حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
ارديبهشت ۹۳

میانِ انبوهِ نامه پامه ها و فایلهایِ دیگری که Bihefaz دریافت میکنه ،این یکی از عید تا حالا گم رفته بود!

خخخخخخخخخخخخخ

حالا میخوان ما رو توبیخ کنن!

هَی وایِ من :-S

عاخه عاقا چه اسپانسری چه کَشکی :دی

دِهَ


برایِ دیدنِ عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.



و حالا کوتاه بشنوید :)

دریافت
حجم: 630 کیلوبایت

صدا پیشگان:

آقای همکار

آزی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

هی من ریلود می کنم هی یه چیز جدید میاد...
پاسخ:
خوبه دیگه :)
خخخخخخخخخخخ ایول چه باحال خخخخخ خعلی ایده جالبی بود جناب چپ الدوله خان شیکموی اصلD= خخخ+عقشم رفدی حضور بهم رسانیدی مراقب خودت باش;-) خخخ
پاسخ:
عمرا حضور بهم برسانیم...اسپانسر کیلو چنده تا حالا یه پرتقالم دستمون نداده بگه بخورید جون بگیرید این همه فایل صوتی میدید بیرون :)
آوره :)
می بینم که حوصلت اومده سر جاش:)
پاسخ:
تقریبا
یکم بهتره :)
:)))))))))))))))
حقته آقای همکارِ رو دار
یوها ها ها ها :دی
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
تو هم از دستۀ دشمنان آقای همکاری؟
اسپانسر وارونگی شیب دانلی مستشار ؟ جریان چیه ؟ کلیپ صوتی به عسک و ربط ؟ کاش مستر لهجه جای آقای همکار رو بگیره :)))))))
پاسخ:
برو بالا گوجه واست توضیح بده من حوصله ندارم ...گردنم درد گرفته :|
مستر لهجه در دسترس نمیباشد فعلا :(
عاغای همکار همه ی دخدرای شرکتو و اقوام وابسته رو اباد کرده کلا خخخخخخخخ +کلاه گیس هدیه ی بسی خوبیس البته بیشدر بدرد خود هدیه دهنده میخوره بعد از عملیات هدیه دادن که موهاش دونه دونه توسط هدیه گیرنده کَنده شدD= خخخخخ[ایکون کلمه اراییه هدیه خخخ]
پاسخ:
عالی بود :))))))))))))))))
تفسیرت عالی بوووووووووووووووووووود :)
چقده خنگه این آقای همکار :))))))))) خب کلاه گیس هم شد کادو؟! اصن جای بلیز درمورد کادو باتو مشورت میکرد
پاسخ:
همونو بگو فکر کرده خیی باحاله...استاده اصن با من مشورت نکرده خخخخخخخخخخخ
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۴ اسپانسر بـــــــــــــــــژرگ چپه الدوله
اصلا قرار داد ما از این به بعد فرت!!!
:دی
+چشماتون جالب میبینه خانم گوجه سبز همراه با نمک فراوان :دی
مراقب خودشون باشن!!! مگه میخوان بیان قاطی زامبی ها !!!!!
--------------------
باز که آقای همکار مشکلات عدیده ایجاد فرمودند :پی
پاسخ:
قراردادی در کار نبود آقـــــــــــــــــــــــــــــــا :))))))
فرت بعله فرت :)))

خخخخ
:)))))
آقای همکارم رفته تو کار آباد کردن...
پاسخ:
آبیاری حتی خخخخخخ
آخ این آقای همکار مخ نداره کلاه گیس خخخخخخخخ خیلی باحال بود......کلا همه خلاقیت دارن آقای چپ الدوله کارشون تو حلقم هیلی باحال بود
پاسخ:
لابد دختره کچل بوده خخخخخخخخخخخخ
خوشتون اومد :))
azi jan, b jaye namehaye company ye list az sogoliyaye aqaye hamkar montasher kon, fek konam bishtar tar mofarahe zat bashe :d
پاسخ:
خخخخخخخخ
بخام فهرست بنویسم طول کاغذش میشه از خراب آباد تا مشهد :دی
خانم اون عکس شما  اون گوشه چقدر خوشگله.به دلمان نشستید یه جور خوبی:))))
پاسخ:
ممنون نظر لطف شماست :))
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
خب جوونه دیگه جوونی کرده. شما جوونا باید بیاد از تجربیات من استفاده کنین. من پیر نیستم اما تجربه دارم. بالاخره یک چشمه هایی برای خودم دارم.
پاسخ:
تو چرا اینقده تبلیغ خودتو میکنی اصن خخخخخخخخ
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۵ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
چیکار کنم دیگه چند وقت تو تیریپ تواضع بودم گفتم یک کم بیام تو تیریپ تعریف از خود  یک تنوعی بشه. میتو
پاسخ:
ما قسمتِ تواضع رو یادمون نمیاد چطور؟ خخخخخخخخ
اوه اوه مستر وارنه کی اسپانسر بودن ؟!!! :))))

دختر مدیر کچل بود شاید
حالا به لطف خدا ازشر اقای همکار راحت شدین :D

پاسخ:
خعلی وقتِ از روز اول اعلام کردن میخوان اسپانسر بشن اما ما که چیزی ندیدیم خخخخخخخ :)))

یحتملا :)
اون وقت کی دیگه بیاد کلیپ صوتی پر کنه؟
آقو تو این کلیپ آقای همکار همکاری نمیکرد ! ینی مث کلیپای قبل حس نداشت اصن ... انگار داشت میخوند از رو یه چیزی . بله :|

