حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
ارديبهشت ۹۳

گاهی آدمها گم میشوند ، توی رویایشان، افکارشان ، اوهامشان یا حتی در ترسهایشان! اما گاهی هم انسانها گم میکنند، رویاهایشان، عشقشان، امیدشان و از همه مهم تر انگیزشان را ... در همین حوالی یه خروار انگیزه گم شده است از یابنده خواهشمندم به همین آدرس تحویل دهد و مژدگانی دریافت نماید :) 

امروز بعد از یه سال باز به حافظ تفال زدم از زورِ دلتنگی و اینکه حال خودمم نمیدونم چی به چیه !


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۱)

دوزتدارم فقد همین...:)
پاسخ:
منم خیلییییییییی:*
إول؟؟
پاسخ:
نوچ خخخخخ
ما فال گرفتیم این دراومد :

دل میرود ز دستم صاحب دلان خدا را / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز / باشد که باز بینم دیدار آشنا را ...

:))
پاسخ:
مرسیییی:)
من خیلی ب فال حافظ اعتقاد ندارم
اما بیا فال ورق بگیرم واست خخخ
اولا میخاستم بگم تو قبلا یکم ناف
خوش بودی تند تند آپ میکردی حالا برعکس؟
بعدشم خیلی وقته ی پست چ... ناله ننوشتیا،دقت کردی؟

پاسخ:
منم به ورق اعتقاد ندارم
گفتم انگیزم گم شده پیدا نکردی؟؟؟
منظورت از ناف خوش همون ناخوشه دیگه ها؟؟:))))
دیگه حس راحتی ندارم اینجا چند وقته :|
إ سر 2 مینا 
کامنتشو پاک کن اول خخخ
یادش بخیر اون زمونا جوون بودم بچه ها کامنت اولو واس من خالی میذاشتن(آیکن تاباندن سیبیل)خخ
پاسخ:
خالی نمیذاشتن جوون بودی فرز بودی خخخخخ الان نیسدی دیه
نا خوش خخخ
پر غلط غلوط ترین مخاطبت بی شک خودمم :)
+
چرا اتفاقا ی انگیزه یافدم،فقط ببخشا،روم ب دیفال،مشخصات بده تحویل بگیر :دی
مشخصات بده 
پاسخ:
نمیشه اگه میتونستم مشخصات بدم که حال خودم بهتر میشد نمیشه :|
بعدم بعید میدونم از تو آبی گرم بشه خخخخ:))))
خب اول باید علت رو پیدا کنیم بعد به معلول برسیم این طوری گمشده ات پیدا میشه
علت این اتفاقات از کجاست و از کی شروع شد؟
به این سوال جواب بده برای من هم نه به خودت کم کم به معلول میرسی بعد گمشده ات رو پیدا میکنی
پاسخ:
خودم میدونم نگفتم چرا نمیدونم گم شده که میدونم:/ اما نمیگم خخخ:))
این حافظ همیشه حرف دل من رو میزنه همیشه...کلی اروم میگیرم وقتی فال میگیرم ...
امیدوارم هیچ وقت دلتنگی سراغت نیاد...سراغت نیاد که توقع بی خودیه ...کم تر بیاد دوستم:*
پاسخ:
ولی الان یه سالی همش به من ضد حال میزنه :/

مرسی عزیزم:*
آره خب بعضی وقتام که ضدحال میزنع...من جدیش نمیگیرم:))
پاسخ:
:|
من هر وقت میخام فال حافظ بگیرم استرس میاد سراغم میگم نکنه نیتم درست نیس اصن هول میشم چی باید بگم خخخخ
خلاصه به یه مکافاتی به ریلکسیشن و خلوص نیت می رسیم که نگوووو خخخ

