حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
ارديبهشت ۹۳

نونِ خشکیه، نــــــونِ خشکــــــــیه، دمپایی پاره ، آهن قراضه ، لنگه کفش خریــــــــــــــــــداریم!!!!


یادتونه گفته بودم ، کفشها آدمها رو لو میدن.. یا اینکه من خیلی کفش دوس دارم یا اینکه من رو کفشهای آدمها زوم میکنم خخخ یا اینکه پُستِ کفشهای وراج رو نوشته بودم... خب اگه یادتونم نیس مهم نمیباشد :)

این بار یه نوبت شمای پر شور دیگر برگزار خواهیم کرد با رونمایی از کفشهای محبوب و حتی غیر محبوب شما

این دفعه دیگه عکس گرفتن هم آسونه و خودتونم راحت میتونید انجام بدید ، پس عذر و بهانه را کنار گذاشته و عکسهای کفشاتونُ پرت کنید تو بی حفاظ تا با آنها حماسه ای خلق کنیم :)

باحالتر میشه اگه سایز پاتونم ضمیمه کنید .. :)))

پس بشتابید بشتابید از کفشهای نو ، کهنه ، سالم ، پاره ، محبوب ، منفور ، خاکی ، تمیز و غیرهٔ خود عکس بندازید و در همین پست تحویل بی حفاظ نمایید...


 

یکی از کفشهای محبوب آزی که دلش نمیاد تو خیابون بپوشه خخخ

سایز پا

37

پی نوشتِ خواهشانه: لطفا عکسهای خود را در همین پست تحویل دهید تا من هنگامِ آماده سازیِ پست نفله نگردم، با تچکر از همکاری پر شورِ شما...

+ تعداد عکسها آزاد میباشد ;)

+ خانمها ، آقایون، پیر، جوون ، مجرد ، متاهل ، باکار و بیکارم نداره... هر کی با بی حفاظ حال میکنه شرکت کنه ;)

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲۶)

۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۴۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
خُب تو که وضعیت کفش های من رو میدونی خخخخخ
+اگه بشه چند تا عکس میفرستم ولی چند روز وقت بده :D

++ میگم با کفشت بیرون نمیری چه کار میکنی پَ ؟ میخوابی؟ :D
پاسخ:
نه من وضعیت کفشهای تو رو از کجا باید بدونم؟؟؟ O_0 آیکون ضد حال به استاد زدن خخخخ

+ با کفشم فقط تو باشگاه یا خونه ورزش میکنم ... اوهوم!
باشه به روی چشم :*
در اسرع وقت پرتاب می کنیم کفشمونو :))))
پاسخ:
آع باریکلا به شماااااااااا :-*:-*:-*:-*چشمت بی بلا عزیییییززززززم
این الان کفش خودته تو پات؟
پاسخ:
زیرش نوشتم... سواد داری؟؟؟ بی سوادی ؟؟؟ خخخخ
پ نه پ کفش عممه قرض گرفتم :D
محدودیت تعدادم داره؟
دمپایی و صندل؟سندل؟اون چی؟!

پاسخ:
دل زنده تو پی نوشت نوشتم تعداد عکس آزاده ینی محدودیت نداره... صندل و اینام جز پاپوش میباشد و قبول است! :)
ایــــــــــــــــول خخخخخخخ عاغا ما میریم که عسک بگیریم;)
پاسخ:
بدو بدو ... عسک خوب بندازیها ... همه کفشاتم بذار میخوام ببینمشون ;)
خیلی خووووووووووووبه........
با این کفش میشه سهساعت بدون وقفه دوید. :|
پاسخ:
از آب گذشته است خخخخ
خدایی از بس خوبه دلم نمیاد تو خیابون بپوشمش :D ....
چرا قیافت اونجوری شده>>>>>:|
تا کی وقت داریم؟؟
برات کامنت خصوصی بفرستیم؟ لینکارو ینی
پاسخ:
فکر کن وقت کمه :| نشه مث اون دفعه بعد 20 روز آخرم عکس ندادی :(
خصوصی عمومیش مهم نیس کامنتهایی که حامل عکس باشند تایید نمیشن :)
عمومی باشه بهتره چون بعد در نهایت تاییدشون میکنم

