حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
ارديبهشت ۹۳

اول بگم اینجا یه مسابقه ایِ در حال برگزاریِ که از جبههٔ بنده سه نفر شرکت نمودن یعنی خودمو آقای همکار و استاد سلام اگه دوست داشتید برید و رای در صندوق بیندازید :) ببینم چه میکنید... ^_^


حالا ماجرا


هوا عالی بود ، موهام بنفش بود و من برای اولین بار میخواستم با یک دوستِ خوب برم کاخ گلستان، همه چیز به نظر خوب میامد! مانتوی بنفش محبوبم را پوشیدم و رفتم سراغ کفشهای نویی که خریده بودم و خیلی ذوق داشتم که افتتاحش کنم!!! خیلی راحت به نظر میرسید، نا سلامتی کلی پولِ طبی بودنش را داده بودم!!! وقتی رسیدیم دم کاخ گلستان دلم میخواست کفشهایم را در بیاورم ، پا برهنه راه بروم، یک کفش نو میتواند از پایین به بالای آدم را سرویس کند از کاخ گلستان جز عکسهایش و خاطرهٔ پاهایم چیزی در ذهنم نمانده!

91.06.25

کاخ گلستان

موقعی که از موزه خارج شدیم تقریبا قیافه ام مثل کسی بود که دارد جون میدهد ، رسیدیم دمِ مترو ، چشمم افتاد به شهر صندلِ اونجا!!! تنها کاری که میتونست منو نجات بده این بود که پاهامو از اون جهنم خلاص کنم!!! 22 تومن یه صندل خریدم !!! درست همون لحظه که پاهام نجات پیدا کردن تازه فهمیدم من کی ام و اینجا کجاست!!! از اون به بعد کفشهای سفید طبی ام را فقط زمستانها میپوشم!! در تابستانها یا آنها آب میروند یا اینکه پاهای من یک سایز بزرگ میشوند... هنوز حسرتِ کاخ گلستان با کفشی راحت، رفتن به دلم مانده!!!



این دومین باری بود که یه کفش خریده بودم که اولش فکر میکردم خیلی راحته اما بعدش به چیز خوردن افتادم!!! انگار که موقع خریدنشون پاهامو همراهِ خودم نداشتم!!! :|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

گلستان رو دوست دارم جای قشنگیه
پاسخ:
منم دوس داشتم ولی کوفتم شد :)
ظاهرشون هم غلط اندازه! آدم میبینه فکر میکنه چقد اینا راحتن! 
اینارو زمستون بپوشی یخ نمیزنی؟
پاسخ:
اووو اصن یه وضی کفشم طبیه :|
زمستون خوزستان نه تهران :)
میگن دوست یا زن مث کفش می مونه کلی دنبال خوشگلاش می گردی...آخرش یکی رو انتخاب میکنی کع باهاش راحت تری...
پاسخ:
والا ما دنبال راحتهاش میگردیم آخرم یه ناراحت میخریم... تو شوهرم همینه خخخخ
ازی جان خدا بهت صبر بده خیلی بده عادم حالش گرفته میشه کلا میخوره توپرش:-\ 
این عکسا رو کی میزاری پسسسسسس،؟؟
پاسخ:
صبر بده واسه کفشها؟؟؟؟
قضیه مال دو سال پیشه اصن :)
تو راهه...چند روز دیگه ایشالا آماده میشه :)
تو هم با این کفشات می تونی یه طومار بنویسی:)
پاسخ:
من تواناییِ طومار نوشتن با هر چیزیرو دارم حتی پیاز خخخخخ
موهات بنفش بود حتما بقول دی جی حسین فسنقری دیشتره گیشنگ بودی ! راستی اینجا رفتیم روی شما کلیکیدیم یه عسک باز شد آیا نظر ما ثبتیده ؟
پاسخ:
موهام بنفش بود ولی من وقتی صورتی بود بیشتر دوس داشتم :)
نه عزیزم باید عکسها رو ببینی بعد تو کامنتها به سه تاشون رای بدی شماره عکس من یکه :)
بعدِ رای گیری چی میشه آیا ؟
پاسخ:
یکی میبره جایزه رو خخخخ
موهای من صورتی بود ؟ موهای تو ؟ ها ؟ :)))))))))))) خودت گفتی موهام بنفش بود : هوا عالی بود ، موهام بنفش بود 

برگرفته از bihefaz.blog.ir
خخخخخخخ 
من نمی تونم به رای ام :((((((((((((((
جایزه چیه ؟ 
پاسخ:
اون روز موهام بنفش بود بعله ولی چند ماه قبل صورتی بود... میگم صورتی که بود بیشتر باهاش حال میکردم !

