حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
ارديبهشت ۹۳
بعد از مدتها دوباره ...




دریافت
حجم: 1.75 مگابایت
صداپیشگان:
آقای همکار
آزی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۸)

نازنین بنت ننه..

خخخخ

جالب بود
خخ


پاسخ:
خخخخخ بنتم نمودونوک کجایه... هوچ خبری ازش نی :))

خخخ

واااااای من اصن عاشق آخراشم، نظر بچه ها:دی
متنشم خوب بوداااا
با تچکر از دست و پنجول شما و آقوی همکار عجیج
:)))
پاسخ:
خواهش میکنم.....

ع...حالا من خودم نظز بجه ها سختمه همش نگرانم کسی ناراحت نشه :)
آزی من اگه جات بودم منهدم شده بودم ع خنده بعد از گفدن ِ اسمم ! خخخخخخ خیلی خوب بود صداها :)))))))))))
پاسخ:
گفتنِ اسمت؟ ینی چی؟ :))

ممنون ممنون مچکر از حمایت شما :)
نه خداییش شما دو تا خجالت نمیکشین ادا و اصول در میارین؟:)) 
[آیکون تکان دادن سر به چپ و راست و ناچ ناچ گفتن]
پاسخ:
نه نمیکشیم...اگه بکشیم پاره میشه :)))
اسمت را ولش کن با اون صدایت ! :)))
واسه عکس ساعتا هم وای چه ذوق زده شدم...دقیقا همون ساعتهای منن . اون وقتا من تبلیغشونو یه جا دیدم. قیمتشون خوب بود. به آقای ناد گفتم چه قیمت خوبی . هنوز ساعتای رنگی رنگی ایران باب نشده بود. بعد ۱۰ روز پستچی یه بسته آورد . اون خودش به انتخاب خودش سفید و زرد وقرمزش رو برام گرفته بود و فرستاده بود :)
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
گفتم که دقیقا دقیقا خودِ خودشه....مامانِ  منم از اینترنت خریده بود واسم :) خودشم سفید و مشکی و قرمزش رو داره :)))))

دیدی دوستم ما چقد تفاهم داریم خخخخخخخخخخخخخخخ :)
پیشگو از ولایت دیفی اومده بود :)))))
پاسخ:
خخخخخخخخ عاوووووووووره :))
آخی دلم تنگ شده بود واسه این پست صوتی ها که اخرش مشاهدین الوبلاگ داره :)))))

فقط میشه بگین راجع به سوگلی نشدن من پیشگویی کنه !!! :))))
خخخ
صداتی پیشگو بیشتر به درد فیلم های ترسناک و خون آشامی میخورد خخخ اما خیلی قشنگ بود یه تن صدای جدید بود ایولللل
بنت الننه؟خخخ

پاسخ:
خخخخخخخخخخ فیلم جن گیر مثلا :)))))))))
هنوز کامل با قابلیتهای حنجرۀ من آشنا نشدید :))))

ها همین نازنین دخترم که معلوم نیس کجایه؟
خخخخخخخخخخخ عالی مثه همیشه ینی این تغییر صداهات تو حلقم خعلی سخته واقعا هنرمندی ای دلبرک:)))) :*
پاسخ:
حلقت حیفه (آیکونه اون اس ام اسه)

قلبونت برم...اینا که هنر نی :)
آزی، قبله ی عالم آقای همکاره؟
+ ما منتظره اون پستی هستیم که عکسه ماتحتمون ُ جمع کردین براش D:
پاسخ:
بعله...آقای همکاره چطور؟

ما تحتِ شما که ماشالا جایِ همه ماتحتها رو تنگ کرده :)))))))))))))
کار قشنگی بود
خوشمان آمد
پاسخ:
خخخخخخخخ خوب است که خوشتان آمد :))
خوشمان آمد ! خوشمان آمد! :دی
پاسخ:
خو خدا رو شکر:)
ممنون از پاسختون. البته اونطور که من طبق تجربیات خودم و مطالعه ی روزنامه ها و سایت ها دیدم میبینم که مرد های مجرد زمین و زمان رو به هم میدوزن. خود من هم فشار زیادی رو دارم تحمل می کنم. نمی دونم شاید اون آقایونی که  درو و بر شما بودن خیلی آدمای قوی ای بودن که ککشون هم نمیگزیده. ای کاش خدا این میل کثیف رو نمی آفرید. یک ورد میخوندن یک بچه به دنیا میومد. اونوقت این همه فشار ها متلک ها مزاحمت ها انحراف ها نبود.
پاسخ:
یا قوی بودن یا نیازی احساس نکردن یا نیازشون رو از راه دیگه بر طرف نمودن ... :|
البته که از نظر من میلِ کثیفی نیس اما اگه متعادلتر بود خیلی بهتر بود مخصوصا در موردِ آقایون.... الان انگار که تمامِ حواس آقایون جمله در همین میل خلاصه میشه... :|
اونجا که آقای همکار اسمتو پرسید بعد تو با اون صدا گفدی عند ِ کار بلد !!! خخخخ اونجا
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
عـــــــــــــــــــــــــندِ کار بـــــــــــــــــــــــلد :)))))))))))))
کامنتم کو؟:(
پاسخ:
تایید کردم خوب ببین :)

عالی بود آزی

:))

 

دوستان  و همکاران از صداپیشگانن ؟!

پاسخ:
میتونی بقیه هم گوش کنی :))

یه آقای همکار بنده هستن که بعله .. نوشتم که
پیشگوی نحس...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
مرسی چقد قشنگ...:*
آزی دوس ت دارم...
پاسخ:
پیشگوی چپه :))))))))))
قربون تو

منم دوست دارم خوشگلم :*
ها از چشوم در رفده بوم،معذرت موخام 
پاسخ:
خواهش مِشه..:)
عجب صدایی به هم زدی عین جادوگرا:)))))))
راسدی آزی هنوزم می شه عکس فرستاد؟
پاسخ:
خخخخخ حال کردی؟ :)
بعله میشه تندی بفرست :)
آره بسی 
پاسخ:
بعد شونصد روز ادامهٔ حرفتو میای میگی من اصن نمیدونم موضوع بحث چی بوده! والا به غورعان
 اوووووووو شونصد روز؟ مگه دیروز این نظرا رو نذاشته بودوم؟
پاسخ:
دیروزم یک کلمه ای بود خو!!! نمیدونم دیروز بود؟؟؟ کلا چون کامنتهات تک جمله ایه تو ذهن نمیمونه
خب از این به بعد طومار می نویسم :))
پاسخ:
یه طور بنویس من بفهمم جریان چیه...من از پست چند روز میگذره جریانه پست ع دستم میره خخخخ
کندر بخور فرزندم
پاسخ:
شما یه چی بخور که حوصله نظر درست دادنت بیاد 
تو جادوگر شهر خراب آبادی یه چی بساز واسه این مشکل خوب باشهD:
پاسخ:
میگم من امروز کم حوصله بیدم هااااااا.....وَر نرو بچه :))))
باشه بابا بزرگ تو ام که هر وخ من می یام حوصله نداری:(
پاسخ:
بیا کتک بزن حالا، تا راحت شی :)


وا:(
پاسخ:
بازم گفتی واااااااا!!!!!
چقدم زودرنجی...من هیچی نمیگم هی ناراحت میشی =/
چه زودم جدی می گیره!
ناراحت نشدم برای خالی نبودن عریضه بودD:

پاسخ:
بهله خیلی هم ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">