ازی فقط بیگ کوسشن  تا کی وخته که لینک کفشا پرت شه؟

ازییییییی بعدش روانشناسیمون میکنی؟؟؟دی::

پاسخ:
تا هر وقت شما عکساتون بفرستید :دی
حداقل یه هفته :)

روانشناسی هم انتخابیه نفری پنج تومن میدید روانشناسیتون میکنم خخخخخخ :)))))))
آره انصافا حیفه :))
شاید فردا پس فردا برم خرید کفش، سعی می کنم حتما یه عکس برات بفرستم. ;)

پاسخ:
:)))
خب پیشاپیش مبارک باشه و مقدم کفش نوی شما را به بی حفاظ گرامی میداریم خخخخ
آزی وقت زیاد بده من یه روزی که حوصله داشتم عکس بندازم یه ده روز فرصت با تچکر
پاسخ:
ببین اون دفه خیلی وقت دادم کفش واقعا آسونه زود بگیر ده روز زیاده :|
سلام گلم.
چه ایده ی جالبی.
منتظرم ببینم میخوای چه کار کنی.
:)
پاسخ:
منتظر نباش دست به کار شو خودتم :)

نه الان گرفتم، البته آقای همسر گرفت! من آپلودش کردم:)) خوشت اومد از سرعت عملمون؟:)

 

تازه دخملک میگه منم میخوتم شرکت کنم:))

پاسخ:
اوه اوه اوه اوه اوه سرعت از سرعت نورم بیشتر بود :)))))))
عالی بود مدال طلای سرعت عمل به شما و همسرتون اعطا میشه خخخخ
چرا که نه حتما دیانا جونم شرکت کنه حتما
راستی هاله جون دوس داشتی سایز پاتم بگو




بچه ها یاد بگیرید اولین عکس رسییییید 
:))))
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۲۳ دیانا=دخملک هاله

اینم کفشای دیانا:)

 

http://axgig.com/images/51290549292078332395.jpg

سایز پای من 39

دیانا 32

ایووووووووووووووووول من اصن عاششششششق کفشم آزی ! وااااااااااااااااااااای چه حالی بده این پست :دی
پاسخ:
ایشالا حضور پر فروغ شما رو هم نظاره گر باشیم و باشد که بنده رو هم دق ندید :))))))
سلام :)
خب من دوربین گوشیم خرابه ! بذار یه دوربین پیدا کنم بعد تا یکی دو روز آینده شاید برفستم !
پاسخ:
بالاخره یه دوربین پیدا میشه...
منتظرم بفرستی :)
مرسی
نه نه من دق نمیدم دیگه ! دارم تو عکس انداختن سرعتی میشم :دی
پاسخ:
الحمدالله :))))
کن کلا از اولینامونعکس میکیرم این دوتام از اولینای زندکیمون بودن

این دوتا اولینایی که باهم تو اولین مسافرتمون کرفتیم :)
http://up.hammihan.com/img/userupload_2013_18374875021400254332.3213,.jpg

این دوتام اولین باری که رفدیم سالن بیلیارد کفشای مخصوص اونجا:)
http://s5.picofile.com/file/8116796550/dsc00355_1.jpg


دنبال سیندرلا می گردی؟

پاسخ:
شایدم؟ بده؟ 
عخ نمیدونسم خصوصی بایدةباشه یا عمومی ;دی
پاسخ:
عکس اولت باز نمیشه عزیزم یه جا دیگه آپلودش کن :)
شمام مثه منیدمن یه جفت کفش دارم که فخط فخط رو تردمیل ازش استفاده میکنم اصن حیفم میاد خاکی بشن :دی


پاسخ:
دقیقا :)))
تو تهران که دوده ای میشن کفشها :)
این هم از عکس های همه کفش های من:



