حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
خرداد ۹۳

یکی پیدا شده ادعا کرده میخواد بی حفاظ رو هک کنه

راست یا دروغش معلوم نیس

بچه ها اگه راست بود که یادتون باشه من همتون رو خیلی دوست دارم

اگه دروغ بودم که هیچی!

ولی خواستم بگم عاغا جون میخوای هک کنی هک کن، نسخه پشتیبانم ندارم، خودمم تو فکر بستن اینجا بودم اما سختم بود ، حالا شما زحمت منو کم کردی، اصــــــلا برام مهم نیــــس

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۷)

:|
پاسخ:
:)
Blog.ir cracker k nadare

bug ham zead nadare

tr0jan va keyl0gger ham bdard doostemun nmikhore

harfe in doostemoon ham bar asase y khab bishtar nabude


پاسخ:
موتوشکر...
متوهم زیاده :))

ازیتااااااااااااااااااااا!

بستن اینجا؟!!!!!!!!

وختی اینجوریی ادم اینقد دلش میگیره!

پاسخ:
:))
قربون دلت بشم خدا نکنه بگیره دلت :)
e azii? :(
asan ghahram bat :((
پاسخ:
خاله جونم فهر نباش 
بیا آبنبات :))
هر وقنی خواستی ببندی قبلش باید از رو جسد من رد بشی متوجه شدی؟
بعد هم مگه هک کردن الکیه برای هک کردن اول باید به سرور اصلی وصل شد که اونها هم خودشون امنیت خوبی دارن
پاسخ:
ای وای دور از جونت :))
بعله میدونم :)
نهههههههه!!!
بستن اینجا؟؟
چرا آخه:((((((((((((((((((((((((

پاسخ:
آخی مهلا جون :))
گفتم تو فکرشم نه حتمنی :))
شمام یادت نره که ما دوستت داریم :)
پاسخ:
3>
موووووچ
راستی در جریان خشم گربه فروردین هم که هستی؟
دیگه حرفی از رفتن و بستن نشنفم
آیکون ابزار تهدیدی           :پی
پاسخ:
اوه اوه
آزیتا جون تا ما هستیم کسی میتونه این کارو کنه عایا؟؟؟
نچ.........هنوز آدمی با این خصوصیات متولد نشده....(پرستش عصبانی میشود!!!!)
پاسخ:
:)
خوبی آزی؟
چرا میخوای ببندی اینجا رو؟ :(
پاسخ:
نبیتم حالا که 
ای بابا! چه آدمایی پیدا میشن! اصن بنظرم خودت دو دستی رمز رو بده بهش ببینیم مثلا میخواد چیکا کنه؟! خب حالا گیریم که اینجا رو هک کرد. اونوقت جای مدال قهرمانی بچه های بی حفاظ با چماق میفتن دنبالش! ایییییشششش!!!!


پاسخ:
:)
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۵ masi_biasabososaltane
ببندی!
:(
پاسخ:
نه حالااااا
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۸ خانم مهندس
بیخود کرده هر کی گفته:|
پاسخ:
:)
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۰ دل زنده خان
نظرم ثبت شد؟
+
بستن بی حفاظ گناه کبیره است و عامل آن چصافط است
دل زنده خان(وجودنا فداهو)خخ
پاسخ:
:)))))
اره دیگه همه ی اونایی که هدفیودنبال میکنن بهش که میرسن دیگه میبینن مزه نداره...این همه مخاطب رو بیخیال شو...هممونم باهات می قهریمو پشت سرت سخن چینی می کنیم
پاسخ:
الان هدف من چی بوده که بهش رسیدم عایا؟؟ 
چرا اینقد خشن ناک حالااااا؟؟
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۹ دست و پا چلفتی

