حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
خرداد ۹۳

امروز بعدازظهر


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۸)

۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۷ دل زنده خان
http://axgig.com/images/15314223782196285759.jpg

http://axgig.com/images/25639988634070555535.jpg
این دوتا هم هست...

این عکس واقعی آیا
پاسخ:
بعله عزیزم واقعی... من خودم امروز تقریبا یه همچین صحنه ای رو دیدم
5 کشته 30 زخمی
علمای و مراجع عزیز گفتند بخاطر کشف حجاب بانواو و پیج ازادیهای یواشکی بوده :/ خخخ
پاسخ:
من خودم دقیقا دیدمش :|

اگه این حجاب نبوووود به چی بند میکردن :\\\\
برادران دوست و مسلمان عراق خوشحال باشن 90 درصد طوفانهای شن ایران دلیلش عراقه 
دست آویز زیاد دارن اینا :/
پاسخ:
فعلا که آویزون حجابن
ازی سنبل خان الان خبر همسر فاطیما سلطانم فوت کردن چی کنیم حالا ؟ خخخ 
پاسخ:
اینا کی اند؟؟
میگن برقای بیشتر تهران رفته :|
البته بنده که در شهر همجوار استان تهران هم هستم هم همین وضع رو دیدما!!!! همچین هم بیحجاب نیستن این دیگه دلیلش رو چی میخان بذارن :| حتما خضور من در اینجا :))))
پاسخ:
خوف بود ولی باحال بووود 
خشم طبیعت
حالتون خوبه؟
خیلی ترسیدین؟
پاسخ:
من حالم خوبه :)

اصن منووووو ترس؟؟؟
چه تصویر خوفناکی:/
پاسخ:
دقیققاااااا 
کاش خودمم عکس میگرفتم :|
من همیشه از صاعقه و گرباد و طوفان میترسم ...:/
اصن مثل دیوونه ها میشم:/
پریشب یه پسر۱۷ساله بر اثر صاعقه مرد:/
پاسخ:
عوضش من عاشق رعد و برقم کاش منم مرگم با صاعقه باشه :)))
ازی سرت به جایی اصابت نکرده؟!ب:/
پاسخ:
وااا
این چه حرفیه میزنی اخه...من حاضرم قاتبم دریا باشه ولی صاعقه و طوفان نه:/
البته  راهکارا های ارایه ای زیاد دارم:))
پاسخ:
دریا دوس ندارم عاشق رعد و برقم عاشقش ترجیح میدم اون جونمو بگیره وقتی تو دل طبیعتم :)
به نظرت الان حال اون ماهی های برج میلاد خوبه؟‌:))))

ولی عجب چیزی بوده ها!!! ما که چیزی حس نکردیم فقط یه نسیم خنک خخخخ
ولی این خشششششم طبیعت امیدواریم زودتر فروکش کنه چون این خرابی و مرگ و میرها واقعا آدمو ناراحت میکنه!!

بعدم دخدر مگه دیوونه ای که میگی دوس داری با صاعقه بمیری !!!!!!!
پاسخ:
خشم طبیعت بعد از نیم ساعت بارووون شد و الان تبدیل به یه هوای ملس شده

مگه چیه؟؟؟ با سرطان و سکته و تصادف جاده ای بمیرم خوبه؟؟؟؟ صاعقه عالیههعهه :)))
بابا طبیعت دوست:*
پاسخ:
:)
http://mehemani.blogfa.com/post/65
حیاط این پست رو میپسندی ؟!طبیعت دوست:))
پاسخ:
باحاله ولی گل و درختش کمه :)))
با همین صاعقه ازدواج کن پس:))))))))))))))))
پاسخ:
اسم بچمو میخام بزارم رعد خخخخ
در ضمن اون خشم طبیعت کلی کشته و زخمی و خسارت به بار داده و اخبارم گفت تا دو روز آینده هم ادامه داره!!! باید یادش بدیم یه کم نفس عمیق بکشه آروم بشه!!!
پاسخ:
همه جای دنیا طوفان از این وحشتناک تر میاد ... این مشکل ماهاست که هیچوقت ایمنی رو رعایت نمیکنیم و باعث بروز حادثه های جبران ناپذیر میشیم :|


دخدر شد اسمشو بزار آسا ، ژسرم همون رعد خوبه خخخخ
پاسخ:
خخخخ
درختا بر اثر باد میشکنن میفتن رو مردم بدبخت تقصیر ماهاست که به جاشون زنجیرشون نکرده بودیم!! خوب بقیه جاها هم خسارت به بار میاد!!:| حالا تو خودتو کنترل کن تو طوفانی نشی!!! خخخخ
پاسخ:
باشه اصن شما راست میگویی!! طبیعت بده ما خوبیم :)
اخه خیلی شلوغ میشه ....یه مدت زیاد بود ....بد دیگه دله هممون رو زد....تصمیم گرفتیم هر کی یک گل بکاره توش:))
پاسخ:
نعععععع حیاط باید جنگل باشه خخخخخ
جنگلللللل یس اف کرس:)
پاسخ:
یا شور :)))

ازیییی ایا شما تهران بودید؟!!!