ساز پام هم 42
قبول فقط کسی نیاد مسخره کنه که تو هزار پایی ها!! بنظر خودم کم کفش دارم ولی خب هرکی میبینه میگه مگه تو هزار پایی! 
بنظر شما 10-12 کفش برای یک خانوم زیاد است؟ بنظر من که نه.
عاقا من رفتم عسک بیگیرم 
پاسخ:
از این به بعد هر کی بهت گفت بگو آره من هزار پا ام بزار ضایع شن خخخ :))))
آفرین بر تو دخدر زرنگ :)
از بیکوفایل بدم میاد از بس ادرساش درازه:دی

http://s5.picofile.com/file/8123457750/tmp__img_20140516_174926_130587530.jpg

سایز بامون
من:39
مرتضی :44
من که تو تهرانتون رغبت نمیکنم خودمم بیام بیرون :دی

پاسخ:
شما کجا بیدی؟؟؟ :)
سلاااااام
نبودم ولی الان با دست پر استم :دی
فخط از کیفیتش راضی نیسم :(
بعد اصن روانشناسی نمیخوام من که، تابلو با این کفشای راحتی و کثیفم :دی
پاسخ:
مرسییییی....این پست رو که مینوشتم همش به یاد تو بودم بوخودا :))))
پست سفارشی من رسید؟
:دی
پاسخ:
بعله ممنون از سرعت عمل خوبتون :)
فک کنم واجبه من بگم که همون میس تنبل النظر هستم و بیان خر مجبورم کرد ان اضافه کنم به خودم، ایجوریا!
پاسخ:
متوجه بیدم عجیجم
ممنون از شما {گل} {گل}
پاسخ:
مرسی:)
میشه تا جمعه دیگه وقت بدى؟:(
پاسخ:
غصه نخور زیاده ولی باشه :)
امم
بذار ببینم - چکار کنم!
کدوم کفشامو عکس بندازم.
خخخخخخخ
پاسخ:
آورین :)))
قرررررربونت :* اخه من عاشق کفشم
پاسخ:
می تووو
اگه تونستی زودترم که چه بهتر ;)
من خودم کاشانیم
مرتضی همشهری شماست :)
امتحانا هم تموم بشه میایم تهران تا اخر عمر :دی
پاسخ:
پ مجبوری دیگه با کفشات بیای تو این دودها :)
بفرمایید :)
سایز پام هم از 37 میپوشم تا 39

http://www.axgig.com/images/40899051608490196041.jpg

http://www.axgig.com/images/44480752551253998161.jpg

http://axgig.com/images/65558123405951456923.jpg

http://axgig.com/images/03110378268795468053.jpg


عایا لنگه کفش هایمان که پرتاب کردیم به شما رسید؟ :)
پاسخ:
بله بله بسیار بسیار ممنووووون :)

من حتی جونمم واسه این کفشم میره ازی

http://8pic.ir/images/23603177424992617042.jpg

از این کفش متنفرم

http://8pic.ir/images/13394206440047322240.jpg

و این که اصن هیچی عاشقشم

http://8pic.ir/images/76717110858083258637.jpg

 

سایرزپام:36

 

