حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
ارديبهشت ۹۳


جایی که نباید دخالت کرد

:)



کوتاه بشنوید


دریافت
حجم: 850 کیلوبایت

صداپیشگان:

آقای همکار

مستر لهجه

آزی


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

:))))))))))
خیـــــــــــــــــلی خوب بود.
پاسخ:
مخلصیم :)))))))))
شخصیت آقای همکار تو این فایل صوتی مث همیشه واضح نشون داده شده...صدای دخمل همون دختر دایی چقد نازه...
کلن صدای همتون خیلی خوبه...
پاسخ:
واضح نشون داده شده ینی چی؟؟؟ ;)
مرسی لطف داری :)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هعی وای من خخخخخخخخخخخخخخخخ وااااای صداشووووو ازی یه دونه ای بخدا خخخخخخخخخ سلامملیکم سلامملیکم سلامملیکم خخخخخخ مثه یه اهنگ تی ویه خخخخخخخ دم مسترلهجه داغ اصن خعلی باحال بود تارای صوتیشو باید طلا گرف خخخخخخخخخخخ +عاغای همکار?(=O.o=)به خاله ی مردمم رحم نمیکنی?!?!!!عجبااااا خخخخخخخ
پاسخ:
الان دم مطب گوش دادی؟؟؟ خخخخ ^o^
آره دیگه شبیه همون آهنگه سلام میکنه :))))
خخخ این عاقای همکار بیخیال هیشکی نمیشه اما گوششو در این راه داد خخ :))))
خخخخخخخ مثل همیشه باحال بود....مستر لهجه که اصلا حرف نداشت
پاسخ:
:)))) البته خواهرزاده اش :))
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
من  کلا از آقای همکار خوشم میاد از طرف من به آقای همکار بگو قربوست.
پاسخ:
ایشالا به پای هم پیر شید خخخخ
azi junnn qarar bud in nini tuno bdii b man haaaa
پاسخ:
آخی ...
خب کی میای ببریش؟ :))))
وای ناسی...عسیسم...گوگولی..چ ناااااااااااز بود..مرسی مچکر ازی جان
پاسخ:
قلبونت زری جون
خواهش میکنم :-*
این حانواده مستر لهجه چقـــــــــدر بی اعصابن :دی
پاسخ:
خانوادهٔ بی اعصابانن :)
آزی واخنـی فک کردمـ یـه بچه چار ساله آوردیـن بـرا نخـش آفـرینـی :)))

مـرحبـااا مرحبـااا :)))

داخلِ پـارانتـز ؛ مسـدر لهجـهَ تـون َمـ عخـشـه !! :>:)))
پاسخ:
خخخ نه پنج سالشه خخخ :))))
:)

خخخ
خخخخخخ عاره دیه بی حفاظ اینجا بی حفاظ انجا بی حفاظ همه جا آی لاویو آزی^_^[ایکون دوباره گفدم ثبت شه در تاریخ بی حفاظ خخخخخ] +عکسه خعلی باحاله ها:)))
پاسخ:
مرسیییییی گوجه خوشگلم :))))
:))))

واییییی عاشق صدات شدمممم من!!!

من که نیتونم این توپو با پا بزنم!با تو چرا نمیفهمی!تو نیفهمییییییی!ای جونمممممممممم

یعنی خواهر زاده مستر لهجه چه جیغییییییی میزد اخرششششش.بچم صداش نگرفت؟؟؟؟!!!!!

پاسخ:
خخخخ
قابل ندارم :))))
نه اون کلا صداش نمیگیره،  ولی صداش همه رو میگیره :))))))
بازم معذرتا فوضولی کردم.فقط برام قابل هضم نبود!من از گشت ارشاد که اجازه دخالت به خودشون دادن شاکی بودم!تازه اونا واسه این کار حقوق میگیرن کارون خوب یا بد!ولی اینکه یکی اجازه قضاوت به خودش بده بی هیچ اجازه ای  خیلییییییههههههههه
پاسخ:
خب دیگه بعضی آدمها اینجورین... راجع به همه چیز و همه کس خودشون رو محق میدونن =/
ینی عاااااااالی:-D کلی خندیدم الهی قربون اون صدای ناز تو:-* 
پاسخ:
خدا نکنه عزیزم :-*

حالا یه سوالی بچه بودی همینجوری سعی میکردی داداشت رو توجیح کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دی::::::::::::::

پاسخ:
من داداشم ماه بود احتیاج به توجیح نداشت خخخخ

عزییییییزمممممم!
یعنی مدیونی فکر کنی به داداشت حسودیم شده هااااااااااااااااااا!

چقد خوبه که یه خواهر داره که اینجور هواشو داره!!

