حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
ارديبهشت ۹۳

هر روز جورابهای منُ از گوشه و کنار اتاق بر میداشت ،کتابهای پخش و پلای منو از رو زمین بر میداشتُ میذاشت تو قفسهٔ کتابها، هر بار غر میزد که آزی تو شلخته ای، هر چند روز یه بار اتاق رو مرتب میکرد، بعدشم هِی به جونِ من غر میزد که من نظم و ترتیب ندارم ! بیشتر از دستِ جورابهام می نالید! میگفت جورابهای تو رو، تو هر سوراخ سمبه ای میشه یافت!! عین آدم همیشه یه جای خاص بزارشون..

داداشم هنوز که هنوزِ قصهٔ جورابهای پخشُ پلایِ منو یادش میاد. میگه تو همیشه اتاقمون رو بهم میریختی من مرتب میکردم، اما حالا خودشم شلخته شده، حالا خودش جورابهاش نه تنها تو هر سوراخ سمبه ای هستن ، حتی از در و دیوارم بالا میرن!!! اما من حالا خیلی بهتر شدم. اعتراف میکنم هیچوقت آدمِ خیلی منظمی نبودم، الانم نیستم، شاید از نظر خیلیها شلخته باشم حتی، اما خب همیشه سعی کردم با شلختگیم بجنگم... در هر صورت بعد از یک شلختگیِ چند روزه در حرکتی انتحاری یه نظمی به چیزها دادم..اعتراف میکنم ژنِ نا مرتبی در من به طور خیلی قوی وجود داره و از این بابت متاسفم! اما همین ژن به من کمک کرده که زیاد سختگیر نباشم که بتونم تو جاهای نا مرتب و دیوونه خونه حتی، دووم بیارمُ زیاد با اعصابم بازی نشه.



:)

خخخخخ چیه خنده داره؟؟؟ جورابه دیگه :ی


اما جورابها ، هنوزم که هنوزِ امونِ منُ میبرن! یعنی به طرز عجیبی گور و گم میشن! یا اینکه یه لنگه ای میشن و این مسئله سر جورابهای تک رنگِ مشکی بیشتر از بقیهٔ جورابها میاد، هر بار میرم یه نو میخرم و هر بار عهد میکنم که تا وقتی سوراخ بشه مثِ آدم ازش استفاده کنم اما دوباره به زودی گم و گور شدن شروع میشه!!! من الان چند تا تک لنگه جوراب مشکی دارم که خدا عالمه اون لنگشون کجاست؟ و دوباره اعتراف میکنم که من گاهی لنگهٔ این یکی رو با لنگهٔ اون یکی میپوشم :)))) جورابِ مشکی، مشکیِِ دیگه چه فرقی داره :دی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۵)