ازی اگه لینکااشتب بود بهم بگو

آقا اجازهههههههههههههه؟
من سایز پام بزرگه به داییم رفته خخخخخخخ
فردا میگیرم میارم :D
پاسخ:
عب نداره :-*
آفرین دختر گلم :)
اگر حالش بود می فرستیم:)
پاسخ:
نمیری تو که اینقد همیشه با حال و با انرژی برخورد میکنی خخ
ظاهر قضیه ک میگه باید از این کفش گرونا باشه:-)
پاسخ:
بعله ظاهرش خوب به باطنش اشاره داره خخخ سوغاتیه
شما کفش پرت نمیکنید؟؟؟
لینکتم که اشتباس :)))))))))))
پاسخ:
ممنون که گفتی از بعد از ظهر هیچکس نگفته بود :| درستش کردم الان :)
اینجا ازی پلنگ بودیا با اون شلوارت خخخخخخخخخ
پاسخ:
همین امروزه... پلنگ خالای طوسی داره؟؟؟ عجـــــــــــب!
چشم
پاسخ:
ای جانم.. چشمت بی بلا :)
reeboke هست آیا ؟
پاسخ:
اوهوم :)
تو پلنگ یواشی هستی از گونه عجیب آسیایی :)))))) در ضمن پلنگ بک گراندشم زرده خخخ
پاسخ:
خودت در پاسخ خودت ... همینو بگوووو والاع!
بابا علی :) بابا حدس درست :) بابا برند باز :)
از آسیای شرقی رسیده یا اروپا ؟ :)
پاسخ:
اروپا...
دیگه ریبوک آرمش تالوئه... نیست آیا؟
پس چرا کسی اشاره نکرد از عصر خخخ
پاسخ:
چکار مارک کفش من دارن ملت خب؟ والاع... :)
رسیده آی آزی؟!:))
پاسخ:
بعله عزیزم دست گلت درد نکنه :)
خیلی مرسی از تو بااین √نوبت شما√ های ژذابی که برگزار میکنی:*
پاسخ:
مرسی از شما که با مشارکت ژذابترش میکنید ;)
والا کفشای ما پیرمردیه یکم:-)
چشم همین یکی دو روز پرتاب می کنیم
پاسخ:
مرسی چاکریم :)
گفتم پیر و جوونی نداره ;)
او هه به سرعت عمل میبینم که همه زود دست به کار شدن:))
عاغا ما این هفته از صبح تا شب کنتورات دانشگاه گرفدمون به کار ولی ما هم میفرسدیم حتمااااااا اصن مگه میشه من تو چیزی شرکت نکنم بیحفاظ امر کنه بعد من انجام ندم:)) فخط سرعتش یه کم پایین میره ایندفعه:)))
پاسخ:
عب نداره عزیزم همیشه پیش قدم بودی اینبار وسط قدم باشی :دی

:-*:-*
شلوارشوووووو^_^ +عاغا من هنوز به عکس دلخواهم نرسیدم:|
پاسخ:
^_^ شیه خخخخ

میدونم تو سخت پسندی :D
لنگه کفش ما رسید خخخ
پاسخ:
بعلـــــــــــــــــــــــــــــــه :))

خب من با اینکه خیلی تیپم واسم مهمه اما اصلا آدم کفش بازی نیستم!

شاید سالی یه بار اونم به زور کفش بخرم! معمولا چندتا بند کفش دارم که روی یه کتونی هی عوضش میکنم و ملت هم فک میکنن کفشم نوئه :دی

 

عکسمو میفرستم اگه اومد همینجا بگو تو این کامنت که بدونم :*

 

پاسخ:
:)
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی آرزو جون ممنون خیلی خوشگله..................:*******
میشه یه هفته بهمون وقت بدی؟ :)) به شدت حسش نیس برم عکس بگیرم :دی
پاسخ:
تنبل نباااااااااااااااااااااااش.......... :)
یه هفته وقته
آزی شلوارت منو اسیرِ خودش کرد :)))
پاسخ:
خخخخخخخ از چه لحاظ عایا؟؟؟ در بندشی؟:))))))))))
من ی اعترافی بکنم هنوز گره پاپیونی بلد نیستم برای کفش دو تا گره جدا میزنم خخخ
پاسخ:
واسه یه پسر چیز عجیبی نیس زیاد دیدم اینن موضوع رو :))
http://8pic.ir/images/95321640724559176969.jpg
رسید؟؟:)
پاسخ:
بعله مرسی :)
آزی نکن این کاراتو. همه  ی کلمات انحصاری ما رو به کار میبری اون از اون " قربوست" اینم از این میتو
پاسخ:
اولا که من قربوس رو از کس دیگه ای یاد گرفتم دوم اینکه me too یعنی به همچنین اینقدم واسه من سوسه نیا پاشو برو عکس بنداز دِهَ :))
پا نیز باید در کفش موجود باشد عایا ؟! :|
پاسخ:
اون دیگه میل شماست...اگر باشد عکس بسیار زنده تر است :)
آزی از دست تو باز رفتی تو نخ اشیا؟
پاسخ:
من همیشه تو نخ اشیا بودم.. زود عکستُ تحویل بده ...زووووووووووووووووود 
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۳۵ ماک الشعرای بهار
من عکس نداشتم به جاش یک شعر گذاشتم  راستی اسمم تغییر دادم حدس بزن کیم
مرا هست کفشی ز عصر حجر
که میراث مانده ز جد پدر

