای ویراستار، ما اینجا یه کارگاه IT داریم که کافیه IP بهشون بدیم تا شماره شناسنامه جد بزرگش رو بذاره کف دستمون. تازه منتظرم که اعلام کنن شیرش پاستوریزه میباشد یا جنگلی که احتمالا امروز تا آخر وقت به اطلاع ما رسانده خواهد شد :D
ولی فکر کنم شیرش پاستوریزه باشه چون الان ماست شده و داره ماست مالی میکنه :D :))))))))))))))
زین پس هم اگه سوالی ، پرسشی چیزی در این موارد داشتی نمیخواد موش بشی عه نه شیر بشی بپرسی...راحت باش :))))
"آزی جادوگر شهر خراب آباد"
خیــــــــــــلی ایم شیکیه
خوش بحالت
منم دلم از این هنرها و اسمها خواست 
پاسخ:
جادوگرِ بلاگفا ریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــما :)))

خوب بیـــــــــــد؟؟؟
راستی آزی از اون آقاهه که ویندوزش 95 یا 98 بود خبری هست؟ هنوزم بهت سر میزنه؟ نگرانش شدم یهو :پی
پاسخ:
بعله اتفاقا هر روز تشریف میارن روزی چند بارم میان... جالبه دیروز خودمم تو فکرش بودم گفتم حالا چی میشد خودش رو معرفی میکرد حالا :))
فرزند کمتر زندگی بهتر
پاسخ:
جان؟؟
0_O

آزی سمت چپ وبلاگت، اون قسمتی که اول مطالب به روز شده دوستا رو نشون میده، کدی برای بلاگفا نداره؟

من علاوه بر محتویات وبلاگت، کامنتای بانمک دوستات و جوابهای بانمکتر خودت! از اون قسمت هم بسی استفاده میکنم(آیکون چلوندن وبلاگ آزی تا تهش!)

پاسخ:
اون رو میتونی از سایت pipes.yahoo.com  بگیری بعد از وارد شدن و راه اندازیش یه کد جاوا اسکریپت بهت میده که میتونی تو قالب وبلاگت بذاری :)
چقد خوبه که وبلاگ منو شخم میزنی اینجوری حاصلخیز تر میشه :))))))

اون آقاهه منم :( بس که بدبختم :( یه ویندوز 98 نصب کردم رو یه دونه از کیس با رَم 64 :( چیکار کنم؟
پاسخ:
دروغ نگوووووو هشت حرفی، اون خیلی قدیمی تر از توئه ، قبل اینکه تو پات اینجا وا شه اون میومدو میرفت :))
حالا راستشو بگوووو تو هم 8 داری؟؟;)
عجب تمرکزی داری 0_O
پاسخ:
تازه کجاشو دیدی قبلنا ببین چی بودم :D
عجبا! گیج شدم، نمیفهمم واقعا. اصلا لزوم این کارا رو نمیفهمم، که چرا باید با دو تا اسم کامنت بزارم، اونم چی بگم چرا دستت مو داره؟؟؟ بازم اینم نمیفهمم چی رو باید ماس مالی کنم! مگه اتفاق خاصی افتاده! اصلا چی بوده که بخوام ماس مالی کنم! اگه واقعا هم قصد خاصی داشتم انقدر خنگ که نیستم، زیر دست خودم یه سایت هست، میدونم Ip چیه. راحت از دانشگاه یا هزار جای دیگه که دسترسی دارم، میتونم کامنت بزارم نه فقط از خونه! من بدبخت دیروز از صبح تا تقریبا 11/30-12 شب بیرون بودم. اینکه چیجوری نیم ساعت قبل اومدن به خونه، کامنت گذاشتم رو الله اعلم!
چرا دستت انقدر مو داره اصلا مایه این همه حرف و نقل رو داره؟
پاسخ:
عاغا اصن ولش کن... فکر کن من اشتباه کردم ... ها؟ بی خیال....

یه جمله ای تو ذهنمه ولی نمیگم! بی خیال...
دیگه اینکه ویندوز مارو از اون فاصله میبینی کار تکنولوژیه :)))
پاسخ:
کار جادوگریه :D
جادوگرم ک باشی محبوبی...
مهم محبوب بودن یکی آدم بدیه ولی محبوبه...یکی آدم خوبیه ولی مهرش تو دله کسی نمیره...اونو دوس ندارن...
آزی...شما هنرمنده محبوبی...