امیدوارم نبندیش:|
پاسخ:
:)
بستن شیه بابا .. بوگو چخد بنویسیم تا نازِ شومارو بخریم :دی
پاسخ:
فدا مدات :)))
بهت نمیاد ناز منو بخر باشی هاااا؟؟
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۱ مهندس بهشت
اون کسی که این ادعا رو کرده قمپوزی بیشتر نبود پون واس منم همپین ادعایی رو کرد خخخخخخخخخ
خدا شفاش بده همه بگید آمین
پاسخ:
قمپوز رو خوب اومدی!!!
بزنمش؟ :دییی
پاسخ:
بزنش خخخ
من تازه اومدم:(
عجب قدمی دارم من:/

+عزیزدل همه بچه ها بی حفاظ میمونی حتی اگه بودنت کم رنگ شه :*
پاسخ:
ای جونم :)))
آره هکر محترم اینجا رو تخته کن بذار ملت به کار و زندگیشون برسن! نمیبینی شونصد هزار نفر فرت فرت کامنت میذارن و مایه ی رنجش آزی رو فراهم می کنن؟! آره ببند خلاصشون کن! :)) 
آزی اگه هک شدی خیالت نباشه خودم پسوورد بلاگم رو بهت میدم باهاش پز بدی :)))))

پاسخ:
خخخخخخ 
دیوونه :)))
خعلی باحال بووود
سلام ، از کجا فهمیدی آی پی بی پدر و این بار خواست اینکار و کنه بردار بده به بیان یا پلیس فتا
پاسخ:
:)
باشه
اون بی پدری که میخواد هک کنه بگو بکنه اینجا دلیه ما بخاطر ارشیو نمیام تو بلاگت خالی از مطلبم باشه ما واسه خاطر نازنین توئه که میام اینجا . خیلی مواظب خودت باشه ابجی گلم
پاسخ:
خودت الان گفتی دیگه
نخیرم قهرم .. به داییم هم میگم بات قهر کنه . برو اونور . ابنباتتم خودت بخور .
پاسخ:
بچه لوس دوس ندارم هااا:))
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷ خانم مهندس
:-*:-*:-*
پاسخ:
:*
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۹ دل زنده خان
أی بابا ثبت نشد
خب حافظه منم ک ماهی
بذار یکم فکر کنم،فحش دادم آیا؟قهر کردم؟جوک؟اه یادم نمیاد :دی
عاقا دیدی ک هک نکرد 
حالا آپ بعدیو کی موکونی؟
پاسخ:
کامنتی نداشتم ها هر چی بود تایید کردم :)
آپ بعدی هم نمودونوم 
عکس کفشهاتم بفرست بیاد :))
بهش بگو اگه هک کنه کفشامون میریزن سرش !
چه خل و چل هایی پیدا میشن ها !
پاسخ:
خخخخ
زیر آوار کفش میمونه :)
اه؟؟؟!!!!!!!!!!!! 
اینجا بی حفاظ است وهمه ما جان بر کفان آن(اصن تو کف صوبتم موندم)
آزی اینجای و با اون پستای باحالش به ما انرجی میده آره اینجوریاس یاروی هکر
پاسخ:
ای جونم ای جونم :))
ای بابا یعنی چی میخوای اینجارو ببندی یعنی تو فکر بستنش بودی؟؟؟؟؟
رفیق نیمه راه نشو دیگه!!! میدونم ،درک میکنم آدم بعضی وقتها اصن حس و حال نداره الکی دلگیره اصن ..چمی دونم عاغا برو یه مدت مرخصی حتی ،ولی اینجا رو  تو خوابم به این فکر نیفت که ببندی !!! چون ما واقعا به تو و دوستی مثل تو احتیاج داریم:))
پاسخ:
فکرش به سرم زده بود اما در حد همون فکر :)
تازه من میخاستم فردا از کفشام عکس بگیرم!!!
پاسخ:
بفرست زودتر عزیزم :)
مگه به اومدنه؟ من پولم زیاده واسه خریدِ ناز ^_^  
لب تر کنی سفید امضا میزارم جلوت :دی
پاسخ:
ای جانم سفید امضا نمیخام یه ١٥ میلیونم کارم رو راه میندازه :)))

azi junam hala un bande khoda ye shekari khord shoma b bozorgi khodet bebakhshesh o b rut nayar

gonah dare bache zaye mishe lol

;)