شریک غمش بوده و شادیش
به پا کرده در جشن دامادیش

خدایش بیامرزد آن زنده یاد
که از خود هم این ارث بر جا نهاد

چو هی میبرم پیش هر پینه دوز
ز مغزش پریده است برق و فیوز !

بُوَد چون که جان سخت چون کرگدن
بپوشم به هر گاه و بیگاه من

پاسخ:
نیلسون جان مرسی بابت شعرت ;)
اگه عکس بذاری هم بیشتر مرسی :D
بعد میگم بقیه هم عکس نداشتن که رفتن گرفن :))
من خواننده خاموش بودم گفتم یه بارم یه حرکتی نشون بدم!
بعد ازونجاییم که نتونستم بذارمش تو کامنت رفته تو ادرس سایت ( بچه ندید بدید هم نگید ها...زشته! )
سایز پا هم 39-40 هستش
اوکی شد؟
پاسخ:
اوکی شد عزیز مرسییییی :))
آزی یه توضیح شیر فهم کن بده بدونم چطوری باید عکس رو برات بفرستم :)))
پاسخ:
عزیزم عکست رو بگیر ترجیحا حجمش را کم کن بعد آپلود کن و آدرس آپلودش رو واسم کامنت بذار :)
آدرس آپلودا رو یکی یکی میذارم که اذیت نشی
http://bayanbox.ir/id/3998126918846235307
بعدیhttp://www.uploadax.com/images/56699610442767134470.jpg
من چطور باید عکسی این کفش لعنتی را بفرستم
توضیح میفرمایید?
پاسخ:
اول آرامش خود را حفظ کنید :)
دوم وارد سایت axgig.com شوید عکس را آپلود نمایید سپس اولین آدرسی که به شما میدهد را برای من کامنت بگذارید با تچکر :)
اینم نیدونم چندمیhttp://bayanbox.ir/id/788500268008120690
سلا آزی 
باشه منم میفرستم 

پاسخ:
سلام بــــــــــــــــــــــــــه ریما خانوم
لطف میکنی :))
و اینم دیه آخریش
سایط پا 37
http://bayanbox.ir/id/4248888903132144298
بابا آزی تو دیگه کی هستی؟ از کجا فهمیدی ملک الشعرای بهار من بودم؟ نکنه تو هم مثل من ختمی؟
پاسخ:
دست شیطون رو بستم :)))))))
http://axgig.com/images/11032052471099234293.jpg

من سرکارم و برای اجابت  شما از کفش ایمنی ام  که خیلی هم ازش نفرت دارم عکس گرفتم .

شماره  کفش  43
آزی آخریه رو نذار به دل خودمم ننشست منظورم قهوه ایه هس مخسی......
پاسخ:
ولی اتفاقا من از اون کفشت از همه بیشتر خوشم اومد که :)
جدا از کجا فهمیدی؟
پاسخ:
از رو آی پیت :)
خو بذار
پاسخ:
باشه 
http://www.uplooder.net/img/image/23/8cadda89076dd4bf0e93a97b3ab8ae3f/002.jpg

اینم لینک عکس:)))

فقط اون کفش تابستونیه مال خودم نیس،
مال داداشمه ولی چون دوسش دارم اونم گذاشتم...
اگه دقت کنی میبنی که برام بزرگه...:)))


