حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
ارديبهشت ۹۳

خب در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از سری قسمتهای صدای ما را میشنوید
:)
و خانم خوجگله عشق مستر لهجه به ایران میاید...





دریافت
حجم: 2.96 مگابایت

صدا پیشگان:
آقای همکار
مستر لهجه
خانوم خوجگله
آزی



موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۰)

HIZ دار :))))))))))))))))))
یعنی این پسر خاله من فوق تخصص مخ زنی داره ها! :)
مستر لهجه چه باحال تغییر شخصیت میده! :)
آزی جون  :*
پاسخ:
الی جون فایل اشتباه آپ شده بود خواستی این درست رو دوباره دان کن

:))

:*
واس خیلی باحال بود...........میگم بریم حال  آقای همکارو بگیریم خخخخخ
پاسخ:
بهشت عزیزم این جدید رو دان کن اون اشتباه آپ شده بود :)یکم پس و پیش داشت
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۳ دست و پا چلفتی
آزی اینو خوب ادیت نکردی گویا 

یه بار خودت گوشش کن
پاسخ:
ممنون که گفتی
چند نفر گوش داده بودن هیچی نگفتن:|
اشتباه آپلود شده بود الان درستش کردم :)
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
این آقای همکار عجب ختمیه ها از بعضی کاراش خوشم میاد. 
پاسخ:
:|
عجب خخ
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۷ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
راستی بهتر بود برای انتخاب سوگلی رای گیری می کردین. من به حاجی رای می دادم فکر کنم خودشم به خودش رای نمی داد.
پاسخ:
سوگلیه آقای همکاره ...به ما چه بیام رای بدیم :))
ازیتا چرا صدات عوض شده!!!!!
اقای همکار هم مشکل اچ ای زدشون کار دستشون میده اخرش :دی
مستر لهجه با دوبرره نسبتی ندارن؟ :پی
پاسخ:
نمیدونم اون روز فازم چی بوده صدام عوض شده خخخخخخخخخخخ
نه نسبتی نداره :)))))))
خخخخ نومزدشو دزدییییییییییییییییییییید ! خخخخخخ
پاسخ:
هر هر هر خنده داره؟ :))))))))))))
صدای کامپیوتر خراب شده نمی تونم گوش کنم:/
پاسخ:
با گوشی بشنو ...نَوَشه؟
اوهووووووووووووووووووووووووووووم ! خخخخخ
پاسخ:
کوفته :)
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۸ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
آقای همکار قربوست
پاسخ:
خخخ
فکر کنم من فیلم مادر رو گوش کردم آخه هنوز ادیت نشده بود و صدای پشت صحنه هم توش بود. ولی خیییلیییی خوف بود :)
پاسخ:
اون کلا پس و پیشم بود...
:)
تازه گوش کردی هیچی هم نگفتی :|
جالب بود.....!!!!!!:))
پاسخ:
:))
اگه تو جریان بقیه هم باشه جالب ترم میشه
تمام تلاشمو  میکنم........D=
پاسخ:
:)
پس و پیش نبود!!! دوباره دوتاشو گوش دادم فقط بعضی جاها مکث داشت و یا دوباره تکرار کرده بودن
کارای شما انقده خوبه که بدون ادیت هم دوست داشتنیه :*
پاسخ:
چرا اولش کمی جابجاست :))
فدای تو ممنون :*
فایل اشتبا میدی دست ما؟:)
نوشتاریش کو پ؟
درس اخلاقیش چی شد؟ن باید ی بلایی سر اقا همکار در میومد؟!
پاسخ:
مگه تو هم اشتباهیشو دان کرده بودی؟
اینا خیلی طولانیه نمیتونم نوشتاریشم بذارم :|
درس اخلاقیش در قسمتهای آینده....
آیکون شما مامور حاکم بزرگ میتیکومونی عایا؟
:))
دلم آب شد:/
پاسخ:
الهی :)
آره اشتباهه بود،دو تیکش تکراری ن با مکث بود
ن خخخ آیکن این نشان حاکم بزرگ نیس احترام نذارید 
ایشالا،اصن تو فایل بعدی بزن آقا همکارو نصف کن :دی

+
ی سوال پیش اومد!!!حاکم بزرگ و سگارو و داداش کایکو تو ی برنامه بودن؟اون قد بلنده و بچه کوچیکه کیا بودن؟پس زمبه کی بود؟؟؟:|
پاسخ:
خب درستشم دان میکردی میگوشیدی =/