منم اینطوریم آزی ! جورابامو گم میکنم با اینکه خعلی تلاش میکنم این اتفاق نیفته ! الان دیگه مامانم تحریم ِ جورابم کرده و من گاهی جورابای اینو اونو کش میرم خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ مگه مامانت واست جولاب میخره؟ خخخخ منم همیشه در به در دنبال جولاب مشکیه تک رنگم واسه زاپاس :)))
من فقط عاشق اون لحظه ام که وقتی میرسم خونه سریع جورابامو درارمو پرتشون کنم هر طرف که رفت!!مخصوصا الان که بعد از رسیدن از یه ماموریت خسته کننده تمام خستگیمو سر جورابای بیچارم درووردم
پاسخ:
و منم دقیقا با همین رویه است که زرت و زرت جورابهای نازنینم گم میشن:D
منم یه 5 جفت جوراب دارم که شبیه همن و فقط یه خط رنگی بالای ساقشه...اینقده خوبه ...دیگه مشکل لنگه به لنگه بودنشون و ندارم :))
پاسخ:
باز خوبه گم و گور نمیشن مال تو :D
من یه کشو جورابِ آواره دارم :دی
خخخخخخخ اون جوراب خال خالیا رو^_^ +پسرا که خدای شلختگی ان اکثرشونD= +اورین اورین که دیه شلخده نیسی:)
پاسخ:
نگفتم نیستم که ، گفتم سعی میکنم نباشم :دی
خال خالیه... ^_^
احیانا شما با خواهر ما نسبتی نداری؟؟ نکنه اصن خودشی هااااا؟؟؟!!!!
خیلی شلخته ش اصن... ایییییییییش خووو یکم مرتفو منظف باشید P:
پاسخ:
ببین ببین من در حد ایییییییییش تو شلخته نیستم ها، من فقط کمی فقط کمی شلخته ام :))
الان ینی شما خیلی مرتفی؟؟؟؟ :D
خو نباش عقشم شلخدگی خر است هاااا:)
پاسخ:
بعله میدانم خر است :))))))))
مامانم چون زیاد میره خرید میگفدم بخره برام الان دیگه میترسم اسم جوراب بیارم جلوش ! بعد یسری کلا ما جوراب بسته ای و فله ای داریم ع بس تو گم کردن جوراب فعالیم ! بعد الان گم میکنم قایمکی میرم ازشون ور میدارم یموقعا ! خخخخ
پاسخ:
ها خو جوراب زنونه که خیلی زود گم میشه در حد المپیک یه بار مصرفه اصن از نظر من!!!! از این زنونه ها فله ای دارید دیگه ها؟؟؟؟
عاخه جورابی که میخری جفتی 8 هزار تومن نباید گم بشه دیگه، شرم بر من باد اصن :دی
تبارک الله :))
پاسخ:
و احسن الخالقین :D
و نداره که :|
تبارک الله احسن الخالقین !
خجالتم نمیکشه مهندس مملکت :| آبرمونُ برد :|
پاسخ:
اولا که دلم خواسته و بذارم، دوما مهندسم دکترایِ فقه که ندارم :D
آقا از اون ترم یک به آدم یه فقهم هل میدن دیگه :| یه "و" که دیگه دکتری نمیخواد :))
پاسخ:
:|
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۹ خانم هموستات
یه چیزی شبیه این :
http://bayanbox.ir/id/8308624233999954316?info
یا یه سبد حصیری کوچیک بذار کنار جاکفشی تو خونه و جورابتو از راه رسیدی بنداز توش هم پات زودی راحت میشه هم از پخش و پلا شدنشون جلوگیری میشه

پاسخ:
به شما میگن خانومه مدبر :))))
از راهکار شما بی نهایت سپاس گزارم :-*
آره زنونه فله ای داریم و جوراب مردونه برا پسرا .
من زیاد ع این زنونه ها نمیپوشم . بخاطر همین کار من اندکی دشوار الان ! واقعا که شرم بر ما باد :/
پاسخ:
بعله بعله...منم هوچ وقت زنونه نمیپوشم یه بار خریدم بعدشم بخشیدمش :)
چه حرکتایی میزنن مردم
اون جوراب صورتیِ روووو
خخخخخخخخ
قلب هم داره 
هِه
پاسخ:
چه حرکتهایی مد نظرته؟؟؟
خیلی هم خوشمله :دی
قلبم داره بعله، تازه روش لاو هم نوشته خخخخخخخ
هِه :دی
:|
پاسخ:
=/
من واسه هفت روز هفته که چه عرض کنم واسه هشت روز هفته هم روزی یه جوراب دارم اخر هفته ها هم همه رو راحت میریزم تو ماشین لباسشویی و دوباره هفته ی بعد روز از نو:)))
من یه سبد دارم توش همه ی جورابامو میریزم توصیه می کنم تو هم یه جایی واسشون درست کنی و عادت کنی بندازیشون اون تو وگرنه دنبال جوراب گشتن بد دردیه!! [آیکون یه درد کشیده که الان درمون شده]:))))
پاسخ:
من از روزهای هفته ام بیشتر جوراب دارم :)
ولی راهکاره سبد راهکاره خوبیه به شرط اینکه تهرانم میرم سبدمو با خودم ببرم خخخخخخ
بسیوربسیور صفت خوبی میباشه منهم اعتراف میکنم مثل خودت میباشم:)
پاسخ:
خوب میباشد؟؟؟؟ دقیقا کجاش خوب میباشد؟ :D