پاسخ:
مچمُ گرفتی الان؟ :)))))
ما توی کرجیم اما تا اینجا هم اومد! افتضااااااااااااااح بود :| ولی بعدش بارون اومد هوا خیلیییییی خوب شد
پاسخ:
اوهوم :)
شخصیتهای مورد علاقه بابام ، سریال حریم سلطان :/
خوب یکم ترسناک بود
اما من دوس داشتم :))))
کلا تو خونه تاریک نشسته بودم با گوشی بازی میکردم :)))
آفنر همیشه به حرف من گوش کن:))))))))))))

هی وای من چه جسارتااا بانووووو!دی::::

ای بابا الان نمیشه گفت به عنوان جادوگر خراب اباد اومدی هوای تهران رو ترکوندی؟!! :))))))))))))))))

یله خب یادم رفته بود شما دختر شجاعید.
خدا رو شکر که خوبین
تو شهرستانا اینجور چیزا نداریم چیز عجیبی بخدا!!!!!!!
منم که کلا یه بار رفتم تهران اونم گذری!!!!!!اصن مهم نیس دیه!!!آزی ملسی به اطلاعت و پیکچر باکسم افزودی گلم!!!!!!!!!!!!!

وای آزی رفتم براش یه شعری نوشتم هولو ای شالله تو گلوش گیر کنه چن بیت اولو داشته باش
سبزی پلو با ماهی
دات نشم الهی
وای وای وای چه ماهی
چشم نخوری الهی
رفتم این شعرو بایکی از اشعار قدیمی منتشر نشده ام که اولش اینه
هر آنکس که اوسکول شود خل شود/دلش در تنش یکمی هل شود
نوشتم رو یه کاغذ به صورت تومار وار میخوام بش هدیه بدم یه گلی چیزیم از پارک جلو مدرسه بکنم با شرم و سرپایین انداخته برم خواستگاریش...اصن فک کن چی بشه پسر مردم سکته میکنه از شادی...اصن همین که نگمم اومدم خواستگاری وقتی تومارمو بدم بش ذوق مرگ میشه!!!!!!!
گوشه کاغذم تقاضام رو نوشتم اونم به انگلیسکی اگه فهمید که هیچ اگه نفهمیدم که بهتره بره بمیره دیه البته مهتاب میخواد پادر میونی کنه در نقش یه بزرگتر با هم بریم خواستگاری این سبزی پلو واسه من
فک کن اگه به پسره بگم
"زنم میشی؟؟"بیچاره چه کپی میکنه خدا اصن من ازهمین حالا برم بخندم به قیافه اش
اه لامصب از طرفی کله صب ساعت یه رب به 7 صب رفتم حموم موهام مث چی خیسه میترسم سرهیجان این کار ازآخر از سرماخوردگی بمیرم...چن وقت پیشم تو همین خرداد سرما خوردم سر اولین امتحانم داشتم میمردم سه تا آمپول بم زد و این حرفا که سینوسات چرک کرده و میری حموم باس
پنبه تو گوشت کنی و اینا منم که بچه خیلی حرف گوش کن از آخر میمیرم میدونم که!!!!
الهی این سبزی پلو از هستی ساقط نشه که به خاطرش از استرس خواستگاریش رفتم حموم آآآآآآآآآآاه یکی بگیره منووووو!!!!!!!!!!
دیدنش از پشت پنجره با حال بود
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۵ هَشت حَرفی
حالا من یه سوال دارم خدمت دو قشر اول اون مسئولای مملکتی مثل احمد خاتمی و علم الهدی و این صحبت های الکی و جو گیر که قراره بیان بگن این بلایای طبیعی به خاطر بی حجابیه ، و دوم اون دکتراهای هواشناسی که معلوم نیست کجا سیر میکردن . آقایون یه همچین فاجعه ای با 5 نفر کشته شده رو نتونستن تشخیص بدن ؟ کشور هواشناسی میخواد چکار ؟ بیاد بگه فردا ابریه ؟ آقا امریکا میخواد توفان بیاد یه عالمه قبلش میگن که ملت در برن ! دکتراهاشون رو باید بذارن دم کوزه آبشو بخورن .
مسخره در آوردن تو این مملکت !  این هفت تیر من کجاست بزنم شل و پل کنم این جیگرارو ؟! :|
اوه!
تو الان تهرانی یا خوزستان؟؟
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۲ بانو متغیر الاسمیان
منم که تو خونه تنها بودم برقمون رفد سر و صدا های وحشتناکم از بیرون می اومد دیگه سکته رو زدم D;
جدا از خود حادثه که باعث فوت 5 هموطن عزیز و خسارت زیادی به بعضی ها شد. این عکس از بعد ثبت واقعه به نظر من بی نظیر ترین عکس بوده  . کاش میدونستیم عکاسش کیه.
وای این مه شنی از کجا پیداش شد!!! 
آزی برگشتی تهران؟
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۸ مریم سادات
اووووووووووف ازی تیفونی بوده براخودشاااا
چه ترسناک طبیعت خیلی وحشیه خداییش:-(
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۶ masi_biasabososaltane
سلام...اینترنتمون قط بود خانوم آزی...و گرنه ما ارادتمندیم...
همه وبلاگا از طوفان الهام گرفتن چ پستایی هم گذاشتن...شما هم می نوشتی دیگه...دس به قلم می زدی...
آزی دلم برای وبلاگت تنگ شده بود...و البته خوتون...


سلام این واقعی هست عایا؟؟؟ میترسم... مامامامامامامامانننننننننن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">