چرا نمیتونی خوب سه تا عدد را کامنت بذار تو اون وبلاگ
نیدونم جایزه چیه!
اصن کفش بد خعلی بده اصن خَره[ایکون اسمسای امروز خخخ] همونطور که کفش خوب خعلی خوبه اصن گُله![ایکون خودت میدونی که من امروز قاطی کردم اصن خخخ] +بعد موهات و ژستت تو حلقم:) +بعدترش ایشالا یروز با کفشای وری توپو راحت میری کاخ گلستانو وجب به وجب میگردی:))))
پاسخ:
خخخخخخ خره خر .....
کفش خوبم که عالیه :D
من قاطی کردم نه تو :(
حلقت حیفه به توان سه خخخخخ
شاید اردیبهشت برم آخرش :)
کامنتش کجاشه ؟ بنفش نه چرا ؟ قرمز خوبه :)))))))) جدیا ! با چه رویی با صورتی بیرونیدی اون مواخع ؟
جایزه هرکی برد بچه های بلاگشو دعوت کنه شهرشون :))))))))) خب ؟
پاسخ:
همون پایین نوشته کامنت ....
با صورتی خیلی راحت اتفاقا انگار واسه کسی عجیب نبود از بس من باهاش ریلکس برخورد میکردم خخخخخ
شما چکاره بیدی جایزه تعیین میکنی خخخخخخخ

اسم بازی میاد من اصن دگرگون میشم:(

بعدم موهات و مانتوت جفتشون تو عکس سیاه نشون میده :)))
پاسخ:
الهی الهیییی :|
عکس خر است نمیفهمد که دوتاش بنفش بوده خخخخ
والا من واسه اون پست کفشا بود، میخواستم پیشنهاد بدم عکس کفشامونو بذاریم و شما یه بلایی سرشون بیاری( مثلا یا رای گیری، یا شخصیت شناسی یا متن و اینا) ولی یادم رفت تا همین الان که مسابقه و این پستت یکی شد.
بهدشم که این پست عسک کفش نداشت اصن راضی نیستم ازش :دی
بعدترشم اینکه من توی مسابقه عکس تو رو دیدم، فکر کردم مال صاحب وبلاگه، گفتم به به، چه خوشگل، چه با سلیقه، نگو همین قرتی خانومه خودمون بوده :دی
:*
راستی، من میخواستم برا پست عکس دارت عکس بگیرمااا، اما هیچکیو ندارم ازم عسک بگیره :(
پاسخ:
آره پیشنهاد خوبیست منتها بذار نوبت شمای سه به فرجام برسه ایشالا تا بعد خخخخخ
چرا دیگه تو عکس کفشم معلومه سفیده :)
خخخخخ قرتی خانومو خوب اومدی خخخخخ

عزیزم ینی هیشکیه هیشکی نیست خب مث من خودت از خودت بگیر اصن :)
من تا دو روز دیگه کاربر محبوب بلاگ ! خب خسیس دعوت بشو ما یه هفته بیشتر نمی مونیم نهایتا 20 نفرم بیشتر نمیام ناهار شامم بخودت زحمت نده از بیرون بگیر خخخخخخخخخخ بذار من یه بار دیگه برم اینجا !
پاسخ:
اوه اوه ..... محبوبیت دوس داری عایا؟؟؟ خخخخخخ
تو این گرما میخوای بیای اینجا چکار. 20 نفر نامحرم تو این فسقله خونه واویلا لیلی خخخخخ
کفشا سفید موها جوگندمی خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)
شبیه این دختر رپره جاستینا افتادی خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ
منم منظورم همون موقع بود:-D 
پاسخ:
اون موقع تا لب مرگ رفتم :)
حلالت نمی کنم اگه تو نوبت شمای جدید نباشم میخوام ببینم بالاخره چه راهکاری برای صدای من داری ؟ اگه هویت مجهول نبود اول همه عکسمو میفرسادم 
پاسخ:
فعلا کلا تقلید صدای دوستان تعطیله هر چی هست ضبط شدهٔ قدیمیه :)
echki azi, echki :( kase ba zoq nadaram k bgam bia bara webe azi ask bgir azam, kodamam k aske tamam qad neytunam az khodam bgiram :((
پاسخ:
عزیزم برو جلو آینه یه عکس کج و کوله بگیر که صورتت نباشه :)
یا بذار رو سلف تایمره دوربین :)
خب اگه باز بی ربط نیس :)))))))))))))))))))))))))))))) خخخخخخ ما دوس داریم بیایم اهواز خخخخخخخخ ما فامیلم داریم اونجا داییم اینا 
پاسخ:
من که اهواز نیسدم ;)

پ کجایی ؟ خخخ خراب آباد نگو لدفند خخخخخ
پاسخ:
یه شهر دیگه از در اومدی میخوای بفهمی  هیشکی نیدونه
من از در نیومدم با گوگل کروم اومدم خخخخخخ و در پاسخ آزی باز حرف بی ربط خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ الان فقط اهواز و قم گرمه که با این شرایط که شما تابحال نقمیدی اهوازی و اصن بحثو عوض نکن هرجای کره ی زمین بگی ما میام یه چن وعده شیرینی قهرمانیتو ببلعیم خخخخخخخ
پاسخ:
اعتراض و سکوت
:|
پای من 39.5 تشریف دارن! 39 تنگمه 40 گشاد... اصلن یه وعضیه همیشه!
پاسخ:
پای منم 37.5 تشریف دارن 38 گشاده 37 تنگ...ولی تو کفشهای خارجی نیم داریم :| 
پای من 10 20 سه 15 ، 1616 تشریف داره خخخخخخخخخ آزی : پست بی ربط آیا ؟ کتک دعوا تحقیر تخریب اخراج :))))))))))))
پاسخ:
کوفت :))))))))))))))))))))))
فعلا تا اخراج مونده :)))))))))))))))))