پاسخ:
به روم نیوردم ببییییین :))))
azi? cheto tu chishe ma niga mitonii o chenin posti minevisi?
پاسخ:
خخخخ
اوه اوه شما رو ندیده بودم تو جمعیت :))
آقا من هنوز دنبال دوربینم برم از کفش عکس بگیرم :/ D:
یعنی چی ؟! مگه ما میذاریم مگه الکیه ؟ :||
پاسخ:
نه الکی نبید خخخ
قصد بی احترامی ندارما. ولی به اون شاسکول محترم بگو اگه هکره بره سایت وزارت کار رو هک کنه یا تامین اجتماعی رو. دلیلشو خودش باس بدونه. آخه اینجا ارزش هک کردن داره؟ :P . والا. 
پاسخ:
هار هار ... فکر کن...
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۱ ملک الشعرای بهار
بی حفاظ دیده به سویت نگران است   هنوز غم نادیدن تو بار گران است هنوز
آنقدر مهر و وفا بر همگان کردی تو      نام نیکت همه جا ورد زبان است هنوز
 بنده ملک الشعرای بهار هستم این شعر را در فراغ بی حفاظ سرود. غصه نخور آزی همه ی ما رفتنی هستیم.
پاسخ:
:)))
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۱ دل زنده خان
عکس کفش و دمپایی هام تو راهن :)

پاسخ:
خب خوبه :)
اوه اوه اوه اوه
آیکون آقای همکار حین گفتم این جمله :پی
:دی
پاسخ:
:))
دوس نداشته باش چکار کنم .. خاله بارانم دوسم داره :( بچه هم خودتی :( .. عه مگه نمیگم برو اونور ؟:/ دایییییییی :))
پاسخ:
خاله بارانم گفته اگه ساناز لوس باشه دوسش ندارم بعله :))
نداشته باشین منم میرم مُتاد میشم [آیکن دختری با لبهای آوییییزوووون]
پاسخ:
دوست دارم آویزون نشو :*
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۸ بیتا ح. شناس
 عی بابا!
چه حرفا!
جدی نگیر!
پاسخ:
کی جدی گرفت؟
احساسِ حسِ لمسِ دستِ گلی که بهم دادی .. ^_^
هی هی هی روانی تو عشق منیییی :))
خاله چرا تو بلاگ نمیشه آهنگ گذاشت من میخوام اینو بذارم .. بقول دوستان عررررررررررر:((
پاسخ:
باید امکان قرار دادن جاوا اسکریپت رو بخری تا بتونی آهمگ بذاری :)
ببین هر وقت حوصله داشتی فرق اینا رو بگو:
:)
:))
:)))
:))))
پاسخ:
لبخنده
خنده
خیلیخنده
قهقهه
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۷ عروس کوشولو
طرف مست کرده بوده حالش بد بوده

گلا همه مون یه زمانایی دلمون میخواد بار بندیلمون ببیندیم دیگه ننویسیم
دقیقا مث ِ من و الانم به شدت دوس دارم دوباره بنویسم : )
پاسخ:
خوب بنویس :)
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۶ عروس کوشولو
بعد از کنکور مینویسم : )
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۳ masi_biasabososaltane
آزی خوب شدی؟
چ طور مطوری دختر؟

پاسخ:
دارم خوب میشم :)

توی وب قبلیت که بودی آرشیوت رو که میخوندم یهو مییدم وسطش شیش ماه وقفه افتاده! یعنی که تو زیاد وبتو بستی قبلا.

کلا توی این مدتی که وب می نویسم دیگه عادت کردم به رفتنه دوستام! میدونی نوشتن یه چیز دلیه! لت نخواد و ما هی مجبوریت کنیم بنویس نتیجش میشه یه پست آبکیه یه خطی که همه توی کامنتینگ میگن چیه چی شده! اما تو آدم نوشتنی. دیدت به زندگی از نوع وبلاگیه! هر اتفاق فانی که واست میفته توی ذهنت میگی چطور توی وبت بنویسی. یگه این عادت رو نمیتونی بذاری کنار...

