حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۱
ارديبهشت ۹۳

بچه ها آرامش خودتون رو حفظ کنید خخخ

من حالم خوبه، مشکل خاصی پیش نیومده، نه ناراحتم نه افسرده! من فقط بی حوصله ام!! بی حوصلگیم هم یه دلیل نداره ، چندین و چند دلیل داره!! الان از اون موقع هاست که دلم درد دل کردن نمیخواد، حالم با حرف زدن خوب نمیشه، الان دلم میخواد بیشتر ساکت باشم ، جوابی در پاسخ به سوالِ چته ندارم!! چیزیم نیست... شاید چند تا اتفاق کوچیک پشت سر هم باعث شد که من دل زده و بی انگیزه بشم!! که بفهمم دنیا گاهی از اونی هم که فکر میکردم جای بیخودتریِ...که ممکنِ کسی که بهش خوبی میکنی در حقت بدی کنه ... البته این رو تازه نفهمیدم فقط دوباره واسم یادآوری شده ... و زندگی ای که سالهایت لنگهایش در هواست!!!



+ببخشید که کامنتهاتون رو بی جواب میذارم یه مدتی، واقعا جواب دادن به همشون در توانم نیس اما با دیدنشون انرژی میگیرم.

+منظور از یاران در پست قبل شماها بودید و خانه هم همین بی حفاظ بود :))

+ بچه ها شنبه با یکشنبه از کفشها رونمایی میکنم هر کس میخواد عکس بفرسته تا تا آخر هفته وقت داره

+دوستون دارم

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۳۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

خب طبیعیه ادم گه گاه دلش میخاد تنها باشه
مهم اینه همه بی حفظیا تو همه شرایط دوست دارن :)
کامنت گذشتم که بگم حواسم هست
ایشاالله سر حال شو اون حوصله بیشعور هم بیاد سر جاش 
نمیدونم چه صیغه ایه همش در میره خخخخخ
والاع یاران بودن ولی چون بی‌حفاظ، بی‌حفاظ همیشگی نبود به چشم نمیومدن :)

+ بعضی وقتا هیچی نمیتونه مثل اندکی گذر زمان حال آدمو جا بیاره. به شخصه اگه نظری نذاشتم ب همین دلیل بود؛ چون میدونم بعضی وقتا هیچی مثل سکوت حال طرف مقابل رو جا نمیاره،
سکوت کتی، زمان بدی و درک کنی
+ انگار هنوز این یه دست دل و دماغ گم شده رو کسی بهت تحویل نداده :)) منتظرم نباش کسی تحویلت بده برو یه چینیش رو بخر ولی به پا بندزده نباشه:))
+ ما بیشتر
خدایی این پستت مثل خندونه خنک نو گرمای تابستون اصلا جیگرم حال اومد
خخخخخخخخخ
دنیا این طوریه دیگه یک وقتایی شیطنتش گل میکنه بگذریم!
+بله بله ما یاران آزیتا هستیم {ایکون غرور مثبت}
+من شنبه یک شنبه نیستم که به وبت رو ببینم بعدا میام ببینم کفش های پرت شده چه شکلی اند و حرف حسابشون چیه؟ :دی
تا من نیومدم عکسی رو حذف نکن
+ ما نیز شما را دوست میداریم البته از زاویه چشم پاک :دی و خواهری
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۱۷ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
فکر نمی کردم که این آزی شاد و شیطون هم غم هایی و دلتنگی هایی برای خودش داشته باشه. من قصد نصیحت کردن و به قول خودت درد دل کردن رو ندارم من می خوام دوباره همون آزی شاد و شیطون باشی. زود باش یالا شاد شو.
آزی جون اونقدر همیشه با انرژی و مثبت هستی و حتی از ناملایمات زندگیت با آرامش صحبت میکنی که اصلا نمیتونم یه آزی یه کوچولو غمگین رو تصور کنم. عزیز دل، عادتمون دادی که وبلاگت جز معدود ترین وبلاگها باشه که هر وقت میریم سراغش یه پست جدید گذاشته باشه. این چند روز بد جوری دل من یکی که هواتو کرده بووووووووووس با یه سبد گل
ما هم دوستت داریم:)
خوبی عزیزم ؟

آزی جون میشه اون عکس کفشای سالن بولینگو نذاری عایا؟؟؟
پاسخ:
باشه نمیدارم
جمع کن بینیمممم ! تیریپ یاس فلسفی نیا واسمون آزی گولو . برو کفش صورتیای رو بپوش دو دور بزن نفس عمیق بکش بعدش بیا :-*
جیگرتووو:** +منو چنتا از بچه ها که پایه ثابت بی حفاظیمD= +آی لاو یو آزی اصن یه وضیD= خخ
ما هم دوزت داریم آزی جون :*
ما کجا ازین خانه رفته ایم؟! با اینکه آپ نمیکنی بازم روزی 3-4 بار میام اینجا سر میزنم :)
پاسخ:
اینا آپ حساب نمیشه خخخ
این هم بگذرد... هر چند به سختی و تا ماتحت! 
ای بابا پَ ما بیخودی نگران شدیم خخخخخ


به چه آدرسی بفرستم؟ 
پاسخ:
آپلودکن لینکش رو واسم کامنتکن :)
:/
عزیزم ایشالا همیشع خوب باشی
واسه عکسا هم دستت مرسی:))
پاسخ:
:)
دوست داریم به امید روزهای خوب مثه قبل
پاسخ:
:)
سلام به منم یه سر بزن اگه اهل لینک هستی بخبر.............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">