پاسخ:
ای بابا تو به من لطف داری وگرنه من اینقدرام که شما میگی محبوب نبیدم :)



:-*
بچه آبجیم هم بلده این کارو یازده سالشه
پاسخ:
بچه آبجیت به تو رفته آخه!
ایشالا یک روز برای همیشه از خراب آباد میاد بیرون
پاسخ:
ایشالا...
الهی آمین :)
در هاله ای از دپرسی در گوشه سکنا گزیده و در سکوت اینجا رو می خوندم....
عزیززززززززززم فدا مدات که حواست هست
پاسخ:
چرا دپرسی عزیزم؟؟؟؟ نبینم دپرس باشی.... =/

بعله پس چی که حواسم هس.. :-*
به گفته ی شاهدین من آدم زود رنجی هستم که زیادی تو حرفا خورد می شه 
زین رو زود ناراحت شده و چون بغض نموده به کل حرفی نزده یک جا نشسته و لبخند زده که گریمون نگیره
اعتقاد شاهدین بر این است که من زیادی به خود سخت گرفته! به درک که کی چه می گویه!!!!
از این سو من مدتی سعی خود را بر این نهاده که دوری گزیده تا شاید فرجی بشه که ناموفق بودم تا به حال!!!!!
سپس دپرس شده و سعی می کنیم سوت زنان ابراز کنیم همه چی آرومه من اصن تو دق نیستم!!! :|
چقدر حرف زدم! چرا؟! :|
پاسخ:
ای وایییییی البته من نمیدونم شاهدین کیه... ولی سارا جونم غصه نخور بیا بخلم باهم گریه کنیم که دل منم خوووووونه :))))
واقعا هم دلم می خواد یکی بغلم کنه گریه کنم :)) البته انقدر گریه قورت دادم الان باید زور بزنم گریم بیاد! :دی
دلم می خواد یکی بی طرف واقعا ایراد کارمو بهم بگه لا اقل درستش کنم خودم انقدر ناراحت نشم لا اقل....
ولی کی آخه!!! کسی نیس بگه
هی همه می گن تو خوبی تو ماهی ولی زیاد حرفارو جدی نگیر! این شد حرف آخه؟؟؟!!!!!
پاسخ:
الهی الهی.... خب لابد ایراد کارت زیاد جدی گرفتن و حساس بودنه دیگه...
حالا بیا خودم باهات حرف بزنم هونصد تا ایراد واست صف کنم حالشو ببری :D

بیا بخلم بیا :-*
به خدا من راضیم شونصد تا ایراد بگی ولی بگیییییی واقعا! ایرادمو می گی خداییش؟؟؟ جون من بگووووووووووو:((((
آیکن سارا در بغل آزی:*
پاسخ:
آخی نازی نازی...خب باید بشناسمت که ایرادت رو بگم عزیز دلم قلبونت بشم :-*:-*:-*

تو کجایی؟
بعد از کلیپ های صوتی، عکس های فتوشاپی هم به وبلاگ اضافه می شود....
پاسخ:
یُخ بابا....
خودت امتحان دکتر، کاری نداره!!!
بیشیییییین دختررررررر.
پاسخ:
واااااااا..... شفای عاجل خواستاریم........

خسته ام خیلی وقته نشستم!!!!
ولی کلا جالب بود بازم از این عکسا بزار.
پاسخ:
اگه چیزی بود باشه...
خب درست کن دیگه. اصلا فردا کله آقای همکارو بزار روی خلال دندون!
پاسخ:
:|
تهرانم من آزییییییییی
ببخشید اینجارو  کردم چت روم D:
پاسخ:
خب منم که تهران زیاد میام...
اکشال نداره...

میگم سارا اون بالا وبلاگم "حرفی داری اینجا بگو" چت رومیِ واسه خودش اگه هر موقع دلت خواست بیا اونجا بحرفیم ;)
سلام
به راستی که انگشتان حضرتعالی به جادوگر شهر "اوز" شباهتی عجیب دارد!!!!
پاسخ:
سلام
احتمالا شما دستیار جادوگر شهر اُز بودی که خــــــــــــــــوب با شکل انگشتهاش آشنایی داری !!!! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">