اینجارو نبند. اما ننویس. هروقت دوس نداشتی ننویس و برو تعطیلی.

هرکی ام گفت وبتو هک میکنم بیخود کرده. سر جریان اون مزاحمی که داشتم این مدت زیاد با هکرا سر و کار داشتم همشون گفتن دیگه امکان هک کردن وجود نداره چون امنیت خیلی رفته بالا. هرکی هست آشناس و رمزارو یه جوری کش رفته!

پاسخ:
:)
ممنون
آزی من عسل سایت میثم هستم نمی دونم تو هم همون آزی سایت هستی یا نه .
دیر پیدات کردم ولی با خوندن بعضی از پستهات مثل خلها نشستم گریه می کنم مخصوصا پدری که نبود باورم نشد راستش
اگه همون آزی هستی بگو که عکس بچه گیاش رو با یه پوشک بامزه انداخته بود
پاسخ:
اوهوم همون آزی ام :))
همون که کنار جارو برقیه :)))))
الهی گریه نکن :*
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۵۰ هَشت حَرفی
این یارو چیز خورده :| خودم صافش میکنم :| بچه پرروی عوضی :| قپی اومده مرتیکه :| بلاگ رو به این راحتیا نمیشه هک کرد که :))
خدمت شوما عرض کنم که آزیتا بانو خودتان میدانید که گرفتار این امتحانات کوفتی هستم ولی سعیم را میکنم تا شب یکشنبه که فردا باشد عکسی گرفته تقدیم کنم :)
پاسخ:
اوه اوه... چه خشن :))
مرسی لطف میکنی
به نظرم چون خروجی  این نوع وبلاگها مادی نیست و بیشتر احساسیه ، روزی این نیاز مرتفع میشه، تموم میشه و کم کم و ذره ذره،پست ها کوتاهتر میشه،کم کم تعداد پستها کمتر میشه،و روزی متوقف میشه و به فراموشی سپرده میشه،و این حقیقت داره.....            (:

مرگ من روزی فـــرا خـــواهد رسید

در بهـــــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــــــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــــــاد و شور

مرگ من روزی فــــرا خــواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســــایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

......


پاسخ:
خب به هر حال این وسط نیازی مرتفع نشده...منتها گاهی حس میکنم این وبلاگ اون نیاز رو دیگه کمتر مرتفع میکنه...اینجام احساس میکنم محدود شدم...ینی جدای یه سری محدودیتهایی که از اول بوده یه سری چیزهای دیگه هم اضافه شده.......
حالا به هر حال فعلا که نبستمش
سلام
نمیدونم چرا ذهنم نا خواسته رفته سمت آقای همکار!!!خخخخ
آرزو خانم سلام
چند وقت پیش آدرس وبلاگتونو از آزی خواستم منتهی انگار فراموش شده به شما منتقل کنه
امکانش هست؟
پاسخ:
رفته سمت آقای  همکار ینی چی؟
راستی امروز به آرزو گفتم که وبلاگش رو میخوای فعلا جواب نداده بازم معذرت بابت تاخیر من
برای اینکه الکی میگی دوستمون داری بعد راحت به این یارو عقده ایه هکریه
میگی تو فکر بستن اینجا بودم...یعنی ما ...پ ش م دیگه؟!!
پاسخ:
اینکه اعتراف کردم تو فکر بستن اینجا بودم از روی صداقتم بوده...نبوده؟

شماها رو خیلی دوس دارم اما گاهی از اینکه باید به 101 نفر جواب پس بدم خسته میشم :) چه واقعی چه مجازی
نه کجاااااااااااااا:/
پاسخ:
چی نه کجا؟
باز تک کلمه ای حرف زدی من نفهمیدم چی میگی؟
دیگه معلوم بود دیگه جواب نظر دیگران ندادم در مورد پستت بود:)
ینی کسی نباید هک کنه شومام ما رو تنها نذار:)
نرو این قرارمون نبود... D=
پاسخ:
:)
قصد جسارت ندارم ولی آدم همیشه از خودی ضربه میخوره!!!
ممنونم از پیگیریت-سپاس
پاسخ:
نه حدست اشتباه بید :))