پاسخ:
عشق منه داداشم...
الان بزرگ شده یکم خر شده ولی همچنان عشقه منه :)
حسودی نکن دهههههههه :)))))
البته منظورم کاراکتر مستر لهجه بود نه برادر محترم و دوست داشتنی شما
پاسخ:
متوجه شدم :)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۹ خانم هموستات
عزیززززززززززززززززززززززززززززززم چه ناز حرف میزنه
آقای مستر لهجه هم که دیگه ترکونده تو تقلید صدا.خسته نباشید همگی:*
پاسخ:
تو خالشی دیگه :P
اون که خدائه...من جلوش لُنگ میندازم خخخخ
آدم وقتی گوش نکرده میاد و این کامنتا رو میخونه اصن شوق و ذوقش واسه گوش دادن و اینکه زودتر دان بشه دو صد چندان میشه ودل تو دلش نمی مونه!!! آها رسید به 99 :))) من برم بگوشم بیام دوباره
پاسخ:
خخخخ ستاد ترغیب و تشویقه :)))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خعلی باحال بووود:))))

گوجه راس میگه این تیکه اش واقعا خیلی باحاله : سلاملیکم سلاملیکم
سلاملیکم:))))))

پشمک میرازا خان دایی، داییمه دیگه !!! :)))))
پاسخ:
خخخخخ:D
اتفاقا فی البداهه است :)))))
دمت گرم آزی.
خیلی باحال بود:)))
خیلی باحالین:)
پاسخ:
قربوس تو ... دم شما هم گرم :)

:*
=)) وای خدا مستر لحجه رو نیگا =)) آخرش آژیر میکشه =)) 
سلاملیکم =)) اگه ادامه میداد مثه اون آهنگه که اسمشو نمیدونم چیه میشد :)) لالای لالای لای .. لالالالا لای لای .. 

عالی بود .. مچکر آزی جان .. 

آقای همکار خسته نباشی :)) 
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
دقیقا روی نتِ همون آهنگه :)))

خواهش میکنم :)

:)
این خواهر زاده پشمک میرزا چه بی اعصابه ها!!!! :)))) پسر خالمو کشتوند!
خعلی قشنگ بود. تچکر آزی جونم :*
پاسخ:
پسرخاله ات حقشه :))

بوس:*
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۲ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
ا. آزی  قرار نشد تقلب کنی قربوست مال منه. واقعا قبلا " قربوست" رو شنیده بودی یا از من شنیدی؟ معنیشو میدونی؟ آخه وقتی به بقیه میگفتم خیلی ها معنیشو نمی دونستن. این اصطلاح در مشهد خیلی استفاده میشه.
پاسخ:
قربوست رو اولین بار از عمام سهیل شنیدم....
ینی قربونت برم بوس...
شمام خسده نباشی فکر میکنی همه چی حول شما میچرخه خخخخخ
:)))))))))))
خانوم شما حواست هست هنوز از سوگلی رونمایی نکردی؟!!
پاسخ:
چه واقعۀ مهمی...

خخخخ
آزی به آقای همکار بگو صداش شبیه سیاوش شبکه من و تو است. خوشکله
پاسخ:
باشه میگم :))
چرا نظر من توی این پست گم رفته؟! الان تایید نشده یا دوس نداشته برسه به دستت؟! :)))
پاسخ:
تایید نکرده بودم عزیزم :*
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
سوگلی کی بود حاجی بود؟
پاسخ:
نه تو بودی عکس ندادی ازت رونمایی کنیم خخخ
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۳۳ بانو (آویزون خدای سابق)
وای خودا خیلی خوب بود بابا تقلید صدا؛)
پاسخ:
چاکریم :)
این آقای همکار به هیچ مونثی هم رحم نمیکنه ها :))))))))

+ وای آزی داشتم فایلو گوش میدادم بعد اون تیکه آخرش که آقای همکار هی داد و بیداد میکنه بودش، مامانم اومد گفت آرزو این صدا چیه ؟ چرا انقد وحشتناکه ؟ خخخخخخخخخخخ :)))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
خخ:)))))))))))))))))))))))
میگفتی محشره کبری است خخخ
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
من که میترسم عکسمو بدم. از این مترسم که کلی دخترا  برام خود کشی کنن.
پاسخ:
شما نترس...راحت باشه...من میترسم عکستو بدی کلا وبلاگم بشه کلبۀ وحشت خخخخ
وای وای جقد عالی بود :ایکس
نی نی اوشولوئه که جیکر بود صداش :ایکس
میکم اقای همکار براش استین بالا بزنید تا خودشو نابود نکرده :دی

از دیشب که اینو کوش دادیم شوهر عزیزمون هی میکه سلام نلیکم :|
پاسخ:
خخخخخ
هر چی میگیم زن بگیر میگه نموخوام بعد میگم این با این وضعش زنش بدبخت میشه خو :دی

خخخخ بهش از خواهرزاده مستر لهجه سرایت کرده B-)
مستر لهجه آخرتشه ینی دیوونشم :)))))))))))))))))) خعلی حال کردم 
پاسخ:
خخخخ
مستر لهجه عشق منه :))))
خدا حفظش کنه این بشرو دیشب نشستم اون فایل ایمیل پشمک خان بیل زن و نظافت عید و اون قسمته که داره بیل میزنه به آقای همکار میگه پولو بیار بده رو دوباره شنیدم انقد خوب کار میکنه ادم کیف میکنه الحق و الانصاف تو امخوب صدای دختر بچه دراوردی ولی نمیدونم چرا  تعریف نکردم در کامنت قبل ازت
پاسخ:
چون شما غرق در مستر لهجه بودی بنده رو یادت رفت :)
وای خدا بود ینی سلام علکیم سلام علیکم سلام علیکم خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
دیری دیری دیدی ... خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">