بعله تو یه کارتون بود ... بچه کوچیکه سگارو بود سگشم زمبه بود ولی اون که آبی تنش بود اسمش یادم نی :)
خخخخخخخخخ تاناکورا خخخخخخخخ ای چَلَچ خخخخخخ خودتو جزو نوامیس خودم درمیارم خخخخخخ لوزوالمعدم خخخخخخ خانوم خوجله چه راحت مخش زده میشهD= خخخخخخ مرسی عقشم دمتون گرم جمع حنجره طلاییان جمعه هاD= بعد میگم همش یه طرف اون وااااااا گفدن خودت از همه طرف ازی خخخخخخخخ:***
پاسخ:
خخخخ عاشق اون لحنشم ینی خهخخخ
نمیدونم فازم چی بود اینبار صدام مسخره شده بود خخخخ
دوباره گوشیدیم اون خش داشت خخخخخ
پاسخ:
اوهوم :)
صدا خانم خوجگله ک هم فرقولیده ها
چقدم با انرژی اجرا کردن
+
آزی موقع ضبط گوشیا رو سایلنت کنین،صدای إس اومد وسطش خخ
پاسخ:
فرقولیده ینی چی؟؟؟

شما اون اصلی رو گوش میدادی صدا اس نمیاد ... بعدم بیاد ینی این 4 نفر حق ندارن واسشون اس بیاد؟؟؟ خخخ
بابا ایول دارین تک تکتون:)
امروز حالم خیلی بد بود ولی بااین فایل صوتی کلی خندیدم کلی انرژی گرفتم.:)))
بی نهایت ممنون که لبخند میارین رو لبامون:))
پاسخ:
مرسی :)
چه خوب خدا رو شکر :)
:-*
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۹ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
آزی ما رو فیلم کردی؟ صدای تو نبود! صدای یکی دیگه بود. ظرافت صداش از صدای تو بیشتر بود.
پاسخ:
نه باووو فیلم چیه، بنده توانایی دارم خیلی خیلی از حنجرم صدا در بیارم اون روزم فازم این بوده خخخ
مرض دارم دروغ بگم مگه؟؟ :|
تازه 4 نفر چیه الان 15 نفر آنن
پاسخ:
:)
چرا اینجا گفتی برو گپ و گفت خخخخ
اون که آبی تنش بود تِسُکه بود، علامتم در میورد
پاسخ:
خخخخ آره راس میگی :)) کلا خوشتیپ و خوشگل بود
ازی لطفن فایل اشتباه رو بزار ما دانلود کنیم خخخ
اوهوم گفت عسلی تو حلقم خخخ
ما از تغییر لهجه مستر لهجه ناراحتیم خخخ :))))))))))
آقای همکار کارش خوب بود تو این کلیپ از لحاظ صدا ولی یه نمه احساس کارشو باید بیشتر کنه تابلو نباشه که روخونی میکنه :)
پاسخ:
چرا ناراحتی ، الان که هر دو لهجه رو پوشش میداد خخخخ
آقای همکار کلا همینه دیگه اگه موقعیت واقعی هم باشه همینقدر احساس نشون میده خخخخ
:)) شی بگم؟ 
پاسخ:
هیشی نگوووو....
چرااااا؟
:)) [آیکن ِ زمینو گاز گرفتن :دی]
پاسخ:
:)))))

واییییییییییییییی جزو نوامیسم میکنمت واییی خیلییی خوب بود ازیییی!
اچ آی زد عزیزممممممم!
اصلا چند تا اصطلاح به اصطلاحاتم اضافه شد هیچ روحمو شاد شد خفن هیچ !یاد گرفدم اینجور نامزدی باشمممممممممممم دی:::!

پاسخ:
ای واااای فریماه از دست رفت .... نه دخترم نکته اخلاقیش چپه بود ینی اینجور نامزدی نباشید :دی

هعی وای...بدآموزی شد خخخخ
خیلى بامزه بود:) من صداهاتون رو خیلى دوست دارم
پاسخ:
فدا مدات بالاخره گوش کردی ;)
این مستر لهجه ام وختی تغییر صدا میده خعلی سکسی میشه D:

انگار ایشون بهتر از اوشونن (آقای همکار!)
پاسخ:
آدم فــــــــــــــــروش :)))) دست تو رو شده بازیهاتو بلد شدم.... خخخخخ
آزی به دایی بگو هروخت مخ خانم خوجگل موجگله رو زد خودم میرم خواستگاری هاااااا خی خیی خییی
بععععد .. مستر لهجه کفین؟ :)) تسلیت میگم :))
پاسخ:
الان شما بزرگترشی میخای بری خواستگاری :D
اوه اوه با مستر لهجه درست برخورد کن اون داییه واقعیته :D
من الان در انتظار به سر میبرم برای دان شدن:))

بعد دلم هوای تــِسُکه رو کرد اون تیکه اش که میگفت این نشان مامور مخصوص حاکم بزرگ است احترام بگذارید!!! اصن لامصب خیالی باجذبه بود خخخخخخخخ
پاسخ:
یکی از عشقهای کودکیه من تسکه خخخخخ صداشو در نیار :D ژَذاب خو :دی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یعنی اخرش بود خیلییییییییییییییییییییییییی باحال بود:))))))
اصن مشمئز شدم:)))

