حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
ارديبهشت ۹۳

جهت یاد آوری و اطلاعیه دوبارهٔ پُستِ نوبت شمای (3) که قرار بود شما دوستان عزیز واسه من عکسهاتون رو بفرستید . :)


در ادامهٔ مطلب نام کسانی که عکسهاشون به دستِ من رسیده رو میتونید ببینید، لدفن چک کنید ببینید که احیانا از قلم نیفتاده باشید :)


اینم دوربینِ خدمتگزارِ خودم که با تمامِ قوا همیشه در خدمتِ بی حفاظ بوده :)


با تچکراتِ فراوان از کسایی که زحمت کشیدن و رفتن جاهای خوشگل خوشگل مخصوص این پست عکس گرفتن و همچنین باز ممنون از کسایی که از آرشیوشون عکس برداشتن و فرستادن !

باید خاطرنشان کنم که این پست محدودیتِ جنسی نداره و چه خانم و چه آقا میتونن عکس واسه ما بفرستن!

این اطلاعیه به منزلهٔ دقیقهٔ 90 حساب میشه و از همهٔ کسایی که دوست دارند عکسهاشون رو بفرستن اما هنوز نفرستادن ، خواهش میشه که زودتر این کار رو بکنن!! و همچنین کسایی که دلشون میخواد عکس بیشتر بفرستن یا عکسشون رو عوض کنن هم ، وقت دارن که اینکار رو بکنن.

و در آخر از شماهایی که زیاد منتظر موندید پوزش میطلبم ;)

  1. آقای همکار
  2. عسلی بانو
  3. آیبک
  4. بانو.ن (دو تا عکس)
  5. باران
  6. بهشت (دو تا عکس)
  7. دل زنده
  8. dew berry
  9. eli (سه تا عکس)
  10. فهیمه
  11. گوجه سبز
  12. حسین
  13. خانوم پ (دو تا عکس)
  14. مهسا
  15. مانیا و دخترعموش ( در مجموع پنج تا عکس)
  16. masi
  17. miady
  18. سرهنگ تمام
  19. توکا (چهار تا عکس)
  20. یوزی
  21. زری


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

من تمام ِ تلاشمو میکنم امروز عکس بندازم ع خودم :|
پاسخ:
من هم با تمام قوا تشویقت میکنم تا تو عکس بندازی ع خودت :)
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
اوه اوه عجب پستی بشه خخخخخخ
+ خب من کسی رو ندارم ازم عکس بگیره :( عشخ سابقم بیا تهرون ازم عکس بگیر لدفا :(
++ شاید از یه عکس قدیمی تو آلبوم عکس گرفتم و واست فرستادم. الان دقیقه 90 میباشد اونوخ چند دقیقه وقته اضافه گرفتید خانومِ داور؟
پاسخ:
اووووو چه کلاسی هم میذاره هیچکی نیست ازم عکس بندازه! بده اون رفیق گرمابه و گلستانت عکس بندازه ازت!
گوجه عشخه سابقت بیکار نیست بیاد ازت عکس بگیره!
از قدیم گفتن تو بِدَم، بمیر و بِدَم!
وقت اضافه رو تو در حد 5-6 روز حساب کن :)
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
رفیق گلستان و گرمابه ما رفته خراب آباد تو آمریکای شمالی واسه همین تشریف ندارن عزیزم. انگاری یادتون رفته ماه های گرم سال رو میرن اونور طبابت!!!! یعنی اون بیچاره در این حد هم واست مهم نیست که موضوع به این تابلویی رو یادت رفته!!!
+ باید برم خونه ننه جان تو آلبوم های عهد بوق یه عکس پیدا کنم با گوشین ازش عکس بگیرم و بِدَمَم برای شوما حاج خانوم جان !!!!
++ عجب داوری هستی تو! 5-6 روز وقت اضافه بعد از دقیقه 90؟! خخخخخ
پاسخ:
من چه میدونم اون کی میره کی میاد... امسال زود رفته خو هنوز شیش اردیبهشته تازه !!!!
بعد تو همکار نداری ؟ کَس نداری؟ کار نداری؟؟ من چه میدونم !!! گفتم حالا هر جور بدمی قبوله :D
دیگه ما اینیم بعله!
بی صبرانه منتظرم ببینم بعد از سوت پایان چه اتفاقی میفته
پاسخ:
خخخخ
هیچی... فکر کردی چی میشه مثلا ;)
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۳۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
اصلا لیست عکسات رو واسه دوست جونه با فرهنگم میفرستم تا از بین همینا یکی رو انتخاب کنه خخخخخ

+یه سوال: تو چطوری دوربینت رو زمینه ولی ازش عسک گرفتی؟ جلل خالق! آزی جادوگر شهر ِ خراب آباد !!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
کوفت بابا!
با دوربین تبلتم باهوش:)
دل زنده خان عزیز من،خان خان 
:d

پاسخ:
بعله خان!!!!
حالا خانِ پایین محله یا بالا محله؟؟؟:دی
اجازه بده جواب ندم ریا میشه پیش دوستان :)))

پاسخ:
تو کدوم عهد زندگانی میکنی؟؟؟؟؟
میدونی که همه خانهارو به دیار باقی فرستادن؟ خلاصه خیلی مراقبه خودت باش :D
ما ک انجام وظیفه کردیم...
پاسخ:
دست شما هم درد نکنه ما هم تشکر نمودیم... وظیفه از ماست :))
امکان داره از سوگلی خانم پرده برداری بشه به غیر از اون خیلی ذوست دارم ببینم از تصویر چطوری صوت میسازی ;)
پاسخ:
از تصویر که صوت نمیسازیم رو تصویر صوت میذاریم :))
:) این لبخندم واسه خالی نبودن عریضه :)))
پاسخ:
ممننون ممنون...
لبخندِ زیبایی بود...
عکسم بدستمان رسید موتوشکر :))
از خودمون عکس بگیریم یا از مناظر؟
پاسخ:
عزیزم رو این پست کلیک کن و بخونش که باید چجوری عکس بگیری واسه شرکت تو برنامه نوبت شما (3).