منم چند روزیه حال و حوصله حتی توالت رفتنم ندارم:)))
امشب بعد از سه هفته که دیگه به یک میرزا کوچک خان جنگلی تبدیل شده بودم رفتم برای پشم زدایی اونم به زوووورررر و یاد توام افتادم!!!!
خلاصه که انگیزه های ما هم نیسدن چن وقته!!!
به امید برگشت انگیزه های جفتمون:)
ایشالا که هرچه زودتر روحیت رو بازیابی :) ما که از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم :)
بهترین فال حافظی که در عمرم داشتم هنوز یادمه :
در نهان خانه عشرت صنمی خوش دارم / کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم / عاشق و رندم و میخاره به آواز بلند / وین همه منصب از آن حور پریوش دارم 
:)

که نمیگی هااااااااااان
شوخی شوخی با من ، اسپانسر بزرگ هم شوخی هااااااااااااااااان
باشه نگو بعدا خودم توی گوی جادوییم می بینیم متوجه میشم خخخخخخ
:دی
+هر کار میکنی زودتر خوب بشو این طوری که هستی من هم یک طوری ام!
چرا همه غمگینیم؟؟؟؟؟؟:((((((((
اولن لایک برای عنوانت........بعدشم به شخصه خیلی به حافظ ارادت دارک و خیلیم قبولش دارم ........دیه نظری ندارم دی........آزی خو ناراحتیاتو بنویس رمز دار کن پستو 
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۲۲ خانم هموستات
بعضی وقتا کلافه زندگی بهم می پیچه اما همیشگی نیست.فقط اینو میدونم
سلام
این تفالت ب این معناست:
منتظری که خوشبختی به تو روی آورد.ازین وضعیت خسته به نظر میرسی و از طرفی هم میخواهی خاطر او را محفوظ نگه داری.هنوز فکرت به جایی نرسیده.آزیتا باید حرکت کنی تا خدا درهای رحمت را به روی تو باز کند.به چیزهای بیهودی دل نبند...
حالا چقدر به واقعیت نزدیکه اونو دیگه خودت باید بگی
اون هایی که مرتب و منظم کادو پیچ شده ان مال منه . نشون به اون نشون که رنگ کاغذ کادوش فیروزه ایه :)
خواهش میکنم بهم برشون گردونید!!!
من قبلا با حافظ شاد میشدم. ولی الان چند وقته دلخوشی الکی بهم میده

عوا! اون انگیزه شما بود قل خورده بود اینجا؟! من که دادمش به یکی دیگه اصن نمیشناختمش :)) حالا میگردم یکی دیگه برای شما پیدا میکنم غصه نخور :*
احیانا یه فنجوون عشق نیاز نداری؟
پاسخ:
اصلا و ابداااااا یه فنجون خیال راحت نیاز دارم
فاز فالت عاشقانه است...
فاز خودت چی بود؟
این حافظم دو جور بیشتر نمیگه .. یا میگه حالت بده یا میگه خوبی و خوشی و ازین صوبتا 
یارب از خاطرش اندیشه بی داد ببر (آیکون ذوق زدگی) مخاطب خاص این بیت نویسنده بلاگ نقطه سر خط
ایده پستتون سرقت شد علی وجه شرعی!!!

آزیتا کاملا ازت معلومه چندروزه حالت خوب نیست انگار...

کمکی اگه ازم برمیاد بگو...

انگیزه؟؟ خب خوام بگم همش میشه یه مشت حرف کلیشه ای..

اما چون خودم از اون آدمایی ام که عطشم واسه زندگی سیری ناپذیره، همیشه رویاهامو می نویسم و همین برام انگیزه میشه... اگه بهشون دست پیا نکردم هم حداقل دلم نمیسوزه میگم من تلاشمو کردم...

بدین شعر تر شیرین ز شاهنشه عجب دارم
که سر تا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد!
آزیتا جان خوبی؟؟

ازییی خوبی؟؟

گونی انگیزه و حال و اوحوا منم گم شده ازییییی!

آزی جوووووون کوجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون واست تنگولیده حیح
ما که قراره گم شیم چرا همه با هم یه جا گم نمیشیم با انگیزه هامون همه دور هم باشیم
احیانا نمیخوای ببرمت دکتر؟جون ازی یه زنگ بزن به دوستان قدیمی دوستان قدیمی حال ادمو خوووب می کنند بزن دیگه
باز کامنت من ثبت نشد؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">