سلام
آخه من از این شلوارهای خال خال پلنگی ندارم که کفشمو با کلاس نشون بده مث بعضیا! میشه دمپایی لاانگشتی بفرستم با شلواره راه راه!!؟ خخخخخخ!
پاسخ:
همون راه راه با دمپایی از شما پذیرفته است...چیز زیادی انتظار نمیره
بعدشم اون کفش خودش با کلاس هس منتتش به شلوار خال خالی نیس :)))

آزی خدایی خیلی خوشگلن..
منم بودم حیفم میومد الکی پلکی خراب ش کنم..
:)

















:-*
پاسخ:
قابلت رو نداره عزیزم :) بی تعارف میگم :)
عه تو اون پست اشتب فرستادم .. شرمنده ..

http://s5.picofile.com/file/8123552826/tiam.jpg
خاله اینم بذاریا کشفای من و دوستمه :))

http://s5.picofile.com/file/8123553168/P270214_10_48.jpg
قبول نیست این کفشه خیلی خفنه!! لامصب خیلی پر انرژی جلوه می کنه. واقعا زیباست. حیفه نپوش! هرکی بپوشه خره! :)))
پاسخ:
کلا نمیتونی ازش دل بکنی هااااااااااااا:))
خب میخوام بعد حدودا دوسال که وبلاگ بی حفاظ رو میخونم اولین کامنتمو بذارم...
آزیتای عزیز....من دوساله وبلاگتو میخونم و وبلاگ قبلی که بلاگفا بود رو هم میخوندم و در هر شب سر میزدم و در جریانش بودم فقط تا حالا نظر نذاشتم....این پست رو که دیدم، دلم خواست شرکت کنم و گفتم قبلش اولین کامنتمو به ثبت برسونم:دی
آزی جان خوندن وبلاگت تو خیلی شرایط سخت کمکم کرد و ذهنمو دور کرد...با این که موضوعات وبلاگ شاید با مشکلات من جور نبود....در کل....
با بهترین آرزو ها برای شما!!
پی نوشت:برای این پست تا کی وقت هست؟؟میخوام اولین حضورمو در وبلاگ با این پست نشون بدم!!
پاسخ:
او خدای من بعد از این همه مدددددددت :)) مرسی مهلا جان که اینهمه به نو وبلاگم لطف داری خوشحالم که تونستم کمک کوچیکی باشم :)
خوشحالت م میشم اگه تو این پست شرکت کنی :)
ارسالیده شد؟
پاسخ:
بله رسید عزیزم
میگم عکس کفش کارم گرفتم و لینکش را دادم  یا نرسیده یا تایید نشده
کدومش اونوقت؟
پاسخ:
بله رسید
ممنون :)
تا رونمایی از همه عکسها تایید نمیشه
یعنی چی عکس کفشها رو توی این پست بفرستیم؟به کجای این پست بفرستیم؟
پاسخ:
یعنی عکستون رو آپلود کنید و لینکش رو واسه من تو همین پست کامنت بذارید
تو سایت axgig.com آپلود کن اولین آدرسی که بهت میده واسه من همینجا کامنت کن :)
سوال آزی بانو
چه طوری توی همین پست عکس ها رو بزاریم؟
میشه بگی یاد بگیریم ما هم؟
ممنون
پاسخ:
براحتی
یعنی عکستون رو آپلود کنید و لینکش رو واسه من تو همین پست کامنت بذارید
تو سایت axgig.com آپلود کن اولین آدرسی که بهت میده واسه من همینجا کامنت کن :)
چرا من نمیتونم جلوی خودمو در قبال این مسابقه های قشنگ بگیرم؟؟ای بابا
دو سه روز دیگه بفرستم اشکال نداره آزی جانم؟
راستی من یه عکس از کفش چهار پنج سالگیم دارم.اونم بفرستم؟خخخخ:دی
میگم یه نوبت شما لاکی هم بذار.سردرشم بنویس ورود اقایان ممنوع.خخخخ
تازه میتونی به عنوان یه متخصص و با تجربه طراح ناخن برتر رو هم معرفی کنی:دی
چقدر بی حفاظ متنوعه بابا
هردفعه یه موضوع قشنگ
مرسی آزی جون که اینقدر انرژی های خوب میفرستی:))))
:*
پاسخ:
تا آخر هفته وقت هست ژاله جان ، اون عکس کفش کوشولوت هم بذار چرا که...
ایشالا به مسابقه لاکم میرسیم :)
تو به من لطف مزید داری
منم فرستادم.
:))
پاسخ:
ممنون عزیزم
عاغا وقتشونو بیشتر کن تا ما بتونیم عکس بگیریم بفرستیم :|
پاسخ:
تا قیامت خوبه؟؟؟ :)))
تا آخر هفته وقت هست :)
سلام
منم حتما شرکت میکنم
راستی آدرس وبلاگ آرزو خانم به کجا رسید؟پیگیری نمودین؟؟
پاسخ:
تا آخر هفته وقت دارید :)
معذرت میخوام پیگیری میکنم:)
من دقیقا بیست روز دیگه عکس میدم!
والا...
پاسخ:
خوبه نگفتم از کوه قاف عکس بندازید!!! یه نعلینه دیگه عکسشو بنداز لوس بازی هم در نیار حاجی :)))
بیا اینم کفشهای خانوم ال :)
اولیش یار و همراه بنده ! کلا من میونه م با کتونی عالیه ولی این یکی یه چیز دیگه ست. نیمه دوم بارداریم رو با این دارم سپری میکنم و عجیب باهام راه میاد تو این شرایط سخت.
http://axgig.com/images/87615719056318473634.jpg
اینم به بزرگی خودتو ببخشید من ناخونام لاک نزدم
http://axgig.com/images/50303911953530393963.jpg
اینم یار و همراه جدا نشدنی من در منزل
http://axgig.com/images/25806737642344199117.jpg
اینم یک جفت کفش پلاستیکی . از کودکی به کفش های پلاستیکی علاقه ی ویژه داشتم
http://axgig.com/images/20080808065213077629.jpg

۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۵۱ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
آزی با حاجی درست صحبت کن
عاقا من یادم رفت سایز کفشمو بگم:/

سایز38

:-D
شلوارت رو دوست داشتم.خال خالی:)))))
پاسخ:
:)
ولی انصافا وقتی قراره شما بیست روز دیگه اکران کنین
چرا ما از الان عکس بدیم؟!
والا...
پاسخ:
به هر حال شنبه میذارمشون
اون موقع لنگ همکار بودم الان نه
خب من تقریبا 5..6 تایی اماده کردم فقط از همه کفشام حال نداشتم دیگه ی دونه مخصوص دارم ایشالا اون تا فردا راش میندازم میفرستم باشه؟؟
بزن قدشششششششششششششش :)

+:)))
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۲ الهام (بوشهر)
سلام آزی...عکسها رسید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اره عزیزم :)
چه جوری باید بفرستیم؟
پاسخ:
عکست رو آپلود کن مثلا تو سایت axgig.com بعد آدرسش رو واسه من بذار :)
سلام.
من توی عکس گیگ نشد آپلود کنم فایل رو.
از صندوق بیان استفاده کردم:
http://bayanbox.ir/id/4839283406138470270?info
اگر احیانا باز نشد بهم بگو. :)
مرسی.
راستی سایز پا : 39
آزی ادرس اپلود سنتر گذاشتی
برا تو ک فرقی نداره چ سایتی باشه هوم؟
اخه من اینجا آپ نمیکنم
پاسخ:
فرق نداره واسه نمونه گذاشتم
آزی جان رسید؟
پاسخ:
اوهوم ممنون
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۲ سرهنگ تمام
راستی 38  ِ
اونوقت چطوری عکس بهت بفرستیم ؟
پاسخ:
آپلود کن
http://www.xum.ir/images/2014/05/22/IMG20140521195119.jpg
من تنها زیر بارون:|
http://www.up2www.com/uploads/5b3023_1420140513-064820.jpg
همه ی کفش های من !
سایز پا : 40
محموله رسید عایا ؟
با کفتر فرستادم !
پاسخ:
عاره عزیزم رسید
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۴ دل زنده خان
عاقا این یکیش
ببخش یکی یکی باید بدم...اخه نوز اونا رو نگرفتم
http://axgig.com/images/32500193846910238687.jpg
راستی این سوژه تو وبعضیاس خخخ