خب یک کیسه پارچه ای بدوز همشون رو بریز توش و هر لنگه رو هم به اون یکی گره بزن.
پاسخ:
خب واسه شسته ها تمیزها که کشو دارم ولی استفاده شده ها گم میرن یهو :D
باید یه جایی مخصوص جورابات باشه .. وقتی از بیرون میای حتما اونارو بندازی اونجا .. یه قفسه ای چیزی
پاسخ:
بعله بعله دوستان فرمودن :)
الان شرو میشه ها :) بگوشش :|
پاسخ:
چقد سلام میکنن :D بسه دیگه :دی
بگوشش چرا اینجوری؟؟؟ :|
اینا یه همچین آدمایین :)) بله !
چون :| خوشگله :))
پاسخ:
هشت حرفی جان لدفن حرفهای بی ربط به پست رو تو حرفی داری اینجا بگو، بگووو ، خواهشا
این که میگم سوال الان امشب سه تا شد شبای قبل یکی بودا :|
خو الان آروم آروم ملتفت میشی چی میگفتم عصر :))
پاسخ:
چقدم بیخود بود سوالهای امشب! :|
جوابتو گرفتی؟! :)) شبا ترانه خیلی میچسبه :))
پاسخ:
اصلا =/
اونم این ترانه ها!
اذیت نکن سر جدت :| همین یه باره ها :| ببین نصف شبی قانون مدار نباش :|

پاسخ:
خواهش کردم :|
آقا جوراب چیز خوبیست :| اینم ارتباط دار :| نظم هم چیز زیاد خوبی نیست والا ! اینم یه ارتباط دیگه :|
پاسخ:
لوس!
حرف رادیو چه ربطی به اینجا داره عاخه... چرا ملتفت نمیشی...؟ بفهم :|
manam ye otaqe kuchuluye shuluq daram k faqat 2saat moratab mimune, jurabamam age mashin o maman o mehmuni nakhoran, salha baram kar mikonan va man beheshun ejq mivarzam
پاسخ:
منم بقول تو اگه گمشون نکنم جورابهام خیلی عمر میکنه :)
منم به بعضیاشون همچین عشق می ورزم که دلم نمیاد بپوشمون :D
icone miss k khodesho moqayad karde ta jaee k mishe hamun lahze ezhare fazl kone k baadan tambali nemizare cm bzare :d
پاسخ:
خخخخخخخخ
:-*:-*:-*
etefaqan emruz dashtam b mamanam migoftam k valae kharide labasaye dg daram, baad inade k khoshgel o kuchulu o gerunan hey mikaram hey delam nemiad bpusham :d
پاسخ:
خخخخخ منم دلم نمیاد گفتم که :)))
خب چون من فقط از یک جفت استفاده می کنم و بعدش روازنه جاش رو به یکی دیگه میده و میره تو لباس شویی از این مشکلات ندارم ;)
پاسخ:
بعله بعله خوبه که تکلیفتان با جورابهایتان مشخص است :D
من استاد گم کردن انگشتر و گردن بندم،حالا می خاد طلا باشه یا بدل،کلا چیز میز زیاد گمو گور می کنم،الان یه هفتست پاشنه کش همسر جان گم شده هرچی بیشتر میگردم کمتر پیداش می کنم،بیرونم که میرم یادم میره واسش بخرم
پاسخ:
اوه اوه شما که دیگه نگووووووووو :D آیکون خبر داشتن از همه چی :))
اون پاشنه کش بدبختم که 24 ساعته گم و گوره بدبخت خخخخخخخخخخخ
برعکسسسسسس من تا حدی که خستگی و وقت اجازه بده سعی میکنم جمع و جور کنم هر چی بذارم سر جاش
و گاهی هم از دیدن شلختگی،( دقت کن شلختگی نه بی نظمی چون خیلی فرق دارن)  بعضیا واقعا روانی می شم ........ آیکن نعره زدن
پاسخ:
آورین
شما کارت درسته :-*
آیکون تو رو خدا منو ببخشید :D
البته من هیچوقت اطرافیانم هم آدمهای مرتبی نبودم زین رو من وِل رفتم :))))
تا راهنمایی هر وقت از مدرسه برمیگشتم لباسامو که در می اوردم پرت میکردم این ور و اون ور اتاق بعد یه چند ساعت بعد چروک شده باید میذاشتم سر چوب لباسی و فردا صبح تند تند اتوشون کنم. اتاقم هم تقریبا یه وقتایی نامرتب میشد. بعد هر از یکی دو هفته ای کل اتاق رو میریختم بیرون و مرتب می کردم. یه روز مامانم گفت میخوای هیچ وقت اتاقت نامرتب نباشه؟ هر چی که بر میداری بزار سر جای خودش . تو که میذاریش این ور تر رو میز خوب چرا سر جای خودش نمیذاریش. و این شد که الان بنده حتی برا خونه تکونی عید هم به ندرت وسیله ای رو تو کل خونه پیدا کنم که در طول سال احیانا جا به جا  شده باشه و نیاز به گذاشتن سر جای اصلی خودش داشته باشه. اما مبحث جوراب های در حال استفاده یه جورایی به نظرم کلا مظلوم واقع شدن. یه روزی اصلا با همکارام بحثمون در مورد این بود که شما ها جورابهاتون رو که در حال استفاده هستند کجا میذارید. البته اگه مثلا جورابی دو روز یا بیشتر بنا به استفاده اش باشه. تقریبا جای خاصی نداشتند. یکی میگفت زیر چوب لباسی( از این ایستاده شاخه دار ها) یکی میگفت یه گوشه اتاق . یکی میگفت پشت پنجره. من خودم یه کشو برا جورابهای استفاده شده ولی تمیز دارم. یه کشو هم برا جورابهایی که در حال استفاده هستند . همیشه هم گلوله شدن تو هم برای این که گم نشن.
پاسخ:
اوه چه یهو با یه جمله متحول شدی :D
البته که منم میدونم هر چی بر میدارم باید بذارم سر جاش اما نمیدونم چی میشه یهو گاهی :)))))
اما خوبه به همین رویه ادامه بده ممنون از شما^_^