پاسخ:
ممکنه! ممکنه حق با شما باشه :|
با تچکر از اسپانسر فَرضیه بی حفاظ نمک ازخودتونه چشاتون بانمک میخونهD= خخخخ +بلی بلی عقشمان باید مراقب خودش باشد از سر راه که نیاوردیمش هویجوری بفرستیمش پیش شما که اصن ببینم شما مجوزت کو?!ها?!نکنه ازین شرکتهای تقلبی باشی [ایکون من به شما مشکوکم اصن]D= خخخ
پاسخ:
آقای چپه با شمان :))))
چه با مزه خخخخخخخ ! آفرین به این ذوق :))))))))))))))
هنوز دانلود نشده فایل صوتی تا بگوشم :)
پاسخ:
:)))))))))
یا از خوش ذوقیِ یا از بیکاری :))))))))))))))))))))))))))))
الان گوشیدی عایا؟
کلاه گیس o_0
تو این یه مورد حق دارن هر حرکتی با عاغای همکار بکنن، هر حرکتیییییییییی خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخ
والا حالا من کلاه گیس دوس دارم کسی میاد واسم بخره؟ نوچ خخخخخخخ

شاید اقای همکار این روش رو برا فرار از خراب اباد انتخاب کرده و دختر رییس یه قربانی بوده!دی::::::::

پاسخ:
فرار از اینجا راحته...موندنه که سخته کسی نخواد بمونه راه بازه جاده درازه واسه کسی دعوتنامه نمیدن خخخخخخخخ
حدس شما اشتباه بید :)))))))))
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۲۵ اسپانسر بـــــــــــــــــژرگ چپه الدوله
خیلی مشکوکید به عنوان نماینده بی حفاظ نشریف بیارید مجوز هم میدیم خدمتتون.
هتل براتون رزرو کنم؟ :دی
پاسخ:
با پول خودتون هتل رزرو میکنید عایا؟؟:))
خانم ها آژیتا و عسلی بانو توجه بفرمایید:
از هیچ کدام ، از بی خوابی!
پاسخ:
بعله بی خوابی بد دردی است :)))))
سلام سلام. آزی جون خودم. خوبی شما؟ همکار خوبه؟
شما دو تا هم خوب آتیش میسوزونیدها :))
بسی مشعوف شدم با این کلیپ
راستی اسپانسر جدید مبارک
پاسخ:
سلام متین جون خوبم مرسی تو خوبی ؟

این اسپانسر قدیمیِ منتها دیگه قراردادمون رو فسخ کردیم چون ناکارامد بود :))
خوب برید تو کار یه اسپانسر جدی. اصا میخوای خودم بشم اسپانسرتون oO
پاسخ:
تو هم از این اسپانسر الکیایی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:)))))))))) فقط اسمشون اسپانسره ولی از پول خبری نیس که نیس :))
بابا تو کار میکنی حقوق میگیری منه بدبخت که پشت کنکوری ای بیش نیستم
اوضاع مالی خراب اندر خراب است
اسپانسر ها همه الکی اند نه : oO
پاسخ:
پ نگو اسپانسر میشم :)))
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۴ اسپانسر بـــــــــــــــــژرگ چپه الدوله
بله تمامی هزینه ها رو خودمون پرداخت می کنیم :دی
پاسخ:
عه؟ جدا؟ پس هتل رزرو کنید خخخخخ
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۶ اسپانسر بـــــــــــــــــژرگ چپه الدوله
من به مراجع قانونی شکایت میکنم رسید پرداختی های من به شما هنوز موجوده.
شما دارید حیثیت مجموعه ما رو زیر سوال میبرید.
:دی
پاسخ:
عاقا شما رسید با امضای ما نشون بده قبـــــــــــــــــــــــــــول :))
نمیشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبه؟
بیا با هم بریم اسپانسره رو خفتش کنیم
داره واسه ما قپی میاد
بریم؟
پاسخ:
بریــــــــــــــــــــــــــــــم خخخخخخخخخخخخخخ
نکشیش حالا گناه داره فقط گوشمالیش بده :)))
سلام
فایاهای صوتی رو تازه تونستم گوش بدم. خیلیاشو دانلود کردم و گوش دادم. خیلی بامزه بود همش میخندیدم. واسه سایر افراد خونواده هم میخوام بذارم. :)
پاسخ:
سلام
بنده که نمیشناسم شما رو ولی ارادت داریم
ممنون :)
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۵۸ اسپانسر بـــــــــــــــــژرگ چپه الدوله
آزیتا!!!!
این حرفا چیه با این اقا متین علیه من میزنی؟ :|
گوجه خانم بیاین ببین عخشتون چیا که نمیگه!!!
پاسخ:
چپه جان این متین پسر نیس دخمله :)
خخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ خو عاغای اسپانسر تقصیر خودتونه دیه به اینجای عقشم رسوندین[ایکون اینجااشاره به حدفاصل دهان ودماغ عقشم]امپر خشانت عقشم زده بالاD= خخخخخ تازه منم هسدم تو اِکیپشون خخخخخخخD=[ایکون عقشم بزن قدش:-P]
پاسخ:
ای جونم ببین عشقم چجوری پشتم درومده خخخخخخ :)))))
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۳۲ اسپانسر بـــــــــــــــــژرگ چپه الدوله
خب خانم متین !!!
همون دیگه من این وسط مظلوم بین سه تا خانم که قصد کشتن من رو دارن گیر افتادم :|
:دی
پاسخ:
غصه نخور نمیکشیمت تموم شد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">