واسه منم ازین لاکهای خوشجلتون می زنین؟؟؟


پاسخ:
خخخخ
:))))) چه بوی خوبی میدی آی همکار :D

چرا نمیزنم میزنم میزنم
نچ کوچیکترشم بزرگتر نداریم ما :(  :))
مستر لههههجه دایی واقعی منه؟ :|
حتما خانم خوجگله هم خاله واقعیمه نه؟ :D
پاسخ:
نه خب مستر لهجه داداشمه خو :)
اینجا رو ببین کلیک
صداشو درنمیارم خیالت تخت [آیکون صدای یواش]:)))))
پاسخ:
دستت درد نکنه :دی
برو بابا :||||||||||||||||||||||||
برییییییییییییییییییییییییییییییییییید کنار دایی واقعیمو پیدا کردم :))
ولی همچنان آیِ همکاااار داییمه ها :|
همتون بر علیه ایشون توطئه کردین طفلک دقققق میکنه هاااااا :)))
پاسخ:
خخخخ
الان تو دلسوز مظلومانی؟؟؟ چقدم که اون مظلومه واقعا :)))))))
مسترلهجه چقد خوبه! نازه!
بازم شما شخصیت آقای همکارو واضحانه نشون دادین...
خیلی خوبه فایل صوتیاتون...مرسی!
پاسخ:
مرسی مصی جون
خودت نازی :)
شخصیتش همه جا بروز داده میشه دیگه :D
کاش اون اشتباهه رو هم من گوش می دادم...
پاسخ:
چرا؟
حالااا بعدا یه پشت صحنه نشر میدم :))))
پشت سر دایی من حرف درس نکنییییییین [آیکن میزنم شل و پلتون میکنمااا]
پاسخ:
داییت خودش پشتش حرف درست میکنه
کلا من تو ذاتمه خالع :دی
تو دبیرستان کل کلاسمون علیه یکی از همکلاسیا توطئه کرده بودن. اون بیچاره هم هیچی نمیگفت :| مظلوم بود :| منم نمیتونستم تحمل کنم با این مظلومه دوس شدم . بعد تهنایی طرفشو نگه داشتم و کل کلاسو حریف بودم . کسی هم جرات نداش بگه بالا چشتون ابروئه :| الانم با اون دوستم هم کلاسیم همچنان :)
خو گناه داره بچم . اذیتش نکنین دیگه .. قراره بریم خاسگارییییی :))
پاسخ:
منم خودم همینطوری بودم بخدا همیشه با بدبختترین بچۀ کلاس دوس میشدم خخخخ
شی شرااااااا؟ ^_^
پاسخ:
چرا حرفی نداشتی؟:)
حرفام مثه بقیه بود دیگه .. خنده و خنده و خنده .. مثه همیشه
پاسخ:
از اول همینو میگفتی اینقد بحث ایجاد نمیشد خخخ
این آقای همکار نباید استعدادشو دست کم بگیره ها ...
:))
راستی آزی جون من تقریبا چند وقتی هست وبتو کشف کردم خوشم اومده . میخونمت عزیزم . و لینکت کردم :)
پاسخ:
استعدادش رو اتفاقا خیلی دست بالا هم میگیره :))

مرسی عزیزم شما به من لطف داری :*
همین دست کم گرفتنش یه درده . دست بالا گرفتنش هزار درد ! : دی

پاسخ:
واویلا لیلی.......خخخ
البته با عرض پوزش از آقای همکار !خخ
صرفا مزاح بود !:))
پاسخ:
مشکلی نیس:))))
من نمیدونم کجای این افتضاح من عالیه آزی خانومی ؟!: دی
الان فعلا آرش رو تحریم کردیم دیگه یه مدت گوش نمیدیم تا اعصابمون آروم شه !
اون لحظه ها خیلی پر استرس بود !:|
ولی خیلی باحال بودااا . حس بامزه ای بود !

پاسخ:
این خیلی خوبه این ینی که همسایتون با صدای تو به وجد اومده تا بره ملودی گوش کنه :))
ها یعنی منتظر باشیم با اسب سفیدش بیاد ؟! B)
پاسخ:
خخخخخخخخ آره از تو راه پله میاد :)
وای فوق العاده بود :ایکس
دستتون درد نکنه;*
میکم عاقا نکنید بد اموزی داره از کل کلیب شوهر من فقط اونجاشو دوس داره که زن باید به حرف شوهرش کوش بده:|
پاسخ:
خواهش میکنم :-*

میگم به همسرت بگووو اونجاشم ببینه که خانوم خوجگله گفت بعدا دهنتو سرویس میکنم بعد زد تو  لوزالمعدش خخخخخ
:| میکه من جیزی یادم نماد بجه بررو ;دی
پاسخ:
بزار دوباره گوش بده تا یادش بیاد خخخخ
D:
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">