من با شلختگی شدیداااااا" مخالفم...البته کار من از مخالفت گذشته!وسواس دارم!اگر همه چی سرجاش نباشه، کلافه میشم! حتی کنترل تلویزیون رو هم نمیتونم تحمل کنم رو میز بمونه!

جوراباتو هر روز که از راه اومدی بنداز تو سبد رختای چرک. روز بعد از کشوی جورابات جوراب جدید بپوش،آخر هفته هم همه رو بشور!اونوقت دیگه دلیلی نداره گم بشن!

پاسخ:
شما دیگه از اون وره بوم افتادی هاله جان :)))))
خبجورابهام اصن چرک نیس که بیشتره وقتها بعد جالب اینه که تو همون سبده هم گاهی گم میشن :دی
گاهی کوچولو ان جا میمونه یه لنگش شسته میشه یکیش نه و همین عاملی میشه واسه گم شدن :))))
جورابی که از پا درمیاد دیگه نباید پوشید!
پاسخ:
من کلا جورابم خشکه، اصلا عرق نمیکنه!!! گاهی دو بار میپوشم :|
الان مستحقق کتکم عایا؟؟

:)))) کتک؟؟؟؟

تو خونه ما قانون اینه! حتی دخملک هم هر روز جوراباشو میندازه تو سبد رخت چرکا!

چه بحث جورابی داغی شد!!!!!