اینم آدرس آرزو جون :)
www.manoyadetbemune.blogfa.com
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۶ دل زنده خان
آزی ی پیشنهاد
ی تایم مشخصی ب خدت استراحت بده
فقط قبلشم ب ما اطلاع بده
مثلا از الان تااااااااا فردا: دی یا مثالا دو روز،سه روز  وب نمیای و واقعا حتی یک بارم نیا،اصن نت تعطیل،از اونورم ب بچه ها بگو ک نگرانت نشن،خودت یکم اروم میشی،دلتم واس اینجا میتنگوله
:-) 
ها؟
پاسخ:
نمیشه...نمیتونم :))
حالا فردا که پست کفشی داریم :)
اگه دروغ بود که هیچی؟ یعنی ما رو دوست نداری؟!
پاسخ:
گفتم که دوستون دارم اگه دروغ بود هیچی ینی هیچ خبری نمیشه به منوال عادی میگذره
نمیری
چون اگه ی عامل هس برا رفتنت صد تا هس برا نرفتنت
میمونیو هنوزم من دلمو خوش میکنم ب خوندن پست هات
شنیدن صدات
خندیدن
و....
نمیری
نمیری
اونم غلط کرده ی زری زده
تازشم الان منتظریم عمس کفشاودمپاییارو بزاری :))))))))

پاسخ:
:)
بعله ایشالا میذارم فردا اگه همت کنم و پستش رو
آماده کنم :)
بچه ها یک انشا بنویسید با موضوع :صداقت چیز خوبی است اما نه همیشه!
  و قسمت نظراتتو گاهی ببند اما نه همیشه
پاسخ:
اینجام باید مواظب صداقتم باشم فرزانه جون؟
و
همین است که دل زده میشم در اینجا نیز :)
آزی؟؟؟؟؟؟
ماچ ماچ ماچ ماچ
:)
پاسخ:
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۴ دل زنده خان
ا؟ی عالمه پااا ا ینی کفش: )
ازی فال منم بگیریا
ببین چند روز قهر نکردم
:دی

پاسخ:
آره باید تایم قهر نکردنت رو تو گینس ثبت کنن خخخ

فال مال خبری نیست فقط برسم عکسها رو بذارم تو یه پست هنر کردم :))
غلط کرده هرکی بخاد بهکه ای بابا >:(
 :دی
پاسخ:
بعله خودش متوجه شد :))
چه عجب شکوفه خانم :))
دل زده نشو صداقت داشته باش در اینجا نیز.آزیتا جون م.ز

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۴ ﺩﺳﺖ و ﭘﺎ ﭼﻠﻔﺘﯽ

ﺍﯼ ﺑﺎﺑﺎ

ﺍﺯﯼ ﭘﻮﮐﻴﺪﻡ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺍﻭﻣﺪﻡ و ﺍﭖ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯼ


ﺗﻮﺍﻡ ﺍﺯﻳﻦ ﻭﻳﺮﻭﺱ ﻭﺑﻼﮔﻴﺎ ﮔﺮﻓﺘﯽ؟

پاسخ:
نه ویروس نگرفتم...
کامنت تو قفل دهن منو وا کرد :)
سلام کی میخاد این وبلاگ دوس دختر منو هک کنه مگه من بوقم خخخخخ
ازیتا جون  اگه زحمتت نمیشه بیا یاهو  با  هم حرف بزنیم  کارت دارم  خانوم  ممنونت هم میشم
majjid727@yahoo.com
پاسخ:
what?
دوس دختر؟؟؟!!!!!!!
O_0
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۳ آقای میم - عین
سلام
هک کردن بیان!؟
اگر کسی توسنت حتما مارو هم خبر بکن!
نمی گم بیان الان امنیتی ترین سرویس دهنده وبلاگی هست اما واقعاً جزء برترین هاست.
پاسخ:
اوهوم حق با شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">