حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۱
ارديبهشت ۹۳

تو را من چشم در راهم شباهنگام

صبح هنگام

ظهر هنگام

عصر هنگام

همیشه هنگام اصن

چشمم خشک شد به راه خیلی نامردی، اصن لازم نکرده بیای بی خاصیت :))))

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۳۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

اراده بفرما کاری میکنم هیچ وقت نیاد
:پی
پاسخ:
خسته نباشی شوما خخ
خخخخخخ ;)
آیکون دست و بوق و شیپور بالاخره ازیتای قهرمان جواب داد
خخخخخخخخخخخخ
سلامت باشی شوما :دی
بی خاصیت مزخرف و.............عاغا جلو منو بگیرید والا هویجوری میگم میرما
:))))
تو را من چشم در راهم شبا هنگام که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم تو را من چشم در راهم
مدیونی اگه فک کنی خواسدم بگم شعررو بلدمD:
bosh khube ???
بیخاصیت رو خوب اومدی. حالا با کی بودی؟
پاسخ:
فضول محلی؟؟
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۴۵ ملک الشعرای بهار
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم باشد که نباشیم و بدانند که بودیم. بله آزی خانم یک موقعی قدر ما رو می دونی که خیلی دیر شده.
پاسخ:
و بر عکس
تو را من چشم در راهم...
همه هنگام...
نه چون نیما که می گوید شباهنگام...

چون چاره ای بهتر از این نیست که تو خوب باشی! توئی که برای خوبان حکیمی!


چیرا؟
چیرا نیاد؟
پاسخ:
چون دیگه چقد صبر کنم ؟؟؟ هوم؟؟؟ 
نیما یوشیج چرت و پرت میگه ...اصن از شعراش خوشم نمیاد...

اینم که یه نمونه ـَش!




man mikhaaaaaaaaaaaaaaaaaam :))
پاسخ:
چی؟
D:
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۲ دل زنده خان
ینی کی میتونه باشه...
پاسخ:
ومیدونم چی حدس میزنی؟؟
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۲ عالیجناب کنتور

حالا چرا شبانگاهان؟...این خیلی حرف توشه هااااااا

پاسخ:
بنده گفتم همیشه هنگام ، اون به نیما ربط داره که گفته شب حاشیه سازی نکنین خواهشا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">