حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
ارديبهشت ۹۳
یاران چه غریبانه رفتند از این خانه...
موافقین ۳ مخالفین ۳ ۹۳/۰۲/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

آزیتا؟؟؟؟!!!!
کدوم یاران؟کدوم خانه؟
ها ها؟؟
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۶ ملک الشعرای بهار
یاد آر ز شمع مرده یاد آر

کی ازدباج کرد؟ :(((( 
کی ؟؟؟؟چی؟؟؟؟؟؟کوجایی آزی؟؟؟؟
کجایی آزی دلمون تنگیده خیلی:/
کجایی دلمون هزار راه رفت؟
یاران کی هستن؟!!!!!
بیا بغلم عقشم:* هرتصمیمی بگیری درستو محترمه عزیزدلم:***

هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه... هعــــی!!!

فدای تو بشم من کاکشی زودتر خوب خوب بشی پرانگیزه و خندان و سرحال ومثل همیشه !!!!

:((

ولی اصن بهت فشار وارد نمی کنم یعنی خودت هروقت خوب شدی ، نمیخاد به خاطر ما اگه حال و حوصله نداری بیای پست بزاری یا کامنتارو تایید کنی و اصن اینجا رو بیخیال فقط ما دلمونو میخاد حالت خوب بشه:)

 :((((((((((((((((((((

چی شدی تو؟؟؟؟

کی رفت؟ کجا رفت؟

ای بابا چت شده آزیییییییییییییییییییییییی :((((((((((((((( عررررررررررررررررررررر
آزیتا :((

جان دل..
:):

















:-*
جیزی شده؟ :(
؟؟؟
مسکوتی .. ؟؟ :)
نبینیم غمتو...
آزی سالاری...
هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه...!!!
چی شده ؟ 
آزی؟!!!!!!!!
چی شده؟!!:(
تا خون در رگ ماس ازیتا محبوب دل ماس
بعلههههه
پاسخ:
باحال بود:))
فاچ یووووووووووووو!
کام بک تو استیج. :))

آزی جدی از وقتی تو کمبادی بچه پنجر شدن
نمونش اون ایفون(علی) با اون همهههههه انرژی الان ی نوکیا گوشتکوبی شده: دی
والاا ب خدا
منم ک جای خود..اثن دلت میاد دوباره بشم همون دل...
نمیاد دیگه 
ما منتظر ب اوج برگشتنیم :-) 
والسلام
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۹ صحرا(خاموشِ روشن شونده)
سلام ازی جونم میدونی من از کی میخونمت و هر روز اینجا سر میزنم الان که دیدم حالت اینجوریه دیگه دلم نمیومد چیزی نگم :( 
زودی خوب شو من دلم به تو خوشه :( 
خوش اومدی به وب خودت و ایشالا هر مشکلی هم که هست برطرف میشه
بودنت حتی کمرنگ خیلی عالی تر از نبودنته.
همین که هستی باعث دلگرمیه
بی آزی هرگز
با آزی عمری 
کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی...
آخ ژون آزی کامنتا رو تایید کرده:))))
فک کنم این یعنی یه قدم مثبت:))


خخخخخخخخخخخخ من دوبار گفدم هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه خخخخ که با این دفعه شد سه بار :))))))))
?/?/?!
حاضرین در سایت یک نفر: (
 یاران رفتند ؟؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">