من عکس گرفتم شب واست می فرستمشون:)) یه کاری پیش اومد باید سریع بروم:)

پاسخ:
باشه مرسی :)
ببخشید آزی جان واقعا وقت نکردم عکس درست و حسابی بگیرم.اینم عجله ای شد.کتونی عزیزم که یک سال تمام وفادارانه کارکرده هنوزم درحال خدمته:)
شماره کفش 39
http://www.uplooder.net/img/image/19/3b20414c60630f07b58249a314f7a047/kataNI.jpg
اینم اون کفشی که از کودکی هام به جامونده.فک کنم مال 3 یا 4 سالگیم
http://www.uplooder.net/img/image/61/5eae867abfe3aebfaf9fbde9779a69ba/RED_SHOES.jpg
قصوری بود دیگه ببخشید.خیلی وقت نداشتم
:*
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۵ دل زنده خان
http://axgig.com/images/08534427449734586952.jpg
http://axgig.com/images/33696173865367166976.jpg
http://axgig.com/images/56612026934055229323.jpg
http://axgig.com/images/67031526845287848179.jpg

۰۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۶ دل زنده خان
خب بابا این پستو بذار دیگه
هی میگی عکس عکس خب کو پس؟خخخ
عاقا از من 5 تا رسید؟
پاسخ:
حالا تا عکسهاشو فرستاد شروع کرد غرغر خخخ

ازییی اینم  مورد استفاده ترین کفشای منه البته پوتین هامو نیافتم !
سایز هم36!

http://www.uplooder.net/img/image/19/978632867aa95898f3713b75e92b8ed4/DSC_1537.JPG

اینم از عکسهای کفشهای ما، بفرمیو:
کفش مورد علاقه ام
کفش مورد علاقه ام از نمایی دیگر
یکی از کتونی هام که از خریدنشون نمی دونم چرا پشیمون شدم
دیگه ببخشید دقیقه ی نودی شد!!

اها راستی سایز پای بنده هم 40 و در بعضی مواقع هم 39 بوده
به خودا ازی من دیشب اومدم عکسامو بدم دیدم وبلاگت قاطی کرده بالا نمیاد!!!
لذا برای همین الان میفرستیم باشد که قبول شود و ببخشید که دیر هم شد و دقیقه ی نودی شد!!
کفش مورد علاقه ام
کفش مورد علاقه ام باز هم
کتونی که الان از خریدنش پشیمون شدم نمی چرا
سایز پام هم 40می باشد
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۴ دل زنده خان
یا خدااا
دو تا کامنت ع اینجا حذف شده
نه؟چرا آزی؟قضیه بو دار نیس؟
پاسخ:
اون دو تا کامنت حامل عکس بودن اشتباهی تایید شده بودن ، فعلا عدم نمایششون کردم :)
پاهاتون اندازه بگیرید طوریکه پاشنه پا مماس با دیوار باشه و تا نوک بزرگترین انگشت معمولا شست.من 38 یا 39 می پوشم سایز پام 24.3 سانتی متره.
کفشای توکا خیلی زیباست خیلی دوستششششششش دارم.اندازه پات چند سانته توکا؟سایز من 38 یا 39 و 24.3 سانت طول پامه
پاسخ:
خیلی جاها شبیهش دیدم یکی بخر

من سایز پاهام 40 و طول کف پاهام 25.2 سانته 

پاسخ:
پاهات واسه مرد کوچیکه :)
پام خیلی هم کوچیک نیستا حداقل از تمام دخترا بزرگترا 25 سانته
پاسخ:
شما حالت خوبه؟
خب چرا میزنی باشه قبول یکم کوچیکه
پاسخ:
کلا نمیدونم فازت  چیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">