یا این لینک رو کپی پیست کن:  
http://bihefaz.blog.ir/1393/01/26/%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D9%85%D8%A7-3

حتما شرکت کن :)
خوب من جا نمونده بودم و اسمم بود :)))))))
با تشکر و اگه زحمتی نیست یه زحمتی هست : ما دل تو دلمون نیست ببینیم عسکای بقیه رو هم چنین و همینطور بشنویم حرفهای عاغای همکارو:)))
پاسخ:
شما که بعـــــــــــــــــله با اون عکسهای خوشگلت :) و زحمت بسیور که براشون کشیدی :)
خخخخخ
خیلی باحال بود....نقل قولت از مستر لهجه!
عاقای همکار از سفر بیاد روی چشم :)
هی داره از قبل جالب تر میشه آ ژی تا
پاسخ:
آ ژی تا خودتی :))
ها خب من پشت لنز دوربینم دیگه! بده مگه؟ هوم؟
+آیکون یک آدم گیج که آزی رو دق میده آخر.
مثل موقعی که نفهمید آزی اومده شمال!! :)
پاسخ:
بد نیست منتها راستِ کارِ ما نیست :))

+آیکونِ آزی در حالِ جویدنِ ناخن و دق خوردن مثلا :)))))))))))))))

اَ  حالا شاید باز بیام شمال اول خرداد :)) از الان آلارم دادم هاااااااااااا :)
سلام
آزی خانوووووم
می خواستم بپرسم، عسک یه خانوم چادری اونم تصویر بدون رخ، از پشت چادرش:)))
به کارتون میاد عایا؟

پاسخ:
سلام

اتفاقا در میانِ کسایی که عکس فرستادن خانومِ چادری هم داریم :) اتفاقا خیلی هم جالب شده... فقط یکم خلاقیت لازمه :))

به کارمون میاد بعله میاد :)
مدل و قیمت فعلی دوربینت رو ذکر کن لفطن :)
پاسخ:
IXY 30 s
قیمتِ فعلیشم نمیدونم من سال 88 خریدم ... بسیور هم راضی میباشم از خیلی از مدلهایِ جدید تر از خودشم بهتر عسک میگیره :))
اشتباه تایپی بود
ببخشید(آیکون خجالت)
پاسخ:
:)
عاغا منم یه عکس دیه اضافه کردم خخخخخخخخخخD=
پاسخ:
دست شوما درد نکنه :)
اوخی دوربینت:))) خخخخ یادته تو پارک ملت داشدیم عکس میگرفدیم چه تیکه هایی مینداختن خخخخ[ایکون شخم زدن خاطرات!]:)
پاسخ:
خخخخ
چه بی جنبه هایی بودن :))))
آیکونت خعلی باحال بود :)
با توکا موافقم شدید! وقت اضافه رو میشه کمتر کنی ما زودتر عکسا رو ببینیم :دی 
پاسخ:
نع نمیشه :D
آخه همکار رفته مرخصی امروز :)
ما بی صبرانه منتظریم :))
پاسخ:
بعله ، ممنان :)
اه زودتر دیگه {آیکون خشم ِ سرهنگ}
پاسخ:
آیکون خشم سرهنگ هوچ مهم نیس :D
آزی جون من پستات رو میخونم ولی حس نظر نیست ......
ما جانموندیم:-D 
خوب عسکاروبزال دیگه آزیجونی
پاسخ:
شما که تنبل نبودی، چرا شدی؟؟؟؟ :D
چه باحال.لاک منم مشکیه تقریبا....بعد از نود و بوقی لاک زدم تو هم دویدی ع رو دستم تقلید کردی؟؟
پاسخ:
اولا که من دو تا انگشتم مشکی دو تاش بادمجونی یکیشم سفیده گل گلی.... حالا باز بیا بگو تقلب کردی...خخخخخ
اون وخ اونم ع رو دستِ کیییییییی:))))))
یکشنبه دوشنبه فقط بیکارم بعدش همش دانشگام میرسم خونه آسفالتم:'( 
پاسخ:
خسته نباشی...یکم دیگه هم دانشگاه تموم میشه خلاااااااااااااااااااااص :))
کامنت من کو پس ؟ :(
پاسخ:
سر جاشه عزیزم...یه بار دیگه ببین :)
آزی عکسای خودمون؟
پاسخ:
بهله مث عکس آقای همکار که در اعلامیه نوبت شمای 3 گذاشتم
لینک نوبت شما تو همین پست هست :)
آیا هنوز وقت هست؟؟؟
پاسخ:
بعله وقت هس.... زودی عکستو بفرست :)
وقت تا کی هس ؟
پاسخ:
تا امروز وقت داشت... :|
الانم میتونی بفرستی عکست رو
من بفرستم جذابیت بلاگت از بین میره من الان حکم تعلیق در فیلمهای سینمایی رو در اینجا ایفا میکنم :)
پاسخ:
به جا ساماناماسان اسمت رو بزار مجهول یا تعلیق :)))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">