+پست بی ربط نه کامنت بی ربط خخخخخخخخخ
ایشالا یک دفعه دیگه میرید و بهتون خوش میگذره
پاسخ:
مرسی :)
آزی من امروز با کفش نو اومدم سر کار 
همین اول صبحی پامو درد آورده :(
نمیدونم چطوری تا بعد از ظهر تحمل کنم !!!!
عرررررررررررر
زیرش کف طبی که گودی پا رو پر کنه و ... نداره مث این عروسکی ها میمونه
منم بهشون عادت دارم حسابی داره اذیت میکنه
دیشب این پستت رو با گوشی خوندم وسوسه شدم با کفش نو م بیام سر کار 
نتیجه اش همان شد که انتظار میرفت :( 

پاسخ:
ای بابا عوضِ اینکه درسِ عبرت بگیری رفتی اشتباه منو تکرار کردی که خخخخخخخخخ
آخ آخ خیلی بده مخصوصا اگه قرار باشه بدون ماشین برگردی خونه آخ آخ
آخی . اشکال نداره. بیا بریم کفش فروشه رو بکشیم. نظرت چیه؟
خوش به حالت رفتی گلستان. منم میخوام.
طفلی بیش نبودیم که رفتیم. زیاد خاطره ای در ذهنمان نیست :)))))
پاسخ:
نظر موافقی دارم چون احساس میکنم الکی بهم گرون انداخته :/
خب برو تو که تهران بیدی راحت میتونی بری الانم اونجا خیلی خوشگله تو این فصل :)
برعکس تو که کاخ گلستان یادآور درد و جیغ پاهاته، واسه ی من یادآوره یک روز رویاییه. با دیدن عکسش راحت تکیه دادم، نفس عمیق کشیدن و لبخند زدم. حس سبکبالی از یاداوری اون روز که از آسمون سیل می اومد و ما درست جلوی تالار آینه پناه گرفته بودیم و هم زمان برای یکی از بهترین سفرهای عمرم تلفنی دنبال بلیط قطار بودیم
پاسخ:
عه واااااااااااااا چه خووووووووووووووووب....
حالا ایشالا باز من میرم یه خاطرآ خوب اینبار میسازم مث همۀ خاطراتِ خوبی که تو کاخِ سعد آباد دارم :)
خخخخخخخخخخخ
آزی پشت کفشمو خوابوندم عین دمپایی اش کردم :))))
خوبه امروز لازم نشه برم پیش رئیس
دارم بهش استراحت میدم که عصر منو تا خونه برسونه :))))
پاسخ:
خخخخخخخخخخ کفش نو رو داغون کردی رفت ینی خخخخخخخخ
ای بابا ایشالا التیام میابه تا خونه میرسوندت...نخوای بری صندل بخری :))

چکاری کردی دختر :))
منم هیچی به اندازه کفش نامناسب اذیتم نمیکنه. پا قلب دومه...یه وقتایی واقعا حس میکنم دقیقا همینه ! اولین دغدقه ی من موقع بیرون رفتن هم کفشه چون من انگشت کوچیکه پام شکسته و هر کفشی به پام سازگار نیست. الانم که دو نفری شدم همش با یه جفت رانینگ شوی نایک اینور اونور میرم که رنگش سوسنی و جلفه ولی اینقدر راحته که فکر میکنم اصلا کفش تو پام نیست. عروسی هم دعوت بشم با همین میرم اصلا! حالا ببین. تازه فردا هم با آقای ناد میریم شهرداری ازدواج کنیم :)) میخوام همینا رو بپوشم :)))
پاسخ:
جلفــــــــــــ چیه خانم ال....اونجا هلنده مشهد که نیس بخواد رنگ سوسنی جلف باشه :)))))))))) من اومده بودم مشهد با اون پالتویِ صورتیم مُردم ینی از بس منو کُشتوندن این مشدیا...آقایون تیکه و شماره خانمهام نوچ نوچ میکردن خخخخخخخخخخخخخ
عروسیِ دوبارتون هم مبارک :))))))))))))))
با همون کفشها برو تو عذرت چند طرفه موجهه:)
گلستان دوست دارم.جای ارامش بخشی هست.
پاسخ:
ااوهوم البته اگه کفش خوب پات باشه خخخخخخخ
من از کفش شانس ندارم :|
پاسخ:
ای بابا :/
چراااااااااااااااااا
من که تا حالا نرفتم.
یه بار اومدی تهران جور کن باهم بریم
پاسخ:
ایشالا ...خیلی خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">