پاسخ:
خب اون تو خونهٔ شماست اینجا من تا جورابی حداقل یکم کثیف نشه نمیشورمش.... خوبه هی یکی شمارو الکی بشوره نه خوبه؟؟؟ 8-)
خخخخ پس شما هم درجریانی؟به من چه گربه ها میبرن! بدرد بخوراشو برمیدارن بقیه رو پس می فرستن،البته بد از اینکه حسابی با اعصاب روان من بازی کردنو حسابی همه جارو گشتم
پاسخ:
بعله بعله در جریان بیدم


:-*
چرا بد باشه؟ خیلی هم خوبه:)
پاسخ:
خیلی هم بده، اون وقت پوستتون خشک میشه ، خشکی میزنه ، موهاتونم شروع میکنه به ریزش بدلیل شستشو و تماس زیاد با مواد شوینده و کلر آب بعد تازه استخون درد هم میگیری، تازه زمستونو بگو فکر کن یکی هر روز آدمو ببره حموم زوری :|
الان فهمیدی چه بلایی سر جورابها میاد ؟ خخخخخ
کلا" بشور بساب رو دوس دارم(آیکون هاله در نقشه کوزت)
پاسخ:
بی زحمت یه دستی به سر و گوش خونهٔ منم بکش حالا که دوس داری ;))))
وای من انقدر جوراب های رنگ و وارنگ دوس دارم که حد نداره :))
پاسخ:
الان ینی اینا رو دوس میداری؟؟؟ ;)
مطمئنی اون خال خالیه جورابه؟! مشکوک میزنه :|
پاسخ:
پ نه پ ... فکر کردی چیه؟؟؟؟
جوراب رو فرشیه...
چند روز ک خونه نباشی جوراب های گم شده هم دنبالت می گردند...از بس مهربانی...آزی...

پاسخ:
آخی چه ناز:)
فدای تو تو خوبی منو خوب میبینی وگرنه من مالی نیسدم =)

گم شدن جوراب وقتی اتفاق میوفته ک دیرت شده و ی قراره مهم اداری هم داری یا امتحان داریییییییییییی....

 

ینی این دو تا موجود کوشولو هم اول صبح میتونن اعصابتو خورد  کنن..

 

 

پاسخ:
دقیقا هر وقت بیشتر عجله داری اینام بیشتر گم میشن به نکتهٔ ظریفی اشاره کردی زری ژووووووووون

اون خال خالیه رو دوست دارم.

 

پاسخ:
قابل نداره یه بار بیشتر نپوشیدم :دی
عیب نداره تو اصلا بگو هزار بار پوشیدی.من خال خالی دوست دارم یه عالمه:)))
پاسخ:
ای جونم...مال خودت :-*
خال خالی هم تو رو دوس داره ;)

من خیلی بچه ی مرتبی ام!! کلا از بچگی مرتب بودم همیشه. خیلی زیاد مراقب وسیله هامم که گم نشن! جورابا رو هم همیشه تا لحظه ی آخر مردنشون دارم :دی

هرچیزی رو برمیدارم زود باااااید بذارم سر جاش. واسه همین تا حالا چیزیمو گم نکردم! آیکون  فخرفروشی :دی

پاسخ:
تو بیا تو من قاطی شو شاید من آدم شدم :D

منم میخوام مرتب باشم ولی سخته خو :|
والاع من فرد آنچنان منظمی نیستم خیلیم بی نظم نیستم، نمیدونم در چه زمره ای قرار میگیرم ولی تاحالا نشده جوراب گم کنم یا دیرم شده باشه جوراب پیدا نکنم. آخه عادت کردم همیشه برم پیشه جالباسی جورابام رو در بیارم برا همین جورابام همیشه یه جا هستن
حالا هم جا جورابیم (از این سبد تاشوهاست) کنار تختمه کثیفا رو میندازم توش ولی تا وقتی که بهم ثابت نشه جورابه کثیفه بازم میپوشمش. اگه جورابی این خصوصیت رو داشته باشه،داخل جا جورابی نمیره بلکه صاف میشه و روی لبه جا جورابی انداخته میشه تا با جورابای داخلش(در صورت هم شکل بودن) قاطی نشن. در ضمن تا وقتی یه جوراب کثیف نشه دومی رو برنمیدارم.
این بود جریان من و جورابام :)
پاسخ:
خوب خوبیه جورابهای تو اینه که پا ندارن چونکه جورابهای من خیلی بیش فعالن هر جا بذارم که همونجا بند نمیشن بلکه راه میفتن میرن تفریح زین رو گم مِرَن :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">